Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Мапваш и няма място за чудене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой правил ли е мапване и ако да - къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремап с премахване на DPF - в Русе - конкретно VRPerformance (от четеното във форума, аз лично използвах мап от PremierTunning UK, но на старата кола, на която нямаше DPF).

 

Междувременно през изминалата седмица направих разходка до Австрия - 3600км. Бях приятно изненадан от средния разход на дълъг път - между 7 и 8 трайно. Колата е на 6600км от смяна на масло и маслото стои малко над максимума (колкото й бяха наляли при обслужването).

 

@crown_bg - причината да минаваш ГТП e, че измерванията, които правят са абсолютно неадекватни. За да може освен твоята кола, да минават и 25 годишни курници. Което не значи, че няма огромна разлика в заложените норми в Евро 3, 4, 5 и тн стандарти. Разлика има и не е случайно, че има европейски градове с повече автомобилен трафик от София и по-чист въздух. Когато тестовете са стриктни и се налага по-висок данък или спиране от движение за нямане на катализатор, замърсяването намалява. При нас е обратното - аз карам кола с работещ катализатор и Евро 5 двигател и плащам 350лв данък. Голф 1.9тди от 90та година, избълващ сажди все едно се е запалил, плаща 14лв данък :) Но наистина да не задълбаваме в точно тази тема, че си е офтопик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица ми смениха пистовия ремък и една ролка. Мисля че са ми сложили по-късия ремък, щом смениха само една ролка, но от тия дъждове още не мога да отворя да видя какво става под капака. Иначе общо с труда излезе 190лв в бултрако, като само труда е 25.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в събота се разворих в оригиналната книжка. Имах малко ядове с италианския ама доколкото разбрах има 2 индикатора за проблем с DPF - такъв без удивителна и такъв с удивителна. Този без удивителната казва, че колата е стартирала регенерация и че трбва да се покара известно време. Въпроса е там, че при мен направо се появява тази с удивителната, която казва "филтъра е блокиран". Възможно ли е колата да има проблем с автоматичната регенерация и оттам да идват тия чести запушвания на DPF-a?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма беше и при мен драмата с тоя дпф и аз го мислих една седмица, ще видиш че и ти накрая ще опреш до машинното почистване при дунев. Аз първо ходих при един приятел и със софтуер на хонда ми пусна две регенерации, като траеха между час и два, втората по-кратка(естествено и двете без ефект). Регенерацията представляваше задържане на газта между 2500 и 3500 оборота за определено време като това трябва да вдигне темп в дпф и да го изчисти. Като звънях в бултрако, ама по-нагоре, не на приемчика или в сервиза ми препоръчаха да отида при тях да направя регенерация (абсолютно същата която правих два пъти), после ми казаха че ако не стане може да се пробва химическо почистване. Това отнемаше доста време и пари, към 400лв мисля. Като звъннах в юби ко, първо ми препоръчаха да махнат питата и да изключат търсенето му софтуерно, обаче аз си държах ня филтъра и затова ми препоръчаха химическо чистене, което било изсипване на някаква киселина и се молиш да изчисти, ама тя може да преебе и питата. Демек накрая пак все едно си без. Затова отидох да питам по-подробно за машинното - сипвали някакъв препарат който праве налепите на прах и тая машина после ги чисти напълно. Естествено зависи колко е запушен, амя имай предвид че колкото повече караш, толкова по-зле става. Включително за двигателя защото почва да не изгаря хубаво нафтата и да я вкарва в картера. *провери си маслото. Ако не си от Сф, казаха че може да си свалиш дпф и да го пратиш по куриер, така ти го и връщат, съответно ти пада разхода за монтаж. Но на мен допълнително ми бяха проверили спирачната течност, маслото на скоростната и антифриза с тестери и ми казаха общото състояние на колата там. Като цяло мога да кажа че съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

UvX7Pq1.jpg

По-рано бях писал, че след смяна на масло и филтри, не са ми ресетнали показателя за оставащия живот на таблото. От Юби-Ко ми казаха, че ако отида, ще ми го ресетнат. Приемчикът им явно не е от най-добре запознатите с колите. Оказа се, че показателя за оставащ живот на маслото може да се ресетне от всеки от нас самостоятелно!

