Jump to content
petko_z

Данък 2019-2020-2021-2022

Recommended Posts

Ммм да.....

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя: за Акорд 2008, дизел, платих 120 лв. данък, в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.monitor.bg/bg/a/view/gazovata-uredba-vdiga-ekokategorijata-na-kolata-162618

 

„Така въпреки по-ниския си стандарт за изгорели газове, автомобилите с алтернативни горива ще получават по-високи екокатегории“, обясни пред „Монитор“ Дамян Войновски от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Категорията ще се определя при периодичния преглед на автомобилите.

 

Което повдига въпроса, за чий е необходимо да даваме грешни пари на бултрако, да си вадим нови талони и всякакви простотии, а не просто ГТП-то да ни определи еко нормите на всички, което с едни читави газ анализатори би било най-адекватното решение.

Голяма полза какво ти пише в талона, като нямаш катализатор и доливаш 5л масло за 10 000км. Няма такива глупендери наистина. Всичко, което се иска е да затегнат годишните технически прегледи и толкова много неща ще си дойдат по местата.

Редактирано от Cap_Slow
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано стане реалност, а не само намерение. В момента от Бултрако отказват да ми издадат документ тъй като колата била американска. Е да де, ама двигателя не би трябвало да се различава от този на Леджънда /фейслифта- 3.7/. Или Acura RL с какво е по- различна от Honda Legend? А разликата в данъка е около 150- 200лв. Варианта с ГТПтата си е най- добър. Така и тези дето правят димните завеси заради махнатите филтри ще си плащат, а не да им се изчислява според годината на производство :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много предизборно ли ми звучи това или тоя филм съм го гледал? :D

А ако не влизаш в никоя категория дали ше те спрат от движение или тва ОГРОМНО перо плащащи "ЕКО"такси, граждански, винетки, данъци и прочее VAG-аджии и BMW-та с пушилките е много ценно за рязане?

Дреме ми за "центъра" ... Или на депутатите да не им смърди по "центъра" ...

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е "пунт и пластика"!!! 

Някои ще разберат, други ще скочат, трети ще се направят на по-големи светци и от Папата, абе.... 

Всичко е сбъркано с тези данъци, а дори и малкото останали читави закони и разпоредби, гледат да ги прецакат.

Малоумието, безхаберието и простотията са безпощадни -  особено последните две/три петилетки! 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Хонда ЦРВ данъка беше около 213,22лв, а сега по новата тарифа е 110лв (София) :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм офф:

CR-V 2005 2.0 бензин 150 коня Евро4

200 лв -> 126 лв

в Свиленград, но ще трябва да сменям номерата.

Ако калкулаторът по-назад в темата е верен, толкова трябва да е и в София.

 

image.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика от подписа ми. С отстъпки за преждевременно плащане, регистриран в Русе - миналата година 17.01лв, тази 40.10лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV 2000 147 коня  евро 3 Добрич

Миналата година 168лв

20190416_210240.thumb.jpg.865c9cccf4eee2598f9bcf5085a9954f.jpg

Тази година 125лв 

Браво на общината сетиха се намалиха го.20190416_210252.thumb.jpg.19679e1aa2c997884de7b7550378bb71.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.11.2018 г. at 21:51, Митко Йотов написа:

Мисля,че при мен си пишеше.Интересното е обаче,че от дилъра в Швейцария колата излезе с евро 5 а тук от КАТ и сложиха евро 4.Точно от някакъв каталог гледаха и изобщо не даваха и дума да се издума за някаква корекция.Останах силно разочарован.

Не ми се снима талона и да го качвам тук защото все пак това са си данни и не искам да имам никакви притеснения за в бъдеще.

според мен каквато е нормата в талона това трябва да впишат ...тоест, може предният собственик да си е платил /правят се определени промени в изпускателната система на автомобила / за екстрата неговата точно кола да отговаря на повисок клас евро норма в случая евро 5...и още щом могат да ровят да намаляват норма, то не трябва да искат и да се ходи за разни сертификати при отсъствието на нормата в талона..дразнещо е да се опитват да не признават нещо което са го дали хора в една Държава която в отношение на стриктноста на исписване в талон на автомобил е пословична!!!! и още като не вярват да си намерят начин да бъде измерено ..и тн.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Keny написа:

според мен каквато е нормата в талона това трябва да впишат ...тоест, може предният собственик да си е платил /правят се определени промени в изпускателната система на автомобила / за екстрата неговата точно кола да отговаря на повисок клас евро норма в случая евро 5...и още щом могат да ровят да намаляват норма, то не трябва да искат и да се ходи за разни сертификати при отсъствието на нормата в талона..дразнещо е да се опитват да не признават нещо което са го дали хора в една Държава която в отношение на стриктноста на исписване в талон на автомобил е пословична!!!! и още като не вярват да си намерят начин да бъде измерено ..и тн.

