Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Да, това е единственото нещо, което ме "крепи", другото е автоматикът. Поне прозорците да бяха тонирани. Върнаха ме десет години назад. Спирам да пиша, защото нищо хубаво не мога да напиша за любимата марка. Минават ми идеи да я продавам, но едва ли с парите от нея ще мога да си купя нещо по-хубаво. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен Lexus,но малко по-стар. :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера им глeдах цените и въобще не ми харeсаха. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е единственото нещо, което ме "крепи", другото е автоматикът. Поне прозорците да бяха тонирани. Върнаха ме десет години назад. Спирам да пиша, защото нищо хубаво не мога да напиша за любимата марка. Минават ми идеи да я продавам, но едва ли с парите от нея ще мога да си купя нещо по-хубаво.

Колега, само за протокола и от любопитство, преди да направиш покупката на конкретния модел, кое беше нещото, което те накара да я купиш? Не мисля, че не си обърнал внимание, че прозорците не са тонирани или евтините пластмасови елементи (и в хонда ли ги слагат вече..?) в купето. Разбирам разочарованието ти, но все пак колата би трябвало да си има някаква гаранция. И наистина не виждам, коя друга марка в класа и годината на пускане на пазара, изглежда по-добре визуално, а и не само, особено турер-а.

Лично мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги !

Търся си Акорд 8 генерация и бих искал да ви попитам за разлики между обикновения и type S. Type S-а много твърдо ли вози и подходящ ли е за нашите пътища?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подходящ е,даже е идеален.Разликата е предимно оптична.

При дизела е малко напомпан.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

искам да попитам някой слагал ли е алтернативен размер гуми 17-ки на акорда си и какви?

Стандартните ми са 225/50 R17 (такива са по каталог и такива имам монтирани в момента).

Поздрави!

Аз не съм ги слагал, но така я купих с 215/60/17. Иначе знам, че размера, който си написал, е правилния. Какво точно те интересува?

Имам и едни запазени зимни от предната кола 225/45/17 ... не знам дали да не ги тествам, че са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябваше да се оборудвам с нови гуми. Имаше изгодно точно 215/60/17 и се колебаех за тях. Все пак разликата е пренебрежимо малка. Но в крайна сметка купих стандартния размер, така че въпроса е решен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип знам, че зимата е по-добре с по-тесни. Иначе за сухо широката гума си е по-стабилна. Аз за сега ще карам с тези, че са запазени, но като дойде време за смяна мисля да си мина на правилния размер. Иначе вози като мерцедес меко с тези гуми. Не помня какви бяха точно, но са среден клас - Lassa и другите бяха произведени в сърбия май Hanook или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип, може да е така, но аз силно вярвам, че Хонда не случайно са дали предвидените размери за автомобила. Все пак това са модерни коли, с тракшън и системи за сигурност - които разчитат, че поне диаметъра на колелото отговаря. Съмнявам се, че би издрапал някъде с малко по-тънки гуми, където с фабричния размер няма да успееш.

 

Идеята ми не е да ти кажа да сменяш гумите, а по принцип като се купуват гуми да не се правят такива "оптимизации" на принципа "чувал съм, че" - японците са си дали възможните размери :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко заядливо звучи пост-а ти...ако беше толкова трагично колото го описваш нямаше да има вариант с 16" гуми. Тракшъна следи дали има сцепление, а не какъв размер са ти гумите. На Астрата имше списък с 5-6 вида джанти и гуми например. (Тя също има ESP-VSA) Другите системи за сигурност, които описваш не знам какви са.

А колко да са модени тези коли като са модел 2008, разработени с технологии сигурно от 2005-та. Навигацията изглежда все едно са я рисували деца в детската градина, а MP3 плейъра вади празен екран докато изчете имената на 10 песни и 2-3 директории, дори няма дневни светлини или опция за такива и трябва да се слагат модули...дори Астрата модел 2004 има такива ;) Няма смисъл да давам още примери за модерните неща...не е лоша колата, но модерна не бих казал че е правилното и описание.

 

Да не влизаме в полемики по-добре, но отговора ти си беше жива провокация.  :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да не е модерна кола??? Колко коли знаеш да имат екстрата за следене на пътното платно и да те алармира при настъпването/пресичането на лентите по платното без включен мигач? (Освен това, сама прави и лека корекция с волана в противоположната посока) Това го има Акорд от 2008г.