 

1. Чрез натискане на бутона за дневен километраж, стигате до менюто за оставащ живот на маслото.

2. Задържате същия бутон около 5-10 секунди и се появява ново меню, което позволява или да се върнете, или да анулирате това, което трябва да се облужи. Първия път когато го анулирах, ми изчезна 2ката. Остана B 290 (B е пакет обслужване - масло, маслен филтър, въздушен филтър). Направих горната процедура втори път и този път ми анулира дните - стана Б 360:

S26cYn3.jpg

 

Така че всеки може да го прави сам :)

 

Някой има ли представа какво означават звездичките отдолу?

 

Здравейте,

Обръщам се към Вас с един въпрос. Не успявам да се справя с нулирането на A, B и съответно редицата числа, които се появяват и за които обяснявате. Някъде нещо бъркам.

Когато задържа бутона ми излизат само A и B. Не виждам никъде посочените от Вас индикации, звездички, числа и прочее.

Едновременно с това, когато нулирах А, ми се нулира и индикатора А, който се показва на таблото без да съм влезнал в менюто. Същото е и "B". Бъркам ли някъде нещо?

Благодаря Ви.

Поздрави,

Данчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито в случая е, че няма как да резетнеш нещо, което е за смяна според минали години, а не според изминати километри.

 

Пример - Replace code 4 - смяна на горивен филтър - сменя се или на 120,000 км или на всеки 6 години (което дойде по-напред).

 

Казус: Колата ми е на 67 000 км, но е на 7 години, т.е. за смяна е горивния филтър. Няма начин обаче, по който да резетна код 4. Решението е да сменя филтъра и да продължа да карам така. После колата като стане на 120,000 км ще ми светне, че е за смяна, но аз всъщност вече ще съм го сменил. Тогава ще го резетна само, за да изчистя кода, но на практика няма да сменям нищо. Изобщо пълна каша са тия кодове. Поразпитах из американските форуми, и там е същата история - писаха ми да си водя записки в книжката кое и кога съм сменял, защото няма друг начин.

 

От Хонда трябва да помислят за такива като мен, които карат по 5000 км годишно как могат да се "извикват" кодовете и да се резетват. Защото засега са го направили само за масло/филтри (А, В, 2) и то е комбинирано на дни/км, според това компютъра сам изчислява по кой критерий да излизат кодовете. Мислено-недомислено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

имам  Акорд 2,2IDTEC Executive 2009 и беше с проблеми при  DPF -a .

Премахнах го и се направи ремап на 180кс .

Колата към момента е без никакви проблеми и върви доста по-прилично.

Така,че аз съм за премахване на DPF - a разбира се когато вече е наложително !!

 

Поздрави  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

UvX7Pq1.jpg

По-рано бях писал, че след смяна на масло и филтри, не са ми ресетнали показателя за оставащия живот на таблото. От Юби-Ко ми казаха, че ако отида, ще ми го ресетнат. Приемчикът им явно не е от най-добре запознатите с колите. Оказа се, че показателя за оставащ живот на маслото може да се ресетне от всеки от нас самостоятелно!

 

1. Чрез натискане на бутона за дневен километраж, стигате до менюто за оставащ живот на маслото.

2. Задържате същия бутон около 5-10 секунди и се появява ново меню, което позволява или да се върнете, или да анулирате това, което трябва да се облужи. Първия път когато го анулирах, ми изчезна 2ката. Остана B 290 (B е пакет обслужване - масло, маслен филтър, въздушен филтър). Направих горната процедура втори път и този път ми анулира дните - стана Б 360:

S26cYn3.jpg

 

Така че всеки може да го прави сам :)

 

Някой има ли представа какво означават звездичките отдолу?

