Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Подкрепям твоето мнение, след като карах и двете. Общо казано, за мен купето на 8 е отстъпление, но двг. е доста добър... Няма да се сетя за всичко, но: - твърде голямо/тежко, големи външни размери, неудобно за градско каране/паркиране/тесни гаражи. Груб/ръбест дизайн - таблото високо, няма обзор напред, дори при вдигната седалка. Виждаш само очертанията на капака, а калниците по-надолу стърчат по още 20см настрани, което не виждаш... - Висок съм, седалката е максимално дръпната назад, въпреки това, колонката остава назад, зад облегалката, та едва стигам колана. -При отворен прозорец, ако сложиш лакът на рамката, на повечето коли, нормално е хоризонтален, тук лакътя ти стърчи нагоре, високо е ръбът... Може да са дреболии, но аз правя разлика, на 7-та не изпитвах никакви неудобства, компактен, изчистен, плавен дизайн, оптимален размер... Това е мое мнение, винаги съм критичен и към "моето" и го споделям, а повечето хвалят всичко свое, за това и някои собственици на 8, няма да се съгласят. Както и да е, 8 е голяма, семейна кола, удобна за дълъг път, определено не е градска... За сам човек, предимно градско шофиране/паркиране, колата трябва да е малка. Естествено откъм возия и най-добрата малка кола, вози по-зле от най лошата голяма..., закони на физиката...
  2. 1 точка
    @Тъмнозелен самурай G86-P Като гледам ретроспекцията и сравня с предишните масла, най-добре се е представило при теб Amsoil XL 5W30. Но! Забелязвам различна визия на фона (хартията), при предишните масла. Явно не са правени при еднакви настройки на скенера, или има някакви допълнителни корекции. А това може да заблуди финалните сравнения! Текущото масло изглежда нормално за 5000км. Все още е относително чисто. Има постепенна прогресия на натрупване на тежки замърсявания и насищане на ядрото. Експеримените със смяна на масления филтър (на по 2 - 3 хил. км) изглежда нямат ефект.
  3. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –199 207 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5455 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 70/30; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 105; 10) Изразходвано гориво – LPG около 510 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 560л. / 4.3 л.) ≈ 130 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
  4. 1 точка
    Че то ако се виждат надписите, значи моторът е перфе! Но дори и да има нагар, важно е перифериите на буталата да не са чисти, защото светят ли по периметъра си - маслояд е.
  5. 1 точка
    @JapCar Аз бих се доверил на инфото от Бултрако. Иначе, единственият евтин и директен начин да разбереш какви бутала има в мотора е следния: взимаш един ендоскоп (ендоскопска камера), махаш свещите, мушкаш камерата в цилиндъра и гледаш какво пише върху буталото. Ако имаш късмет, поне върху едно от четирите бутала ще се чете надписа му. Това е.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Няма код за радиото. Пробвай да задържиш бутона за включване на радиото за няколко секунди. При мен така тръгна.
  8. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30; 5x0.946 L Линк: https://ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II 0.946 L; 2x0.946 Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество:HONDA ATF-Z1 4 L; 2*4L Стойност на поръчката: (5*8.49 + 2*16.20 + 2*58.19)*2.15 = 412 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Еми знаеш, говорили сме си, преди години не случайно избрах 7-ма пред 8-ма генерация Акорд. Ако бялото е заводската перла, това е много труден цвят и ако е еднакво, най-вероятно не е правена, а пазена. Късмет с експлоатацията и това е.
  11. 1 точка
    8-та отдавна не ме кефеше, заради стъклената си предница, не, че 9-ката е много по-различна, но поне е по-нова... И Акорд 8 взех, защото беше по-нов от 7, но сбърках, купето не ми е удобно, грубо е, голяма е за целите ми. По-добре беше пак 7, 2009г, на половин цена от сегашния 8, 2009, тогава нямаше да търся Сивик... Бях си наумил, отново да е Хонда, макар, че има и други японки от същия клас, даже по-евтини. В автокъщата имаше читаво Сузуки SX4 S Cross, за същите пари. И да е пребоядисвана, то е изцяло, изглежда добре и външно и интериора
  12. 1 точка
    Малко шагре под калниците и праговете: Напълних задния ръб на веждите, където е заварката със задния панел и където фабрично слагат тия черните лайсни със силикон вътре. Ще го мисля дали да не си ги върна напълнени обилно със силикон. Преливките по боята личат, но завършека с лак е приличен. Коригирах където беше нужно с водна 2000 и после пастиране с ексцентършлайф. Мисля че събрах кураж следващия път да пръсна целите панели.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Моя съвет е търговеца да си оправи проблема и след това купувай. Не се знае в какъв цирк ще се вкараш.
  15. 1 точка
    Привет, след като дълго време лъскавото табло на моя сивик леко ме дразнеше как ако е чисто блести, пък под определен ъгъл се вижда как пластмасата е надрана, а ако не го чистя седи много гадно прашасало, реших да го облепя с карбоново фолио. За първи път работя с каквото и да е фолио и не претендирам, че съм направил всичко по най-професионалния начин, но това което се получи ме задоволява напълно. По-долу е щтракнах няколко снимки докато го правех. Това което използвах като инструменти беше една кръстата отвертка, препарат за чистене на екрани/монитори (може и спирт, но аз нямах), микрофибър, макетно ножче, пистолет за горещ въздух (казват че и обикновен сешоар ставал) и естествено фолиото. За двете страни на таблото общо ми трябваше лист с размери 30см. х 65см. Самото разглобяване на таблото е много лесно. За по-удобна работа при демонтиране и монтиране препоръчвам да изтеглите волана максимално към вас и да го свалите най-долу. Ето така изглеждаше таблото ми до преди. Свалянето започва с откачането на предпазната П-образна пластмаса над волана. Вади се с издърпване към вас. Държи се на 4 щипки (2-те оградени в червено и 2 на аналогичните места от другата страна). След като го издърпате имате да разкачите една букса – оградената в синьо. Тя е за някакъв температурен сензор (мисля че за вътрешната температура). Тук искам да ви обърна внимание на една тръбичка (посочената със зелената стрелка). При ваденето няма изобщо да я забележите, но при монтирането направо ми изкълчи ръцете, докато я наглася. Трябва хубаво да си влезе, а не само да я нацелите при монтажа, понеже после може да ви прави някакви мизерии при работата на климатроника. След като се изкарали тази "кора" ще видите два винта, които трябва да развиете. От тук нататък таблото излиза отново с умерено дърпане към вас. Държи се на няколко щипки. След като го издърпате трябва да откачите няколко букси (на управлението на климатика, VSA и бутона за запалване). Таблото преди да свалим различните бутони. Таблото след като свалим бутоните. Преди да започнете да работите хората препоръчват хубаво да измием повърхностите върху, които ще лепим, за да не тръгне после от някъде да се разлепя. Аз използвах антистатичен препарат за монитори, стават всякакви алкохоли. Избършете и гърба на таблото, особено покрай отворите, понеже там ще се закрепи малка част от фолиото. Самото лепене започва с нагряване на повърхността , върху която ще лепим. Допълнително после се нагрява и самото фолио, при което става много гъвкаво, разтегателно и удобно за нагласяне. Тук трябва да внимавате с нагряването и дърпането, за да не му изкривите шарката и да станат от линии на вълни Аз започнах лепенето от долната страна (правата линия). Лепнах го съвсем леко и после нагрявах и постепенно залепвах на горе. По ъглите натисках доста, докато се очертаят, за да е по лесно изрязването после. Идва време и на отворите. Цепнах фолиото по средата за да може да си го глася и почнах да нагрявам за да омекне и да го завия на вътре. След известно нагряване и нагласяне взе че се получи. Другата страна отново по абсолютно същия начин. Тук обаче след като налепих едната страна почнах да се чудя как (под какъв ъгъл) да налепя другата. Дали да имитирам продължаване на линиите или да го налепя така, че да имитира "тунел". Повъртях малко листа, погледах малко снимки в интернет за да преценя, кое повече ми допада и се спрях на второто. Индивидуално е. След като го налепих цялото, отново му огледах ъглите и където беше необходимо с макетното ножче изрязвах. След като прецених, че е готово, по обратния път го монтирах на колата. Първо се слага таблото и се притиска на местата на щипките, завиват се двата винта и се монтира малката П-образна "кора" над волана. Резултата е ето това. На мен ми допада какво се получи, има някакви малки кусури, дето ако не ги знаеш изобщо няма да се забележат, но като цяло съм доволен. По-лесно за поддръжка и не дразни окото. Цялото това нещо ми отне около 3 часа, но се помотавах доста, а и го правих сам, а нагряването и лепенето си е играчка. Поздрави.
  16. 0 точки
    Летят си животните в самолета. А папагала скръстил крила и важно тропа. Минал заека и го питал: - Защо тропаш бе? - Щото съм отворен - казал папагалът. - И аз съм отворен - казал заека и той започнал да тропа. Минала лисицата: - Защо тропате бе? - Щото сме отворени. И тя отворена и тя взела да тропа. Минали вълкът, лъвът, жирафа и те отворени и те тропат. Минал слона и попитал: - Абе вие тука всичките защо тропате бе? - Щото сме отворени - му отвърнали животните. Слона и той отворен и той взел да тропа. Като се включил и слона подът на самолета не издържал и се продънил. Животните взели да падат от самолета. Настанала паника и се чули викове: - Ааааааа... Папагалът важно попитал: - Що викате бе? - Щото не можем да летим. - Е тогава що се правите на отворени.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...