Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/24/21 in all areas

  1. 3 points
    Женска мозъчна клетка попаднала случайно в мъжка глава. - Ехо, има ли някой тука? - В долната сме ма - кво крещиш!
  2. 3 points
    Ехеее... Още ли го лангъркаш това DXG! С оглед на горивото (LPG), маслото няма в себе си много тежки замърсявания, но! Ядрото изглежда по-наситено, а и започва да се разпада. Също и дифузната зона е по-наситена. Поне така ми се струва. Съвет: Маслото е здраво и стабилно, но! Не карай повече от 12 хил. км. с такова масло. Окислителни процеси, разпад на противоизносните присадки, стареене и т.н. си оказват влиянието, макар и да не го забелязваме. Не друго, а двигателят не заслужава "да му опъваш нервите" чак пък толкова... А и спестените 2 - 3 месеца, от смяна до смяна, също не си заслужават.
  3. 2 points
    Поздрвления за "куража",да го изцеждаш тово "DXG",ама хвърли едно око и на моите картинки по долу, със смени далеч по малки от твоя интервал. Кадрото е от реглажа,преди ден! Powered by "Rifto Garage"🤘! "...И всичко е точно..."
  4. 2 points
    Ето един филтър на кола, която е "редовно" обслужвана в сервиз. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  5. 2 points
    Измина още 1 година, дори малко повече и се сетих за темата, която бях пуснал. Тази година нещата стояха така при мен: - масла и филтри 2 пъти - 250лв - динамичен баланс + изправяне на джанта - 100лв - протече хидравличната помпа, та я рециклирах и реших да сменя и пистовия ремък, който свиреше в студено време от поне 2 години - 250лв - взех втори комплект джанти, че ми писна от некадърни гумаджии - 320лв - наложи ми се да си купя нов километраж, тъй като на моя му замина подсветката и при опит за ремонт тотално се предаде - 200лв - най-сетне сервизирах цялата спирачна система - нови дискове, накладки, обслужване на всички спирачни апарати, нова спирачна течност - 1000лв Общо за изминалата година - 2 120лв, административните разходи отделно.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Моя си видял сигурно (в пост 1201), но твоя мотор е достоен да му отлееш прозрачен капак за клапаните.
  8. 1 point
    Здравей, Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1х5л + 2х1л Стойност на поръчката: (29.95 + 2*6.50)*1,9775 = 85 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  9. 1 point
    Беше..ама я вкараха пак.. Макс има шансове да вземе точки идното състезание..Почти вс му е ново, батерия ,задв система..Има шанс , а ако е мокро ще е още по- интересно.
  10. 1 point
    Сигурен ли си че си първа. И аз съм с газова и съм 3та. Както повечето коли тези години. Sent from my Redmi K20 Pro using Tapatalk
  11. 1 point
    Електрически е. Според мен вибрациите идват от купето. Усещате ги на педала на газта, защото само с този педал имате контакт. Когато започнат вибрациите докоснете съединителя, или спирачката. Най-вероятно ще усетите вибрации и там. Как стигат вибрациите до купето нямам идея. Може да е всичко - двг, трансмисия, окачване ...
  12. 1 point
    Да, де. Но не чакай последния моточас. Това имам предвид. А картинките на Емо са от гориво бензин и логично имат повече тежки замърсявания. При теб пробата ще изглежда по-чиста в сравнение със съответната картинка на Емо.
  13. 1 point
    Като собственик на този модел от 10 години, ще ти препоръчам да започнеш да четеш по старите теми, също и в Раздел тунинг. Иска се четене, а относно автомобила, гледай за по малко ръжди, да няма теч от рейката, мотора при твоите изисквания ще се отваря, така че гледай шасито и за тея коне, които гониш си приготви пари за още една кола та може и повече.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Здравейте, искам да кажа,че проблемът е от АКУМУЛАТОРА. Благодаря много за отзивите Ви и успех във Всичко за напред ! Акумулаторът ми е бил на от 5 години - VARTA 12v 45ah 330 A Изглежда си е свършил работата Доволно. Благодаря много все пак !
  16. 1 point
    Нова капка - след още 2 месеца и 2050 км. За 10-тина дена отпуска и врътнах 1700км - 90% извънградско (в далеч не лек режим с тоя трафик), а другото са няколко кратки дестинации и ръг-базък градско. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 332672 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 14050 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 85% / 15% - 11970км / 2080км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зима / пролет / лято - 275 дни - 19.12.2020 - 22.09.2021. 9) Мото часове – около 135 извънградско + 70 градско = 205 мото часа. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 100-тина литра и около 1900 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, но макар и рядко я обръщам на оригиналното и гориво - да не се застоява много. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура, при еднакви условия с предните капки. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - 2 пъти по 0,5л прясно - от същото + 0,2л преди отпускарското пътуване. Разход на масло за целия период - около 1,3л. Според щеката в момента е малко над средата и нямам налично за доливане - налятото 0,2л изхарчи през отпуската. 15) Други - На цвят, мазилност между пръстите и мирис изглежда добре. Това вероятно е последната капка от това масло, но нека спец групата се изкаже за състоянието му? Над 200 мото часа / 14000км и 9 месеца мисля му стигат - време е да го "раждам". Новото - Ravenol SSO 0-W30 + филтъра са в гаража и преди следващото извънградско ще намеря време да го сменя.
  17. 1 point
    Защото са от онези! Приказките за са бльа-бльа-бльа. Защото, национална база данни за МПС и шофьори ще спре кранчето на мнооооооооого от онези. За онези е по-добре на един стълб да има 5-6 "камери". Една за скорост. Една за ГТП. Една за винетка. Една за застраховка. Една за еко. Една за ... Зад всяка една камера стоят онези и онези, които са под крилото на онези. Колкото и да е чудно, в страната на мъглите и дъждовете през почти цялата година, системата за контрол с една-единствена камера по рег.номер работи перфектно. За няколко минутки онзи пред монитора научава, че съпругата ми преди една седмица е родила чрез секцио и няма право да кара кола следващите шест седмици. Това по рег.номер на моята кола. Това, защото съпругата ми е втори шофьр в моята полица за застраховка. Това, защото администрацията на родилното още в деня на раждане е ъпдейтнала базата данни за съпругата ми. Ако снимката от камерат е отпред и се вижда, че съпругата ми е зад волана, жална ни майка! Както казах в предишен пост - онези нямат интерес нещата да се случват по точи начин. Лошото е, че и ние, простосмъртните нямаме интерес. Не всички, но голяма част от нази. Затова ... диагоналката през рамо и ... честито на печелившите.
  18. 1 point
    За последните две години и изминати над 40хкм съм сменил само компресор, комплект вериги, съединител, носачи, шарнири и двигателче, че много тракаше макар, че вървеше добре. Всичко около 4000лв. За в бъдеще и катализатора трябва да сменя. В момента е на 300хкм и се надявам да мина още толкова.
  19. 1 point
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
  20. 0 points
    Както се казва - "Открийте разликите между 2-те картинки".
  21. 0 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...