 

Здравейте,

Обръщам се към Вас с един въпрос. Не успявам да се справя с нулирането на A, B и съответно редицата числа, които се появяват и за които обяснявате. Някъде нещо бъркам.

Когато задържа бутона ми излизат само A и B. Не виждам никъде посочените от Вас индикации, звездички, числа и прочее.

Едновременно с това, когато нулирах А, ми се нулира и индикатора А, който се показва на таблото без да съм влезнал в менюто. Същото е и "B". Бъркам ли някъде нещо?

Благодаря Ви.

Поздрави,

Данчо

 

Натисни и задръж шпилката-бутон за около 10сек. и тогава ще ти даде да нулираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на някой от форума ли е тази кола и като цяло дайте мнения че мислим да ходим да я гледаме с брат ми http://www.cars.bg/c1568749

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я гледам всичко си има за модела, и на снимките добре изглежда. Ама аз съм се нагледал на прекрасни снимки и след това на пълни "баракуди" на живо.

Ако сериозно сте се замислили да я вземате, мога да и хвърля едно око. Поне да знаете дали си струва да биете път до Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята драма с тоя DPF продължава и мисля да прибегна към варианта с Дунев. Все още имам търпение и не искам да прибягвам към премахване на филтъра. Преди 550 км. го сваляха и го миха с някакви препарати, чистиха ми колекторите и пак греда.

 

Въпроса ми е - какво значение има дали маслото ще те 0W30 или 5W30 по отношение на DPF-a? Видях няколко мнения, че значението било голямо. Маслото, с което съм в момента е 5W30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за маслото мога да кажа че е по важно да е C3,C2 или още по добре C1,C4 заради по ниското съдържание на САПС( сулфати и други такива ) които запушват ДПФ-а. и катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я оставих в Дунев. Освен процедурата с DPF-a ми казаха, че щели да и правят някаква друга процедура за прочистване с добавка, която струва 100 лв. и с някаква машина, която е 50лв. Налагало се, защото виждали някакви отклонения в EGR-a и турбината. Отделно диагностиката им е дала грешка в температурния датчик, та и него ще сменят. Чудно ми е как не е излезнала тази грешка при предишните 2 диагностики ама здраве да е - казах им да я правят.

Редактирано от Maximus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених късите. Сам, пред нас. Ксенон осрам блунещоси. Два часа сваляне на бронята, фаровете и корите и сглобяване в най-голямата жега.. Първо пробвах през калника, ама няма достъп откъм шофьорската страна заради някаква тръба/маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си взех колата от Дунев. Направиха ми тяхната си процедура за почистване на DPF + Carbon Cleaning ( http://www.dunevmotorsport-r21.com/carbon-clean/ ), за който заплатих 150 лв. допълнително. Цената включва процедура с някаква машина и добавка за гориво (тази - http://www.bulmotors.com/image/cache/data/xenum/dobavka_za_poch%20istvane_na_filt%20ar_s_tvardi_cha%20stici_xenum_IN_OUT_Cleaner-500x500.jpg ) . Само процедурата с машината е 50 лв. Мога да кажа, че колата върви по-добре. Посъветваха ме на 6 месеца да я правя  и да слагам такава добавка, за да нямам проблем с DPF-a. 

 

На този етап съм доволен. Ще видим колко време ще изкара тоя DPF сега и мисля при следващата лампа да го махна ако светне скоро. Единственото, което ми направи лошо впечатление, е че за датчик температура, чиято стойност е 58лв. ми взеха 45лв. за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след чистене на дпф при тях, вече над 10 000км съм минал и няма проблеми засега. Без тая добавката за 100лв че ми се досвидяха..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз след чистене на дпф при тях, вече над 10 000км съм минал и няма проблеми засега. Без тая добавката за 100лв че ми се досвидяха..

 

В каква среда си ги минал тия 10К? Аз за тая добавка реших да я пробвам та да видим за в бъдеще дали има смисъл от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В токсична :D градско София и Ихтиман и по магистралата между тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички  :bye:  :bye:  

В петък 15,04,2016 смятам да ставам собственик на Хонда акорд 2,4 2008г.

Като първия въпрос е: Само аз ли ще я карам на газ(няма газово въпросният автомобил)? 

А втория ми въпрос е свързан с първият

Какъв е разхода на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички  :bye:  :bye:  

В петък 15,04,2016 смятам да ставам собственик на Хонда акорд 2,4 2008г.

Като първия въпрос е: Само аз ли ще я карам на газ(няма газово въпросният автомобил)? 

А втория ми въпрос е свързан с първият

Какъв е разхода на газ?

Акорд 2.4 гори с литър повече от 2.0, а 8-мата генерация гори с литър повече от 7-мата. Това са грубите данни за бензин, ако караш на газ, сложи още един литър отгоре. Разхода зависи както от стила на каране, така и от това къде повече се кара - градско или извън. Точен отговор едва ли някой може да ти даде, но със сигурност ще е над 10l/100km газ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за помощ!

Купих въпросната хонда и не мога да си свържа тел към системата й.казва ми че с-мата е заключена и иска код. След заигравка с нея и няколко пъти ми смени кода, аз съответно го повтарям, но уви нищо не става. Какво да правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

мислех да отворя нова тема, но реших тук да пиша, защото преди обсъждахме този въпрос. В събота ми монтираха DRL модул за дневни светлини. Закачих го на дългите и свети на 35%, като може да се настройва до 70% мисля (трябва да видя в книжката с настройките). Копчето за фарове вече ми не на auto и вечерта автоматично се гаси модула и се пускат късите.

 

IWTXCzT.jpg

 

Hb6bjNT.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е супер. Как ти го вързаха? Рязане на кабели или грамотно с бушончетата? Като примигнеш за катаджии прецаква ли се дрл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии да ти кажа честно не го наблюдавах през цялото време, но мисля, че ряза кабели. Иначе аз ползвах такъв модул на предишната ми кола 4 год. Когато присветнеш си се пускат на 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maлко офтопик, но все пак за Акорд 8 имам питане и да не отварям нова тема.

Някой може ли да каже Акорд 8 (R20A3) от кой от тези видове инжекцион има:

 

    * Single-point or throttle body injection (TBI)
    * Port or multi-point fuel injection (MPFI)
    * Sequential fuel injection (SFI)
    * Direct injection

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, доколкото знам оригиналните джанти са 17", 7.5j с размер 225/50. Мога ли да сложа същите гуми на 17", 7j?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не можеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като джантата е по-тясна не трябва ли и гумата да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225 си е и на преди фейса, които са 7J, така че проблем няма да имаш. По-скоро на 7.5J по-добре биха паснали 235.

Какъв им е офсета на 8 ген.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е преди фейса. Има ли нариант, 2 еднакви модела оригинални джанти да са с различно J? Ако е със 7 ще е супер. Иначе офсета е 55

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се доуточних, аз съм 7 ген. При нея 16" са 6.5J, 17" са 7J, затова ти казвам че няма проблем да сложиш 225мм на 7J. В момента би трябвало 225 да не ти покрива добре 7.5J джантата. Ако можеш качи снимка да се види.

На 7.5J можеш и 245 да сожиш, но не съм сигурен дали на 55 офсет ще е добре.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен–на 7J максимума е 235 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ги погледнах моите - преди фейса е, 7 1/2J с 225/50 17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оригиналните джанти 16-ки 6,5J при 8-ма генерация дизел са с гуми 216/60, така че 225 на 17-ки 7J е безпроблемно.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой знае ли какво означава тази картинка: http://i.imgur.com/7p5973Z.jpg

 

Според мен, че нивото на маслото е малко и трябва да се долее? 8ма генерация акорд дизел известна ли е с това да гори масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,това е лампата за ниско ниво на количеството масло. Преди всичко, виж какво е нивото и на щеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лампата на Аладин в морето

 

п.с. При мен колкото сипя, толкова си стои след 12-15000 км. Нищо не гори, от никъде не тече

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...