JapCar 309 #81 Отговорено 21 Януари, 2022 Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: И това обикновено зависи повече от изминатите километри отколкото години. Разбира се, че зависи... В началото съм казал ..."и накрая тотал за изминати ....км за 1 година." Значи. че данните тук са за една година, календарна или откакто си купил колата и за тая година имаш съответен пробег... А маниаците ще добавят, че зависи и от качеството на консумативите... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 78 #82 Отговорено 21 Януари, 2022 Карайте си колите ,потдържайте ги, но не им бъдете роби,има много по-важни неща в живота.Колата е да ти служи не ти да и служиш.Гледайте си здравето и семeйcтвото и се наслаждавайте на живота. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #83 Отговорено 22 Януари, 2022 Spoiler Предполагам го казваш с добро намерение, но тези съвети (ако е съвет) рядко се приемат добре. В очите на едни някой е роб защото „слугува“ на машина, а в според друг това може да му е занимание, което обича да прави – хоби. Няма полза от това да налагаме своя мироглед на другите. (И, моля, не го приемай лично, но „поддържам“. Другото може да е неприятно за четене.) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #84 Отговорено 22 Януари, 2022 Преди 20 часа, Митко Йотов написа: Разхода който има един автомобил е, части, труд в сервиз и разхода за гориво който има, всичко друго е на добра воля, собствен избор и каприз. + данък и ГО. Ако все пак си намерил начин да ги платиш на добра воля, би ли го споделил 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1271 #85 Отговорено 22 Януари, 2022 Разбирам ти иронията @Terje но знам хора които за тежък джип плащат 4лв данък, познавам и хора които карат и без гражданска, и при двата случая дали е платено или не не пречи на колата да се движи тоест опираме до добрата воля на собственика което няма нищо общо с кондицията на една машина. Но да не спамим излишно защото смисъла е високи разходи които води един модел автомобил а не текущи които ги има и един мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #86 Отговорено 28 Януари, 2022 Аз мога да се похваля с едно от по-сериозните обслужвания в последно време, а именно: Смяна на тампони на носачи, тампони стаб. щанга, биалетки, гарнитура капак клапани. Тампоните са оригинални, останалото - не. Регулиране на клапани, стенд. Цена на части ~ 280 Труд ~ 420 После излезе и, че горен носач е заминал. Афтърмаркет + труд - 120лв. И количката заспа. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #87 Отговорено 28 Януари, 2022 @Dennis колега. И аз ще трябва да сменям тампони на носачи. Можеш ли да ми кажеш каква е цената на оригиналните, колко са на брой, от къде ги поръча и евентуално парт. номер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #88 Отговорено 28 Януари, 2022 Ето ги частите: Сервиза на майстора е в близост до Бултрако Пловдив така, че от там си ги взима човека на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #89 Отговорено 19 Септември, 2022 Да се отчета за поредна изминала година: - 2 смени на масло - 300лв - предни амортисьори + всички прилежащо към тях (тампони,прахоуловители и тн) + 2 биалетки, стенд и труд - 750лв - разни дреболии + допълване на фреон - 100лв - струговане на сменените ми миналата година дискове - 100лв Тотал 1250лв. Майстора каза, че имало и разни тампони за смяна, но тъй като не той установи, че амортисьорите са за смяна, а директно му откарах колата да ги смени, нямаше време да ги поръчва и сменя и останаха за следващ път. И там ще има едни 300-400лв най-вероятно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #90 Отговорено 19 Септември, 2022 2 hours ago, Cap_Slow said: - струговане на сменените ми миналата година дискове - 100лв