Jump to content
Sign in to follow this  
petko_z

Данък 2019

Recommended Posts

Здравейте,

 

Като цяло се запознах с методиката на изчисляване на новите данъци МПС, които ще са в сила от 2019 год.

Интересно ми е как ще умножат с коефициента за еврото, ако то не е вписано в талона? Моя Акорд примерно е дошъл от Испания. Съответно в испанския талон евро не е вписвано. Документ от оторизиран сервиз не съм вадил, защото над 74 kw (101 к.с.) до сега нямаше облекчения.

 

Опасявам се, че във всички случаи като моя ще се счита, че нямаме евро категория. Т.е. най-високия коефициент. Това предполага, че в началото на 2019г. трябва да вадим документ от Бултрако и да го носим в данъчното с декларация за промяна на обстоятелствата.. Или в КАТ да сменяме талони, а те от своя страна по служебен път да подават инфо към данъчните. Във всички случаи според мене все ще е прецакан крайния потребител.. :)

 

Предполагам не на всички от Вас е вписана евро категорията в талона..

Нека някой, ако научи нещо или знае от къде (от каква база данни) ще се взима евро категорията на автомобила да напише..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пазя си сканирани оригиналните документи от Италия.

Да ти кажа и там не е писана категорията.

Предполама общините ще използват някакъв каталог тип Schwacke и като цяло работата по български ще е - ние ще те цакаме както си решим, пък ти доказвай, че нямаш сестра.

Но ... да видим.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мързяло ги е да пишат. Има позиция (V.9), която е точно за Евро стандарта на всяко МПС.

Вероятно ще гледат годината, а ако някой е в граничните стойности, ще се чудят и кумят къде да (му) го сложат. :(

Накратко: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36162-parlamentyt-prie-po-visokiia-danyk-za-stari-koli/

Share this post


Link to post
Share on other sites

      На моя талон също не пише нищо в графата V9.  Случайно се бях видял с приятел преди три седмици, та той точно отиваше в данъчно да подава молба за отстъпка( при него в графата пише   euro2 -за Мерцедес става въпрос.) Попитах и аз и ми отговориха ,че от оторизиризиран сервиз трябва да издаде документ . Ходих при нашия Апостолов (тъй като съм от Бургас) и ми обясниха че единствено в Бултрако София можело да се издаде този документ. Казаха ми че Харви 2002 е с Евро 3. Не съм се интересувал още как ще се сформира точно данъка спрямо Катализатор , Евро и година, но темата е много полезна. Поздравления!

Edited by pet71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля,че при мен си пишеше.Интересното е обаче,че от дилъра в Швейцария колата излезе с евро 5 а тук от КАТ и сложиха евро 4.Точно от някакъв каталог гледаха и изобщо не даваха и дума да се издума за някаква корекция.Останах силно разочарован.

Не ми се снима талона и да го качвам тук защото все пак това са си данни и не искам да имам никакви притеснения за в бъдеще.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Облекченията за катализатор отпадат заради "злоупотреби". От години говорят за затягане на контрола, ама защо да го правят ...

Който още не си е продал ката да отива.

 

"Екологичният" компонент при оформянето на новия данък е само прах в очите.

 20-30 лева отгоре за 70% от автомобилите е доволна финансова инжекция за бюджета. И Европа доволна, и партийната касичка.

Предизборно. :D

 

Предполагам на всеки му е минало през акъла колко данък плащат мощните черни Бенц-ове с немски и не само регистрации, които се карат от определена прослойка - 0.

Нашите хора са както винаги незасегнати.

 

В края на статията има резонни точки.

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35908-shte-skochi-li-naistina-drastichno-danykyt-za-starite-koli/

 

Пак казвам да видим, но тоя го гледаме отдавна - на repeat ...

Като въведат и тол такси по магистралата (защото реално имаме една) ще стане весело - толове И винетки. :D

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко което се тиражира последните седмици, май наистина е прах в очите - бонус малус ама след 2 години като стане гражданската 500 лв ще плащаме 450 защото не се блъскаме и нямаме по 20 акта, тол система и тн, реални облекчения за коли които замърсяват по-малко - пародия. А и на повечето хора екологията не им е приоритет и карат без катализатори, дпф-и и други екстри без проблем и като идат на технически преглед винаги им казват всичко е в норми, даже по малко сажди от като нова хвърля, и по закон си облекчен защото колата ти е евро 4+

