Jump to content
bgstan

Закупуване на Honda Accord

Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да закупя Honda Accord от 7ма генерация бензин. След доста дълго четене в интернет и спрямо финансовите си възможности се спрях на тази кола. Искам да попитам по-запознатите, при оглед на съответната хонда, в какво да внимавам и кой точно мотор да избера? Дали да е 2.0 или 2.4 ? Освен това, искам ми се да е автоматик, дали е удачен избора на автоматичната скоростна кутия? Ако някой има съвети, нека пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си чел доста дълго, щом пак питаш дали 2,0 или 2,4 :). И дали най-хубавия автоматик е подходящ избор :).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих много информация за автоматиците на хонда от това поколение. Не намерих много информация кой е по-чуплив от двата двигателя, защото мисля да слагам газ и да си го карам дълги години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е автомат, според мен е по-добре 2.4. Карах 2.0 автомат и ми се видя доста спъната за 150кс. Ако мислиш за ръчна скоростна кутия, може и 2.0.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет бъдещ колега,

можем да говорим много за тези автомобили.Аз съм карал комби 2.4 автоматик, 2.0 бензин и личния ми за момента е 2.4.Разходът между 2.0 и 2.4 е един и същ. Много хора ще искат да те убедят,че разлика във вървенето кой знае каква няма,но съвсем не е така при ръчна скоростна кутия.При автомата разходът е по-голям, но и лукса е от друго естество. Запомни, че каквото и да закупиш сега,тези автомобили не са млади и задължително смени масло на скоростна кутия,която при автоматика е доста повече от на ръчката.Успех и дано да попаднеш на читав екземпляр.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сребристият Акорд от подписа ми карах 11 години, като последните 2 вече ми беше омръзнал и активно четях в този и всякакви други форуми, сайтове, ревюта и тн. Състоянието му не се промени цяло десетилетие и си дадох сметка, че спокойно може да изкара още едно, но вече исках нещо друго. Продължителния ми ресърч доведе до избора на това, което карам сега (справка аватара). Ако искаш ми се довери и си спести ровенето и размислите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ноември месец взех моя Акорд - 2,4 автомат, седан. И двата двигателя са еднакво здрави и издръжливи, освен ако не попаднеш на някой много изтормозен. Разхода им е почти еднакъв, но 2.4 има значително по-добра динамика. Автомата е супер, държи се много добре, вдига разхода и спъва колата с малко, смяна предавките много плавно, самообучава се според стила на каране и с времето свикваш как да го управляваш чрез педала на газта ; не бих го сменил за ръчка. Като цяло избора е 2.4, а автомат или ръчка според вкуса. Иначе колата е много добра, качеството на сглобката е над останалите конкуренти от тези годни, че даже и от по-новите.

 

Услушвай се за нетипични шумове, докато работи на място и в движение. Първият акорд от тоя модел, който тествах почти ме отказа от модела, точно защото вътре вятъра се чуваше ужасно, не знам причината. Отделно постоянно трябваше да се боря с волана, който дърпаше в различно посоки. Двигателят издаваше особен шум и без да съм чувал други такива двигатели от близо, ми направи неприятно впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм за по-малкия двигател, освен ако не си състезател. Значи разликата между 2.0 автомат и 2.4 автомат комбинирано е точно 1 литър (8.4/100 км и 9.4/100 км). Прибави към това и по-големия данък за мощност, който ще плащаш (това са 35 коня отгоре). Сметни си грубо километрите, които ще правиш годишно и ще имаш груба сметка, това е бензин все пак. А да слагаш газово на 2.4 за мен лично си е пародия - уж търсиш мощност, пък правиш компромис с вида гориво. - загубена работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Cyreon, ти карал ли си автомобил с ГИ? Според теб акорд 2.4 на газ ще върви колкото 2.0 на бензин, така ли?

Не искам да се заяждам с теб, но всичко е въпрос на компромис. И с такива мнения не помагаме на колегата. Загубата на мощност при К24 на газ му е последния проблем. По-полезно ще е, ако му кажем, че може би ще има проблеми с леглата на клапаните, евентуално, някога. Дори и при редовно регулиране на клапаните. Въпреки, че във форума има акорди к20 на газ минали по 70 000км, без проблеми засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,4 на газ унижава 2,0 дори и със самолетно гориво, кое е пародия да раздаваш газ на 200 коня кола за 9 лв на 100 км...С Романото ми к24-та показа на диното 4 коня по-малко от бензин, 179 на бензин и 175 на газ....Тва все пак е семейна кола за пътуване, винаги има смисъл от газта, ако караш повечко...За реглажа съм писал, натяга ги, но не осезаемо , аз ги правих след 35 хил. на газ, определено кратуната ще понесе едни 200 хил. на газ...

