Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.05.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Човек е жив докато се учи, или обратното беше. За тези 30 години, все трябваше да си научил, че на хондите се слагат или оригинални гумички, или Елринг.
  2. 1 точка
    И 50W100 да сложиш, двигателят си е за смяна на сегменти, гумички на калпани, хонинговане на цилиндри и т.н., и т.н. Накратко - основен ремонт. С масло и баене няма да стане. Чисто колегиален съвет!
  3. 1 точка
    Здрасти, пропуснал съм да пиша, но причината е основно, че не намирам разлика. Изкарвам с доливане (на около 2-2.5л) до около 7-7.5к общо и сменям. Пробвах и 5W30, същата работа. Не е до масло проблема. Следващата смяна ще е с 5W50, защото в летния период доста карам на по-високи обороти. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  4. 1 точка
    И тук има такива услуги за около 500-600 лв я правят нова както на клипа
  5. 1 точка
    Много интересно как така преди ремонта не е харчела изобщо след него зверски разход,някой не дава точната информация Моята Хонда също е с ремонт на глава в фирма правеща само ремонт на глави,разхода след ремонта и до сега 0,500 мл-0,700мл на 9 хил км. При ремонта гумичките оригинални,и сменени легла на всички изходящи клапани,това няма как да стане в гараж. Важно е също да се сменят и водачите на клапаните,не съм сменял клапаните. Причина за ремонта на главата сбирщайн газова докарала клапаните да не могат да се регулират,клапаните се набиват в леглата. След ремонт на глава не трябва да има такъв разход,при колегата пуснал темата са сменени и сегментите и пак има голям разход.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Колега, постарал си се,браво. Точно с тия гумички беше моя филм(добри са, но трябва да са точните-има разлика между in и ex) Освен това при уплътняване на главата и не пипане долу ( мерене на блока и смяна на сегменти) се увеличава подкартерното налягане и маслото се качва в смукателя. Замерете компресията и пишете за резултата.
  8. 1 точка
    След ''леко забавяне'' да продължим темата, ако има кой да я чете. След като събрах интериора, неше време да обърна малко внимание на окачването. Взех Eibach Pro Kit 30/30, но предлагат само за Д-серия (голяма грешка) Колата падна доста отпред и вози доста меко. За да може да върнем фабричната задна стаб щанга, сложих от китайските носачи с полиуретанови тампони и разпънка в багажника. Покрай коледните празнии намерих време и я вкарах в гаража да обърна внимание на външния и вид, тъй като боята беше доста надрана и оксидирала. Премина полиране в 2 стъпки, апликирахме керамика на Nanolex Si3D Max и топ покритие Nanolex SiFinish, стоповете се полираха и защитиха с керамика, както и стъклата.Ефекта беше УАУ, Тъй както е ясно на всички фаровете на 5-та генерация са отвратителни, освен полирането се занимавам и с рециклиране на фарове и беше идеалният момент да вградя лупи в тях. Нарочно не използвах кристални стъкла защото исках да запазя визията максимално заводска. Вградих 2.5 инчови Би-ксенонови Morimoto Ultimate, с 55W ксенон система на 4300 температура. Както и амбър мигачи. Предната емблема я хромирахме с тъмен хром Като цяло се получи желаната визия на колата. Междувременно пристигна и нов ОЕМ ключ и малко други ОЕМ гарнитури за мотора.. За напред ще се постарая да качвам по-често и подробно развитието на колата (ако има такова).
  9. 1 точка
    Привет #Недьо ! В кофти филм си се вкарал, но нали знаеш - всичко е поправимо (без едно)! Според мен имаш два варианта: 1. Двигател втора употреба; 2. АКО цилиндрите са ОК (износване, вътрешни размери) - ремонт на твоя двигател. Нови/правилни!? сегменти и евентуално основни лагери. Главата в специализиран сервиз: нови легла на клапани; нов/и клапани, при нужда; оригинални/превилни!? гумички на клапани и другите стандартни процедури по главата. Като избереш и решиш проблема, експлоатацията/разработката е еднаква, почти. (Караш 800-1000 км с масло 10-40 - ако ремонтираш). Слагаш 5-30 масло по ILsac -GF 5/6, в краен случай по VW 504 00, 507 00, АСЕА C3. Сменяш масло според експлоатацията на колата на 6-8 х. км или веднъж в годината и правиш редовен реглаж на клапани. Това е в общи линии. Успех!
  10. 1 точка
    Мен този проблем с отражението не ми е пречил 🤔 Забелязвам, че има отражение но не си съсредоточавам погледа в него а напред в пътя и не ме дразни. Трябва да обърна внимание със слънчеви очила как е. И трябва да попитам познати, които са си сложили допълнително УВ фолио на стъклото дали има нещо различно при отражението.
  11. 0 точки
    Жените също псуват! Най-популярната женска псувня е: "харесвам те само като приятел."
  12. 0 точки
    Кат гледам картина от шлемовете на пилотите, напрао ... Ма Монако е малка дръжава, от где пари за нов хасфалт!
  13. 0 точки
    Коги бензина удари 4лв.!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...