Накладките сменяни ли са заедно с дисковете? Питам, щото и аз смених моите дискове и накладки миналата година и нямам проблеми. Дисковете ми са Blueprint а накладките ATE. Иначе по темата: Две смени на масла с филтри и един шарнир. Смених си и халогените, че бяха шупнали оригиналните. А и набивката на изпускателния колектор към тръбите назад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #91 Отговорено 19 Септември, 2022 Почти всичко по спирачната система бе подменено/ревизирано, главините измерени. Само маркучите и спирачната помпа не са пипани. Смениха всички дискове, накладки, 4 ремонтни комплекта за апаратите и смениха спирачната течност. Отделно със самата течност съм бил доста педантичен откакто съм собственик и съм я сменял на всеки 2 години. В интерес на истината след струговането не се е върнало биенето във волана, а вече имам 3-4000км. По-детайлно съм писал в темата за спирачките на Акорд 7. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #92 Отговорено 21 Септември, 2022 Двете задни гърнете смених. Бяха цъфнали в горната част и при оглед отдолу не се виждаше нищо, но си дрънчаха на умряло. 350лв с труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #93 Отговорено 28 Септември, 2022 С извинение, на мен тая година ми се е*а м****та от смени по колата. Къде от пробег, къде от старост, а и от чужда намеса. Много на кратко основните неща. Накладки предни и задни, воден и на климатика радиатори, бобини 2-3, бензинова помпа, бих казал цялата изпускателна система (катализатор, гърнета, мека връзка и тн), рециклиране на хидравлична помпа и стартер. Към това добавям и 2 пъти пътна помощ, ремап и каква ли не разходи към по-горните смени! Едни 3500лв не ги хареса изминалите 12 месеца само за описаните събития. Обслужванията, данъци, каско и някви таксички дори не влизат в тази сума, изминати няма 20к. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #94 Отговорено 28 Септември, 2022 @h5rov Off Topic Колега къде мапна колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #95 Отговорено 7 Октомври, 2022 За 10 месеца кво ли не смених, но по собствено желание, належащо бяха само спирачките 4 диска с надкладки Феродо за 15 000км вече са криви Спирачна течност на Мотул Комплект ангренажно задвижване всички вериги плъзгачи от Хонда Иридиеви свещи за модела щото беше с някви други Всмукателен колектор от к20 + всмукателен вал + ангренажна ролка. Изпускателен колектор 4-2-1 Филтър K&N Масло Мотул един път 5в30 един път 5в40 и накрая Yacco 5w40 И проклетото копче за прозорците което вземах от али експрес смених платки пластмаси и кво ли не и не заработи както трябва докато не взех оригинално от Хонда Джанти и гуми И предстои да сменя и автоматична ск кутия поради проблем с включването на предавки и боксуване на съединителя Около 5000лв разходи за целия панаир. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #96 Отговорено 1 Януари, 2023 (Редактирано) Здравейте ЧНГ и за много години, живи и здрави Дойде време за годишния отчет Сравнително подробен от Карспендинга. Точно за 1 г. съм изминал 8735 км. За тази година съм изхарчил за колата общо 4607,50 лв. Гориво - 1497,53 лв. Поддръжка и грижи - 1970,93 лв. Застраховки - Каско и ГО, данък, винетка, преглед - 1139,04 лв. От това излиза общо 0,53 лв. на км., 0,17 лв. за гориво на км. или 384 лв. на месец. Сега по - подробно за разходите за поддръжка и грижи: Пълен комплект ветробрани Heko - 90 лв. 4 бр. лети джанти, 16" - 200 лв. Рамо за задна чистачка + чистачка - 27 лв. 4 бр. летни гуми Sunull, 16" - 367 лв., като тук влизат и 40 лв. за монтаж. Секретни болтове - 40 лв. Камера за заден ход - 50 лв. + монтаж 20 лв. Фолиране на фарове - 20 лв. - услуга от приятел. Лед крушки - китайски - интериор, заден ход, рег. ном. - 58 лв. Затъмняване на стъкла - задни врати + задна част - комби - 160 лв. Масло Motul 8100 X-CLEAN 5w30 - 4л. - 105,74 лв. Маслен филтър FILTRON OP 540/1T - 7,87 лв. Въздушен филтър FILTRON AP 102/3 - 26,40 лв. Филтър купе FILTRON K 1187 - 18,90 лв. Реглаж на клапани. Труд 80 лв. Общо - 250 лв. Заварка на пробита тръба на ауспуха - 20 лв. Смяна на филтри на ГУ - 47 лв. Сам си го сменях. Акумулатор Yuasa 50 ah - 172 лв. Ремонт на врата на багажник - комби - сменени части, втора употреба - пълен комплект брава - 100 лв., пълен комплект мотор за повдигане и спускане на вратата - 100 лв., модул за управление на вратата - 100 лв. Труд - 150 лв. Повреден се оказа модула. Ами това е за тази година. Минах без някакви сериозни ремонти за щастие Дано и за напред е все така при всички ни Редактирано 1 Януари, 2023 от Г.Писаров 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #97 Отговорено 31 Декември, 2023 (Редактирано) Явно сам ще си пиша в тази тема ама карай Да видим какви са ми разходите за колата, за изминаващата година: 1. Започвам със застраховките, данъците и таксите: Данък - 187,26 лв.; Автокаско към Булстрад - 447,14 лв.; Карта СБА - 70 лв.; Преглед - 55 лв.; Винетка - 87 лв.; Гражданска към Булстрад - 264,26 лв. Общо - 1140,66 лв. 2. Ремонти: Смяна на големи тампони на долни носачи - 2 бр. х 48 лв., тампони на стаб. щанга - 2 х 24 лв. Труд - 140 лв. Общо - 280 лв. Смяна на масло - Ravenol SSO 0w30 - 5 л. - 150 лв., филтър купе - 19,60 лв., въздушен филтър Mahle LX - 25,34 лв., маслен филтър Filtron OP - 7,28 лв., труд - 30 лв. Общо - 232,22 лв. Смяна на маркуч високо налягане на хидравлика. Маркуча е автърмаркет, втора употреба - 107,37 лв. с доставката, труд 60 лв. Общо - 167,37 лв. Смяна на филтри на газовото - 36,16 лв. с доставката. Сам си го сменям. Сменени предни спирачни дискове АТЕ 300 мм. - 235,20 лв. Комплект предни накладки АТЕ - 98,88 лв. Спирачна течност АТЕ ДОТ 4 - 1 л. - 17,78 лв. Опресняване на масло на АТ - Ravenol ATF DW-1 - 3 л. - 74,76 лв. + доставка - 5,79 лв. Филтър АТ ОЕМ - 79 лв. Смяна на вентили на зимни гуми, баланс и смяна с летни на колата. Труд - 160 лв. Общо - 669,55 лв. Общ разход за ремонти - 1400,30 лв. 3. Гориво: Газ + бензин, общо - 2094,95 лв. Общо всички разходи за годината - 4645,91 лв. За една година съм изминал около 13000 км. Разход за гориво на км. - 0,16 лв. Общо за км. - 0,36 лв. Среден разход на газ - 13,11 л./100 км. Среден разход на бензин - 0,64 л./100 км. Та това е за тази година. Имам два проблема, които си оставих за следващата година, че се появиха в празнично време Прокапа ми хидравличната помпа. Мисля да се опитам да разбера от къде е протекла и да се опитам да попритегна. Ако не стане, мисля да взема пълен ремонтен комплект да се смени всичко и рециклира. Другото е, че екрана на оригиналната мултимедия започна да спира и тръгва когато си поиска. Ще търся майстор да го погледне. Ако не успее да го оправи ще си взема "нова" оригинална мултимедия, втора употреба С това ще започнат нещата за 2024 г. Пък как ще завърши - ще видим Пожелавам на всички весло посрещане на новата година, живи и здрави, през новата и много и само безаварийни км. Редактирано 31 Декември, 2023 от Г.Писаров 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #98 Отговорено 31 Декември, 2023 (Редактирано) Да споделя равносметката за 2те години от притежаването на автомобила: Добавям, че нямаше как да се сдържа и да не поръчам предварително Pakelo на черен Петък: Редактирано 31 Декември, 2023 от svemar Добавяне на информация 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #99 Отговорено 31 Декември, 2023 @svemar виждам, че си вземал комплект за рециклиране на хидравличната помпа. ОЕМ ли е и от къде поръча? И кой рециклира помпата? Аз за съжаление няма да мога да си я оправя сам и ще трябва да търся майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #100 Отговорено 31 Декември, 2023 (Редактирано) Ай да не си капо... (ама докат си пиша и ме изпреварили) Не си падам по воденето отчети и не мога, такъв подробен доклад, да напиша. Но поне си пиша в книжката - какво и кога... Тая година минах на Ravenol. Пак 5w30, но смених марката, че Fuchs-а май гори повечко. Радиатори - воден и климатичен. Бяха останали без ламели. Сега вече имам решетка на долния отвор. Компресор - климатик. Изведнъж взе да тропа. Реших, че нямам нерви и за него и скокнах до магазина. После се оказа, че така или иначе щях да купувам нов. Накладки предни - Ате. Между другото, дисковете Blue Print се оказаха много добър избор. Палил съм ги доста заради шОфери, дет си мислят, че огледалата са аксесоар... Трябва да погледна на колко км станаха, но един комплект накладки изкараха и се представят чудесно, и не скрибуцат. Ламбда сонда - задната (при катализатора). Акумулатор Бош - предния беше Perion. Изкара си гаранцията и умря от раз. Това са нещата - разни филтри и др. регулярни няма смисъл да пиша. Не са малко, като бройка и като пари, но пък така съм спокоен, и за себе си, и за околните. Всичко най - добро Ви желая и нека новата година, да е 2024 пъти по - добра от предните! П.с. И да се обадя, без да съм питан... Аз също си рециклирах хидравликата, ама още като купих колата, че виеше на прегладнЕл вълк. Не беше съвсем ОЕМ, но на доста от пакетите имаше логото на Хонда и разни други обозначения, на които не обръчам внимание по принцип. Комплекта си го поръчах от Аутоплюс-а. Човека там ми е приятел и само му казах, че ми трябва ремонтен комплект и толкоз. Какво, как и от кеде е поръчвал - нямам идея. Сам си я обслужих за няколко часа и нямам грижи от тогава. Редактирано 31 Декември, 2023 от I_Yordanov 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #101 Отговорено 31 Декември, 2023 (Редактирано) Преди 1 час, Г.Писаров написа: @svemar виждам, че си вземал комплект за рециклиране на хидравличната помпа. ОЕМ ли е и от къде поръча? Аз действам малко превантивно. Четох за слабите места и си поръчах пълния комплект от amayama.com. Още не се е налагало да я рециклирам, но да съм готов в предвид 1 месечното пътуване на частите от Япония. Излезе ми 42 Евро и 15на лв. митница. Така или иначе излизат на половината цена от предлаганите в BG и гаранция, че всичко е оригинал. При необходимост бих проверил Стефан какво предлага, че ми харесва ориентирането му към нишата да доставя ОЕМ от Япония. Редактирано 31 Декември, 2023 от svemar нови данни 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1271 #102 Отговорено 31 Декември, 2023 (Редактирано) Стефчо е пич, достави ми един чарколяк ОЕМ с комуникация само по месенджера без телефони и тем подобни, на юнашко доверие, отвърнах му със същото. Добро отношение. Редактирано 31 Декември, 2023 от Митко Йотов 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 108 #103 Отговорено 1 Януари, 2024 (Редактирано) Започвам хронологично. - Ревизия на алтернатор- смяна на четки и диоден блок- 180лв. - Смяна на дясната полуоска- афрърмаркет, избихме и каретата и сложихме ОЕМските- понеже се счупи между Благоевград и Банско с всичките разправии- 500-600лв. - Два шарнира- 140лв. - Реглаж на клапани, обслужване на стартер, смяна на масло( Равенол 5в30 и филтри от Наско от общите поръчки)- към 350лв. След реглажа и сложената гарнитура Елринг започна да тече. Понеже ми трябваше колата за седмица и сложихме силикон. Оня ден пак протече. Поръчал съм комплект ОЕМ гарнитури, голата 47 лв и 4те за бобините 72лв. Тия дни ще се слага. - Гарнитура всм. колектор - ОЕМ, 30ина лв. май беше - Свещи НЖК - 46лв. - Акукумулатор Yassa 50 ah- 140лв. - Смяна на спирачна течност(Равенол), опресняване