Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 2 часа, isullivan написа:

Решетката пред радиатора лесно ли се сваля ? Купих си такава за тайп С и мисля да я сменям днеска. 

Би ли споделил от къде се сдоби с нея и на какви пари?Фейслифт ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JHM написа:

Би ли споделил от къде се сдоби с нея и на какви пари?Фейслифт ли си?

 

Да фейслифт е Хондата, поръчах я от ebay линк, дойде от Япония за 6 дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 бърза питанка?

Ходих да заредя бензинец и след паленето, иконката на акумулатора остана да свети. На първия светофар, угасих колата и пак запалих, след което случката не се появи отново. Всичко си е нормално и не съм отварял капака дори. Някакви хипотези???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипотезата е че скоро ще рециклираш алтернатор.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро, докато падне акумулатора. Ако лампата остава да свети значи алтернатор не зарежда акумулатора. 

Дидона плочка, четки/палец, реле, лагери.

По преценка на майстора може не всичко, но така и така се сваля..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора е рециклиран септември. Поводът беше жужащ лагер. Описаното горе е пръв случай откакто имам колата (30 месеца).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай нищо,само погледни за лоши връзки към него щом е пипано там.Нека да се задълбочи проблема и тогава ще го хванеш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да почистиш буксите с контактен спрей.Да не би да има някое окислено краче.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

някой сменял ли е съединител на бензинов преди фейс лифт 2,4 двигател? Ако може впечатления и насоки за оригинален/неоригинален, препоръчителен сервиз за услугата и ориентировъчно ценово изражение? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял, смених го с оригинален, но не помня колко парички беше, по спомен беше не цена близка до тази на неоригинален. За Варна мога да кажа къде, но гледам си от София, там не знам кой сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сменях, сложих екседи при салви в Овача купел. общо към 500 ми излезе ама гледам сега цените на съединителите са други. ако сега трябва да сменям или пак екседи или от англия оригинален от coxmotor. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам неприятен шум/вибрация на пластмаса при движение по неравности(павета) който идва от областта на жабката. След кратка инспекция установих че едното зъбче на пластмасата в която седи филтърът купе е счупено.

Някой имал ли е такъв проблем ? Дали това е източникът или може и от друго да се получава ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, най-накрая намерих консуматора който ми смъкваше акумулатора за 3-4 дни. Оказа се дръжката на задната ел. врата. От водата която се завихря отзад беше доста корозирала оста на самата дръжка и все едно постоянно седеше натисната. Консумацията беше 0,20,  след раздвижване и смазване (не успях да я сменя че се разглабя мноооого), консумацията си падна на 0.01 при заключена кола. Подготвил съм друга такава и при първа възможност ще видя да я сменя. 

 

Така като гледах се сваля целия заден пластмасов панел на вратата за да може да се извади това нещо, така ли е?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, isullivan написа:

Колеги имам неприятен шум/вибрация на пластмаса при движение по неравности(павета) който идва от областта на жабката. След кратка инспекция установих че едното зъбче на пластмасата в която седи филтърът купе е счупено.

Някой имал ли е такъв проблем ? Дали това е източникът или може и от друго да се получава ?

 

Обикновенно е от самата вратичка на жабката. Покарай с отворена. Ако шумът го няма, значи е от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, ceco_accord написа:

Обикновенно е от самата вратичка на жабката. Покарай с отворена. Ако шумът го няма, значи е от нея.

 Ако е от нея, има ли решение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето се измятат с времето и стоят накриво. Горният ляв край "зяпа" спрямо таблото, а горният десен опира и скърца в него. Подлагал съм на ключалката, но кардиналното решение е или да Нагрея и огъна вратичката, или да отрежа, скъся и заваря куката на която щраква механизма. Така вратичката ще ляга с усилие, но плътно в отвора за нея на таблото. На скърцащата зона (горе в дясно) съм подлагал разни материали, но решението е временно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6/29/2014 at 22:39, niki64 написа:

 

5.Провисва предната броня-оправя се с подлагане на тампон или гумен маркуч

 

Къде точно се полага, че моята е провиснала,  отдясно доста?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, h5rov написа:

Това е работещо решение: https://www.drive2.ru/l/9802236/

 

Поредното страхотно решение от страна на братушките.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

В момента карам Honda Accord VI (седан, 99г., 1.8 VTEC), но вече искам да я сменям. Насочил съм се към Honda Accord VII, седан (Executive). Стилът ми на каране е спокоен, не съм състезател. Карам 99% само градско (във Варна).

 

Имам нужда от съвет, към бензин или дизел да се насоча? От обявите виждам, че бензиновите вървят повечко като цена - оправдано ли е това? Кои са най-надеждните бензинови и дизелови двигатели? Препоръчаха ми 2.4 бензинов или 2.2 CDTI дизелов. Според вас тези ли са? Има ли смисъл да разглеждам обявите по нашенските сайтове или е по-добре да се насоча към покупка директно от Италия и Германия?

 

Благодаря предварително за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя 2.0 бензин харчи между 9-12 газ градско в зависимост от задръстванията, при правилно настроена газова , правилно масло и спокойно каране - по-добър за градски условия от 2.4. Лично мнение. Обаче екзекютива е само на 2.4, мисля. До колко е оправдано един дизел да е по-евтин от бензина не мога да кажа. Обаче трябва да се има едно предвид. Много често,но не винаги, при покупката на дизел има очакващи се скъпи ремонти почти веднага - съединител, маховик, верига. При бензина обаче има разходи за газова уредба.

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за автоматичните скорости и 2.4 двигателя? Надеждна ли е скоростната кутия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, emz написа:

Според вас тези ли са? Има ли смисъл да разглеждам обявите по нашенските сайтове или е по-добре да се насоча към покупка директно от Италия и Германия?

Има смисъл от някои обяви в БГ, преди няколко дена финализирах сделка за Accord 7 Executive 2006 с колега от форума (pepur), който ги внася от Швейцария. Бяха два акорда, другия с ръчна също го купи колега от форума ;)

Относно дизел или бензин аз категорично държах да е бензин има доста писно във форума дизел vs. бензин.
За автоматичните скоростни кутии колегите споделят, че са изключително безпроблемни и дуракоустойчиви. Добре е да си провериш обстойно всичко по колата, която харесаш и както ми казаха в сервиза, ако няма удари и не е ръждясала отдолу всичко др. се прави ;)

Успех в търсенето и избора !

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според вас каква е нормалната цена на запазена бензинова Honda Accord VII Executive? Цени от 14000 не са ли повече от нормалното?

Знам, че няма как да се сравнява кола, с кола, но мои познати си купуват 2006-2007 година автомобили за 6-7000. Знам, че Honda си е Honda, но все пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А според вас каква е нормалната цена на запазена бензинова Honda Accord VII Executive? Цени от 14000 не са ли повече от нормалното?
Знам, че няма как да се сравнява кола, с кола, но мои познати си купуват 2006-2007 година автомобили за 6-7000. Знам, че Honda си е Honda, но все пак...
Според мен 14000 са нормални за 8 -а и legend, те и от толкова започват . Разбира се ако е под 150 х.км, ще си струва, ама такива няма вече или са огромна рядкост. Все пак са коли над 10 г, и колкото да пишат под 200 х.км, аз не вярвам. Виж колите които са купувани в БГ след 2010 са на по 200 х вече, какво остава за тия акорди от запад. Те там да не ги купуват за да стоят в гаражите. Най смешно ми става като видя някой пре фейс 2004 на 158 000х. примерно. Но за всеки влак си има пътници. Аз със заплата 1000 евро примерно правя 25000 на година най малко, смятай един акорд 2007 ако съм го взел вече ще е към 270000.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална цена на фейсов екзекютив 2.4 за мен би била 12 000лв таван. Както обаче ще се убедиш ако решиш да влезе в "сектата" цените ги определят няколко човека на пазара и няма мърдане. Появи ли се Акорд 2.4 фейс, цената е 14-14 500. Единствения шанс да вземеш нещо по-евтино е да рискуваш с кола от някоя случайна автокъща, сам да си внесеш или да дебнеш да вземеш от някой човек, който си продава автомобила на зор.

 

Не че ти пожелавам, но по-късно ще се убедиш, че и положението с части втора ръка е същото. На пазара са 3-4 основни играча, които дават идентични цени и за някои конкретни части е съвсем нормално да ти поискат х4 или х5 спрямо същата част на БМВ, Ауди, ФВ и т.н. 
Също така е добре да имаш предвид няколко неща конкретно за 7ма ген Акорд:
На дизела е много вероятно на теб да се случи да смениш веригата, което само по себе си е е нещо фатално, но виж тази тема : "Звук след смяна на вериги Акорд 2.2i-ctdi". 
Съвсем спокойно може да похарчиш 8 бона за един дизелов екземпляр, след година две да му смениш веригата за 1000лв и като вземе да вие на умряло като на клиповете от темата, какво я правиш тази кола? Ни продаване има в това състояние, ни каране. Поне мен би ме побърквало това.

 

За бензина и автомата. Рейките имат склонност да се прецакват и почти не могат да се рециклират. Евентуално ако се хване в много ранен етап и пак не е сигурна работата. Хидравличните маркучи също са слабо място и струват майка си и баща си. И тях разбира се не могат да ти ги изработят в някой завод за хидравлики и да ти сложат само оригиналните накрайници за 60-70лв както би станало на почти всяка друга кола. Само оригинал! Ако пробваш с алтернатива или по описания от мен начин се започва пак едно виене, насичане на волана и т.н.

Автомата може и да е супер здрав, но стане ли му нещо НЕ се рециклира или поне тук не знаят как. Провери си колко ще ти поискат за авт. кутия втора ръка, че да не ти стане лошо.

 

Не искам да излезе хейтърски поста, Акорда си е много хубава кола, относително здрава за годините, в които е произведена. Не толкова здрава колкото Хондите преди 2000г, но и по-надеждна от разни Аудита и Фолксвагени от тези години. Просто има някои неща, които трябва да се вземат предвид и известна доза търпение, когато си търсиш някоя част защото масово всичко различно от ролка, рекъм, диск, накладка е на слад и се чака 2 седмици, а части втора ръка по-добре да си поръчваш от Англия и да ги чакаш, от колкото да пълниш гушите на джамбазите тук, които са останали с впечатлението, че продават Бентлита на части.

 

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бензиновите 2.4 нямат такива проблемни вериги, така ли?

За 2.0, 150 к.с. можете ли да кажете нещо?

Попаднах на една изглеждаща добре (уж):

http://www.cars.bg/offer/c2602974

Какво мислите за нея?

Редактирано от emz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне не знам да имат проблем, сега пробвах да потърся - НЕ ми изкачат никакви резултати за к24 и проблем с верига.

Колкото за 2.0 155к.с. когато четох за двата мотора, единствено видях коментари, че имали проблем с маслените магистрали. Били по-тънки, съответно ако колата е карана с неподходящо масло и/или въпросното е сменяно на големи интервали може да имаш проблеми. Ако обаче имаш някаква сервизна история и ти самия я караш с подходящо масло и го сменяш навреме, не мисля че ще имаш проблем.

 

За мен поне почти веднага отпадна варианта 2.0. Имах възможността да покарам такъв, карах и 2.0 в 8ма ген. Определено на мен 2.4 повече ми хареса. Някои казват, че разликата била незначителна, само ще плащаш по-висок данък, гражданска и разход на гориво, но за мен не е така. 
Плюс това 2.0 в 8ма ген може да е доста икономичен, защото има 6та скорост. В 7ма ген обаче е само с 5 скорости и според мен на магистралата разхода с 2.4 ще се изравни заради 6тата скорост. Аз най-много км въртя на магистрала, съответно и затова направих този избор. Още повече, че винаги е добре да имаш някакъв запас от мощност.

За конкретната обява не се наемам да изкажа мнение. Отиваш, оглеждаш, караш и я отнасяш ако си струва. Ако трябва викни някой майстор или приятел/познат който има такава кола. Аз моята ходих да си я гледам сам. В отдела на Акорд - Общи дискусии има тема за коментари на Акорди от обяви, може там да пускаш такива линкове. Може повече хора да ти помогнат, а някой може и да я е гледал въпросната кола и да ти каже какво му е направило впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола,карам моята К20-ка за 0.11ст. на километър, разход на гориво(с газов инжекцион съм).Смея да твърдя,че напълно удовлетворява нуждите ми,като не съм от най спокойните "ездачи"!:DОпределено е по икономичният избор и всичко се свежда до намирането или по точно,"късмета" при откриването на точния екземпляр.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че много по-важен за разхода е стила на шофиране. Също така 2.0 АТ ще харчи много повече 2.4 МТ.

Въпреки, че карам 2.0 и съм много доволен, щях да взема и 2.4 щях да съм още по-доволен, но просто когато купувах нямаше оферта за 2.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://bg.autodata24.com/honda/accord/accord-vii-wagon/details

 

Тук може да се сравни кое колко и така на татък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по-скоро бих гледал тук https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/167-Accord.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=150&power_e=191&gearing=1&powerunit=2

И carspending разбира се. Както е видно, най-много зависи от стила и къде и по колко караш. От там насетне вече всеки си преценя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колеги ще дам кратко описание и ше мина на въпроса ... Та така преди почти година си взех акорд 2004 7ма генерация на 170 000 мили от англия (там живеех и я купих от частно лице) преди месец се прибрах в България, колата е 2.2 дизел екзекютив със сменена верига преди година, като цяло колата е много поддържана колегата от който я купих ми даде куп документи, та така към описанието на проблема при "пържене" на 3500-3800 оборота на 1-ва и 2-ра ( нагоре не съм пробвал ) във 70% от случайте се получава нещо от сорта, че все едно удря прекъсвач ,но в следващият момент колата продължава да ускорява . Закачихме я на компютъра и не дава никакви грешки, някой ако има някаква идея ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Gaffo .. прочети тази тема. Може да ти помогне. Винаги има шанс и проблема да е друг, но все пак..

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги една питанка?
Какви са тези дупки на отсрани на волана (Акорд 7 автоматик 2006)  за какво служат ?
На снимките с червената стрелкичка:

6008_1525277806_138_6008.jpg 6096_1525277838_80_6096.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, esox hunter написа:

Колеги една питанка?
Какви са тези дупки на отсрани на волана (Акорд 7 автоматик 2006)  за какво служат ?
На снимките с червената стрелкичка:

6008_1525277806_138_6008.jpg 6096_1525277838_80_6096.jpg

 

Държат волана, но не само те разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, crown_bg написа:

Държат волана, но не само те разбира се.

В смисъл това са болтове за закрепване на волана, така ли?
И аз по снимка гадая колата не е при мен, прати ми ги сестра ми да пита за какво са тези дупки. Трябва и да имат някакви капачета или са си така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямат капачета, така са си.

Да не се филмира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско :thumbs1:
Осъзнавам, че въпроса ми е тъп, но понеже колата не ми е под ръка да погледна, а 'дет се вика ония ден се запознах с тези акорди и затова попитах 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...