Jump to content

bat_gogo

Фен
  • Мнения

    318
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно bat_gogo

  • Ранг
    бензинов консуматор
  • Рожден ден 29.03.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

2980 профилни разглеждания
  1. Здравей  ! Къде си оправи хидравличния маркуч в Бургас и доволен ли си ?

  2. Въпрос за стартер

    Абсолютно същата история. Палеше тежко, в един момент отказа, подавах ток от друга кола - нищо. Свалихме стартера - счупен избутвач, пластмасов, не се намира като резервна част. Сега съм със стартер втора ръка. Много ме разочарова тоя стартер, видимо е много зле проектиран.
  3. Honda F4i (CBR600F)

    Много здрав и послушен мотор ; ако попаднеш на читав, няма да те изненада с нищо !
  4. Закупуване на Honda Accord

    Щом колегата говори за газ, значи е решил да слага, тогава избора клони още повече към 2.4, защото с газ пак върви повече от 2.0 бензин. Единствената разлика в разходите е годишния данък която е около 100лв. Но като тръгнеш на път с 4-ма пътника и багаж, 2.4 е несравним с 2.0
  5. Закупуване на Honda Accord

    Ноември месец взех моя Акорд - 2,4 автомат, седан. И двата двигателя са еднакво здрави и издръжливи, освен ако не попаднеш на някой много изтормозен. Разхода им е почти еднакъв, но 2.4 има значително по-добра динамика. Автомата е супер, държи се много добре, вдига разхода и спъва колата с малко, смяна предавките много плавно, самообучава се според стила на каране и с времето свикваш как да го управляваш чрез педала на газта ; не бих го сменил за ръчка. Като цяло избора е 2.4, а автомат или ръчка според вкуса. Иначе колата е много добра, качеството на сглобката е над останалите конкуренти от тези годни, че даже и от по-новите. Услушвай се за нетипични шумове, докато работи на място и в движение. Първият акорд от тоя модел, който тествах почти ме отказа от модела, точно защото вътре вятъра се чуваше ужасно, не знам причината. Отделно постоянно трябваше да се боря с волана, който дърпаше в различно посоки. Двигателят издаваше особен шум и без да съм чувал други такива двигатели от близо, ми направи неприятно впечатление.
  6. Accord cl7 prefacelift K20A6

    колегите са прави. Да вземеш К20 с идеята че не върви достатъчно и да започнеш веднага с тунинг за да започне да върви, при наличието на по голям двигател за модела, който е с над 35кс. по мощен. За да изкараш още 35 атмосферни коня от тоя К20 дали ще струва по малко от К24?
  7. при мен и лято и зима преминава на газ на 30 градуса и нямам никакви проблеми вече 5 години с газов инжекцион
  8. Аз имам англичанка Д14А2, 90кс., от повече от 5 години е с газов инжекцион Fobos, работи и върви перфектно, карам основно извънградско и икономията се осеща сериозно
  9. Здравейте, от няколко дена съм собственик на Акорд 2005 2,4 бензин, автомат, колата е страхотна, наистна не ми се слиза от нея . Но... въпросният хидравличен маркуч се спука и при мен. От Бургас съм, моля да ме насочите, къде да отстраня проблема. Бих го сменил с оригинален, ама тая цена силно ме притесни.
  10. Май ще има и Honda Crz Type R

    Honda ще изригнат сроко, усещам го (болят ме ставите ). Спортните модели , нямат нищо общо с пазара, т.е. имат но в друга насока. Създаването им е скъпо и най често парите никога не се избиват от директни продажби на модела, но служат за страхотна реклама и ИМИДЖ (нали за това са и имиджови ), Точно такъв модел в и FCX Clarity, само че събужда други асоциации, не спортни, и привлича аудитория с други предпочитания (леко пенсионерски ). Нов класен спортист от Хонда, ще има, но няма да е когато го очакваме.
  11. проблема е че след като светна лампата, разкачах акумулатора, и от тогава не е светвала. Дано да не е сонда.
  12. Проблемът е следния. Светна ми чек-а, докато пътувах извън града, светеше си докато се пребрах. Реално двигателят се държи нормално с едно малко изключение когато върна гаста оборотите падат до дъното на оборотомера двигателят претриса леко и в следващата 1 секунда се връщат в нормалните си граници (без да подавам гас). Искам да разбера какво провокира светването на чек-а, но в следващите дни колкото и да я "ръчках" пустата ламПИЧКА не светна повторно ( а проблема с оборотите си стои). Ако укася онази прословута букса с двапа пина, скрита зад жабката, ще ми даде ли индикация за грешката, при положение че чек-а не свети? Предполагам, че "не", затова ако някой има идея каде може да е източника на проблема да каже. Двигателят е Д14А2.П.С. Поработих с търсачката, но не открих отговор на моето питане. И све пак ако има такъв ще съм благодарен ако ми посочите линк.
  13. Законова граница на алкохола!

    аз лично си позволям да изпия две големи бири и да карам, спирали са ме 2 минути след втората била и на дрегера отчита 0.2 промила и аз съм си напълно трезвен (случвало ми се е 2 пъти), Тия дето казват че нищо не близват, да се изповядат и да си лягат! Нормално е човек да отиде с колата си на среща с приятели и да изпие 1 бира, и да не му отнемат книжката за това. 0.5 е перфектна граница, който е решил да я премине си е за негова сметка. Не си мислете, че положението по българските пътища ще се подобри ако стане 0.00
  14. Прелюд в мобиле тунинг

    след вида на тая билярдна топка на скоростния лост си загубих апетита
  15. ключодЪржател

    и за мен 1бр. ник GOGO, от Бургас съм
×