Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Внос от Канада. Изпълнение "Спорт". Със заводските гуми си е, вероятно това са й километрите. Какво по-точно те притеснява? Внос от Щатите. Вероятно EX изпълнение, това със "Спорт" е малко измислено. Странна комбинация на ЛЕД фарове и липса на дистроник. Предполагам, че фаровете не са нейните, но може и да греша. Внос от Канада. Вероятно EX изпълнение, но предвид оборудването, цената е малко завишена. Моята подредба би била 1, 3... и това е. Кола от Щатите не бих си взел. Имай предвид, че от Северна Америка, особено от Канада, където здравите коли са по-скъпи от тук, здрави коли (почти) не се внасят. Винаги трябва да й има нещо. Ако продавачът ти казва "нищо й нямаше" или "не знам"... по-скоро те лъже в очите. Постарай се да разбереш какво й е имало на синята. Не, че всичко не се оправя, а по-скоро за твое успокоение, и за да знаеш какво да очакваш.
  2. 1 точка
    Такъв голям разход е или от теч, или от горене на маслото. И двете неща може да се установят визуално и да се вземе решение какво да се прави.
  3. 1 точка
    В Канада какво ли не правят за предпазване от ръжда. Аз намерих това в акурата Първо помислих, че е някакъв OBD скенер. Като не се получи свързване на телефона взех да чета и разбрах, че това нещо предпазвало от корозия
  4. 1 точка
    Как тогава става преди ремонта не харчи масло ( дали е така),след ремонта като бензин го гори. Някой не дава цялата информация,клиент или майстор. Може ремонт на глава без да се сменят сегменти,писъл съм в темата. За да стане това тотално нещо се е объркало и знемарило,това не е от майстора правил ремонта. п.п. едва ли ще разберем цялата истина
  5. 1 точка
    Дистроникът, шибедахът, оем-ските 18-ки, централният заден ауспух, добавките по броните, фаровете за мъгла, коженият волан и аз не мислим така. Потвърждавам - въпреки, че хечът за Северна Америка също излиза от английския завод, има разлики в смисъла на имената на нивата на оборудване, като има специфични екстри, които са налични само за единия от двата пазара. Имах едно CR-V, което беше пръскано в двигателния кош и отдолу с восък, за да бъде предпазено от корозия. След време по восъка беше полепнал прах и беше станало малко грозно, но реално говори, че собственикът й го е било грижа за нея. Та, погледни я, дали и отдолу не е омазана така, защото ако е - най-вероятно е същата работа. Иначе, не знам това как се маха.
  6. 1 точка
    Яко се философства в тази тема, орисувахте го човека, отварял двигателя, а той ясно заяви, че е казал какво и как трябва, а клиента е поискал само ремонт на главата (не познавам нито един от двамата и не адвокатствам на никого). Всъщност и клиента се оплаква от висок разход на масло след ремонта, но не оспорва, че е бил информиран какво трябва да се направи, и че всъщност да не се пипа "надолу по ДВГ" е негово желание и решение. Е, аз ли не съм нещо в ред, или всеки който си закара 20 годишното превозно средство на ремонт и не си го получи в състояние чисто ново в гаранция има право да омазва яко монтьорите , че и да разчита на припева на форумните разбирачи. Да беше отделил 10-15 Мин четене и също като мен, без да е кой знае какъв специалист, щеше да знае, че при ремонта на главата е силно препоръчително да се сменят и сегменти, инак като сега - ох, ах и т.н
  7. 1 точка
    Бултрако само за масло, а на предишните генерации и за масло не. Имал съм страшни караници с тях, защото всичките ми Хонди през годините, коли, мотори - всичко съм купувал лично от официални Хонда представители в Германия и съм си ги карал на собствен ход до тук и като отида с пълна сервизна история примерно на Сивик 8 генерация, който е каран с 0w30 само или Jazz 2017, който се кара 0w20... и те като ми кажат, че "Ние тук сме решили да сложим 5w40" ... и се сещаш какво следва. Правилният сервиз е Юби-Ко в Горубляне, също са официален представител, ама разбират далеч повече от Бултрако. Мога да разкажа много случки, защото съм от Пловдив и като има проблем ми се налага първо да ходя в Бултрако. Последният куриоз беше с на жена ми джаза - играят оборотите при празен ход и от време на време светва check-а. Отивам в Бултрако - една торба пари за диагностика и ми предлагат да си купя нов дросел. Питам: Аз: Ще се оправи ли проблемът, ако смените дросела? Те: Не знаем. Аз: Ще ми върнете ли парите, ако не се оправи? Те: Не. С мръсна гас до София, оставям я в Юби-Ко, където загасне на плаца и си я взимам след няколко часа готова и срещу 80лв диагностика + ремонт. Причината - хлабава жица в буксата на дросела. и т.н.
  8. 1 точка
    Ами веднъж отиде да я вземе и беше много недоволен от работата и я остави. Втория път като се върна просто си я взе без да се разправя. Не му работеха някои неща като несвързани халогени и пр. Сам си ги оправя след това.
  9. 1 точка
    Само за първата да отбележа защо седи - това е най-ниското ниво на оборудване за този модел. Аз като си търся кола, такива въобще не ги отварям да ги видя.И тъй като всичките са отвъд атлантика закупени, всичките са имали удар някъде. В общия случай щетите не са кой знае кво и си заслужава, но трябва да си имаш едно на ум и да гледаш хубаво. Задължително преглед в АДЕКВАТЕН сервиз за проверка на състоянието на шасито и двигателя.
  10. 1 точка
    Стойте далеч от негативните хора! Те имат проблем за всяко решение. А. Айнщайн
  11. 1 точка
    Скоро ще си промениш мнението. Освен, ако я купиш само да си я гледкаш🤣!?
  12. 1 точка
    Направих обработка на снимката, за да балансирам бялото, но не се получава ясна информация. Както много пъти е споменавано - изключително важно за анализ е да се вземе правилно капковата проба (прави се само една капка), трябва да съхне 24 часа на стайна температура и накрая да бъде сканирана на скенер. Само тогава бялото на листа се получава наистина бяло, а от там се получава ясна информация след обработката. Ето как изглежда снимката след баланс на бялото и последваща обработка: Както се вижда, двете капки се различават съществено! Горната изглежда като масло на 1000 - 2000 км., а долната като масло на 8 - 10 хил.км.. Съжалявам, но няма как да се направи достоверен анализ на тази проба... От друга страна, трябва да се има предвид, че рейсинговите масла съдържат доволно количество естери. Те осигуряват най-добро мазане и най-добра защита на двигателя при високи температури и натоварвания, но си имат и "тъмна" страна! А тя е, че много бързо намаляват алкалното число TBN на маслото. Тоест диспергиращите му свойства - способността му да задържа в себе си замърсяванията (да не прави отлагания в двигателя) и способността на маслото да неутрализира киселините от изгарянето на горивото. Долната капка изглежда като масло, изгубило диспергиращите си свойства, но с оглед на гореизложеното - нищо не може да се каже със сигурност... Другото нещо е, че естерите са силно хигроскопични - поемат и разтварят вода и водни пари в себе си. Рейсинговите масла, до колкото съм запознат, биват сменяни след 1 - 2 състезания. Ето защо не съм сигурен, че са удачен вариант за продължителна употреба като нормалните масла.
  13. 1 точка
    Мисля, че е доста некоректно да говориш така, ако дори не си се свързал с майстора, да му кажеш за проблема. Ако вече си го направил, а той не казва истината (в горния си пост), това е друга работа, която може да се изясни лесно. Но все пак той влиза в темата и застава с името си зад действията си.
  14. 1 точка
    Аз съм в Булинс, 13 000лв е стойността на колата. 4х125лв и при щета плащам 270лв. Миналата година бях в Дженерали и каското ми беше 800лв общо (4х199лв). Доверен сервиз, 3 паркинг щети и т.н. Не ми се е налагало да ми покриват нещо засега и не мога да кажа доколко са коректни.... Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  15. 1 точка
    Венелин, още познат като "Венко", който повечето заралии знаят от АйЕмАй (аз специално отпреди 20 години, от времената, когато още бяха в кв. Самара) вече работи в собствен сервиз с нова локация. https://goo.gl/maps/ViodWPCnpqPvnjpn8 Става дума за хале в дъното на автокъща "Оникс Карс" (бившата картинг писта на пътя за Богомилово).
  16. 0 точки
    Скоро ще си промениш мнението... Няма да го променя и не си я гледкам!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...