на скоростната кутия(ОЕМ), течност на съединителя, наложи се и горната помпа да се смени(ОЕМ от морга- 60лв и не скърца засега)всичко към 200лв. , с труда - парктроник- 90лв, със слагането - USB aux чейнджър от Алиекспрес - 45лв. - Последно смених постовия ремък с Контиментал - 45 лв. Започна да тропа след смяната! Ще го потърпя още малко и ще сложа друг Граждански, винетки, горива, нови джанти за лятото(300лв ) и другите пошибалки от Алиекспрес не ги броя Горе долу е това. Редактирано 1 Януари, 2024 от Robben 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #104 Отговорено 1 Януари, 2024 Чета за премеждията относно гарнитура капак клапани, та това лято ще регулирам клапаните и пак превантивно поръчах от amayama.Така или иначе за да запълня доставката от 6,56 Е си взех и ОЕМ 2те Vtec гарнитури и клипсите за едната страна на лайсните преден прозорец. Като се рових за инфо се препоръчва при смяна на гарнитурата на капак клапани на местата където са прави ъглите да се добавя и силикон ОТ ВЪНШНАТА СТРАНА НА ГАРНИТУРАТА. Vtec гарнитурите си ги сменях сам както и всички дребни ремонти (профилактика стартер, смяна антифриз с три промивки, предни спирачни дискове с профилактика спирачни апарати, смяна на маншон външно каре и т.н.). Е, регулирането на клапаните вече ще е в сервиз. Там не смея! Много от нещата ремонтирам благодарение на форума, а и е удоволствие за мен! Благодаря Ви за всякаквата информация която споделяте и затова гледам да споделям и аз полезна такава!!!! Последната пратка от Япония ми дойде директно в пощенския клон по местоживеене и митото и ДДС-то си бяха начислени. Нямаше нужда от ходене до митницата и занимаване с документи и освобождаване на пратки. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #105 Отговорено 2 Януари, 2024 (Редактирано) За гарнитурата на капака - като купих колата преди 3 г. се наложи да отварям двигателя заради издухана гарнитура на главата. Не знам каква гарнитура са ми сложили на капака но от тогава три пъти съм правил реглаж на клапани, като веднъж беше при Маркони, като ми слага газовото. Нямам теч на масло. И не съм сменял гарнитурата при всяко отваряне. Колегата @svemar и на мен ми се иска да мога да си правя ремонтите на част от нещата, които се налага да правя ама не смея. Нямам гараж или подходящо място, където да вкарвам колата да чопля. Моята стои на пътя. Като я взех още в началото се опитах да оправям един прекъснат кабел в задна врата за сваляне на прозореца. Трябваше да разглобявам - кора и т.н. С гледане на клипчета и мъки - успях да счупя модулчето, където е копчето за сваляне на прозореца. Не можах да стигна до въпросния кабел и се наложи да ходя пак на майстор. От тогава съм решил, че нещо, което не съм видял на живо как се прави или не го правя с някой, който знае какво и как да пипа - да не са захващам 😁 Че скъпо ми излизат такива самостоятелни ремонти Единствено филтрите на газовото сменям сам. Маркони ми показа, кое как се прави точно Ти щом си сръчен - ще можеш сам да си правиш и реглажа на клапаните. Ще са ти нужни само пластини за измерване на хлабините и да знаеш съответните хлабини. До колкото съм чел споделено от хора тук във форума и разни други групи, било доста лесен процес Редактирано 2 Януари, 2024 от Г.