Точно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Велико Търново-црв 1 147 коня,в талона без евро категория.Миналата година 196 лв,тази 179,20лв.Ако имам евро 3 в талона ще е 16лв по малко,поне така ми го изчислиха в данъчното.Май няма да си вадя документ за евро категория.Големи данъци в тва Търново бе:angry:

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що от Бултрако София ми казаха 42 лв. на бр. удостоверение, ВТФ !?
Назад в темата някой беше споменал за 30 лв...

 

Иначе да не съм офф и аз, ако си дам новите данни и за Леджънда (2007-а, 217 КВт.) и за Акорда (2006-а, 114 КВт.) ще са Евро 4 и данъка би трябвало да ми падне:

496 -> 360 лв. за Легена

200 -> 146 лв. за Акорда

 

Тъпото че за тая година съм ги платил отдавна :(
Идея дали ще върнат лев (има ли такава процедура изобщо) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръв повръщат, но пари не връщат. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, scyberboy написа:

Току що от Бултрако София ми казаха 42 лв. на бр. удостоверение, ВТФ !?
Назад в темата някой беше споменал за 30 лв...

 

Иначе да не съм офф и аз, ако си дам новите данни и за Леджънда (2007-а, 217 КВт.) и за Акорда (2006-а, 114 КВт.) ще са Евро 4 и данъка би трябвало да ми падне:

496 -> 360 лв. за Легена

200 -> 146 лв. за Акорда

 

Тъпото че за тая година съм ги платил отдавна :(
Идея дали ще върнат лев (има ли такава процедура изобщо) ?

След като вече си платил не знам дали има смисъл да изваждаш сиртификат и да сменяш талона. Четох, че обмислят да определят евронормата според измерените вредни емисии когато се минава на ГТП. Ако приемат такъв закон ще улеснят цялата процедура, а и така всеки ще плаща толкова колкото реално замърсява. Да му мислят тези с избушените катализатори :D

Според мен изчакай до началото на другата година и ако не прокарат тези идеи си извади тогава удостоверението.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо отразяваш промяната в Местни данъци и такси в Общината и след това подаваш искане за прихващане и възстановяване. Ако имаш непогасени изискуеми задължения, ще ти ги прихванат и ако има остатък за възстановяване трябва да ти го върнат. В искането се посочва банкова сметка и дали желаеш надвнесените суми да бъдат приспадани от бъдещи задължения.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 3 часа, scyberboy написа:

Току що от Бултрако София ми казаха 42 лв. на бр. удостоверение, ВТФ !?
Назад в темата някой беше споменал за 30 лв...

 

Иначе да не съм офф и аз, ако си дам новите данни и за Леджънда (2007-а, 217 КВт.) и за Акорда (2006-а, 114 КВт.) ще са Евро 4 и данъка би трябвало да ми падне:

496 -> 360 лв. за Легена

200 -> 146 лв. за Акорда

 

Тъпото че за тая година съм ги платил отдавна :(
Идея дали ще върнат лев (има ли такава процедура изобщо) ?

 

Какво те изненадва, колега? Много хора са писали, че за софийското Бултрако сертификатът е 40. Вече може да е по-скъп с 2 лева, но февруари платих 40, издават фактура. Коментирали сме го, по-евтино беше например в Пловдив, но не знам дали някой е пробвал да си вади документ в друг град, по-евтино. То като добавиш куриерска такса напред-назад и я спестиш 2-3 лева, я не. А някои представителства искат над 100 лева за лист хартия, в който пише, че колата е такава, каквато е. Цирк.

 

Иначе - твоят данък в единия сллучай е по 41.30 на месец за Леджънд-а и по 30 лв, ако извадиш нов талон. Ако не действаш веднага, ами се забавиш още 1 месец, в най-лошия случай данъкът ти ще е около 430 лева (6 месеца по 41.33 и 6 по 30), като за разликата до 496 ще трябва да подаваш заявление за приспадане или връщане, според изискванията на административната процедура. 

