Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.06.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Капков тест 2 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-211600км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 25.06.2022г. 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво 360л.газ и 40л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Здравей https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html Вид и количество: Motul 8100 X-cess 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 35.50*1.9775 = 70,20 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени чрез Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  4. 1 точка
    Абсолютно подходящо е за cdti и idtec. Не разбирам какви са ти притесненията... Също може да се обадиш на Ванката (fenabg) да ти препоръча някое Yacco. https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/ И двете.
  5. 1 точка
    Ще цитирам себе си от тази тема, щот ма мързи да пиша в тоя задух Тук има бързо инфо (на Английски) за ELD-то. При теб, най-вероятно, акумулатора е за смяна.
  6. 1 точка
    Вчера направих няколко проби но не с мултицет, че нямам и не съм търсил познат да замери. Гледах пак на зарядното за телефона. И аз съм с модул за дневни светлини на дългите. Но май съм на 20 %. Паля - зарежда 14 - 14,3. Карам малко и пада на 12,5 - 12,6. Пускам климатика и веднага вдига на 14,3. Спирам го - карам и след време пада пак на 12,6. Забелязах също, че даже и след пускането на мигач започва да зарежда на 14,3. Явно проблема ще се окаже акумулатора. Но ще трябва да замеря с мултицет и после да ми проверят и акумулатора
  7. 1 точка
    Да, точно от inertia switch-a (или краш бутона) е бил проблема. Намира се горе в ляво над бушоните. Мерси много на хората които писаха, сигурно съм го бутнал докато съм ръчкал нещо под таблото.
  8. 1 точка
    Предполагам колегата има впредвид при почистването да не е натиснат crash button -a (неговата функция е да .прекъсне захранването към бензиновата помпа при инцидент )
  9. 1 точка
    Г.Писаров колега миналото лято паля и карам колата 10 км градско, спирам, гася двигателя но музиката и аварииките светят, качвам се след 10 мин и както при теб се осветка таблото, изгасих всички консуматори и едва завъртя стартера. Отскочих до магазин за акумулатори да ми проверят акумулатора за прекъснала клетка на товарна вилка и да имаше прекъснала клетка, последва нов акумулатор и всичко е ток По отношение на умната система на зареждане, дневните са ми на 30 % дългите с модул и музиката, волтажа в системата е около 12 волта, пусна ли къси фарове веднага скача на 14 волта, така че най-вероятно системата при твоята кола си бачка нормално.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Такаааа, вчера личният ми (авто)лекар турИ слушалката и казА, на чист български - паразитна ролка на пистовия ремък. Между другото, веднага след първият ми пост (#37) палнАх Акорда да си свърша една работа. Карам си, ролката си ромоли и хоп - светнА ламбата за алтернатора. След няколко секунди изгасна. В следващият си пост попитах за разликите, защото знам, че докторът има на склад цял N22 от Сивик 8. Вчера нямах време да оставя колата в бокса и си я карах, ама станА дискотека - ламбата на алтернатора взе да свети и гасне през 10сек. Тааа днес докторът направил двойна трансплантация - ролка и алтернатор от донора в склада. Аз бях на работа, съпругата ми карА пациента при него. Колко е успешна ще видя тия дни, че съм на работа и нямам време. Съпругата ми вика, че цветомузиката и ромоленето са изчезнали. Както казват местните - so far so good.
  12. 1 точка
    Ето такава картинка с един от тези символи трябва да има на гърба на кутийката на DVD-то Тя показва дали е за цял свят или конкретен регион.
  13. 1 точка
    Първо виж как зарежда алтернатора без консуматори и с такива,проверка с мултицет.Мисля че си за нов акумулатор.
  14. 1 точка
    Така е колега,моля да ни извиниш,последното,което съм искал е да те обидя,а това,че споделяш е чудесно. Съветваме те да я смениш изцяло през апаратите,не е скъпо нито трудно.Сега дефакто имаш нова течност в помпата,но и това не е сигурно. Ако си с ръчна кутия силно ти препоръчвам да смениш и течността на съединителя(през долната помпа).
  15. 1 точка
    Нужни инструменти ключ 10 и 8 предните пробки са с 10 задните с 8 ,прозрачен маркуч 6 мм бутилка с дупка на капачката използах стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора. Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала. Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа. И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали. Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето. На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари, и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил. За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула. На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана. Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1 И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
  16. 1 точка
    При помпането се раздвижва буталото на самия апарат ако има някаква чернилка се изкарва. Това е целта и мисля че е по -ефективно. Правил съм го и по двата начина чернилката излиза при помпане. Това важи и при смяна на спир.течност в съединителя,излиза доста чернилка чрез помпането. Особено ако е такова състоанието там. Тази течност използвам може да помогне на някой тази тема
  17. 1 точка
    За механична скоростна кутия ми казаха от Хонда че събира около 2.5л, и си взех 3л. остана около 500-600 мл
  18. 1 точка
    Малкото е за съединителя взимаш 1л от показаната спир.течност и сменяш на двете системи като за съединителя освен от помпата намираща се да спир.педал се отваря пробката на долната намираща се между радиатора и двигателя долу вляво като си срещу колата и това е пробката
  19. 1 точка
    Благодаля ти за вметката да цедката се вади и се измива и после казанчето може ис обезмасляващ спрей има различни марки на пазара Да четох доста за правилата и както си казал второто от най близко към най далечно,най-близкото да помпата е предно ляво най- далечното е задно дясно,да поясним тук не говорим за прави линий а за пътищата по които стига спир.течност та си мисля че моето не е кръстосано а това от най-близкото до най-далечното колело. Но тук е важното според мен че има дискусия и хората взимат от нея най-доброто и може да помгнем с нещо. Да поясна само вчера ми се наложи да спра екстремно задейства се и ABS просто колата никога не е реагирала и спирала така добре,колата ми никога не съм я жалил доста често влиза в кал на хлъзгави терени по черно се кара,спирачки и спирачното система се изпалзва много при мен. Това при мен ме убеди че наистина на 2 год аз ще я сменям като за мен дори при смяна на зимните гуми так и така се свалят колелата може да се източи гадната течност която вече е стара и с влошени качество и да се налее нова казанчето като вече ще пробвам с вакум.Замисала ми е да използвам 100мл спринцовка и 6 мм маркуч и да издърпвам с нея течноста от всяка пробка ето с това Предстои ми на приятел да сменим сп, течност ще пробвам и ще направя тема но като се замисла че имаше доста промивка и помпане и при тази процедура малко или много сработват и се раздвижват буталата в цилиндрите и това за мен е удачния вариант на втората кола която го ноправих задния ляв почти не рабатотеше и се раздвижи..Източвонето с спринцовката може да се използва за профилактика както казах примерно при смяна на гумите да си източи по 50 мл.
  20. 0 точки
    - Келнер, тази бира има само пяна... - Това значи, че бирата е супер. - ОК, ама аз искам да пия, не да се бръсна...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...