 

Колко ли модерни коли знаеш днес, които сами ще използват спирачките, когато на автопилот наближаваш отзад друг автомобил с доста по-ниска скорост. (Това дори го има на Акорд от 2005г)

 

А това за автоматичните фарове и чистачки / самозатъмняващо вътрешно огледало, когато някой те заслепи нощем отзад / накланяне на дясното външно огледало, при включване на задна скорост, за да не удряш бордюрите при паркирване близо до такива....

 (Сетих се, че ако изключиш сензора за светлина на автоматичните фарове, то на позиция AUTO вече ще имаш дневни светлини, винаги когато си на контакт, а извадиш ли ключа те ще изгасват ( но това е за друга тема))

 

Навигацията е направена така, че да не ти пълни главата с не нужна информация. Картата е графически много улеснена, за да бъде по-лесно асимилирана информацията от всички, а не само от вишисти. И нека не забравяме гласовите команди, с които можеш да управляваш почти всичките функции на тази мултимедийна система.

Акорда, също така и ти говори, когато има алармени събития като не закопчан колан или дръпната ръчна при движение на колата.

 

Още от 2003г.  петата врата на Акорд се отваря и затваря от дистанционното или с бутон. И днес не са много, модерните коли които предлагат тази екстра.

 

Защото Акорд има тези екстри от преди 10г, затова ли не е модерна кола? В този ред на мисли излиза, че Дачия Логан от 2016г. е по-модерна кола.  :|

 

 Офтопик:  На колко от модерните коли можеш наистина да се довериш на без проблемната работа на всички екстри, дори и след като са навършили 8-10години ?

 

Не ми се пише повече...  а и ти ме накара да се чувствам супер демоде, върна ме с над 30 години, когато много се радвах като видях пред блока Опел Аскона, а баща ми се опитваше да ми обясни, че това е най-долната кола на германците, та сега се опитвам да намеря разликите им с Акорда :)

 

ПП. По-тесните гуми имат предимство само върху сняг.

ПП2. Не при всички Акорди могат да се сложат джанти 16". При някои от тях, заради размера на предните спирачки, минималния размер джанти е 17" 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък много лично си го приел :)

Все пак моя акорд е 2010. Има коли от тази и следващи години, които са с доста повече системи, които най-вече изглеждат по-добре и работят по-добе и по-бързо. Както казах не е лоша кола, но определението модерна лично за мен е малко пресилено. Не го приемай толкова лично - все пак ако мислех, че колата не става нямаше да я купя, но съм обективен. Разгледах и покарах доста коли преди да я взема и имам малко поглед върху модерните и нетолкова модерните коли. Новия пасат например с топ оборудване е като космически кораб вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко заядливо звучи пост-а ти...ако беше толкова трагично колото го описваш нямаше да има вариант с 16" гуми.

Съжалявам, че си приел поста ми като заяждане - давам съвет на база на това какво съм чел за автомобила и технологиите му. Но и преувеличаваш, че съм го описал "трагично" - специално писах просто да го имаш впредвид като избираш гуми в бъдеще, не сега да сменяш тези, които имаш (особено щом не ти свети лампата на VSA-то). Варианта с 16 цола гуми отново запазва същия диаметър като 17 и 18 цола (между другото щом си с executive, няма да можеш да сложиш 16ки, че и някои 17ки не стават, заради това, че са прекалено големи спирачните апарати) . Но ако не вярваш на мен, виж какво казват Хонда по въпроса:

http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/RL0000/RL0000O00189A.pdf

 

VSA and Tire Sizes

Driving with varying tire or wheel

sizes may cause the VSA to

malfunction. When replacing tires,

make sure they are of the same size

and type as your original tires (see

page 245).

 

Deactivate the VSA system if you

need to drive with the compact spare

tire installed (see page 270).

 

If you install winter tires, make sure

they are the same size as those that

were originally supplied with your

car. Exercise the same caution

during winter driving as you would if

your car was not equipped with VSA.

 

Груб превод - VSA може да не функционира правилно с различен размер гуми или колела. При смяна на гумите да се сменят с такива със същия размер като оригиналните. Изключете VSA когато карате със сервизна гума (патерица). Ако слагате зимни гуми, подсигурете, че са същия размер като оригиналните...

 

Това горното е за VSA, която при теб е задължителна, ако пък имаш CMBS + LKAS системата (дистроник, автоматично спиране, следене на лентите), които са опционални - там електрониката е още повече. Никой не казва, че Хонда са единствените с "велики" технологии - вероятно всяка кола с топ оборудване в този клас не е разумно да се кара с неоригинален размер гуми.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

 

минавам от 7ма на 8ма генерация (разбира се), 

та се чудя дали имате мнение за ей този Акорд:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499781267220301&slink=47qi95

 

Също така, препоръчайте ми сервиз или човек в Пловдив, при който мога да я закарам и да е прегледа.

 

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на картинка всички изглеждат "перфектни". Трябва да се види, навярно няма забележки. Аз бих избягвал пловдивския Бултрако поради впечатления отпреди две години. Странно защо по автокъщите всички около 10 годишни коли са все на по 120-130 000 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед всичко и е супер. Няма по-високо ниво от това с LKAS. Според мен има много въпроси на които да получиш отговор. Аз съм превърженик на "газ"-та, но я слагам за да карам. Километрите ги забрави. Една от 10 коли е на реални. Тези двигатели каквото и да ги правиш горят изпускателни клапани. Карат се на газ около грубо 150к и после ремонтче. Не е фатално, около 500лв грубо струва. Кога е сложен ГИ, какъв е и тн..

При огледа, на загрял двигател на газ и на място трябва да мърка. Никакви вибрации и тресения, ако ги има е за клапани, а дали имат още за реглаж?

На 2 на 3, толкоз. Успех с търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих потърсил кола без АГУ и да си го монтирам аз. Да знам от кога тръгват километрите на газ. Не съм виждал кола бензин с АГУ нов внос, която да не гони дизелите по пробег.

Иначе на снимки колата изглежда добре. Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията - съгласен съм с тях. И аз бих искал сам да си сложа Г.И, но ...

 

а къде в Пловдив да отида за преглед ? Или някой по-разбиращ от мен да дойде да я гледаме заедно - като естествено, ще си платя за това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда на снимки, но е скъпичка за тази година според мен. Поне type-s да беше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Исками се да си взема Акорд 8-ца 2009 г. 2,2 дизел 150 к.с., но до сега съм карал само бензинови коли. Можете ли да споделите малко опит с мен, какво ви е мнението за дизеловия двигател? Любопитно ми е и дали двигателя ес верига,съединител дали е много скъп, горят ли масло, като разход доближават ли се до заводските данни и т.н.

Редактирано от punish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две години карам същата, купена от Германия на 97000 км., сега е на 141000 км. Двигателят е с верига, съединителят ми не е мръднал, за 10000 км. маслото от мах. пада до над min. /Motul 0w30/, разходът е относителен. На мен ми дава точно този разход /пълно-пълно/, като подчертавам, че компютърът винаги показва 0,5 повече. Просто търси запазен екземпляр, защото както на всички съвременни коли, ремонтите са скъпи.

Редактирано от Mr. Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за изчерпателния отговор! За сега не се сещам за други въпроси, но ако се сетя ще те попитам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам Хонда Акорд  8 генерация 2008 година, 2.2 CDTI от 6 месеца и имам следните проблеми:

1. Колата се отваря сама прозорците, люка и вратите. Звучи малко не реално но е така....Отговора на майстора е закарай колата в сервиз на Хонда. 

2. Проблем с преден парк троник. Пищи без да има никой отпред. Разменяхме  ляв преден със преден отново пищи...Отговора е закарай колата в сервиз на Хонда

3. Не мога да свържа USB с телефона.

4. Проблем със жака за включване на музиката, трябва да се натиска по силно за да се свърже, но очаквам скоро време да се развали напълно.

5. Леко почукване от страната на пасажера отпред. Отговора на майстора е от жилото на колата, пристягахме го и сменяхме тампони. Никаква полза.

6. Търся резервна гума 16 или 17 с пед дупки.

Изглежда несериозно че пиша всичко на веднъж, но проблемите са ми доста и не мога да се справя сам. Ясно е, че ще се се отива към сервиз на Хонда, но ако е имал някой с подобни проблеми или може да ми съдейства ще съм много много благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога отваря сама прозорците и люка? При отключване на колата ли? Ако да пробвай да не ползваш дистанционното - само с ключ и кажи за резултата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога отваря сама прозорците и люка? При отключване на колата ли? Ако да пробвай да не ползваш дистанционното - само с ключ и кажи за резултата..

След като заключа колата с дистанционното. Прибирам се и на сутринта всички прозорци, люк и врати са отворени. ОСтавих я при майстор и на него му направи същия номер. Случва се 1 в месеца, понякога и 2-3 в седмицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че ти е повреден комфорт модула колега. Както знаеш той не само може да затваря прозорци и люк, но и да ги отваря..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля! Явно този проблем ще го решават в сервиз на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам Хонда Акорд  8 генерация 2008 година, 2.2 CDTI от 6 месеца и имам следните проблеми:

1. Колата се отваря сама прозорците, люка и вратите. Звучи малко не реално но е така....Отговора на майстора е закарай колата в сервиз на Хонда. 