Edited by isullivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо вече не е "прах в очите на хората". Нашенеца вече си знае че не е за негово добро, но не му се занимава, а и преглъща както винаги. Точно това е лошото, че и на управляващите не им дреме за мнението му и обслужват определени интереси. Като държавата не може да застави структурите си да работят коректно, възлага функции на частния застрахователен бизнес, който си я "кърми". Тоя "бонус/малос" можеха да го препишат от "напредналите" държави, а еко данъците да се определят според състоянието на всеки автомобил, нооо -некои требе да мислат, ма не за себе си (чрез прехрана от корупционни вратички). Търговците на "нов внос" стари коли се притесняваха за бизнеса си, но сега с това досие на автомобил по новите граждански, отново ще се предпочитат външни, а не тукашни коли втора употреба. Цялата система е опорочена. Искат да "приземят джигитите" и да намалят катастрофите, но манталитет не се променя с административни мерки, особено когато въпросният контингент е достатъчно платежоспособен. Няма ли строг контрол и не корумпирано бързо съдебно производство, резултатите ще са все същите. Ако тези структури работеха, въобще няма нужда от гражданска отговорност. Причиняващ щета или контузии, хващат те, отсъждат материални и морални щети и си плащаш, а ако трябва и "лежиш". Ако това работи, всеки ще пази себе си, а няма да му пука че не пази околните. Няма да има фонд за взаимопомощ от който се изплащат суми на потърпевшите, които се събират доброзорно от всички нас, а се разпределят от бизнес, комуто не сме делегирали права.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз живеех с илюзията , че моята Хонда - от.09.2008 год . е, е с ЕВРО 5. Проверих си талона - оказа се ЕВРО 4 . Явно като при колегата Митко Йотов е ситуацията :( .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

А коя категория си когато си на газ?

А коя когато си без ДПФ и/или катализатор или когато гориш масло литър на 1000 км?  :D

Айде темата да седи отворена и след НГ всеки ще сподели информация за автомобил/община/данък преди и след :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма специалисти във властта и се приемат келяви закони.Няма логика - има лобита. На застрохавателите ,на вносителите ,на монополистите.Извода е само един-властта не става и трябва да се смени.Не съм пророк,но ще стане както 1000 пъти досега.Заплашват с 50% ,минават няколко протеста и после свалят на 30% ,да млъкнат ревящите.

Данъците трябва да се определят според замърсяването-безспорно.Но това може да се определи само на годишния преглед и тогава да се калкулира данъка. Няма БМВ дизел 2010 година,което да покрива Евро 5.,Даже и Евро 3 не покрива.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 3 минути, dindin написа:

А коя категория си когато си на газ?

 

Спокойно покриваш Евро5 при настроена уредба и катализатор.Разхода на масло остава в катализатора...до едно време

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 27 минути, stany681 написа:

Аз живеех с илюзията , че моята Хонда - от.09.2008 год . е, е с ЕВРО 5. Проверих си талона - оказа се ЕВРО 4 . Явно като при колегата Митко Йотов е ситуацията :( .....

Euro 5 е от 01.09.2009.

 

преди 22 минути, dindin написа:

А коя категория си когато си на газ?

Наличието на газова уребда не е повод за промяна на Euro норма. Все пак можеш винаги да се движиш и на бензин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това, което научих (чрез познати) е че пак ще се гледа годината.. Т.е. кола 2008ма следва да е Евро4..

Това предполага, че няма да има нужда всички да летим като линейки да вадим документ за еврото, да сменяме талони и да пълним пак на някой гушата.. Дано е така..

Ама все си мисля, че пак ще има куп сгрешени.. и пак ще ни разкажат играта.. Просто никога нищо гладко при нас не минава..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-много ме кефи доводът защо не може да има отстъпка от данъка за газифицирани коли. Нямало как да се разбере ако имаш газова уредба дали ще караш на газ. Ама да ме извиняват "умните" ни управници. Аз тези 1000+ лв. инвестиция ги давам защото са ми излишни и ще имам уредба с гориво за 1 лв. ама нали съм богат ще сипвам бензин на 2 пъти по-висока цена.

А за застраховките имам едно питане. Ако бебе бъде заченато в колата кой е бащата? Новия или стария собственик?

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 14 минути, plambeto написа:

 Ако бебе бъде заченато в колата кой е бащата? Новия или стария собственик?

По новата система ще си върви с колата.. :)

Майтапа на страна, ама тия ни направиха на маймуни..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както писах в пост №8, всичко е :puke: но винаги има оправдание. Явно някому е светнала червената лампичка и сега почват с обясненията.

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36186-maloumni-li-sa-naistina-promenite-po-grajdanska-otgovornost/

Поразителното е как малоумщините от сегашния проект се оправдават с недомислици от предишните закони.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи @plambeto и @DTEC по принцип сте прави за газта, но само по принцип и то от административна гледна точка.