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз не сравнявам бегачката на 2.4 газ срещу 2.0 бензин. Мнението ми е от чисто финансови съображения.

Ако за колегата парите не са проблем - 2.4 бензин е най-добрия вариант. Но предвид данъци и общи други разходи, за които съм писал и ако мощността не му е приоритет, тогава за мен лично 2.0 е по-добрия вариант. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам голямата финансова разлика между 2.4 и 2.0. Каското ли е по-евтино или бензина е по-евтин? Един данък, който разликата е 100лв на година. Всички слагат ГИ точно заради финансовата страна, простете... модерно е да сме ЕКО.

Към колегата, който се чуди какво да вземе.... не се ограничавай в избора. Ако намериш автомобил в състояние/екстри и тн, което те устройва, не му мисли. Автоматът е комфорт, ръчната е практичност. Всеки си има предпочитание, моето ги виждате в подписа! Акорда е хубав автомобил.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата. Търси читав екземпляр. Аз карам 2.4 ръчка. Но не бих отказал и бартер за Читав автомат. Гъдел е автомата. За газта няма да пиша, макар че ме човърка ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих много информация за автоматиците на хонда от това поколение. Не намерих много информация кой е по-чуплив от двата двигателя, защото мисля да слагам газ и да си го карам дълги години.

Знаеш ли кво му е хубавото е на тва, че не намираш информация? Немааа брат, немааааа, няма дертове, ако имаше дертове щеше да е пълно с информация, я напиши верига за БМВ, да се залееш с информация :)! По трябва да се плашиш, ако има информация, щото тя определено няма да те зарадва ;).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната кутия е прекрасна - надеждна (ще надживее всеки съединител, ако й се сменя маслото веднъж на 60 000) и превключва неусетно. Перата на волана ми дават всичко, което ми е липсвало в автоматик, а именно - да убивам скорост с двигателя и да си подготвям лесно предавка за изпреварване. Дори е кеф да се заиграваш с ръчния режим. За газ не мога да кажа - нямам намерение да слагам, но по обявите е имало такива коли. В този ред на мисли, ако намериш дизел на под 150к реални км, те чака нисък разход и страхотен вървеж. Отново и автоматика, и ръчните скорости са им чудесни.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да поправя веселия, че се пообърка от еуфорията по 8 ген. :), 7 ген. няма дизел автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колегата говори за газ, значи е решил да слага, тогава избора клони още повече към 2.4, защото с газ пак върви повече от 2.0 бензин. Единствената разлика в разходите е годишния данък която е около 100лв. Но като тръгнеш на път с 4-ма пътника и багаж, 2.4 е несравним с 2.0 ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички и аз взех да се насочвам към 2.4 автомат, но единствено сега ще се оглеждам за читав, пък и още има някой лев да досъбера. Определено ми помогнахте и може да се наложи да ползвам пак услугите, ако намеря някой в много далечен от мен район за оглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да поправя веселия, че се пообърка от еуфорията по 8 ген. :), 7 ген. няма дизел автомат.

