Damasko 5 #3761 Отговорено 12 Ноември, 2019 преди 24 минути, ogi28b написа: По-назад съм питал същото. Отговориха ми тогава, че цветът е 4300. Цокълът е D2S. С какви лампи мислиш да ги подмениш? Нямам идея. Някакви идеи? Не съм много сигурен че са 4300, защото доста бяло светят, по-скоро 5000. Винаги го има и момента стария собственик да ги е сменял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3762 Отговорено 12 Ноември, 2019 Точно същото мислех да пиша, че и моите много белеят и не съм сигурен за цвета, защото съм карал други коли с 4300 и определено този като че ли е "по-студен". Иначе - едната ми примигваше преди време и превантивно съм се запасил с OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED, но вече има и модела LASER, така че може да им провериш характеристиките и ако цената ти е ок - да се мяташ на тях. Друг вариант е ULTRA LIFE, само че светели малко по-слабо според потребители. Поне са дълготрайни, според производителя. С Филипс нямам опит. Винаги има алтернатива - да сложиш и някакви без марка, за по 15-20 лв лампата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3763 Отговорено 13 Ноември, 2019 Аз от моите фарове извадих 4300 D2S Osram. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #3764 Отговорено 13 Ноември, 2019 Здравейте! Колата е Accord 7 бензин/газ. Като карам на газ, стрелката на горивото намалява. Четох, че това е нормално. Но има ли някакъв трик, с който се ресетва и се отчита реалното ниво на бензин в резервоара? Случвало ми се е по време на път, при по-сериозни наклони на пътя да ми се върне стрелката до нивото, което знам, че е пълен резервоара. Но ми се е случвало и на дълъг път да стигна до резерва и да почне да ми свети лампата да заредя, а бензин има... Спрях и сипах няколко литра на бензиностанция и стрелката скочи над средата... Но има моменти, в които такова зареждане не е възможно или удобно Решението, което съм намерил, е да карам с почти пълен резервоар и все някога стрелката си се връща към истинското показание. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #3765 Отговорено 13 Ноември, 2019 (Редактирано) преди 14 минути, deianr написа: Здравейте! Колата е Accord 7 бензин/газ. Като карам на газ, стрелката на горивото намалява. Четох, че това е нормално. Но има ли някакъв трик, с който се ресетва и се отчита реалното ниво на бензин в резервоара? Случвало ми се е по време на път, при по-сериозни наклони на пътя да ми се върне стрелката до нивото, което знам, че е пълен резервоара. Но ми се е случвало и на дълъг път да стигна до резерва и да почне да ми свети лампата да заредя, а бензин има... Спрях и сипах няколко литра на бензиностанция и стрелката скочи над средата... Но има моменти, в които такова зареждане не е възможно или удобно Решението, което съм намерил, е да карам с почти пълен резервоар и все някога стрелката си се връща към истинското показание. Слага се емулатор. Колегата Markony продава. При всяко палене стрелката отчита правилното количество бензин. Редактирано 13 Ноември, 2019 от Damasko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #3766 Отговорено 13 Ноември, 2019 Хаа, благодаря. Колата точно в момента е при него за обслужване, ще взема да го питам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Атанас Данчев 4 #3767 Отговорено 20 Ноември, 2019 Днес след работа се качвам в колата и какво да видя?Никакво осветление на радиото.Копчетата имат а циферблата не.Някой да е разглобявал да знае за какво иде реч?2.0 бензин 2003г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3768 Отговорено 21 Ноември, 2019 (Редактирано) Колеги, бърза консултация за лампата на Аладин: на дизеловия P1384 е нещо по свещите, доколкото видях из сайтовете? И даже заради това колата минава на режим "една баба я е карала само в неделя до магазина, 2100 оборота макс". Притеснителното е, че е в комбинация с P0335 (верига на сензора на колянов вал). Оборотомерът работи нормално, паленето е нормално, от 800 до 2100 ускорението е без промяна - мощно, но на 2100 спира. Дали комбинацията от двете грешки може да е свързана с нещо друго? --- Ред.: @Атанас Данчев, колега, наскоро имаше тема но не можах да я намеря, в която някой се оплакваше от подобен проблем - нещо с осветлението на радиото/навигацията не беше както трябва. Беше заподозряно самото радио, но после се оказа, че изгорял бушон. При теб това ли е единственият проблем? Всичко останало ли работи нормално - габарити, светлинки на бутоните на ел.стъклата, светлинки на бутоните за подгрев на седалките (ако имаш), лампа в жабката, осветление на запалката.... ? Редактирано 21 Ноември, 2019 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #3769 Отговорено 21 Ноември, 2019 Известен проблем. В Германия са подменяли безплатно (сервизна акция) модула за управление на подгревните свещи и снопа с кабели към него. Засегнати са били автомобили произведени през 2005-2006. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Атанас Данчев 4 #3770 Отговорено 21 Ноември, 2019 Преди 1 час, ogi28b написа: Колеги, бърза консултация за лампата на Аладин: на дизеловия P1384 е нещо по свещите, доколкото видях из сайтовете? И даже заради това колата минава на режим "една баба я е карала само в неделя до магазина, 2100 оборота макс". Притеснителното е, че е в комбинация с P0335 (верига на сензора на колянов вал). Оборотомерът работи нормално, паленето е нормално, от 800 до 2100 ускорението е без промяна - мощно, но на 2100 спира. Дали комбинацията от двете грешки може да е свързана с нещо друго? --- Ред.: @Атанас Данчев, колега, наскоро имаше тема но не можах да я намеря, в която някой се оплакваше от подобен проблем - нещо с осветлението на радиото/навигацията не беше както трябва. Беше заподозряно самото радио, но после се оказа, че изгорял бушон. При теб това ли е единственият проблем? Всичко останало ли работи нормално - габарити, светлинки на бутоните на ел.стъклата, светлинки на бутоните за подгрев на седалките (ако имаш), лампа в жабката, осветление на запалката.... ? Всичко горе споменато работи само осветлението на радиото не. Тоест свети сутринта сега преди малко я карах не свети. После ще видя дали свети или не. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3771 Отговорено 21 Ноември, 2019 (Редактирано) Тя мойта си излезе от сервизен режим, остана само лампата да свети. Даже така ми е по-симпатична, жълтичко, весело. Иначе таблото скучно. Ще я пратя на обслужване тия дни, да я излекуват. Редактирано 21 Ноември, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3772 Отговорено 21 Ноември, 2019 Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)? Имам леко потропване "нейде отпред". Не се усеща в пода, педалите или волана. Тропва при обратен ход на окачването - надолу. Примерно след влизане в дупка или легнал полицай. Чува се слабо и глухо при сухо време, а като е мокро го няма никакво. При преобуването със зимните гуми е маАалко по осезаемо (на звук). Гумите са с по-висока товароносимост ,но джантите им са по-леки и като комплект гума/джанта не са по-тежки от летните гума/джанта. Ако ги карам по-меки - звуково намалява. Симптоматиката е за тампон, но всичко е проверено и читаво. Единствено има по няколко мм цепка в полумесеците на предните тампони на долните носачи, но няма как да е от тях. Смених скоро тампоните на предната стаб. щанга - просто щото бяха на 4 години - не изчезна. Амортесьорите са ок, горните им тампони също (на вид + добре стегнати в "ботушите"), всички шарнири (горе и долу) са добре, и каквото още сме се сетили е проверено. Има лекичък луфт в рейката и омазнен маншон на левият и накрайник, но и на това не залагам. От тампоните на мотора и кутията няма как да е, а и са сменяни преди време. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #3773 Отговорено 21 Ноември, 2019 2 hours ago, ceco_accord said: Някакви идеи? Същите симптоми, след дълго търсене на проблема и диагностиката на майстора - амортисьори, смених всички тампони на долните носачи и стабилизиращата щанга и тропането спря. Според мен не всичко беше за смяна - главно големите предни тампони, тампоните на стабилизиращата щанга и биалетите, които бяха здрави, но едната беше леко крива. Вдигаш колата и буташ с щангата, вече не разчитам на майстори. От скоро ми се появи скърцане при неравности от биалетата на ксенона, смазвах я със спрей, временно оправяне и пак почна 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #3774 Отговорено 21 Ноември, 2019 Преди 2 часа, ceco_accord написа: Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)? Имам леко потропване "нейде отпред". Не се усеща в пода, педалите или волана. Тропва при обратен ход на окачването - надолу. Примерно след влизане в дупка или легнал полицай. Чува се слабо и глухо при сухо време, а като е мокро го няма никакво. При преобуването със зимните гуми е маАалко по осезаемо (на звук). Гумите са с по-висока товароносимост ,но джантите им са по-леки и като комплект гума/джанта не са по-тежки от летните гума/джанта. Ако ги карам по-меки - звуково намалява. Симптоматиката е за тампон, но всичко е проверено и читаво. Единствено има по няколко мм цепка в полумесеците на предните тампони на долните носачи, но няма как да е от тях. Смених скоро тампоните на предната стаб. щанга - просто щото бяха на 4 години - не изчезна. Амортесьорите са ок, горните им тампони също (на вид + добре стегнати в "ботушите"), всички шарнири (горе и долу) са добре, и каквото още сме се сетили е проверено. Има лекичък луфт в рейката и омазнен маншон на левият и накрайник, но и на това не залагам. От тампоните на мотора и кутията няма как да е, а и са сменяни преди време. Някакви идеи? При мене е шарнир 6ти месец карам така имам нов насач само дето време нямам да го сменя преден ляв горен ;)Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morfey 2 #3775 Отговорено 22 Ноември, 2019 На 20.11.2019 г. at 18:51, Атанас Данчев написа: Днес след работа се качвам в колата и какво да видя?Никакво осветление на радиото.Копчетата имат а циферблата не.Някой да е разглобявал да знае за какво иде реч?2.0 бензин 2003г. Здравей, Имам същия проблем. Появи се миналата зима.... и през лятото се оправи /всичко си светеше/. Сега пак изгасна осветлението на радиото. Мисля си, че е спойката на подсветката на дисплея към платката /баща ми имаше същиа проблем на неговата кола/. Но за да се оправи трябва да се свали и разглоби радиото и да се оправят спойките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3776 Отговорено 22 Ноември, 2019 Преди 8 часа, gmarinov написа: Същите симптоми, след дълго търсене на проблема и диагностиката на майстора - амортисьори, смених всички тампони на долните носачи и стабилизиращата щанга и тропането спря. Според мен не всичко беше за смяна - главно големите предни тампони, тампоните на стабилизиращата щанга и биалетите, които бяха здрави, но едната беше леко крива. Вдигаш колата и буташ с щангата, вече не разчитам на майстори. От скоро ми се появи скърцане при неравности от биалетата на ксенона, смазвах я със спрей, временно оправяне и пак почна Според написаното от теб, разбирам че твоето не е било от амортесьорите, а от някой от тампоните на долните носачи, или на торсиона, но понеже си ги сменил заедно - не знаеш от кой точно е било? Бутахме всичко - аз бях там - нищо не мърда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #3777 Отговорено 22 Ноември, 2019 Мойта - както ѝ светна лампата, така ѝ изгасна. След светването изминаха 3 паления и на четвъртото лампата вече не светеше. Колата работи нормално. Дори имах един неприятен "лаг" понякога, при тръгване, за което се колебаех дали педалът не прави педалските си номера и има нужда от подмяна, или пък оня глупав дросел и ЕГР нещо не работят като хората. Засега това колебание изчезна и в момента реакцията на педала е съвсем точна, както очаквам да бъде. Благодаря ви за помощта 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3778 Отговорено 22 Ноември, 2019 На 21.11.2019 г. at 21:59, ceco_accord написа: Да питам нещо, в тая тема (както напоследък е модерно за нея)? Имам леко потропване "нейде отпред". Някакви идеи? Все пак направи лесна проверка на биелетките- Двама клатите колата странично ( с ръце горе на вратите) и слушате. Ако чука, вероятно е биелетка и провери коя... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3779 Отговорено 23 Ноември, 2019 Няма нищо. Клатихме я 4-ма души - за релсите на тавана. За комбито с тея амортесьори и стаб. торсион отзад, 2-ма са малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3780 Отговорено 23 Ноември, 2019 Цецо, втулки на амортисьорите и тампоните им кога си сменял последно? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3781 Отговорено 23 Ноември, 2019 Аз не съм. За горе в "ботушите" ли говориш? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #3782 Отговорено 25 Ноември, 2019 ceco_accord, допреди 1 седмица имах същия проблем като теб. Оказаха се горните тампони на амортисьорите. След смяната им настъпи пълна тишина.🥳 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #3783 Отговорено 25 Ноември, 2019 (Редактирано) Относно проблема на Цецо: Нямам идея, какво е. По-скоро вероятностите са много. Обаче, повечето от тия предположения, които направихте се "хващат" при четирите гуми във въздуха. Може и 2х2, предни/задни. Тогава няма напрежение в елементите - амортисьори, биалетки, някои тампони и накрайници ... Със клатене, бутане и удряне, когато колата си е на гумите може и да стане, ама по-вероятно не. Общо казано - някои проблеми по окачването се улавят при колата на земята, други при кола във въздуха. Така че ... дерзайте. edit: Ако процедурата по извършване на ГТП в България се направи, като тази за извършване на МОТ в Англия, на 100% ще се установи причината за всяко едно тропане. Ще изскочат и тропания, за които изобщо не сте подозирали. Редактирано 25 Ноември, 2019 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3784 Отговорено 25 Ноември, 2019 Потвърждавам! Колата се гледа на земята - после и на подемник. Как се проверяват горните тампони на амортисьорите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #3785 Отговорено 25 Ноември, 2019 Ако става въпрос за тампони No.6 от тази статия, не се хващат. https://www.drive2.ru/l/1577740/ Имах подобен проблем от неправилно сложени такива (остро с остро). В движение си тропа, при огледи е ОК. При тест няма толкоз сила за да тропат. Аз лично се съмнявам да са те. Трябва да са пред разпадане или на камък за да тропат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3786 Отговорено 25 Ноември, 2019 Преди 7 часа, Krasi-mir написа: Ако процедурата по извършване на ГТП в България се направи, като тази за извършване на МОТ в Англия, на 100% ще се установи причината за всяко едно тропане. Ще изскочат и тропания, за които изобщо не сте подозирали. До голяма степен е така, прегледите са мн. сериозни, по книга трябва да продължи 1 час, като им е описано какво/как трябва да проверят. На практика става за 40-50мин. В някои случаи обаче прекаляват, карат те да сменяш измислени неща, с надежда да оставиш колата при тях за смяна, та да вземат някой кинт. Това го правят сервизи, които предлагат по-ниска цена за прегледа от стандартната (£50) и после си взимат повече за компенсация... Както и да е, и в БГ ще дойде такива сериозни прегледи някога (аз съм за, не искам неизправни дъргели по улиците срещу мен). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3787 Отговорено 25 Ноември, 2019 Никой не иска, но правителствАТА нямат решение на казуса. Ако на "чичо" му спрат каруцата с коня от шосетата и 30-годишната Вектра от движение, той от нарушител когото доят всякак, става излишен за тях и за бюджета. А дреме им за екологията и безопасността. Преди всичко нещата опират до морала на всеки, макар сборът от всеки от нас да не дава подходящото всички. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #3788 Отговорено 26 Ноември, 2019 На 22.11.2019 г. at 9:22, ceco_accord написа: ....Бутахме всичко - аз бях там - нищо не мърда. Цецо другите да бутат и клатят , а ти с ръчички пипаш навсякъде - със сигурност ще усетиш проблемното място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #3789 Отговорено 26 Ноември, 2019 Емича е прав. Нещата се случват с гледане и пипане. Само със слушане по-скоро няма да се получи. Off Topic Офтопика после, сега нямам време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3790 Отговорено 26 Ноември, 2019 Благодарско за напътствията и ще търсим. Сега като е мокро, нищо не се чува. Това ме навежда на мисълта че е някой гуменяк, но кой? Ще го дирим по-натам. Със сигурност не е нещо фрапиращо - по-скоро аз се вманиачавам сигурно, та се ослушвам като гърмян заек. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #3791 Отговорено 4 Декември, 2019 Здравейте, бях при Слави в Овча Купел, защото долните скорости (2ра, 4та и 6та) станаха много хлабави и не влизат като по "релси". Каза, че е от жилото на скоростния лост. Обаче в интернет, втора употреба, намирам само за дизеловия двигател. Все още не съм питал по морги. Та въпроса е, някой знае ли дали са еднакви за дизела и 2.4 бензин. Малко вероятно, но все пак си струва да попитам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #3792 Отговорено 6 Декември, 2019 Така и не разбрах на бензина кога се сменя верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #3793 Отговорено 6 Декември, 2019 4 hours ago, mimiron3 said: Така и не разбрах на бензина кога се сменя верига. На около 200хил. км. или когато се разтрака. Чел съм, че някой карат по 300-350, други по 150, зависси дали е карано с хубаво масло и колко често е сменяно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #3794 Отговорено 6 Декември, 2019 Благодаря, ще следя, засега бензинката ми е на 120000, а дизела на250000, но не трака никоя.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #3795 Отговорено 6 Декември, 2019 На бензина слагам 0/20 , а на дизела 0/30, ще видя как ще се отрази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #3796 Отговорено 6 Декември, 2019 Важен е не само вискозитетът. По него не може изобщо да се предположи какъв е оставащият ресурс на веригата. Ако искаш да си предпазлив, проучи за какви шумове и в какви ситуации да се ослушваш, и ако ги забележиш, тогава се обърни към специалист за диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #3797 Отговорено 6 Декември, 2019 Да, ясно ми е това, четох, четох с тия Хонди и гледам да са по спецификация маслата. На дизела мислех, че шуми верига има един особен шум от горе около хидравличната помпа все едно се върти нещо накриво. Слушаха я бая уж майстори казаха, че не е верига, но не могат да кажат какъв е тоя шум.... Така си звучал този мотор казват. И вярно като мине някоя такава хонда дизел така чегърта... Странно. Следващата с електромеханичната рейка го няма този шум, така, че мисля, че ще излезе помпата с течение на времето. Вече 38к все си е с тоя шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #3798 Отговорено 6 Декември, 2019 (Редактирано) преди 43 минути, mimiron3 написа: така, че мисля, че ще излезе помпата с течение на времето. Пробвал ли си да смениш хидравличната течност? И при мен има един такъв леко стържещ шум, но ми се струва, че е нормалният шум на веригата. Едно време Жигулките с верига звучаха така Редактирано 6 Декември, 2019 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #3799 Отговорено 6 Декември, 2019 Ами не съм я сменял. Сигурно и тя трябва да си е на Хонда... Оригинална. А относно Жигулките..имал съм няколко и ги ремонтирах сам бях им научил всичко. Не е такъв звука. Сега имам още 2 Опела единия е дизел с Исузо мотор, има нещо подобно като такъв шум при него, но от другата страна. Там е хидравличната помпа. Затова си мисля, че е тя. От къде да си взема хидравлична течност за Хондат, знае ли някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #3800 Отговорено 6 Декември, 2019 преди 19 минути, mimiron3 написа: От къде да си взема хидравлична течност за Хондат, знае ли някой? Honda PSF-S се казва. Търсиш онлайн, или в Бултрако. Сигурно има и други места в София, където се продава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове