Rorschach 6 #161 Posted January 19 Линк към въпросният репортаж: Link . 2:40-3:30мин ако не ви се гледа целият. Share this post Link to post Share on other sites
Terje 165 #162 Posted January 19 Е това вече е пълен абсурд! Нали газовете са ок, какво значение има пробега?!? Една добре поддържана кола и над 500К може да даде резултати близки на заводските. Не мога да разбера тези тикви, защо се опитват да измислят на ново колелото, като в цяла Европа се използват Евро категориите... Аз все пак никъде не намерих по различните сайтове някъде пробега да е фактор. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kvd74 540 #163 Posted January 19 И моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика: - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1. - И какво значи 2 ? - Ами, можеш да ходиш където си искаш. - А газовете как са? - А, добре са, ама колата ти е стара. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #164 Posted January 19 Гледах репортажа с човека с Волвото. Дори той се оплака че критериите не са ясно дефинирани за клиентите. Моята Легенда е 2007-ма, с Евро 4 в талона и като минавах преглед миналия август не споменаха че 330 000 са им много, но казаха че въпреки покриването на нормите им за ЕКО 4, повече от 3-ка не могат да и пишат. Share this post Link to post Share on other sites
Rorschach 6 #165 Posted January 19 Аз също не намерих място, където да се казва, че пробегът оказва влияние на еко категорията. В репортажа обаче казват друго(или поне аз разбирам друго). В крайна сметка е ясно, че нищо не е ясно. 🙂 Share this post Link to post Share on other sites
Terje 165 #166 Posted January 19 Още нещо, сега попаднах на следната информация за немските стикери: http://technotest.bg/еко-стикери-зелени-зони-германия/ Как Ханс е решил, че всички бензинови МПС-та след 1993г. могат да имат зелен стикер, а Ганьо във вмирисаната си канцелария някъде в министерството на транспорта е решил, че е по-мъж и разбира повече, та си налага неговото неподплатено разбиране... Интересно също, че на Газ-ката не могат да ми сложат стикер, щот' няма такава графа в таблицата Share this post Link to post Share on other sites
note 294 #167 Posted January 19 (edited) Преди 1 час, ceco_accord написа: Моята Легенда е 2007-ма, с Евро 4 в талона и като минавах преглед миналия август не споменаха че 330 000 са им много, но казаха че въпреки покриването на нормите им за ЕКО 4, повече от 3-ка не могат да и пишат Точно така, група Еко 4 е само за ЕВРО V и VI. Няма пряка кореспонденция в номерацията. И моето CRV е по същия начин. Иначе това за пробега е някаква глупост, ма като знаем какви са по някои пунктове - не ме учудва. Предният път бяха забравили да ми сложат обратно щеката за маслото, добре, че се усетих навреме! PS. Може колата от репортажа да е дизелак Евро 3, тогава попада в първа група независимо от годината или пробега. Edited January 19 by note Share this post Link to post Share on other sites
malak 51 #168 Posted January 31 от кадрите се вижда че е дизел 2005-та, аз затова оставих колата без евро категория в талона гледат само година на първа регистрация, и оттам ми дават 3-та катогрия Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1512 #169 Posted May 25 (edited) Препратка от тук: За съжаление не можах да видя,тъй като за първи път минавам преглед (канала),с такава скорост.Предните спирачки били добре,но задните,като на колело!Да кажем 10-12мин. и колата беше от другия край.Били нови правила и се ядосваше,че газовия комп., бил "лепнат" вурху лявото бомбе и не виждал добре ном. на рамата.Преди да почне да го повдига и напъва,му казах,че не е "vag" и че може да го снима,от долния ляв край на предното стъкло.Нови правила и наредби имали,двама човека едновременно провеждаха прегледа и ми лепнаха "еко 3".Та ги питам защо 3,колкото "астрата" 99год.,а те ми разправят за някаква таблица,с годината на производство на колите и нея ползвали. Та не се учудвам вече на нищо,като в същото време не можеш и да промениш нищо! По малко нерви,по добре! ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Edited May 25 by JHM Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #170 Posted May 25 (edited) преди 38 минути, JHM написа: Предните спирачки били добре,но задните,като на колело ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Тея не са карали колело отдавна. МТВ с висок клас хидравлични дискови спирачки спира зверски и няма кола която да го бие на спирачен път. Дълбочината на протектора не играе, но ако гумите са високоскоростни и студени, може да нямат необходимото сцепление по ролките. Но те си знаят как да прекарат кола с неефективни задни спирачки - едновременно с натиска по педала придърпват и ръчната спирачка. Не си само ти така - това е масова практика, а и задният мост проектно винаги спира по-слабо. ЕКО стикера не го мисли - едва ли някога ще влезе в употреба. Edited May 25 by ceco_accord 1 Share this post Link to post Share on other sites
