Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.11.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Величествен...! връх Ботев
  2. 2 точки
    След над 15 реглажа направени лично от мен по колите, които съм имал последните 13 години смея да твърдя, че реглажите е добре да се правят по възможност и на 10 000 км. Тъй като износването на леглата зависи много от настройките на газта както и от модела на самия двигател. Например при CR-V първа генерация намалянето на хлабината беше по осезаемо отколкото при акорда 6 за едни и същи изминати километри. Да не кажа, че има разлика в износването при всеки конкретен цилиндър и понякога след 10000км вече е изядена допустимата хлабина на изпускателните клапани. Следвайки общоприетите инструкции излиза, че караме още едни 5-10к с некоректни хлабини и значително износване. Трябва да се следи всеки конкретен двигател индивидуално и да се реагира навреме, а не по предписания. Благодарение на това презастраховане имам навъртяни над 120 000 км на газ и на двете коли и в момента на акорда имам още голям запас от въртене на винтовете. В случая се съмнявам проблемът на колегата да е от хлабини понеже твърди, че понякога колата работи много добре. Аз бих започнал да търся проблеми по запалителната част като начало.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Маслото си го поръчвам от Стара Загора. Явно, санкциите не играят...
  5. 1 точка
    Маслото 204 лева и Труд 1 час 100
  6. 1 точка
    Нищо лошо няма в руските масла. След като Равенол си повярваха, минах на Газпром. За всичките си коли. Ми, масла, като масла. Само дето са много по-евтини. Все пак, когато имаш 4 автомобила, това не е маловажно...
  7. 1 точка
    Ти явно не си стъпвал във фирмен сервиз, напоследък. Как ти звучи 400лв. за 3.5л. двигателно масло и филтър на корейска марка?
  8. 1 точка
    Скоро не съм писал тук, но и колата е далеч, та нищо не съм правил, не че нещо се налага де. Дойде си средата на октомври, сменихме масло и филтър ДВГ. Тоя път му налях микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. С него харч 0,0 л. за 6500 км. Синковеца я кара като дизел, я като type R. Ще видим с новото и по-редичко олио как ще е. На другия ден ходихме до Софето да вземем сет летни алуминки 15", които съфорумец тук бе обявил и много ни харесаха на вид, а и в последствие как стоят на колата и тя с тях на пътя. Направо там ги монтирахме и на обратно - скоростен тест по северната дъга и виражен по Петрохан - доволно сцепление на 195 50 15 като за лекото купе. Дом, дабъл чек дали опират нейде (няма драма), и си замина с тях, че бе прекалено рано за зимни гуми. Миналия уикенд се прибра, та пътем с оглед по колата и отдоле, преобухме Сивито с 14-ките стоманярки, Те са си ОК, но бях ошкурил и боядисал тасовете - тоя сезон в бял мат като тавана, а синичкото е от мен и от "любов към детайла". Тествах ги по снега (доволен), та си го изпратих в неделя с малко притеснение поради прогнозата, но се е прибрал нормално. Тоя пост - само консумативи, а вероятно до напролет няма какво да пиша и дано не възникне нещо, че не е сезон за ремонти и харч на пари.
  9. 1 точка
    Това не е вярно! Суровината не е руска, а си е немска. Базовите масла се произвеждат в рафинерията в грaд Любмин, Германия: https://www.dol-oil.de/en/ Ravenol е марка на компанията Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH. Компанията Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH е основана през 1946г. в град Вертер, провинция Вестфалия от Ханс Трибел. Марката Ravenol e регистрирана като "brand" от същата компания в Германия, през 1954г. с цел разширяване на продуктовата гама от масла и охлаждащи течности. https://www.ravenol.de/en/ Относно "руският олигарх", може би имаш предвид Игорь Шевчук, но той е основател на ООО "Равенол Руссланд". Тоест представителството на Ravenol в Русия. https://www.rusprofile.ru/person/shevchuk-iyu-616100000801/founder Моля, прочетете малко, преди да пишете неща от сорта на: "Една жена каза в тролея"...
  10. 1 точка
    @Bizzito В момента карам моят R18A2 мотор с Mobil 1™ ESP LV 0W-30 - КЛИК. LV в името на маслото означава Low Viscosity. Това са анализът и отзивите за маслото в oil-club.ru - КЛИК. За съжаление обаче ATO24 не го предлагат. Купувам го от oilgrupbg.com (клик). Не препоръчвам масла, просто споделям инфо и ти давам възможност за конкурентен избор .
  11. 1 точка
    Моята е същата. При мен сменяха накладки и предни дискове и това не изчезна. Чувасе отпред в дясно. Май ще започвам процедури по почистване на апарати и др.