 

Да извадиш нов талон + сертификат ще ти струва около 65 лева или общо сертификат + новия данък = 495 лева, т.е. евентуалноще си на 0 (ще платиш тези 496 така или иначе, но ще си готов за догодина с талон с евро 4)

 

На твое място веднага бих действал, по всеки възможен начин бих спестил всяка стотинка, която дължа на хрантутниците. Ти просто си се забавил, но от началото на годината ако беше готов, щеше да си дал тия 160 лева по-малко. От тях - 65 за нов талон и ти остават чисто 95 "печалба". 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да довърша - всичко е готово.

Разходите:

1. 2х42 лв. удостоверение от Бултрако (+5 лв. доставка) = 89 лв.

2. 2х20 лв. в КАТ за нови талони = 40 лв.

3. 2 дни х 2 ч. в КАТ София = безценно :D

 

В данъчното (МДТ Искър, в Дружба-1, София) свърших изненадващо бързо (няма и 30 мин.) с една доста услужлива и любезна кака.

Онзи ден, след няма и 10 дни ми върнаха обратно надвнесения данък - 60 лв. :(

Само мога да гадая дали е за двете коли или за едната. По мои сметки трябваше да върнат 60 лв. за Легена и 30 лв. за Акорда, ама здраве да е.

Почти половината разходи ги избих.

Догодина на кяр ;)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 2.4 K24A3 с ЕВРО4 категория ли е, защото реших да вадя сертификат, да не се окаже че съм дал 42 лева и ми върнат ЕВРО3 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в Бултрако ли се ходи за този сертификат и колко струва, имаш ли представа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 141лв на 152лв за HR-V 99та година, регистрацията е Пловдивска 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Knoxville написа:

Колега, в Бултрако ли се ходи за този сертификат и колко струва, имаш ли представа?

40лв е сертификата за Евро 4 и 25 лв за смяна на талона 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Хонда Варна ми искат 42 лева, 20 лева е смяната в КАТ. 
Платих данък 285 лева, сега ще ми връщат разликата до 207 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е. Ще си напред с 16лв, но като сложиш бензина и времето по разправиите, може и да занулиш разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За София - напомням на колегите, че за 2019 г. общинският съвет не намери време да гласува данъчните ставки и коефициенти и така те останаха на най-ниското възможно ниво, каквото е законовото изискване. За 2020-та година е твърде вероятно да успеят да гласуват промени, с които да върнат ставката за киловатчас мощност на предишното ѝ ниво от 2018, а също и да гласуват някакво увеличение на коефициентите за евро-категориите. Така че не  се учудвайте, ако данъците за 2020 година са значително по-високи от тези за 2019, въпреки че имате сертификати за Евро 4/5/6.

 

Иначе моята влиза в 16-тата си година от годината на производство и поне от това ще ми падне единият коефициент - от 1.3 за кола от 11 до 15 години, на 1.0 за кола от 16 до 20 години. Това важи за всички коли,  произведени или регистрирани за 1 път през 2005-та година, по данни от талона на КАТ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, ceco_accord said:

Добре е. Ще си напред с 16лв, но като сложиш бензина и времето по разправиите, може и да занулиш разликата.

Тази година 16, догодина 78, горе-доло колкото винетката, апък и въпроса е принципен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Аз съм против тея издевателства и няма да се унижавам заради нечии грешки или недомислици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.11.2019 г. at 20:47, Nikito82 написа:

40лв е сертификата за Евро 4 и 25 лв за смяна на талона 

Кожодери! В чужбина струва между 10 и 16лв без да се сменя талона!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.02.2019 г. at 9:36, AzSum написа:

Вероятно аз съм един от малкото доволни от данъчната промяна. И въпреки това смятам,че промяната е безумна не само заради механизма на смятане, а и заради факта ,че общата сума от събрани данъци ще е значително по-голям от 2018, но същевременно никой не обяснява как точно тези пари ще се инвестират в подобряването на околната среда.

Ето и моите данъци за колите ми  за Стара Загора:

                                                   2018                        2019

2018 diesel 190 hp      758,50 лв                      273,70 лв

1997 бензин 75 hp       17,78 лв                       31,46 лв

Цените са без 5% отстъпка.

 

В допълнение само ще ви кажа,че миналата година въпреки,че предишния собственик бе платил данъка на колата в София, аз трябваше да доплатя 143,75 лева заради по-високия данък в Стара Загора.Има безумни разлики в местните данъци и такси в различните градове.

Разликите...за тях всеки знае.Логично ли е за 20г кошник да даваш 20лв, а за нова кола в пъти по-екологина 800? Някой ден в други времена и обстоятелства това никога няма да бъде допуснато.Въпросът и до кога мирно и почтено ще се плащат тези пари по такъв начин с,колко още ще е небходимо,за да бъде всичко регулирано... така като гледам май никога

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично е дотолкова, колкото това, че формулата за изчисляване на данъка не обслужва само екологична цел, а, паралелно с това (дори иронично леко противопоставящо се) се цели по-голям данък от тези, с повече доходи. По презумция хората, които си позволяват нова кола, са такива.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, benjamin4o написа:

Кожодери! В чужбина струва между 10 и 16лв без да се сменя талона!!! 

Само да вметна, че смяната на талона я правим, защото ПЪТНАТА ПОЛИЦИЯ са едни малоумни хора и като им предоставиш документи с информация, те пишат каквото решат. После като измислят някаква промяна - сменяме талони не защото нещо сме объркали, а защото при предишната регистрация са решили, че няма да вписват информацията. За справка - по-назад в темата, представих им оригинален документ с налична цялата възможна информация. Вписаха ми само и единствено ЕВРО-категорията, от над 20 други пункта, по които им предоставих информация. НА въпрос "ЗАЩО?", ми отговориха, че е защото аз съм отишъл само за промяна на Евро-категория. На няколко пъти по веригата питах кой и кога ще впише цялата подадена информация, а те ме препращаха към следващите. Накрая последните казаха "Еми то е трябвало в началото да ви го напишат!" И край, няма какво повече да кажеш/направиш. Дават ти новия талон, казваш им, че липсва информация, те ти казват "Това е положението, така сме решили!" 

 

Писах им оплакване и отговор - к*р! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато ние преглъщаме - те ще мажат. Така е било - така и ще бъде, докато спрем "да бъде така".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ogi28b написа:

Само да вметна, че смяната на талона я правим, защото ПЪТНАТА ПОЛИЦИЯ са едни малоумни хора и като им предоставиш документи с информация, те пишат каквото решат. После като измислят някаква промяна - сменяме талони не защото нещо сме объркали, а защото при предишната регистрация са решили, че няма да вписват информацията. За справка - по-назад в темата, представих им оригинален документ с налична цялата възможна информация. Вписаха ми само и единствено ЕВРО-категорията, от над 20 други пункта, по които им предоставих информация. НА въпрос "ЗАЩО?", ми отговориха, че е защото аз съм отишъл само за промяна на Евро-категория. На няколко пъти по веригата питах кой и кога ще впише цялата подадена информация, а те ме препращаха към следващите. Накрая последните казаха "Еми то е трябвало в началото да ви го напишат!" И край, няма какво повече да кажеш/направиш. Дават ти новия талон, казваш им, че липсва информация, те ти казват "Това е положението, така сме решили!" 

 

Писах им оплакване и отговор - к*р! 

те са институцията,която се занимава с тези неща колкото и да те препращат смисъл никакъв.В чужбина дори няма такова нещо като КАТ,ако започна да ти изброявам ще се стъписаш,но ще го направя,за да се знае от всеки.Да започнем от най-безобидното регистрацията на колата и нейния номер.Както всеки знае в България,ако искаш точен рег.номер с букви и цифри сумите варират от двуцифрени (в случая случаен номер) до същинското удоволствие което може да достигне четири или петцифрени суми.В чужбина е следния номер отиваш теглиш си талончето за ред и чакаш,а не да се пререждаш,зашото бързаш и така нататък.Влизаш за регистрация даваш си документите и те питат какъв номер искаш,който струва 20 лева без значение дали ще е случаен или избран от теб.Както и много хора в БГ знаят,че талоните в чужбина са с пълна информация за автомобила,а не както се спомена от някой в темата,че всичко си е пълно със звездички и няма абсолютно нищо за автомобила освен неговата рама и собственик.Незнам кой я е измислил тази простотия със сертификата 40 и незнам колко си лева там,което е доста безмислено при положение,че информацията им е налична за да се разбере автоматично кой автомобил коя Европ категория е или може би не им се занимава да я пазят и им е по удобно само да касират.Нещо друго което ми направи впечатление и ми беше казано в БГ,което също е доста глупаво.Ако регистрираш кола и след това я спреш продължаваш да плащаш данъците по дадения автомобил,някой може ли да ми каже как е възможно такова безобразие при положение че се отрегистрира автомобила и не се кара да му се плащат каквито и да е било задължения към държавата по него......Следващото застраховките как е допустимо една застраховка да расте за водач на МПС с дългогодишен опит без произшествия и дори да има такива отстъпки защо те са ниски? Не искам моите думи да звучат така все едно нещо не и е наред на държавата,защото по мое мнение тя не е виновна малко или много ние сме си го направили така,оплакваме се,да но явно ни харесва.Все някога нещата ще се нормализират,но това е дълг и бавен процес.И още нещо,за целта трябва да има повече хора,които да се интересуват,но не само,защото има и доста глупави и безразсъдни,които пречат на този процес.Поздрави на всики и лека вечер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Pavel_Pavlov написа:

Логично е дотолкова, колкото това, че формулата за изчисляване на данъка не обслужва само екологична цел, а, паралелно с това (дори иронично леко противопоставящо се) се цели по-голям данък от тези, с повече доходи. По презумция хората, които си позволяват нова кола, са такива.

добре, ако си взема кола на изплащане значи ли че съм богат...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност означава, че имаш финансова възможност, щом си я взел и ще плащаш за нея, спрямо това да не плащаш за нея, ако не я вземеш. Тя колата си струва 50 бона, примерно, пък ти как ще ги изплащаш - твоя си работа. Важното е, че имаш 50 бона и купуваш кола. Държавата харесва това и решава, че имаш излишни пари и за нея, за това те "цоца".

 

А във връзка с това, което пишеш в предходното мнение - тази простотия със сертификата 40 лева не е измислена от държавата. Държавата иска само документ, удостоверяващ категорията. Ти ако можеш - намери си го безплатно, те не ти извиват ръцете. Можеше и по-умно да постъпят, като за коли, произведени през определена година да се приема автоматично минимална категория, както например за моята - през 2005 края е било в сила Евро 3. Да я приемат безусловно, ми се струва редно. Вече аз като имам претенции, че съм Евро 4 - вадя си документи и доказвам. Тъпото беше, че те не ме приемат за Евро 3, а за Евро 0, 1 или 2 и аз трябва дори с това да се занимавам - да доказвам, че колата ми е такава, каквато е. Т.е. приравняват ме автоматично с колите с няколко години по-стари.

 

А за сертификата - искаш представителството да ти издаде документ, който ти нямаш и това не е по тяхна вина. За това са обявили тарифа, както и всяка фирма си има тарифа на услугите. Те не те карат насила да имаш такъв сертификат, без него колата ти си има регистрация и може да се движи. Такъв е издаден при първоначалната регистрация и е част от документацията на колата. Представителството е частно дружество с търговска цел и е напълно нормално да търси печалба. Единствено може да им се сърдим за монопол, но пък от друга страна не искат 1700 лв, а 40. На много хора 40 лева са им само цигарите за 1 седмица и пиенето за 2-3 дни. 

 

Досега не съм отписвал кола, но това, че продължаваш да плащаш данъци след отписване няма как да е вярно (лично мнение!). То представяш ли си тогава колко много хора са си отписали и върнали колите, ако плащаха данъци за това... Ако има изискване на общината, че трябва да представиш документ от фирма за вторични суровини, тогава вече е друго. Ако не си я върнал за скрап, нормално е щом имаш кола да плащаш данък. Никой не ти пречи да я караш, ти сам си решил да прекратиш регистрацията ѝ, но колата остава твоя. Разликата е че няма разрешение за движение по пътя. Обаче заема място, например. И изобщо - притежаваш я. За притежанието на автомобил се заплаща данък. Все едно да имаш апартамент, в който не си регистриран (както и никой друг), че живееш и заради това да не дължиш данък за имота, това ли имаш предвид?

 

Всичко в това мнение са си някакви мои разсъждения, без да съм сигурен за някои неща. Моля не ги приемайте безусловно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва: "Човек или си плаща, или си плаща понеже не си е платил".

Жалко е че форумът ни е толкова малоброен, та не можем да съберем по 5 лв на човек, да наемем адвокат и да съборим тази дискриминация върху нас от страна на държавата в лицето на данъчните и КАТ. Оторизираният представител, само е видял възможност, съгласувал я е с когото трябва и е невинен, понеже "баницата ... "

Както бе писал колега по-горе - "въпросът е принципен", но всеки решава кои принципи да отстоява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...