Цената на читав 2.4 екземпляр с автомат като нищо идва, колкото 8ма дизел, в тези безумни времена :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем отскоро съм собственик на Акорд,от ноември миналата година и член на форума и съвсем накратко ще подкрепя колегата с избора му.Доста четох преди да се спра точно на тази марка автомобили и точно този модел и година.Вярно,в избора ми помогна и един майстор от автосервиз,който се занимаваше само с ремонт на японски коли и понеже в началото се бях насочил към Тойота,той реално ме оринетира към правилното решение-Хонда Акорд,2.4,190 коня,автомат,2006-2007,тоест с новия фейслифт.Впрочем тези модели си държат високи цени(около 12-15000 лв средно) и има защо-двигателите им са надеждни,iVtec,скоростните им кутии също,окачването,сглобката и т.н.Моята е сглобявана в Япония,което също има значение и е с най-високия клас оборудване-executive.Имам и монтиран газов инжекцион.Впечетленията ми са повече от прекрасни.Много яко дърпа,пъргава е и не дава да докоснеш педала на газта-излита все едно има турбо.Предишната ми кола беше Ауди А4,2.0,бензин,132 коня и ми скъси живота и ми скъса джоба-все в сервизи киснеше.Никаква разлика не усещам в мощността когато съм на газ и бензин.Не съм я тествал още във високите обороти,след 5-6000 когато реално се включва iVTEC-а,но трябва да е на магистрала и сигурно ще е нещо невероятно като усещане.Успех колега в избора и задължително да се похвалиш след това :-)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз се включа, макар и пристрастно ( мнението е лично и не го налагам).За тези който ме познават, знаят опита ми с акорд 7 и 8 г. Базирайки се на него, бих казал, че 7 г. бензин фейс е просто ФАНТАСТИЧЕН избор за кола, няма автомобил в този клас, който съвкупно да го превъзхожда. Да, държи цена , но всяко нещо има своето логично обяснение.

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва, колегата Кембо изчерпа темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът й също, така че му желаем късмет и дано скоро го споходи. А нас, добрата вест, че се е сдобил с правилната версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да попитам за мнението ви за тази кола , дали някой я е виждал на живо и пробвал , дали си заслужава-http://www.cars.bg/c1954087 ?другото е ,че е с 19 джанти, а в 1 пост тук четох , че не препоръчително повече от 17-http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 ? Притеснява ме и цената за смяна на съединител принципно и разхлабването на веригата, дали след 200 000 к се налага, защото съм теглил заем и евентуално, ако взема кола на подобна цена и ще ми останат около 1000 лв за обслужване. Притисняват ме тези неща, да не стане, че не мога да я поддържам! Мерси предварително!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динко, всичко от което се притесняваш,има огромна вероятност да се случи с таз кола. Километрите й най-вероятно са с поне 70-80к повече. Иди, виж и прецени. Хубави екстри, ама те не карат колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси! Някакви предложения тогава или ме съветвате да се откажа от Acord, с мойте възможности?

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или акорд 6 2.3 бензин, или 7-ма бензин. Ако евентуално е обслужена и смъкнеш от цената едни 800 лв, може и да се получи. Иначе се вижда, че е богата на екстри и то как ... Кукла. Моят съвет е, яко я вземеш, да се разделиш с тея джанти и да си вземеш стандартните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези проблеми със съединителя и евентуално дюзите, резонно ли се появяват или е въпрос на късмет ? Много скъпа идва тогава изведнъж поддръжката на тази кола, а уж слушах, че били много здрави, дори дизелите.....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка една кола е здрава, ако се полагат нужните грижи за нея. При положение, че става въпрос за кола над 10години вече и незнайно колко километри, е напълно нормално да започнат части, които се износват, да трябва да се сменят. Взимайки и напредвид, че дизеловите двигатели на всички марки коли са с доста повече нютонметри от бензиновите, по-висока компресия и като цяло двигател с повече периферни части, няма как дадено нещо след време, да не му дойде времето. Пресен пример от вчера, мой приятел кара Астра H 2008г. 1.7 101коня дизел - сменя съединител с маховик и лагер-помпа - 1300лв комплект в магазина. Кола карана само в България, на 240 000км. Вариант да караш и да не сменяш нищо, поне едно 5години, е чисто нова кола ;). Но със старите не е така или удряш на късмет с такава, която е поддържана и й са сменени неща, които за километрите се предполага, че са се износили , или попадаш на такава, на която ще трябва ти да направиш тези смени. И в случая няма нищо общо с това, дали колата и двигателя са здрави.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се притесняваш от скъпи ремонти си вземи 7-ма ген. Акорд с бензинов мотор.Обслужването е елементарно ; с тия пари, дето ще ти останат, слагаш един газов инжекцион и караш икономично, и безпроблемно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти са приоритет цените за подръжка,взимаш бензин и слагаш газ(като 80% от средностатистическите българи:)),която инвестиция се самоизплаща с времето и изминатите км., и си свиркаш. Ако искаш голям въртящ момент, спестяваш едни 1400лв. за газ, НО риска да попаднеш на полумилионник дизел го има в голяма степен. И тогава какво правим? Скъпоструващи ремонти, които ако пък можеш да си ги направиш, както трябва, те чакат още много хубави мигове с автомобила. Въпрос на късмет си е, но определено при бензина "настръхването":), мисля че ще е по-малко при ремонтни работи. Това от мен. Поздрави!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички, за съветите! И на мен ми е ясно, че бензина, като поддръжка е по-добре , но първо те са доста по-скъпи от дизелите, а разхода е доста по-голям . Единствения по-евтин е с десен волан, което си е кофти. Към газта съм скептичен . Иначе ми е ясно разбира се , че ще трябват ремонtи , но ме е страх на дизела да не дойдат накуп. В смисъл, ако е реално на 150-160 к ,ок ,но всички лъжат за реалните километри . Ако пък знаете някоя кола, която е сигурна и си заслужава според вас, да ми дадете линк, ще съм ви благодарен!!!

