Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.03.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Имаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Здравейте колеги моля за съвет. Имам Акорд който е при мен от около 40000км. доволен съм от машината и мисля да я карам още, като я взех имаше едно при свирване при смяната на скоростите докато е студена(отдавам го на аксиалния лагер)след време започнаха вибрации от към двигателя и се придават и в купето. Сутрин започнаха странни шумове от към кутията и като загрее изчезваха, вече шумовете са постоянни и взема да включва скоростите трудно(не винаги), съединителя си отделя долу и няма приплъзване. Диагнозата за мен е ясна остава избора на комплект съединител+ маховик. Спрял съм се на Aisin или Exedy. Някой който е минал по този път може ли да сподели своя опит(марка, доставчик) изборът в интернет е доста богат и на примамливи цени. Благодаря предварително.
  4. 1 точка
    От опит мога да кажа, че демпферен маховик се сменява. Трудно майсторите могат да кажат дали е за смяна или не. След 20 години и 200-300000км няма как да е здрав. Дори да изкара още малко, това наистина ще е малко. Не се сменява в някои случаи, но 99% от потребителите на форума няма как да минат тънко. Отделно мога да препоръчам да се подменят и други като семеринг на колянов вал и други износващи се части по механизма на съединителя.
  5. 1 точка
    само за протокола :), аз сменям заедно и на кутията и отзад. Все пак всеки си преценя.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    за да се смени този филтър, трябва да се отцепи кутията от мотора... Аз съм направил на моята 230000км и не съм го сменял...
  8. 1 точка
    За Luk до сега не съм чувал хубави отзиви. А относно заводските(какъвто смятам, че е моят) има бюлетин за маховика със същите симптоми както при мен.
  9. 1 точка
    Това може да ти го каже само механика, като свали съединителя! Иначе, по-принцип се сменя съединител с маховик на дизел,защото маховика обира вибрациите и се износва при дизела! Прочети! Чичко Гугал знае всичко!
  10. 1 точка
    Здравей колега, Линк: https://ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 41.95*2.15 = 90.19 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не Благодаря за поръчката!
  11. 1 точка
    Това е цвета на маслото на японската тенекиена туба.
  12. 1 точка
    Почти готов за филер. Остана да напълня няколко люпки от камъчета.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Колата трябва да е с топъл мотор и работил автоматик (с масло в работна температура) - тоест, да е карана. Намираш хоризонтално място, слагаш на Паркинг, гасиш мотора и до 1 мин вадиш щеката на кутията и гледаш да е между мин. и макс.
  15. 1 точка
    Вероятно не са малко автомобилите с различен от оригиналния антифриз. Като допълнение към коментара на @JoroHondata мога да споделя моя опит за Accord VIII N22B1 /diesel/. 30л. дестилирана вода са достатъчни за 4 промивики. Системата по каталог побира малко под 7л., но при мен влязоха точно 7 Преди всяка смяна на дестилираната вода съм правил 10-тина км на 3к оборота /добре е и за DPF-a/ за да загрее добре мотора и да завърти антифриза из цялата система. При дизела по - бавно загрява на място. - Бутилка №1: Стария антифриз - цвят червен /ръжда/ Бутилка №2: Първа промивка - цвят червен Бутилка №3: Втора промивка - цвят розов Бутилка №4: Трета промивка - цвят мръсно бял /количеството е по - малко защото изпуснах пробката на радиатора/ Бутилка №5: Четвърта промивка - бистър цвят като "първак" както съм я налял. - Обезвъздушаването е по горе посочения начин с малката разлика, че се чака малко повече на място и се долива до MAX
  16. 1 точка
    Здравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...