Jump to content

Kurro Torres

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Kurro Torres

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 10.10.1987

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. 1) Honda Accord 2012 2) 2.4 i-VTEC (201 Hp) 3) нямам представа 4) бензин 95 5) 80% градско в София, 20% извънградско - магистрала и първокласен път (до колкото са такива в България) 6) 8-10 000 км 7) нямам представа (нищо не е махано) 9) В момента колата е с масло Total Quartz 5W40, сменено в Германия 100 км преди да я взема. Стил на каране - една идея по рязък (все колата е 200 коня). Разход на масло - за 6 000 км не съм разбрал за наличието на такъв (ако има е минимален). В повечето дни колата се кара по 20-30 км на ден, половината от, които по околовръстното... Извънградско София - Русе без спиране - около 3 часа в посока.... Горе долу това е... както обясних в предишния пост, колата е моя от около 6 месеца, състоянието е перфектно. Била е служебна кола на някаква банка в Германия.. сервизна история си има, всичко е сменявано в сервиз на Хонда (вече няма да е така, защото съм предубеден към Бултрако)..
  2. Не мисля, че има проблем с датчика. По-скоро, че маслото не е това, което трябва да е и за това мисля да го сменя следващия месец, когато ще имам повече време... Въпроса ми беше какво бихте предложили..
  3. Здравейте колеги. Имам следното питане. Закупих си Акорд 2012 година, 2,4 I-VTEC 201 коня преди около 5-6 месеца. Пробег 132 000. За това време съм минал около 5-6 хиляди километра (доста малко карам, основно в София и от време на време извъградско 300-500 км в посока). Няма да крия, че се радвам на играчката и съм пробвал различни видове шофиране... Маслото НЕ съм сменял, тъй като колата беше закупена директно от Германия от лицензирана къща, обслужвана само от Хонда и ала бала... Спред сервизната история маслото е сменено 900 км преди да стане моя. Дотук с предисторията... преди няколко дни в един много голям дъжд светна лампа "CHECK OIL ENGINE". Не обичам нищо да свети по таблото, бях близо до нас, прибрах се, изчаках няколко часа да изстине, вдигнах щеката - кажи речи на средата м/у мин и макс... Помислих си, че някой датчик се е намокрил от реките, в които карах и си легнах спокоен. На другия ден нищо.. (до работа ми е не повече от 7-8 км).. на следващия ден пак светна същата лампа (след 10-15 км каране). И днес за 3ти път... Изчетох една камара теми и много се чудя... Смятам да долея 150-200 грама (забравих да кажа, че маслото в момента според документите е Total Quartz 5W40)... Но за вбъдеще се чудя дали това е правилното масло (видях 5W30 или 5W20 в друга тема). Въобще, всякакви мнения по моя проблем ще ми бъдат полезни. Благодаря предварително!
  4. Колеги, в OLX съм пуснал гумите за 250 лв. Ако някой се интересува да предложи цена... в момента седят в мазето и събират прах...
  5. Колеги, продавам летни гуми Pirelli, размер 235/45/18. ДОТ - 2 бр. 4413, 2бр. 1114. Гумите са в добре състояние. Грайфер 6-7 мм. 300 лв.
  6. Колега, къде се намираш? Нямам идея дали ще стане, но имам крик и гаечен ключ
  7. Никъде не намирам патерици за тези дискове... В Бултрако цената е малко на 1000 лв... Някой има ли инфо за "‎0898 382 787 патерица за Хонда в Димитровград"? Това го намери един приятел в нета.. Чух се с човека.. според него има 2 варианта - 200 лв - патерица 17ка - може би няма да пасне на моите предни дискове (при пукане на предна гума варианта е слагам патерицата отзад и задната отпред...) и 250 лв - патерица пак 17ка но по широка и не би трябвало да има проблем с големия диск... Като цяло не съм доверчив и ми е мн трудно да повярвам на непознат на стотици километри от тук... Да беше в София, щях да пробвам скапаната патерица на място... Приемам всякакви съвети...
  8. Колега, тази тема съм я чел и 16ка на S type не става заради по-големия спирачен диск, освен ако аз не бъркам нещо, но това точно тук го прочетох...
  9. Колеги, някой знае ли какви са размерите за резервна гума - тип патерица за Type S и въобще продават ли се някъде... Къде въобще мога да погледна за такова чудо? В момента съм с някаква пяна и копресорче, които може и да стават ако случайно стане нещо на аутобана (или ако не станат седиш и чакаш пътна помощ), но за нашите пътища - не мерси! Преди няколко години пробвах подобна ч*кия на един пасат и впоследствие употребих всички псувни, които имам в речника... В момента съм сложил една от летните гуми в багажника, но тя заема повината (че и повече) просторанство...
  10. Колеги, някой може ли да каже на колко оборота се отприщва истинската сила на VTEC-a, че до сега в този момент просто правя физиономия тип жокера и не мога да видя оборотомера
  11. Колега, надявам се не си ме забравил за това. Оказа се, че имам и друг въпрос, доста по важен от това как да си изтрия запазените швабски номера... Колата дойде обута с 18ки (235 х 45) летни гуми. Джантите нямат една драскотина по тях и съответно не искам да слагам зимни гуми на тях и да им е*а майката за един сезон, а искам да си взема още 4 броя джанти, на които да сложа зимни гуми... Та въпроса ми е, някой може ли да даде линк към размерите допустими за този кораб, тъй като ми се иска да сложа по-малък цолаж за зимата (17ки).
  12. Това ще е доста трудно... с верига е. И бензиновия двигател?
  13. Първо честита Коледа на всички! Живи и здрави и много безаварийни и радостни километри с прекрасните ни японски автомобили! Type S не би ли следвало да е с повече глезотии? Като цяло някой може ли да обясни разликата само в по-мощния двигател и малко по-барнатите брони ли е? Иначе колата е без навигация, ръчна скоростна кутия, 131 000 км, 2012 година. Докараха ми я директно от Германия и няма нито една забележка (ако желаете мога да кача 2-3 снимки). Искам само да погледна ангренажния ремък, тъй като в сервизната история е описано, че няколко пъти е проверяван, но не и, че е сменян... Интересуват ме също 2-3 неща за гъделите, които това бижу има... Мога ли да сложа mp3-ки на флашка и да я свържа с USB-то в подлакетника и ако да - трябва ли да има папки или не, или пък проблем ли ще е ако има, или трябва всичко да се изсипе директно без папка... Също размера на флашката дали би бил проблем ако е много голяма (8 или 16 GB)? Езикът на блутута го настроих да е на английски. Успях дори и телефона да си свържа и с 300 зора да набера номер (поне 30 пъти казвам номера, а колата чува някоя цифра като друга - леко се изнервих...) - тук много силно ме вълнува как да разкарам от паметта на колата телефона на предишния собственик и запазените от него контакти, тъй като тя иска да ги преименувам на английски. Пробвах с "Delete" и какво ли още не... Като цяло половин час крещях в колата. Сигурно поне 2-3ма съседи са се посмяли Коледно Въобще много въпроси, с които ще ви позанимавам през идните дни, за което предварително се извинявам и едновременно благодаря!
  14. Здравейте колеги! От вчера и аз съм горд собственик на Акорд 8ма генерация, 2,4 бензин - 201 коня Type S. Интересува ме как да си сменя езика на гласовите команди на английски, тъй като колата е докарана от Германия и съответно всичко е на немски. Също така, това ще промени ли и надписите на дисплея да са на английски? Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...