Jump to content
Zlatozator

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Като гледам напоследък стана популярно пускането на подобни теми тук, и за това смятам, че с една подобна тема можем само да си бъдем полезни. Най-вече с мнения, като кой какво е направил, от къде какво си е купил за колата, как е подкарал навигацията с БГ карта (Дай Боже!) и т.н.

 

Аз например съм горд собственик от два месеца (и горд шофьор от една седмица) на Акорд CN1 (сиреч 2.2 дизел) екзекютив със светлата кожа и навигацията (фук-фук). Даже и снимки нямам още. Иначе още през 2002г, когато видях снимки на този модел за пръв път, се зарекох, че един ден ще го карам.

 

Лично аз, съм неприятно изненадан от липсата на борд компютър (май слагат такъв, чак след фейслифта).

 

Между другото някой има ли идея, защо има разлика в халогените за бензиновите и дизеловите и напълно несъвместими ли са?

 

Това е. Елате повече! ;)

 

 

Формално, целя да се преброим.

 

Брошура Карада Варна

 

Брошура Седан (английски език)

Брошура Турер (английски език)

Аксесоари за Турер (английски език)

Брошура Седан фейслифт (английски език)

Брошура Турер фейслифт (английски език)

Аксесоари за Турер фейслифт (английски език)

План-график за подобренията във фейслифта (английски език)

Ръководство за употреба на американския модел (английски език)

Ръководство за употреба на европейския модел (руски език)

Ръководство за употреба на японския модел (японски език)

Сервизно ръководство за Акорд 7-ген - на немски

 

Първите две ръководства са благодарение на друг колега, от чийто линк съм ги свалял.

 

 

Брошура Акорд 2,0/2,4 i-VTEC Бултрако

Брошура Акорд 2,2 i-CTDI Бултрако

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със турър спорт и моята с навигация.И аз бях изненадан от липсата на бордкомпютър но колкото толкова.За навигацията забрави за българска карта,то за Русия няма пък камоли за БГ.Иначе по колата засега почти нищо не съм правил да чукна на дърво вече 40000км съм минал.Само задни накладки масла и филтри.Но ми предстои смяна на предни спирачни дискове, и ако накой каже откъде и колко ще съм му благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз карам дизелово комби от почти една година. Много съм доволен, въпреки че нямам навигация :) И на мен ми предстои смяна на накладки и смятам да сменя и дисковете. Решил съм да купувам дискове и накладки EBC и май ще ги взема онлайн от тук:http://www.ebcbrakesdirect.com/Ако някой сподели мнение за ЕВС ще съм много благодарен.Между другото чета и този форум само за Хонда Акорд - има много полезна информация.http://typeaccord.co.uk/forum/forum/19-7th-gen-accord/Халогените са различни заради интеркулера на дизела, който се намира в бронята под левия фар. Пласмасовата капачка и левия подкалник имат "дупки" за да минава охлаждащия въздух. Поздрави и много безаварийни километри на всички фенове.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега трима :)

 

Ники, и аз предполагах, че тези за дизела са орязаните, но в каталога на Депо, тотално ми объркаха представите:

 

Публикувано изображение

 

Все мисля, че те са объркали снимките. Наскоро звънях в Косер и се оказа, че за дизел Депо имат само... леви. При все, че не внасят нито дизеловите, нито бензиновите. Като цяло съм се ориентирал да си поръчам от Интернет халогени за американския събрат Acura TSX и тук да ги преправям, стига да няма някаква фатална разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните ми накладки са ABC поръчах ги от ибей излезнаха към 80лв засега нямам оплаквания.Май както вървят нещата пак от ибей ще поръчвам дискове и накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с бензиновата версия 2007ма година 2,0 ,версия спорт,сменял съм само задни накладки(текстар),свещи (НЖК иридиум) и консумативи досега ,колата си има своите слабости,но и силни страни ..най важното е че ми доставя удоволствие карането и

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това наистина е кола, която доставя удоволствие от карането. Уникална! Още не мога да повярвам, че карам вече две години толкова хубава кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 2.0 автоматик 2006 година от края на април 2010. Колата беше обслужена в Бултрако, така че за близо 14000км които съм изминал, съм сменил само една лампичка на габарита и акумулатора.Много съм доволен до момента от колата! Като сравнявам с предната версия 6, която карах от 2005 до 2010 година, мога да кажа, че разликите не са много големи, но японската сглобка си личи! Английския Акорд е комфортен, но имаше дребни забележки по интериора!Като разход седмата даже е една идея по-икономична /особено извънградско/, въпреки че е автоматик и с по-голям двигател!Иначе на новия единствено нямам халогени за мъгла и наистина се оказа, че броните са 6 вида, и съответно халогените са различни!Аз намерих в Пловдив тия:http://www.avtosklad.bg/halogeni-za-HONDA-ACCORD-2003-2009-cat12.htmlНо за модела след 2006 трябва да си търся пласмасите отделно и за сега се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-ма.