Писаров 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #106 Отговорено сряда в 22:59 (Редактирано) ЧНГ За много години, живи и здрави, и само безаварийно Така изтече още една година. Отново ще споделя подробно разходите за колата за една година Та да започвам Първо разните данъци, застраховки и такива: Данък - 187,26 лв. ГО към Булстрад - 291,93 лв. Каско към Булстрад - 563,72 лв. Преглед - 57,00 лв. Винетка - 87,00 лв. Общо - 1186,91 лв. Да започвам с основното. За една година съм си отбелязал три автомивки 😂 Със сигурност са повече Ама колко не се знае. Общо - 60,00 лв. Взех си антифриз Ravenol HTC 1,5 л., концентрат - 24,00 лв. Губя от някъде по малко ама не съм се занимавал да търся от къде и затова си доливам, като ми иде към минимума в казанчето. Ходих 2 пъти да ми правят реглаж на фаровете, че претърпях инцидент и имаше размествания Два пъти по 15,00 лв. - общо 30,00 лв. Наместване на праг след едно мое аматьорско изпълнение 😁 - 30,00 лв. Смяна на масло и филтри, реглаж на клапани: Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 160,00 лв. Маслен филтър BOSCH - 18,00 лв. Филтър купе BOSCH - 9,00 лв. Гарнитура за капака на двигателя Elring - 18,00 лв. Панелен въздушен филтър K&N - 110,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 395,00 лв. Смяна на радиатор на климатик NRF - 250,00 лв. Дехидрататор NRF - 35,00 лв. Дозареждане с фреон - 50,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 415,00 лв. Оригиналната медия се счупи и се наложи да взема китайска, че цените на оригиналната, втора употреба, изобщо не ми харесаха и реших да си взема нещо, което поне ще ми върши работата, като пълноценна мултимедия. Junsun V1 Plus 6/128 от Алиекспрес - 450,00 лв. Монтаж - 70,00 лв. Общо - 520,00 лв. Изби ми ръжда на едната задна вежда. Кърпене, обработка и боя - 400,00 лв. Надявам се да изкара поне няколко години Майстора определено не ми даде такава гаранция но се постара доста. Филтри за газовото - 30,00 лв. + доставка 5,92 лв. - 35,92 лв. Оранжеви лед габарити - предни - 15,00 лв. + доставка - 6,00 лв. - 21,00 лв. Лед крушки за халогените Bullvision, понеже единия замина, от Алиекспрес - 21,00 лв. Определено ми харесва повече визията с оранжеви габарити Поради незнание от моя страна и явно и човека, който ми монтира мултимедията се наложи да си взема допълнително мини усилвател, за да може да се върже баса на колата. Колата е с премиум саунд и оригиналния усилвател беше премахнат и всичко беше вързано към 4 каналния китаец. За да се получат нещата както трябва взех една дребна джаджа и всичко си дойде на мястото. 20,00 лв. "усилвателя" и 20,00 лв. монтаж - 40,00 лв. Продукти за поддръжка на K&N филтъра - 30,00 лв. + доставка 5,00 лв. - 35,00 лв. Последва нещо доста неприятно и непредвидено - скъсах верига по време на движение. За щастие нямаше други последици. Голяма верига ОЕМ - 190,00 лв. Плъзгач ОЕМ - 38,00 лв. Два банана ОЕМ, съответно - 128,00 лв. и 98,00 лв. Хидравличен обтегач ОЕМ - 157,00 лв. Доставка 11,86 лв. Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 145,00 лв., доставка 12,64 лв. Маслен филтър BOSCH - 10,00 лв. Антифриз Termotec G12+ розов 20,00 лв. Имам малко колебание относно антифриза, който са избрали майсторите но казаха, че бил хубав и подходящ за този двигател. До сега карах с оригинален и съм доливал малко от Равенола, който е същия цвят, като оригиналния. Дано да не е грешка новия антифриз. Реглаж клапани. Труд - 300,00 лв. Общо - 1110,50 лв. Ето я и скъсаната верига. Не е ОЕМ Странно скъсване. На още няколко места има започнало да се къса по този начин. Веригата е сменяна от мен преди около 35000 км. Нямаше абсолютно никакви шумове. Не ми се рови сага да търся каква марка беше. До сега при моите майстори не е имало скъсване на верига от тази марка. Да не говорим пък за такова. Купих си крик, не оригинален за 30,00 лв., че нямах. Чистачки, предни Valeo First Hybrid - 28,00 лв. Тотал до тук за тези разходи - 3206,42 лв. Заредено гориво за 1668,08 лв., като съм дал 147,42 лв. за бензин, останалото е газ. Всички разходи общо - 6061,41 лв. Изминати 9880 км. за една година. Гориво на км 0,18 лв. Общ разход на км 0,64 лв. Като цяло ако не беше проблем ас веригата и медията, щеше да е доста добре разход за година но уви Случват се такива неща. Добре, че нямах повече поражения Тази година трябва да сменя задни дискове и накладки. Щях да го правя предходната ама непредвидените разходи за другите ремонти ги избутаха на заден план Сега малко почивка, надявам се и пак се започва 😂 Редактирано сряда в 23:25 от Г.