  12. 1 точка
    Защо класическата туба за гориво има три дръжки? Тубата за гориво е изобретение на германците от 1930 г. и първоначално се използва само за военни цели. Оттам съюзниците я наричат Jerry can /от видоизменено Gery - Germany/. Това наименование е запазено и до днес. Класическата туба има три дръжки за да може двама войника да носят 3 туби - по една във всяка ръка и една по средата. Така всеки от тях ще носи общо по 30 литра. Ако един войник носи една туба ще носи само 20 литра, което е малко. Ако сам носи 2 туби ще носи 40 литра, което е много. Затова германците са се спрели на 3 туби за 2 войника и са сложили три дръжки, за да може да се носи средната туба от двамата. Допълнителният бонус, е че един човек може да носи две празни туби в една ръка като хване двете крайни дръжки или общо 4 празни туби за един човек. Класическа германска гениалност!
  13. 1 точка
    Здравейте Купих си първата ми кола H-RV от 2000г. Имам няколко въпроса и се надявам,че ще можете да ми помогнете Централното не ми работи.Къде може да е проблема ? Също така взех колата с 2 ключа и без каквото и да е дистанционно. Още не съм я обслужил.Горе долу колко лв излиза смяната на ремък и евентуално водната помпа ? За какво са бушоните в двигателният отсег ? Другата седмица сигурно ще ходя да ми слагат ГИ,какви точно са хлабините на клапаните за да мога евентуално да ги регулирам ? Как точно се свалят фаровете ? Видях,че има един болт отгоре,но отдолу не успях да видя нищо. Счупена ми е рамото на задната чистачка,евентуално от къде да намеря такова рамо ? Някоя морга в Пловдив ? Благодаря предварително за отговорите едит:Дали ще може да ми дадете и линк към манюъл-а на колата
  14. 1 точка
    Аз не мога да се съглася с това. Когато търсих по обявите държах да е от Италия за да е със здрави ламарини, т.к. каквото и да има после за ремонт ще се прави на здраво купе. И наистина ремонт се наложи единствено на сегменти и гумички на клапани. Но то това си е като гледам нормално състояние на двигателите без значение от къде е внесена колата. Та за малко повече от 5 години каране и навъртени вече над 100000 км. извършен ремонт по колата смяна на двата лагера на предни главини... По окачването няма нищо да хлопа и т.н. Така, че да се каже, че от Италия са пълна скръб, а например от Австрия не, то не смятам че е правилно... А и друго щях да забравя... намерих я в мобилето на таван цена обявена, при това без газова... Имаше само една по-скъпа... И сега смятам след всичките тези километри каране, че избора ми е бил правилен. Не може да вземеш нещо в ниския диапазон от обявените цени и в същото време да е в отлично състояние...
  15. 1 точка
    Машинките на вратите може би са ти заминали, или друг ел проблем, може да го решиш на ул.Богомил 12, търсиш Илко (автоаларми), бая хондаци съм му пратил с подобни проблеми, и няма ядове, взема тънко и бачка добре, кажи му че Слави те праща За обслужването бива да кажеш с кои мотор е макар че не е кои знае от кво значение те са като близнаци, зависи кви чаркове ще купуваш, може да ти легне ремък с ролка към 100 лева та до 300 зависи марките които копуваш, водна помпа към 60 лева средно, но бива първо да се види твоята пък тогава да решиш ще я сменяш ли, масло 4 литра ти стигат, филтрите си ги знаеш. Бушоните в двигателния са за наи различни неща За Хлабиние не знам, не ги помня, някои колега след мен ще каже, фарове също не знам как се свалят , за рамо сам си си отговорил, търсиш по морги
  16. 0 точки
    - Добър ден. Шофирам от скоро, но нещо май не е в ред със скоростите ми. Може ли да погледнете колата? Снощи не искаше да тръгне. ... 20 мин. - Със скоростната ви кутия всичко е наред. - А защо тогава не изпълнява желанията ми? - А вие как боравите с лоста и позициите му спрямо буквите. - Е, вие за каква ме имате? Денем знам че е D, а нощем е N, но не тръгва. - А по празниците P ли ползвате? - Емиии, да разбира се!
  17. -1 точки
    Не не е нормално аз го нямам сменена е ролката и оптегача. Моят двигател е R20A2.
  18. -1 точки
    @madrugada Определено говорят пълни простотии,и си вярват затова затварят сервизите си. Тези 300лв за смяна при положение чеCVT F маслото 4 л е 170 лв,130 лв за да отвъртят един болт ли ти взеха.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...