 

Иване, в интернет има интересни алтернативни предложения от Щатите за под 150лв комплекта, при все, че идват с окабеляването и бутон за включване, който пасва в заготовката за копчета в ляво от волана. Иначе трябва да се сменя лостчето за мигачите, ако искаш да е като оригинално. Само не знам твоята, като е след фейслифта какви са разликите.

 

Я да питам - на вас светят ли ви бутоните на волана, този за VSA и този за подгряването на огледалата, или моите са изгорели?

 

И дайте някоя снимка де :)

 

Аз например, най-много се кефя на интериора на моята.....

 

Публикувано изображение

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам една 2.2 дизелче.Много съм доволен ама маи трябва да я постегна вече,мина 150000 км. и се обажда това онова,карам я с накладки Текстар и са супер, масло само Yacco и нямам никакви проблеми.Колата е 2008 година спорт ниво на оборудване,ама има много доработки.по нататък яе кача и снимки.Приятно и безаварийно каране на всички !!!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите бутони на волана не светят, както не свети и бутона за подгряването на огледалата и за регулирането на фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес изкарах панелчето с трите копчета (аз там имам само за VSA) и светна. Вкарах го обратно, изгасна и повече не светна. Поне после смъкнах крушката, за да взема друга и да я сменя, пък да видим. Между другото, и копчето за регулиране на фаровете също трябва да свети, защото изглежда, че и то има крушка в него:

Публикувано изображение

 

А за копчетата на волана реших, че трябва да светят от брошурата на модела:

Публикувано изображение

Колеги, на някой светят ли му копчетата на волана? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен копчето за фаровете и VSA ми светеше , но съм го засичал , че и изгасва :lol: Тези на волана не светят ;)

Преди 4 месеца карах Акорд Турър 2.2 i-CTDI Sport , ще видим дали ще го подкарам някой ден пак :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Ето я и моята красавица.

При мен копчетата на волана също не светят.Свети само VSA копчето.

Да се похваля че съм си монтирал модул за дневни светлини (след като ме глобиха 10лв за забравени фарове) и сега сами светват.

Тия дни и изчистих IMRC клапана, МАП и МАФ датчиците, тръбата от ЕГР клапана и всмукателния колектор. Ще кача и снимки ако ви интересува.

Манипулацията е много лесна и да знаете колко нагар изкарах. Туй нещо не е било чистено досега.

Решил съм след 10х км пак да я отворя и да видя какво се е събрало от използването на хубавата ни нафта.

 

Поздрави на всички фенове.

 

ПП. Tino, кажи най-сетне какво и е на хондата. Ако можем ще помогнем с нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят всички бутони, в това число и на волана!

На моя Акорд бяха изгорели лампичките на бутоните за регулиране на фаровета и на VSA. Лампички намерих във Викиват в Пловдив, по 40 стотинки или нещо близко, но нямаха с цокъл, така че внимателно ги монтирах на оригиналните цокълчета. Сваля се и синьозеленото маншонче от оригиналните лампи и се нахлузва на новите, за да светят в същия цвят!

На волана е малко по-сложно, защото там се използват светодиоди, и те са запоени по платката:

Публикувано изображение

Първо трябва да се провери дали на платката излизат 12 волта на двете спойки най-долу в дясно при включване на светлините. Ако е ОК, се проверяват светодиодите и съпротивленията до тях /означени са стойностно: 152, 162 и 202, предполагам 1.5к, 1.6к и 2.0к/. Не съм замервал, но вероятно са свързани последователно. С намаляване на стойностите им може да се увеличи яркоста на светене в някакви граници!

Не съм свалял бутоните на круиз контрола, но предполагам, че положението е подобно.

Ако някой си ги оправи, нека пише, за да знаем от къде идва проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със турър спорт и моята с навигация.И аз бях изненадан от липсата на бордкомпютър но колкото толкова.За навигацията забрави за българска карта,то за Русия няма пък камоли за БГ.Иначе по колата засега почти нищо не съм правил да чукна на дърво вече 40000км съм минал.Само задни накладки масла и филтри.Но ми предстои смяна на предни спирачни дискове, и ако накой каже откъде и колко ще съм му благодарен.

Аз карам 2004 i-CTDi седан от Май 2010. Взех я на реални около 170 000. С взимането направих обслжуване пълно и смених 4 диска с накладки. Неоригинални, но маркови японски - 390лв бяха 4те накладки с 4те диска, предния комплект беше малко по-скъп от задния, така че 200-220 да са. Взех ги от един мой роднина от Пловдив, който има магазин за авточасти за азиатски автомобили - сиреч всички японски и всички корейски марки. Ако те интересува мога да ти дам контакти, страхотен човек е и работи и с Еконт.Иначе за навигацията - аз имам навигация и не можах да преглътна, че няма да го бъде. Бях споменал и в друга тема, нека го спомена и тук - започнал съм проект с навигацията с външен контролер ще правя CarPC, така че да я използвам за навигация с музика, филми, интернет, без да отпада нищо от оригиналната конзола, просто ще използвам интерфейс за управление на тъчскрийна с малък лаптоп, който ще се помещава в жабката. До около 2 месеца трябва да е готово и ще пусна снимки и ръководство кое как защо. Така че всеки, на който има фабрична навигация и му се инвестират пари в тази работа да има една уникална система в колата си.Между другото и моя волан не свети. Вероятно е на моделите 7мо поколение от 2006 до 2008ма. Иначе до тук освен малко над 20те хиляди км с колата съм дал след закупуването не малко пари освен за гориво, но предимно очаквани разходи.- 1100лв общо за смяна на веригата на двигателя с всички там чаркалъци + труда в Юбико. Прави се веднъж на 200 000 принципно, аз го направих на 180 000, защото ми казаха, че потраквала, а имах 4000км път за една седмица в европа. Принципно още преди да купя колата в Юбико я бяха прегледали и ми казаха, че оригиналната верига вече потраква и до 15-20к ще трябва да се смени, така че това си ми беше на ум.- 390лв за 4 диска и накладки + не помня колко пари е бил труда. Като взимах колата вече едната накладка беше приключила и задрала в единия диск, а всичките бяха на ръба, така че и това си ми беше предвиден разход.И неочакваните разходи:- два предни тампона по 50лв всеки. - 4 задни тампона на амортесьорите по 25лв всеки + 2 задни амортесьора. Амортесьорите японски въздушни K.Y.B. същата марка която произвежда оригиналните на Хонда комплекта беше 240лв. За смяната на амортесьорите и тампоните общо към 400лв отиде с трудаДо тук съм безкрайно доволен от избора на кола, който направих! Редактирано от Veseliq
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм с Акорд 2,2 дизелче и съм страшно доволен,относно копчетата на мен всички ми светят и на волана и на таблото. Понеже нямам навигация и борд компютър,а видях,че има модели с навигация и пак без борд компютър,се интересувам някой правил ли е манипулация да си монтира навигация със борд или да смени само таблото с такова след 2006г. с борд комп в него???Дали ще паснат буксите и ще работи ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересен въпрос. В темата за Хонди от моргата преди време имаше тотализиран модел 2.2 дизел 2006 с новото табло. Мога да питам в сервиза ми какво смятат по въпроса, макар че не очаквам едно такова табло да е под 1000лв. Имайки предвид, че едва ли ще позволят да го купиш без моторите за скоростомер, оборотомер и тн - ако взимаш взимаш всичко, щото кой ще иска само някое от тях...Иначе колега, твоята кола коя година точно е? Че нашите копчета не светят, а тия ЛЕД-ове, които се виждат от платката по-горе не изглежда да могат "ей така" да изгорят всичките на толкова хора.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осем 7-ци станахме, значи.Имало поне един, на който мултифункционалните копчетата му светят. Баси, някакъв лентов кабел ли се прецаква, че повечето да не работят масово...Наскоро проумях, че на мен не ми свети и копчето на аварийните. Почвам да се дразня чак, вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там са обикновени крушки и горят. Таблото около копчето за аварийки се разглабя лесно - вече съм го свалял веднъж като свалях конзолата с навито. Също на мен ми беше изгоряла крушката на пепелника, смених я - не че ползвам пепелника, ама нали е благинка, нека си свети.Виж за ледовете на бутоните на волана мисля, че просто ги нямаме, не вярвам да не светят масово "ей така" и да е от кабел - вижда се от снимката, че бутоните и ледовете са на една платка и дори имат някои общи писти. Ако е лентов кабел щеше и бутоните да са спряли.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорд 7 серия от2003-2005 не светят бутоните на волана.Това е според братята руснаци от тук http://www.accord-russia.ru/showthread.php?t=8804 Много полезен сайт :) И аз мисля като колегата Veseliq ,просто там нямаме светодиоди.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1.Акорд 2006г 2,2 дизел.Понеже повечето пишат за лампичките на волана-моите светят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз.Акорда е Същия като на ivan_m 2.0 автоматик 2008 година.Купих го преди няколко дни.Е няма такъв кеф.Това ми е четвърти Акорд за малко се бях отклонил от правия път с друга марка кола обаче мисля повече да не правя такива грешки.Автомобила е уникален.И моля ivan да каже някои впечетления от колата.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 7-ци :rolleyes: Да се замъкнеш до магазина на Пиротска - 1 час!Да си купиш 1 крушка за таблото - 60 стотинки!Да си разглобиш и сглобиш конзолата с копчета - 10 минути!Да можеш да си изгасиш VSA-то в тъмницата - безценно! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, по въпроса за светещите копчета - не съм видял Акорд преди 2006, на който да му светят копчетата на волана - фабрично са така нещата. Също така те нямат и борд-компютър и не мисля, че със смяната на таблото ще си осигурите такъв, нали трябва някакъв кабел, по който тече обработената от копма информация, да влиза в таблото. Не мисля, че има кой да я събира, обработва и подава към дисплея всичката тази информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално за по-новите автомобили не знам , но стари Сивици ( имам личен опит с такъв от 86 и 92 ) замяната на табло не изисква абсолютно нищо :cool: На кола без оборотомер се връзва табло с и си готов , реално знам , че японците имат прекаран за всяка една екстра датчици и букси , които просто чакат да бъдат свързани . Според мен възможността да не работи бордовия компютър е ако той се намира в главния компютър на колата , ако има допълнителен в самото табло и от там той обработва информацията - няма повод за притеснения :lol: Реално компютъра си получава постоянно дани за изгоряното количество смес :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замяна може да стане но е трудна ,защото има разлика в куплунгите на таблата на акорд от 2003-2005 и акорд 2006-2008.В линка който съм посочил по горе има опити да се смени таблото и е сменено, но компа не дава верна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като не работи правилно се обесмислят нещата,мен ме интересуваше дали положението е като на по-старите коли да са с едни и същи букси и само да се смени,но щом не става ще си караме така. Иначе наистина ми светят бутоните на волана,ама с телефона не можах да направя хубава снимка да я пусна,колата ми е произведена около Април 2005г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една 7-ца! 2.2 i-cdti, 2004г. Имам я от само 2 дена, но вече се чудя къде да я обслужа. От бултрако ми казаха, че веригата е за смяна, но ме оферираха със "само" 3000лв. Ако някой знае сервиз, в който могат да ми я сменят на по човешка цена, ще съм благодарен. Също и колекторите са за заваряване, но те засега не са приоритет. Всякакви съвети са добре дошли.Засега още я разучавам и много и се радвам. Като мине през автомивката, ще пусна снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако те съветвам да не ходиш , особено в Пловдив :) За съжаление в Пловдив не познавам майстор , който може да те обслужи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой може ли да пусне снимка,къде точно се цепят тия колектори и да каже от какъв материал са направени,че ми стана любопитно???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой може ли да пусне снимка,къде точно се цепят тия колектори и да каже от какъв материал са направени,че ми стана любопитно???

Не знам от какъв материал са направени, но според бултрако се пукат точно на мястото, откъдето тръгват отделните тръби от всеки цилиндър (не знам как да го обясня, а снимка нямам), поради различното температурно разширение. Някой със заварен колектор да сподели колко изкарва, че бултрако искат около 300лв. за процедурата и се чудя какво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах по-скоро за на Outcold автомобила... (сори, че не съм уточнил)...А ти от колко време караш твоя - и имал ли си някакви сериозни проблеми и ремонти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една 7-ца! 2.2 i-cdti, 2004г. Имам я от само 2 дена, но вече се чудя къде да я обслужа. От бултрако ми казаха, че веригата е за смяна, но ме оферираха със "само" 3000лв. Ако някой знае сервиз, в който могат да ми я сменят на по човешка цена, ще съм благодарен. Също и колекторите са за заваряване, но те засега не са приоритет. Всякакви съвети са добре дошли.Засега още я разучавам и много и се радвам. Като мине през автомивката, ще пусна снимки.

Моята я смених в Юбико (както съм писал по-рано в темата), сервиза е оторизиран и прави само Хонда, намира се в кв Горубляне София, смяната ми струваше 1100лв общо - 300лв труд и 800лв самата верига с всички там работи към нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах по-скоро за на Outcold автомобила...

На около малко над 200к.@Veseliq, видях твоето мнение, но мисълта ми беше за сервиз в Пловдив (не го бях споменал). Благодаря за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам повечето сте с дизелови автомобили ;) Някой знае ли кога на бензинов такъв се сменя веригата,и сменя ли се въобще?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензинов,но верига слаедващите 7-8 години няма да сменям.Лично мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×