Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.06.2019 in all areas

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    Ами те не са точно адаптивни, да речем полуадаптивни, мърдат само по вертикала. Има едни машинки на задните носачи дето определя. колко на горе или надолу да се предвижат. Явно наистина може и да е сменен, както колегата каза. Ще бъде сигурно като го свалиш, аз утре мога да ти снимам моя който е "полуадаптивен" за да прецениш дали има разлика
  3. 1 точка
    Правили сме 5-6 коли с обикновенна газова дизел+пропан бутан, без да претендираме , че сме разбирачи на тази технология.По-скоро експериментално.Ефекта във вървежа е все едно слагаш чип.Икономия около15-20%.Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет.
  4. 1 точка
    Ама от най добрите..,в челната класация в oilclub.ru! https://www.oil-club.ru/forum/topic/7906-idealnye-masla-top-oyl-kluba/ Изпревари ме колега с пробата на петрото. Маслото видно от пробата ти е мн. добро състояние! Ще е хубаво да видим и продължение на пробите за останалите 2-3х.км. Имам и аз готовност да го налея в скоро време и ще сравняваме.
  5. 0 точки
    Да не остане някой с грешно впечатление, че само оригинални сонди стават за мотора, искам да напомня от една друга тема, че специално за първа сонда (не тази която се търси в тази тема), има работеща алтернатива, която при мен работи вече без проблем 50 000 км. Това е Денсо DOX-1452. Ще ми е интересно дали ще се намери алтернатива и за търсената сонда в тази тема. Успех! Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  6. 0 точки
    Ами затова същите "тарикати" в чужбина са по-ниски от тревата. И затова чужденците бързо схващат слободията у нас.
  7. 0 точки
    ОК. Правя и аз редакция. Ми не са нормални и едва ли някой би трябвало да ги приема.Няма лошо това да искаш колата да ти е топ,щеше да е лошо другото. Няма да забравя преди няколко години как изсипах един мотор на земята заради една дюза.Но ти не споменаваш за никакви сериозни вибрации. Дизела трябва да работи леко,спокойно и с леко почукване което идва от комънрейла.Не трябва да има никакво виене,стържене,хлопане и тресене.
  8. 0 точки
    Това за по поетично се пише така : "слънцето изгрява за да ме види, вечер го пъдя за да си отиде ."
  9. 0 точки
    Сериозно ли питаш турбото от къде взема движение или се майтапиш. 😄
  10. 0 точки
    Ето ти един проблем когато е сложена добавка,може би при теб е станал обратния ефект,сменил си маслото отмил си добавката и ето виене.
  11. 0 точки
    И аз винаги гледам да съм на MAX...(..пък ще го видим в Канада този уикенд )
  12. 0 точки
    Културата е проблем, липсата на адекватни глоби и тяхното събиране - още по-голям проблем, защото само така може да се създаде култура, която изначално я е нямало. Правят се някакви жалки опити и да си кажа честно, ефект ИМА макар и не какъвто ми се иска. Последните почти 2 години много рязко намаляха гъзарите, които летят с 200+ на магистралата. Последните 7 години имам може би около 60 000км на АМ Тракия и това го забелязвам сериозно. Имаше периоди, в които карайки почти навсякъде със 140км/ч ме изпреварваха най-редовно, а понякога така че все едно бях спрял. Сега ако сложа автопилота на 140км/ч ще ме изпреварят максимум 15-20 коли до отбивката за АМ Марица и никоя от тях с 200+. След няколкото репортажа за карането в аварийната лента бих казал, че и това вече има ефект. Съвсем наскоро попаднах в леко задръстване (15-20мин) и в аварийната лента се мушнаха макс 8-10 коли, а преди 2 години щеше и тя да е задръстена. В София обаче положението е трагично. Там контрола явно е много по-труден и решението е камери, много камери и за всичко. Забранени маневри, продължаване в дадена посока от грешна лента, каране в бус лентите, каране по релсите, минаване на червено, задръстване на кръстовища (като на клипа от темата)... всичко това е ежедневие и се случва във всяка една секунда, като естествено сутрин и вечер положението е повече от трагично. И ако преди 5-6 години това си го позволяваха хората с "тузарски" коли и такива с някакви служебни (уж по работа все бързат), в момента си го позволява кой ли не. От съвсем нормално изглеждащи хора на средна възраст, майки с деца на задната седалка до бесни тинейджъри, перхидролени пикли и хора на 60+ години. Градът нито ще става по-голям, ремонтираха много от проблемните участъци без да ги разширят, все повече и повече хора идват тук да учат, съвсем нормално след това остават да работят и живеят. Просто няма как да продължава така до безкрай. Ако няма да се разширяват пътищата, трябва да си мисли в посока оптимизирани на градския транспорт и велоалеи. В момента трамваите и автобусите висят зад автомобилите по задръстванията, а да караш колело в столицата за мен е бавна, но сигурна смърт (това го казвам като човек, който в друга държава си ходеше с колело на работа всеки ден).
  13. 0 точки
    Някой ден ще довърша промеждутъка между тогава и сега. Иначе, умря ми днес акумулатора днес. А беше на едва 6 години... След като го заредих живна, ама дето ще го мисля, дали сутринта ще запали пак, реших да разкарам бош-троша, който тогава купих по неволя. За разлика от тогава, сега вече имаше избор и се поглезихме: YUASA 80Ah YBX5096
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...