Редактирано от vesivanova
Главните букви и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динко, каква е идеята на покупката? За какво ти трябва колата? Акордът, който си посочил е комби, което насочва към кола за много багаж и дълъг път, така ли е?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, по принцип харесвам даже седан, но тази ми грабна вниманието и ми хаеса наистина ! Ще ходя на работа с нея и то не всеки ден и разбира се на екскурзий извън града, от време на време! Комбито е хубаво за семейство , но не държа на това особено ! Принципно и тази ми хресва, но не вярвам на километража :)-http://www.cars.bg/c1328342.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата от обявата с две думи не си заслужава! Обявата е доста стара и аз лично съм видял, и пробвал този автомобил.

 

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията :) !

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира и др.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик отскоро на акорд (от има няма половин година) и минал през какви ли не марки, и като собственик, и по време на търсенето на подходящия автомобил - твърдо бих ти препоръчал акорд бензин. Карам 2.4 и съм супер доволен от колата, изминати 12 000 км, от които 10 000 на газ. Сложих Романо, с която колата върви почти като на бензин. Разход 16-17 градско в София, извън според зависи от настроението,  :biggrin: от порядъка на 10-15. Колата е автомат и крака ми е тежък, все пак. По принцип преди съм карал дизели - HDI & TDI и бях пред голяма дилема за този бензинов мотор, но в крайна сметка го взех и не съжалявам изобщо - колата не отстъпва като динамични характеристики на сходен четирицилиндров турбодизел, а разходът на газ е идентичен във финансово изражение. 

Автоматикът не би следвало да те притеснява и ако сменя ОК, не го мисли много. Евтин е за обслужване. 

Доколкото за по-малкия мотор, не мога да ти помогна много, защото не съм го карал, но в крайна сметка разликата в конете не е толкова голяма и ако е читава колата е добра оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Мерси и за този съвет !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте от мен. Присъединявам се към онези членове на форума, които са в търсене на подходящ за тях автомобил. Съвсем малко предистория: В момента карам Шевролет Авео 1400куб. 94к.с. 2006г. бензин, на 117 000км. Това е първата ми кола, купувана чисто нова. До сега не съм имал никакви проблеми с нея и поради тази причина не разбирам много от автомобили и тяхното обслужване. Реших да я оставя на жена ми и да взема по-висок клас семеен автомобил. За бюджета, от около 9000лв, изборът на марка и модел не е особено голям, но не мисля да взимам кола от автокъща. Също бягам от дизеловите двигатели, макар да не съм имал такъв. Имам приятел, който вкарва автомобили от Швейцария - само японски, защото им е фен. Та, в момента е вкарал Акорд 2003 или 2004г. Executive 2,4, 190к.с. , автоматик, на 220 000км. Още не съм я пробвал на каране, защото е без номера. Като цяло, този автомобил ми допада, много още преди да съм го карал и не се съмнявам, че ще ми хареса. Притеснява ме следното: Годините и километрите са му доста (,макар че сигурно е нормално за този модел); няма лятни гуми; разходът на гориво си е 1.5 пъти над този, който съм имал до сега, и една ГУ си е допълнителна инвестиция; няма борд комп. и навигация, макар че не те карат колата, но нямаше да е лошо да има. Поне има ли показание на външната температура? И така, като цяло съм по-скоро ЗА да я взема и се надявам да си пишем само хубави неща тук. Поздрави на всички, форума е чудесен и колите също.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външна температура има. По принцип, Executive има навигация, но няма карти за Източна Европа и не върши работа. Фейслифта след 2006г. е с борд компютър и с работеща навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...