birev 106 #171 Posted May 25 абсолютна глупост е това с тия екостикери! Еко 3 влизат всички бензини произведени между 1998 -2009г. и всички дизели до 2010 вкл. На жената сивика е еко 3 (края на 2005 с изправен катализатор) , пред нас едно изпушило БМВ 5-ца с три литров дизелов агрегат и без ДПФ , произведено 2001г пак, Еко 3. Всичко масово е еко 3. Поне стикера ми го дадоха да си го залепя аз, където исках зад огледалото! Share this post Link to post Share on other sites
rusen4e 64 #172 Posted May 25 Не всички дизели до 2010 г. са в кат. Еко 3. Моят е Еко 2, което най-вероятно се дължи на над четвърт милионното показание на километража. Още не мога да го преживея това, но както @ceco_accord казва, тези лепенки няма да изтраят още много. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #173 Posted May 25 Единствения им + е че вече имаш колата си в системата и следващите прегледи няма да са чуденка "тава какво е", че Легенда у наше село не бЕа виждАле. Share this post Link to post Share on other sites
Bizzito 344 #174 Posted June 3 Вчера минах за пръв път за стикер. Без катализатор и ДПФ - ЕКО 3. Но според мен не покрива нормите. Много зависи къде се ходи на ГТП. Манипулации винаги ще се измислят, освен ако оборудването не се предостави от държавата, заверено, капсуловано и с техен софтуер 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #175 Posted June 3 Това е Гранде Тъпа Простотия, ама нейсе - съгласни сме, като не можем да сме гласни. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Bizzito 344 #176 Posted June 3 (edited) Не съм искал да правя цигании, но какво да направя, да сложа катализатор и ДПФ? Аз лично не съм ги карал да правят нищо. Като правих турбото наскоро разбрах, че нямам и катализатор. Преди това не знаех. Edited June 3 by Bizzito Share this post Link to post Share on other sites
Plamen-CRV 213 #177 Posted July 5 На този газовете и еко категорията са му най-малкия проблем. https://nova.bg/news/view/2022/07/05/374735/бусът-движил-се-само-по-ламарини-в-софия-е-минал-технически-преглед/ 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Drone 673 #178 Posted July 5 На 25.05.2022 г. at 7:46, JHM написа: Препратка от тук: За съжаление не можах да видя,тъй като за първи път минавам преглед (канала),с такава скорост.Предните спирачки били добре,но задните,като на колело!Да кажем 10-12мин. и колата беше от другия край.Били нови правила и се ядосваше,че газовия комп., бил "лепнат" вурху лявото бомбе и не виждал добре ном. на рамата.Преди да почне да го повдига и напъва,му казах,че не е "vag" и че може да го снима,от долния ляв край на предното стъкло.Нови правила и наредби имали,двама човека едновременно провеждаха прегледа и ми лепнаха "еко 3".Та ги питам защо 3,колкото "астрата" 99год.,а те ми разправят за някаква таблица,с годината на производство на колите и нея ползвали. Та не се учудвам вече на нищо,като в същото време не можеш и да промениш нищо! По малко нерви,по добре! ПП...Незнам дали за показанията на спирачките,не оказа влияние и това,че задния протектор на летните гуми е само 4мм.? Ваг имат и на стъклото Аз още не съм минавал преглед, чудя се къде да отида септември месец. Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1869 #179 Posted July 5 На 3.06.2022 г. at 12:33, ceco_accord написа: Това е Гранде Тъпа Простотия, ама нейсе - съгласни сме, като не можем да сме гласни. Идеята си е много добра даже! И би свършила чудесна работа, ако се прилага както трябва! Но! Както всичко в БГ, така и тая идея за еко-стикерите, се изопачава, неглижира, "замита се под килимчето" и се използва само и единствено да се пълни касичката на Някой. Кой? Ми тоя, който има под "шапката си" повече пунктове за ГТП. Тоя си е поръчал законовата разпоредба и тоя си пълни гушката! И съвсем не му дреме за екология, тровене на народа, стриктно минаване на ГТП, контрол, реално състояние на автомобилите и т.н., и т.н. И се връщаме на въпроса: "Кой?" Е докога ще си питаме все "Кой?" Трябва да рипнем най-накрая!!! 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 3552 #180 Posted July 6 (edited) Говори се че тея стикери ще отпаднат. "Той" сигурно е изкарал някой лев, освен ако не са му вкарали некой десен. @dandilov Не съм против законите, а против малоумието на някои от тях, както и на безконтролността им от самите институции. Човек не обича да е ограничаван, но ако е ЧОВЕК, сам съзнава къде и кога неговата свобода навлиза в територията на нечия друга! Edited July 6 by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites