Jump to content

plambeto

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

plambeto last won the day on Юли 18

plambeto had the most liked content!

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно plambeto

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.07.1975

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V II К20А4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  • Интереси
    Коли, Компютри, Риболов, Къмпинг

Последни посетители

211 профилни разглеждания
  1. В тази тема има линк към една таблица и там екипа на форума са се постарали да систематизират информацията за подходящите масла за повечето модели. Също така в общите дискусии има няколко дълги теми с информация за маслата.
  2. Здравей колега, С какво масло я караш? Моята като я купих сипах от това масло и покарах 2-3000 км. След това сипах 4 л. Петро канада СС и до сега (вече почти 5000) карам с него и не забелязвам да е намаляло. Според темите за маслата моето ще издържи максимум 6000 и ще е за смяна. Режима на каране мога да го определя като тежък - градско с пробези по около 10 км.
  3. И аз благодаря! Всичко точно както винаги.
  4. Вече почти седмица след смяна на свещите нямам грешки. Май се разминах със сериозните ремонти
  5. Здравей, колега и честита придобивка. Относно маслата има изписани няколко дълги теми тук в общите дискусии включително и капкови тестове. Преди година като купих моята налях евтино петро канада 5w30 (черната туба) с цел да си промия двигателя. След около 1000 км вече смених маслото с 5w30 Petro-Canada SS. За диференциала само оригинално Honda DPF (Dual Pump Fluid) същото е и за скоростна кутия (пишеш че си с ръчна) Honda MTF. За аудио системата също има изписано много. Съвременна карта за навигацията няма как да се качи. Някои колеги я замениха с китайски. За AUX и USB има едни кутийки водят се ЦД Чейнджър емулатор. Не съм сигурен дали имаш вход за свързване на чейнджър. Поздрави и много безаварийни километри.
  6. Искаш да кажеш, че са ти почистили дросела ли? Можеш ли да кажеш номера на грешката. Защото като гледам TPS-а си е един потенциометър и се сменя с нов. Преди време на един Опел сменях ТПС но там симптомите бяха очевидни - оборотите играеха.
  7. plambeto

    Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    @MITE , в този пост на колегата @Emicha са отговорите на всичките ти въпроси с изключение на №3.
  8. plambeto

    Грешка p0138

    И моята е почти на същите километри. Значи да очаквам и аз да се обади някоя сонда.
  9. @teho, @ivan_pop, благодаря Ви за за насоките. Вчера ходих при един приятел който монтира газови уредби. Покара я малко и каза, че си върви добре. Днес ще сменя свещите с нови (NGK ZFR6K-11) сегашните са на незнайно колко километри. Имам и нови на няма и 1000 км. Денсо но не ми хареса как върви колата с тях. След това ще почистя TPS-a (трябва да почета как се прави). И чак накрая ще се хвърля в "доилния апарат" на Ланди. to be continued...
  10. @dindin, благодаря за включването. Свещите в момента са NGK ZFR6K-11. Грешките започнаха без никаква интервенция, Тази вечер след като пуснах темата си играх да тествам и се оказа че това се случва само когато е на газ. На бензин усещам колата малко по пъргава и тези грешки не се появяват. При подаване на газ усещам лек спад в оборотите и после се вдигат. Газовата е на над 100к километра и май е време за основна профилактика (филтрите ги смених) . Мисля да покарам малко на бензин за да видя какво ще стане.
  11. Здравейте колеги, с цел обогатяване на форума отварям тази тема и бих бил благодарен ако се включат гурутата на форума. От няколко седмици ми се появява грешките от заглавието наведнъж. Карам на газ и първо си помислих, че съм случил на некачествено гориво. Смених бензиностанцията но проблема си остава. Хондата е ЦРВ 2002 г. К20А4 с газова уредба монтирана в Италия преди 10 години Ланди ренцо. Та кои от изброените би било като най-вероятната причина? 1. Свещите - купих колата с NGK и при обслужването ги смених с Dеnso. Покарах така но не ми хареса вървежа и върнах старите свещи и по препоръка на "газаджия" им намалих разстоянието на 0,9 мм. Ако имаше проблем в свещите нямаше ли да се обадят 1-2 цилиндъра а не всички. 2. Клапаните - регулирах ги преди няма и 10к километра. Склонен съм да вярвам, че майстора не се е справил (всички на приказки са много добри) 3. MAP сензор - ако е тръгнал да умира на моменти дава грешни стойности и манджата става прекалено богата и от там кофти искра. На живите данни налягането на празен ход при 650 оборота е около 0,28 - 0,3 4. Друго?
  12. plambeto

    Грешка p0138

    За статистката. На колко хиляди километра е (ако може да се вярва на това)?
  13. plambeto

    Грешка p0138

    P0138 OBD-II Trouble Codes: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1, Sensor 2) Това Банка 1 сенсор 2 го разбирам като катализатор 1 сензор 2 т.е 2-ра ламбда сонда. @dindin, поправи ме ако греша.
  14. plambeto

    Грешка p0138

    Здравей, "високо напрежение във веригата за отопление на датчика" според мен говори за умираща или умряла ламбда сонда, но нека и други колеги споделят своето мнение.
  15. Моето го поръчах от този търговец https://www.aliexpress.com/item/Car-Audio-Interface-MP3-USB-Data-Cable-8P-Connect-CD-Changer-SSD-SHSD-MMC-Card-And/32798497308.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d0g2Pza Като го поръчвах струваше $19,19. Гледам сега цената е малко по-висока. И моето е със същото CD. Поздрави.
×