Ако една кола е фабрично на газ/метан и то е единствено гориво тогава спор няма.

Но сигурно 99% от хората, които имат газова уредба карат САМО на газ (или поне докато обърне), мисля че е ясно защо. Аз не мисля да си я разхождам тази бутилка в багажника като багаж. :)

А един стипцав колега (да си се познае) си е направил газовата да обръща на 25 градуса, демек харчи още по-малко газ. :D

 

off: Както и да е, чакам колите с антигравитационен двигател. :P Тогава ми е интересно на какви ще се делим хаха.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пълна простотия и пародия и никога, ама никога няма да се оправят нещата, докато управляват некадърници и идиоти, дето мислят само за собствения си джоб, а не могат да разделят слама на две магарета. Като не им стига акъла как да го направят, да видят как ги правят нещата другите държави. Има толкова много примери, при това работещи. Нарушенията щели да се пишат на МПС-то :bash:

Edited by Wyvern
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора да ви напомням ли че в държавата няма пари и от някъде трябва да влезнат свежи пари? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свежите пари са по офшорките. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Преди 11 часа, DanielDenev написа:

Хора да ви напомням ли че в държавата няма пари и от някъде трябва да влезнат свежи пари? 

 

Нямам нищо против да плащам по високи данъци застраховки или такси в рамките на нормалното, но искам и да виждам нещо насреща, а не някакви лисугери по сутрешните блокове да ми обясняват кое и как било правилно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 17 часа, DanielDenev написа:

Хора да ви напомням ли че в държавата няма пари и от някъде трябва да влезнат свежи пари? 

 

 

Грешиш, в "държавата" има достатъчно пари, просто трябва да се оправят законите, да се затворят вратичките и да започне да се събира всичкото ДДС и данъци, които се укриват и крадат. Работата е точно там, че тези които могат и трябва да го правят, нямат интерес това да стане. Най-лесно е да се вдигат данъци за щяло и нещяло, пък раята да плаща.

Edited by Wyvern
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще изразя може би непопуляно мнение. В нашата държава манталитета е такъв, че всеки да мине "метър", да прецака системата по някакъв начин, независимо дали го прави от принуда, защото няма средства, или защото така му харесва. Има адски много коли, които са регистрирани N1 като товарни, без да са такива, само и само да им е нисък данъка. Много от законите се приемат така, че да няма начин за злоупотреба (дали това се получава е отделен въпрос). Та по двете точки:

 

1. Бонус-малус: Тук със сигурност коефициента трябва да е в/у шофьора. Не собственика, не колата, а шофьора. Лошото е, че в момента май няма система, която да го поддържа това, и следователно са приели по-малкото зло -> колата, защото колата винаги я има в данните на застрахователите, докато шофьора (не собственика) не знам дали до момента е фигурирал изобщо. Идеята да е в/у колата в момента е, да не може да се правят "шмекерии", да регистрираш кола на баба си, която дори няма книжка, или след "лоша" година да я прехвърлиш на дядо си и така да си изчистиш коефициента. Най-европейско ще е да не се въвежда това нещо докато не се въведе система, където може да се следи шофьора по време на ПТП (от страна на застраховател).

 

2. Данък стари МПС-та: Колите на газ със сигурност са доста екологични. Но каква е "дефиницията" на "кола на газ" ? Да има газова уредба ? Ето сценарий: Купувам си V12 Ламборджини от 2005, ама защото съм схемаджия слагам в багажника една 500мл бутилка с едни тръби до двигателя, които всъщност нищо не пръскват вътре. Това сега газова уредба ли е ? Ще имам ли отстъпка от данък ? Сертификат ли трябва да имам ? Какви са критериите изобщо.

 

Лично аз бих се радвал изобщо да забранят колите в София, да има едни големи паркинзи на изходите на града, градски траспорт да е символичен. Като няма коли, няма задръствания, с автобус/метро/трамвай/тролей ще можеш да стигнеш винаги на всякъде доста бързо. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересна гледна точка, има смисъл в нещата, които казваш, съгласен съм. Но, не би ли било по-смислено да се измерват емисиите при ГТП и на база тези измервания да се формира данъка? Или не, защото така ще влезнат по-малко пари в хазната.

 

Отосно точка 1: да, може да има хора, които да сложат евтина газова само за да плащат по-малък данък, но да си карат на бензин. Моите разсъждения все пак са такива: ако колата е с висок данък (скъпа,нова, мощна), не мисля, че много хора биха си сложили газова уредба само по тази причина. А ако колата е с по-нисък данък, но пак искаш да си я караш на бензин, то след колко години ще ти излезе икономията от данъка, да си избиеш инвестицията в газова уредба? Разбира се може би ще има и такива, които биха сложили газоиви само за да спестят от данъка, но мотивите са ми малко конфликтни – хем уж пазиш мотора като караш на бензин, хем си надупчил колата и си прекарал тръби и електроника за газова уредба.

Горните размисли са с предположението, че, за да ползваш отстъпка за газова уредба, трябва да си я вписал в големия талон, със съответните документи за инспекция от производител – тоест не просто 500мл бутилка с 2 тръби.

 

Относно точка 2: да, в такава ситуация има смисъл тази система – за да обезкуражи такова поведение. НО има много недостатъци, които според мен са по-тежки отколкото предимствата. Не съм фен на идеята да се правят промени, които имат силно негативен ефект само за частичен позитивен. Ако ще се правят промени, по-добре е да са силно аргументирани, с ясни предимства пред старата система.

 

В моите очи и двете промени са направени така, че да изпълнят основната цел – повече пари от данъци за държавата (управляващите), като имат поне някакви аргументи, на които да стъпят, за да не е съвсем безумно като „данък МПС / гражданската се вдига цялостно с 20%, за да накараме хората да ползват повече градски транспорт“.

 

И все пак съм съгласен, че има някои позитиви от промените и е хубаво да се споменават и те в дискусиите, а не само хейт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лично аз обещавам ако имам щастието да си купя каквото и да е W 12 /дано да е Ламборгини/ да не си слагам газ за да ми е по- евтин данъка :)

Съгласен съм с всичко друго с изключение на т. 2  :)

 

 

Edited by DMZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм съгласен, че вероятно 90% от хората си слагат газово с цел икономия. Но от правна гледна точка нещо трябва да работи на 100%, а не на 90%, да няма "вратички". Трябва да се изясни какво е газова уредба. Тези сертификати в момента се издават от всякакви сервизи, какво ми пречи да ми издадат сертификат без да имам газово ? Някой ще каже "Ще се види на техническия преглед". Да, но за да се види, "газова уредба" трябва да е ясно дефинирано какво е... Аз на служителя в ГТП-то мога да му кажа, че това е ново поколение газова, която е монитрана в резервоара и няма външни белези, че има моментирана така. Имам и сертификат ! Той как ще ми обори тезата без да има дефинирани параметри кое е газово и кое не

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма как да няма външни белези, че имаш газова. Пълначката трябва да е изведена извън купето, на задното стъкло трябва да имаш стикер, че колата ти е с газово, трябва да смениш талона на овтомобила и можеби други условия, с които не съм запознат. Нямаш право да паркираш в подземните паркинги на молове например. Не виждам кой ще си причини всички тези неудобства само за да му е малко по- евтин данъка.

А и ако при преминаване на ГТП ми отчете ниски стойности на вредни емисии, тогава какво значение има с какво гориво карам? Не се прави разлика и между коли, които са с катализатори и такива, които са с премахнати такива. Има много неща, които трябва да се изпипат.

В тази връзка да попитам някой запознат ли е при хибридите дали има някакви облекчения? Зощото ако искаме да дишаме по- чист въздух би трябвало да се насърчават хората да си купуват хибриди или електромобили. Аз не знам да има бонуси в тази насока. Ако има се извинявам предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-голямата отстъпка е за най-високия клас Евро норма или електромобил. Хибридите получават „бонуса“ си чрез по-високата си евро-оценка.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с Акорд 8 2010 - V9 пише Euro 5A. Ще видим как ще се отрази на данъка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 3 минути, Topper написа:

Аз съм с Акорд 8 2010 - V9 пише Euro 5A. Ще видим как ще се отрази на данъка. 

Би следвало догодина да платиш по-малко от тази..

Па да видим...

 

Моята явно си е Евро4, защото е от първите 8-ци..

Въпроса си остава - дали ще трябва да доказвам това, след като графа V9 ми е празна?.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледам, този, онзи, почнаха да обясняват (някои подробно и логично), но както винаги с голям лаг и чак след като народа стана и излезе по шосетата. Като знам в колко области нещата са зле, тоя народ не трябва да се прибира изобщо. Не може ли управниците да мислят напред и ако не могат, барем да си купят спецове (с нашите пари), които да го правят вместо тях, но в интерес на работодателя си -тоест народа (част от който са и те).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

До каква степен само е унижен само българският народ, че пак се опитват да го "яхват".Поредните политически игри,отклоняващи вниманието към съществените теми от мизарното му битие.:offtopic::(

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уикенда бяхме на гости в родителите на приятелката. По обяд "попаднахме" в протеста и реших да се присъединия, посвирихме, обиколихме няколко пъти града и отидохме на един голям паркинг. Там се наслушах на какви ли не простотии, но нещо друго ми направи докато се разхождах между хората. Не успях да преброя до повече от 5, преди пред погледа ми да попадне някой 10-15 годишен немски премиум седан или лимузина. Стоях си и си мислех, дали някъде другаде по света може да има протест срещу високите цени на горивата и вдигане на данъците с коли по над 200 коня, които са стрували нови по над 80к.

Имаше от всичко по-малко - БМВ-та 5 и 6 серия, разни Мерцедес в211 е320, от предпоследните С класа с десни воланчета, имаше и няколко Аудита а8. Коли от класа на Акорд, 3серия и Цкласа бяха толкова много, че дори не правиха впечатление. Това на фона на протеста на французите, които карат някакви 1.4hdi двигателчета... някакси кой протест ви се вижда по-адекватен?

Въобще самата идея, да идеш С КОЛА 300коня на протест срещу високи данъци и скъпо гориво ми се вижда несериозно.

 

Имаше и хора, които протестираха там за гражданските. Ами единия сладур там, който псуваше като каруцар му запомних изпърдялата кола. Познайте след 2 часа, на влизане в града на знак 60, кръстовище след 100 метра кой ме изпревари с поне 100км/ч през лентата за ляв завой... 
Та този индивид реално протестира, защото иска да продължи да си кара по този начин и в най-лошия случай да му пишат един акт за неправилно изпреварване за 50лв. Не виждам как ще се оправи положението, предвид че след всяка крачка, която се опитва малко поне да ни доближи цивилизована държава, всички се вдигат на бунт. Еми времето е показало, че с граждански по 150лв необвързани с птп-та и глоби по 50-100лв нищо не става. 

  • Like 3
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм 100% обеден,че протестите са платени.Не,че няма за какво да се стачкува но при условие,че Орешарски направи горивото Октомври месец 2013-та  2.60 лв за литър, сега лъжата да ме подкокоросва,че видиш ли такова скъпо гориво никога не е било,ай сектир.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това, че основната причина за протеста е, че вече ще им е по-скъпо на хората да си карат 15-20 годишните немски премиуми, дето бълват сажди като комин, е друг въпрос. Обществото ни е в такъв преиод, където ако човек има възможност да си вземе нова Хонда Джаз, или 10 годишно AMG, ще избере второто, за да се покаже. Все още сме в "преход", "преход" от нямане към имане, и вече като имаш, трябва да се покажеш...

 

Но въпреки това, притестита са резонни. Гледах в Австрия, защото е със сходно население и малко по-малки размери, цената на горивата. Ами там са с 8 стотинки пвоече от тук, но там бизнесмена плаща Австрийски: заплати, данъци, наеми, логистика, сметки. И въпреки това си е на печалба. Явно си има нещо гнило тук.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, Митко Йотов написа:

Аз съм 100% обеден,чепротестите са платени.....

 

Мите , това горното, си противоречи с това долното:

 

Цитат

.....Не,ченяма за какво да се стачкува .....

 

Обаче ще те поправя и за това долното, защото: -  Не се сещам , ЗА КАКВО може, да не се стачкува !?! 

Edited by Emicha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, dzrasd написа:

.......Обществото ни е в такъв преиод, където ако човек има възможност да си вземе нова Хонда Джаз, или 10 годишно AMG, ще избере второто, за да се покаже......

 

Обществото - това съм и аз :) и естествено бих предпочел 10 годишно AMG, (защото не мога да си позволя ново), пред някаква си Джазка, но не да се покажа , а за да се изкефя. 

Дано разбереш какво искам да кажа.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, ceco_accord написа:

Гледам, този, онзи, почнаха да обясняват (някои подробно и логично), но както винаги с голям лаг и чак след като народа стана и излезе по шосетата. Като знам в колко области нещата са зле, тоя народ не трябва да се прибира изобщо. Не може ли управниците да мислят напред и ако не могат, барем да си купят спецове (с нашите пари), които да го правят вместо тях, но в интерес на работодателя си -тоест народа (част от който са и те).

 

Цецо, внимавай какво пишеш, че ще ни "дръпнат шалтера" :).

 

п.п. Както казва Бранко - "Бих ти сложил няколко :thumbs1:, обаче немога" :D.

п.п.п. Както казва пак Бранко - "Безкрайно ми е интересно да те чета....все едно аз пиша ":lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...