2. Проблем с преден парк троник. Пищи без да има никой отпред. Разменяхме  ляв преден със преден отново пищи...Отговора е закарай колата в сервиз на Хонда

3. Не мога да свържа USB с телефона.

4. Проблем със жака за включване на музиката, трябва да се натиска по силно за да се свърже, но очаквам скоро време да се развали напълно.

5. Леко почукване от страната на пасажера отпред. Отговора на майстора е от жилото на колата, пристягахме го и сменяхме тампони. Никаква полза.

6. Търся резервна гума 16 или 17 с пед дупки.

Изглежда несериозно че пиша всичко на веднъж, но проблемите са ми доста и не мога да се справя сам. Ясно е, че ще се се отива към сервиз на Хонда, но ако е имал някой с подобни проблеми или може да ми съдейства ще съм много много благодарен. 

 

 

Или Хондата не е 8ма генерация, или не е CDTI... Ако е 7ма генерация по-добре се разтърси в нейния раздел и задай там тези въпроси.

 

По въпросите:

1: Прилича ми на комфорт модул.

2: Моят десен също понякога окъсява. Доста рядко ама се случва. Веднъж след обилен дъжд задните централни пищяха постоянно, но явно изсъхнаха и спряха.

3: Този въпрос не го разбирам - опитваш се да вържеш телефона си с цел външна памет или просто се опитваш да го зареждаш чрез USB?

4: Koй жак?

5: Шумовете отдолу често се разсейват из купето и може да се заблуждаваш за мястото. Ако колата ти е 8ма генерация, прочети темата за проблема с хидравличната рейка.

6: Тегава е историята с тези "патерици". Рядко изпадат.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

.... Търся резервна гума 16 или 17 с пед дупки.

 

 

Аз имам две резервни гуми за Акорд след 2008 г, при това са с нормални размери, не са патерици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към колегите със кожени салони. 

Грижите ли се за кожата? И ако да какво ползвате като препарат за почистване и "тонизиране" на материала.

 

Искам да посъживя малко моя, като цяло не е зле, но на шофьорската си личи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това го ползвах на БМВ-то ми и резултата беше sehr gut. Обаче забелязвам, че на акорда кожата е по 'тънка' или по скоро различна на пипане, предполагам е някакъв еко шит, това ще помогне ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре сам си прецени. Аз съм с i-DTEC (ръчна) и за 20+ хиляди откакто я имам, сменявам само консумативи ( пу-пу :D). Единственият "сериозен" проблем, който имах беше с DPF, но в Дунев ми го решиха за около 300лв и то без премахване. С други думи колата си остана стокова. Разход в София - 9, извънградско - 6-6,5 (140км/ч). При автоматиците знам, че имат проблем с кормилната рейка (има цяла тема тук). Бензинова не съм карал и нямам наблюдения.

колега, би ли дал повече информация за фикс-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Най-добре сам си прецени. Аз съм с i-DTEC (ръчна) и за 20+ хиляди откакто я имам, сменявам само консумативи ( пу-пу :D). Единственият "сериозен" проблем, който имах беше с DPF, но в Дунев ми го решиха за около 300лв и то без премахване. С други думи колата си остана стокова. Разход в София - 9, извънградско - 6-6,5 (140км/ч). При автоматиците знам, че имат проблем с кормилната рейка (има цяла тема тук). Бензинова не съм карал и нямам наблюдения.

колега, би ли дал повече информация за фикс-а

 

 

За кой фикс говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отиваш при Дунев в Слатина, оставяш си колата и срещу няколко стотин лв. и няколко часа си  я взимаш. Свалят филтъра, тестват го и после го прочистват. Доколкото знам не ползват материали, които могат да навредят на питата вътре. Доколкото знам първо сипват някакъв препарат, който прави неизгорелите сажди на прах и след това я изсмукват. Фактурата ми е в колата, но по-горе в темата колега беше качил с точност кое колко струва. Ако искаш да си спестиш 100 лв. можеш да си свалиш филтъра. да го занесеш и после сам да си го монтираш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще минавам от 7ма серия на 8ма Акорд и искам да попитам за мнения относно автоматичната скоростна кутия... получих лошо мнение за автоматици, които наближават 200 000 километри... Та ще се радвам на всякакви коментари. Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...