Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.05.2025 in all areas
-
4 точкиИдея си нямаш колко кислород отчита при една проста дупка на меката връзка преди сондата. И не, не само духа, ами и смуче, особено на празен ход, където и най вероятно се проваля прегледа. До тук съм с обясненията, отиди и разпитай специалистите на ГТП и вземи разглоби и разбери как работи сондата и как отчита, после обяснявай кво може и кво не може.
-
3 точкиЯ, има още хора дето си тачат 6-тиците. Как беше: "Аз тоя виц го знам, ама по друг начин".
-
2 точкиНе се занимавай с излишно харчене за тъпите им прегледи,а намери ГТП ,при което "ще минеш*(знаейки го предварително.Всичко е обречено в тази държава! Не приемам печка,пушеща повече от донбаски котел с 30 годишен стаж,да е по здравословна от моето газово. Така че може и да звучи крайно,но за съжаление такава е действителността. А между другото смених и здрава газова бутилка за 450лв. ,че десет години е стояла на топло в колата,ей така защото си сменят законите,според интересите,в повечето случаи икономически.
-
2 точкиИмаш дупки в изпускателната система, затова не ти излиза, я скъсана мека връзка, я някъде смуче въздух. Ппц си задължен да минеш отново в същия пункт след отстраняване на проблема, а тези, които са пичове първо проверяват газовете, после те пускат на преглед, за да не стане фал като твоя. Сега си длъжен да отидеш да ти я прегледат и заварят където изпуска. Иначе кислорода се лъже лесно, отдавна пунктовете научиха схемите поне с него, ама пак не си нацелил правилния. Успех.
-
2 точки
-
2 точкиЯ колко време не съм писал тук. Не че е имало за какво технически, но па щуротии винаги мое да родим. На предното му идване минахме на "лятно часово време" с гумите и пътем реновирахме жантите в бял мат фолио, че си бяха надраскани по лака. Замина си доволен, както и аз де, но с това историята не приключи. Професорът ми в катедрата по дизайн (R.I.P и вечна му слава), все повтаряше: "Най-големият враг на хубавото е по-хубавото". От опит знам че съвършенството е субективно и мимолетно понятие, а утрешният ден носи ново. Та ми хрумна да направим на тоз "хоби кар" floating center caps. Преди време го обезшумихме и не че стана тих като Rolls Royse, ама айде още нещо да има че скуката с кука ма тегли, а и добре че моят е навитак за разни неща. Драснах му техническа схема, а той се зае с дизайна и проекта. Намери си 3D скенер, за да има точната база за работа. Построй си цялата джанта в Солида, и взе да проектира елементите от капачката, като стайлинга оставих на него - както си му харесва - колата си е негова. Даже излезе с по-добро от моето предложение за тежестите. Накрая ми прати рендери - одобрих и му 3D принтанха детайлите в катедрата. Прибра се с тях уикенда и се заехме. Малко финишинг със шкураката, за да ги фолирам и монтирахме. Пак екипна работа и "по тънката лайсна" с парите - ние доволни. Ролсовите струват хиляди паундове, в Алито има подобни за стотици долари, а наще излязоха десетки левове. Сет от 4 стандартни капачки, от които взехме емблемите - 20 лв. 4 бр ZVL лагерчета (не ми се инвестираше в скъпи) - 12,80 лв. Бели стотинки за дребни крепежни елементи, а баланс лепенките за тежести - фрий, от 1 познат гумаджия. l9cDjcQ2.mp4 LmZZbk6V.mp4
-
1 точкаЗдравейте съфорумци! До момента няма тема във форума за споделяне на опит с добавки. Предлагам всеки, който е използвал някаква добавка, било за масло, било за гориво, да сподели резултата тук. Моля, да се споделят само мнения, подкрепени със снимки и/или резултати от измервания, за да не става темата от сорта "някой каза", "гледах в нет-а", "ползвах еди какво си и съм доволен, но не знам защо и какво точно какво е направило", и т.н. Нека темата да бъде подкрепена с реални резултати, за да бъде обективна и полезна за всички. И така... Първи тест. Добавка: BG44k Platinum (PN 208) Закупена от: https://www.ahkautocar.de/benzinmotor/15587-bg-208-44k-power-enhancer.html?srsltid=AfmBOooXcUQWOsGuohK_NBHh1qLfiMqvZA6hQzcDCaxpzum4FxXXN2HQ Двигател R20A2 на минимум 240 000км. (по километраж - 140 691 км) Реших да пробвам тази добавка за почистване на горивни инжектори. Съгласно отзивите, в нет-а, се води една от 3 -те най-добри добавки за бензин. Според описанието от производителя, освен инжекторите, допълнително почиства цялата горивна система, всмукателните клапани, горивната камера и катализатора. Съдържа PEA (полиетерамини). Предназначена е за двигатели с директно впръскване, но може да се прилага и при MPI. Реших да проверя какво ще почисти от нагарите в горивната камера. Изполвах 2 кенчета, съответно в два резервоара бензин и изминати общо 1000км. Ето го и резултатът: Общ изглед на челото, на буталото от цилиндър 1, след процедурата. Снимки на свещите: Първа ламда сонда: Катализатор: Като цяло, предназначението й е да почиства инжекторите, но все пак има някакво действие и в горивната камера. Добавката е успяла да почисти по-леките нагари и замърсявания, и то в областите, където потокът на гориво-въздушната смес е бил в най-голям досег. Тежките нагари, обаче, си останаха. В обобщение, не е това което очаквах, относно разтварянето на нагарите. П.П. Според лабораторни изследвания,PEA имат свойството да влизат във взаимодействие с двигателното масло, унищожават TBN-а и способстват за образуване на лакове и утайки. Ето защо, непосредствено след използването на добавки с PEA, е препоръчително да се смени двигателното масло!
-
1 точкаЗа съжаление съвет за място за проверка и за отстраняване на проблема - не мога да те насоча. Но за друг път да си знаеш и колегите с неизправности от този вид - трябва да намерите правилния пункт Ако знаете предварително, че имате някакъв проблем де С Акорд 2,4 съм. Аз бях с автърмаркет катализатор - като нов си вършеше работата. По пунктовете ме предупреждаваха, че след влизането на новите щуротии за ГТП няма да мога да мина. Но все още има пунктове, които по някакъв начин коригират неточностите на показанията. На мен тази година ми струва 50 лв. в повече прегледа заради такса "безпроблемно минаване на ГТП" Така, че поразпитайте къде има такива пунктове и газ към тях Явно вече са открили как могат да коригират нещата. Вече махнах катализатора. Така или иначе не върши работа и ми набиваше грешки от време на време. Интересното е, че преди няколко дни минах ГТП със Сивика в същия пункт, 1,4 бензин, който е 2002 г. и е по - стар от Акорда с 5 г. Гори масло, като за световно - около 7 - 8 л. на 10000 км. Акорда не бара маслото. На газ е. Сивика изкара Еко 4. Акорда е с Еко 3 На тия в пункта за Сивика нищо не им казах. Ако има катализатор е оригинален - не е пипан. Как стават магиите - нямам идея. Но определено трябва човек да се насочи към правилното място 😁
-
1 точкаВ случая беше отвътре, понеже беше хлътнала навътре. Отвътре се виждаха цицини, които след нагряване се натискат да излязат навън. Грях на първа степен на пистолета от 5-10см, което са около 300-350гр. Внимава се да не се предобри и да се получи нежелано изпъкване навън. Изпънах 4 такива хлътвания от външно натискане на бронята. Имаше и едно изкривяване в левия край, където е ухото за болта към калника, пак поради удар отзад. Нагрях внимателно от двете стани и изправих с усукване в противоположната посокока. Ако има подвито оребрение отвътре и то се нагрява и изправя да не създава напрежение.
-
1 точкаЗахванах да свалям боята на броните до пластмаса със смивка. Не е лека задача понеже имат фабрични грунд, база, лак и още един такъв комплект отгоре с афтърмаркет слоеве. Толкова гадно са пръскани в Монтана, че на места се губи формата на пластмасата от твърде много филер и кит (на практика без да е имало нужда). Задната я минах със скочбрайт 800, миене, обезмасляване и грунд за пластмаса. Хром лайсната е маскирана с тиксо. Отгоре много тънък слой филер. https://freeimage.host/i/3QzVuZx https://freeimage.host/i/3QzGWOJ Сега като дръпне търкам с водна 800 и ще пълня с малко кит където има видими драскотини. Върху кита пак малко филер и накрая боя и лак. Лайсната реших да я пръсна черна да си е със стоковия вид. Дупките за парктроник остават, викнах си нов кит с 8 сензора от китайците. Поизпънах където имаше натиснато и изкривено след нагряване с горещ въздух. Получава се доста добре и почти отпада нуждата да се китват такива зони. След формоване веднага се охлажда с въздух или вода да стегне с новата форма.
-
1 точкаКарам с такива, но друг модел кола и няма свирене. Пробвай като за безплатно да ги свалиш и им премахнеш горният опечен слой, със шкурка и на равна повърхност.
-
1 точкаБлагодаря за приема.....! Приемам критики всякакви ,разбира се ! Дори и когато са от сорта " тоя си мисли...".....сякаш зане какво мисля!? Но човека явно не може да надскочи капацитета си...! Първия проблем го реших с ровене в нета, намерих верните хора за дигностика и подробности относно хобридната батерия, дори и нова батерия....все пак старата е на 19 год! Цените са поносими...!
-
1 точкаИ деПУутатите нема да ни спасят децата, ако не сме им вложили разум, и нямат инстинкт за самосъхранение.
-
1 точка@Legend91 , този амортисьор е на 25 години. Вярвам, че сам знаеш, че е далеч от заводските данни на нов такъв. Омаслено е леко, не е драма. Със сигурност обаче не е така, както трябва да бъде един нов такъв. Ако искаш да не се притесняваш си взимаш нови оригинални или рискуваш с афтърмаркет премиуми и там каквото сабя покаже. Има и едни спортни, TEIN и тем подобни марки. Мерак с пари се гаси.
-
1 точкаАми на първо четене гуми (баланс), ако има износване на гумите само на на участъци виж и амортисьорите, ако са на повече от 5 г може да са издали багажа, и личен съвет, хондата не е бегачка, оптималната и скорост е 110 км/ч, макс може и 150 ама ще я гърчиш
-
1 точкаОтносно така наречените “тротинетки”, въпроса е на законодателно ниво. Органите от другата тема са само контролни, не възпитателни, нито законодателни. Знам, че все някой ни е виновен, но обществото ни е такова
-
1 точкаМога да кажа за тази вибрация от собствен опит: шлиците на дясната полуоска (вътрешно каре) бяха разбити - рециклирах шлиците. Вибрацията си остана - усеща се като неравности по пътя, карах с тази вибрация 3...4 години. Когато купих колата преди 8 години , смених големите тампони на долните носачи, защото бяха скъсани. При проверката на ходовата част преди година, се оказа, че пак са скъсани, но като я разглобихме се оказаха здрави, просто много омекнали. Оказа се, че и опорния лагер е разбит - смених го, смених и всички тампони на долните носачи, всичко заспа - сега е чук...
-
1 точкаДа ви се похваля, малко съм като дете с ново колело, но то си е за кеф Снощи я спечелих на търг в Канада и се надявам до два месеца да е в Бг.
-
0 точки
-
-1 точкиНа 7та мисля, че ламбдата е широколентова и в домашни условия, не може да се провери, както обикновените... От изпускателната система, не може да смуче, може да духа, но това не би оказало влияние... Може да смуче от възд. филтър, до дроселовата клапа/ всмукателния колектор, което би оказало влияние. Трябва диагностика, да се види работата на двете ламбда сонди...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00