Писаров 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6202 #107 Отговорено четвъртък в 04:32 Ч.Н.Г. Това скъсване на веригата е странно, но погледни и кажи все пак каква е марката и цената и, та да се има "едно на ум". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1803 #108 Отговорено четвъртък в 05:16 При сегашното качество на афтърмаркет части,не бих си позволил лукса,да сложа верига и обтегачи,различна от OEM. Евтиното,винаги излиза по скъпо. Обърни внимание и на майсторите,за грешните препоръки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #109 Отговорено четвъртък в 10:46 (Редактирано) На 15.01.2022 г. at 22:45, Г.Писаров написа: Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Това е цената и марката за комплекта от две вериги и всички обтегачи през 2021 г. За препоръките на майсторите - аз им казах да сложат по тяхно усмотрение тогава. Препоръката им беше ОЕМ но точно тогава не можех да си ги позволя за съжаление. Сега като се скъса, като говорих с тях, потвърждават, че ползват тази марка още преди аз да им стана клиент. До сега скъсване не са имали. А са слагали вериги на коли, които се карат доста агресивно, не пенсионерската като мен 😁 Имали са разтегнати от тази марка но не и скъсана. Да не говорим по този начин. Викали са търговския представител на фирмата доставчик за района, който да види за какво става дума. И той не може да си обясни такъв вид скъсване на веригата. Сега до колко може да се вярва на търговци е друг въпрос 🙂 Но определено имам вяра на момчетата, които ми ремонтират колата. Не казвам, че са перфектни но работят съвестно и не се опитват да подвеждат клиента по някакъв начин. Важното е, че за късмет нямаше други щети. Редактирано четвъртък в 10:48 от Г.Писаров 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #110 Отговорено петък в 05:19 Градски, това с веригата си е доста неприятно!!!! Преди много години сменях на старата Алмерка верига от марката FAI. Едвам изкара 30000км. и се разтегна. Тогавашния ми монтьор си я беше харесал и ми искаше координатите от къде съм я поръчвал, че след като го бях препоръчал във форума на Нисан доста хора отидоха при него за смяна на верига. С цените на авто услугите от тогава ми е обица да се опитвам да намирам оригинал. За Нисана нямах шанс и поръчах DID. Все пак са основни японски производител за мотоциклетите им и вече над 8 години и над 70000км. (сега я търкаля баща ми) няма никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 169 #111 Отговорено вчера в 07:43 (Редактирано) @svemar разтягането е нормално явление. И момчетата казаха, че разтегнати са виждали. Но скъсването е необичайно Накарах ги да прегледат зъбчатките, хем да се види дали имат поражения, хем да се види дали не са износени. Казаха, че са в добро здраве Понеже от моторите знам, че износената зъбчатка е една от основните причини за разтягането на веригата. За ДИД не се сетих. А на мотоциклета си слагам такава 😁 Но тогава ми беше доста нанагорно, понеже тъкмо купих колата, макар и на добра цена. Транспорт, регистрации, обслужване. Отстраняване на разни проблеми. Това с издуханата гарнитура ми идваше нанагорно и заложих на бюджетния вариант. Точно тогава и други финансови грижи имах Ако се беше случило 4 - 5 м. след покупката със сигурност щях да заложа на оригиналните вериги. Но каквото било, било Сега ще видим оригиналната колко ще изкара Понеже съм решил да карам колата докато не стане са скрап Редактирано вчера в 07:45 от Г.Писаров 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове