Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.05.2025 in all areas
-
2 точкиЕмии, това ще и е. Почистих я и я измих. Същото сторих и с гаража. Минавам на по-здравословен, екологичен и бюджетен транспорт - за градско.
-
2 точкиБългаринът Явор Калоянов и Кимбъл Търстън получиха наградата "Оскар" на Академията за кинематографично изкуство и наука в категорията за технически постижения. Призът им е връчен за създаването на ML Denoiser - иновация, която премахва визуален шум от компютърно генерирани изображения, като същевременно запазва важните детайли, съобщават от Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Технологията приоритизира времевото филтриране чрез техники за оптичния поток, за да запази важни детайли при обработката на изображенията. Новите стратегии, разработени от Явор Калоянов и Кимбъл Търстън, използват алгоритми за машинно обучение и изкуствен интелект за отстраняване на шума от компютърно генерирани изображения. Наградата е връчена на 29 април в Лос Анджелис, по време церемонията за представяне на научните и технически награди на Академията, които отбелязват най-значимите технологични постижения в киноиндустрията. Явор Калоянов и Кимбъл Търстън са част от екипа на студиото W ē t ā FX, което стои зад филми като "Аватар", "Властелинът на пръстените" и "Планетата на маймуните".
-
2 точкиНаправи пак един резервоар с Оксикат. Това е и най-евтиният вариант. Иначе, още по-добро е https://ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html - Чисти горивната система, прави инжекторите като нови и разтваря нагари в горивната камера. А най-голям ефект ще има първо P.I., а след него Оксикат.
-
1 точкаОт доста време имах едно тракане/чукане при каране по дребни неравности като павета, черни и чакълени пътища. Многократно съм изследвал окачването в различни сервизи, но всичко изглежда здраво. Вече бях решил да започна да сменям по метода проба-грешка, но ми дойде спасителната мисъл за спирачните апарати. Тествах ги с разклащане на ръка и се оказа, че преден десен и двата задни си почукват. Проведох си кратко обучение с четене на форуми и гледане на видеа по темата и реших да действам самостоятелно. По всеобщо мнение, чукането идва от водачите и хлабината, която имат към супорта. Тази хлабина не е случайна, а служи да поеме топлинното разширение на материала, което се получава в резултат на действието на спирачния апарат. Лечението е гресиране на водачите в най-лекия вариант, подмяна на водачи в по-тежкия и най-накрая подмяна на супорта, ако леглата са разбити. Подготвих се, като купих два ремонтни комплекта - преден и заден. Разликата е, че задните водачи са малко по къси от предните. Ето така изглежда комплекта: Вече подготвен теоретически и технически, не беше сложно разглобяването и обслужването. Оказа се, че водачите ми са в много добро състояние и нямат нужда от подмяна (имам вродено нежелание да сменам здрава оригинална част), така че само ги гресирах с приложената в пликчето грес. Тествах колата при следващия ми риболов по тежки язовирски терени и чудото се случи - тракането изчезна . Колко ще е трайно времето ще покаже. Сега да обясня някои детайли - както се вижда на снимката, водачите са различни - единият е чисто метален (PIN, GUIDE), а другият с гумена втулка (PIN, LOCK). Трябва да се помни, че на предните апарати металният се монтира е отгоре, а на задните - отдолу. Има си причина да е така, но сега няма да навлизам в подробности. Трябва да се ползва специална грес за водачи или друга високотемпературна и синтетична, да не повреди гумените маншончета. Проблем е да се намерят точните ремонтни комплекти, защото се продават много видове и не е ясно кой става, кой не и кой заден, кой преден. Аз купих 4 бр. и двата ще ги връщам, защото не стават. Ето кои проверено стават: FEBEST 0174-ZRE151R-KIT - за предния апарат и QUICK BRAKE 113-1384X - за задния апарат. Това е колеги, дано да съм бил полезен!
-
1 точкаЗдравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички
-
1 точка
-
1 точкаhttps://luxury.amazingtoday.net/f-news-fia-officially-penalizes-mclaren-for-tire-temperature-manipulation-after-red-bull-provides-a-uyenhoanh/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawKMfGBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBYYUZDUFNoc2pPZG4wYzhQAR7yHQlphoJKm4a3sm07dRH8g1iaV2cRKq0JmOp1qCUT6-x1PdjFH6Kb1m0o2Q_aem_BKIz5eZ1Lu3eax_HbL2Dtw Симе аз тук го виждам и ще потърся второто ама колко е вярно... . https://luxury.amazingtoday.net/ultima-ora-il-presidente-della-fia-emette-una-severa-penalit-ufficiale-per-la-mclaren-dopo-aver-bara-uyenhoanh/ https://luxury.amazingtoday.net/terrible-news-for-mclaren-boss-fia-uncovers-mclarens-secret-rear-tire-temperature-trick-claims-chri-diemtnt/
-
1 точкаИ тази тема се превръща в поредната изповед искрено и лично за битието и страданието на Цецо и синковеца. С любезната подкрепа! Колкото до снимката със знаците твърдо е фейк. Знаците поставени в тревата например къртят. Поздрави и успех!
-
1 точкаПо празниците свърших малко работа. Един бърз преглед. После една бърза смяна от 19-ки на 20-ки И открихме сезона. Другият път ще видя Акура-та дали тегли, като тоа японец. Само да и преправя инсталацията за теглича, че отвъд голямата локва е различна.
-
1 точкаНе е задължително. Ако не ти тресе при потегляне може и да не го сменяш. Има допустим аксиален луфт. Който ти го сменя ще прецени, ако е в час.
-
1 точкаПомня, ама па е ефектно Оранжадите да са десетки секунди напред на финала. Уважавам хитрите иновации, но като са нелегитимни - СЕЧ!
-
1 точкаПо-здрави на АПИ и кмето на Монтана дейвабащамаммамиа! Да ме обезщетят е "от умрел - писмо", та мрЪтви са за мене тез негодници! Както и да е. Лятоска потропваше отпред в ляво. Наминах при Омбре - познавам го от 20 г и говорих с Влади - знам го от миналия век, а той доскоро караше същата КВ1. Диагнозата бе - горен шарнир се чува - на подемник и увиснало окачване е достатъчно да се удари с юмрук по шарнира и той си обажда. Долният имаше луфт поне 1 мм - видим при напън със щангата. Обещаха да ги рециклират по "правилният начин" - от първото видео в пост 3. Другото по носачите е ОК, както и останалото по окачването, та не видях смисъл от нови носачи. Влади каза че на КВ1 не е виждал до сега скъсани тампони в тях (оранжевите стрелки) , а неговите шарнири изкарали към 80К и преди да я продаде, пак ги рециклирал. Имах и други предложения за човек от Пловдив, а и звънях във ФЕЛИКС, където @mittaka7 е рециклирал неговите. Там ми казаха че на такава кола не са правили. Пратих им снимка на долният носач - не били правили такъв, като и първото видео (от пост 3) и отговориха че така баш не могат. Цена също не ми казаха - отписах ги. Със зимните по-меки гуми изкарах по-тихо, но като обух пак летните, викам си - време е. Разбрах се с Влади и в сряда към 10 и нещо закарах Леджо да го разкостят. Не съм присъствал разбира се, но следобед бях готов. За демонтаж и монтаж на горен и долен носач 160 лв. Рециклиране на шарнирите им (на друго място) 320 лв. На връщане за Монтана смених маршрута и хванах към Своге, та минах през Нови Искър - пълен със стари дупки - тишина. След него - нов асфалт / нулев трафик / остри завой / аз сам, яхнал 300 коня - кеф неземен и красота нашенска - пей сърце! Днес свалих колелото за да щракна някоя фотка. Снимка отгоре на рециклираният долен ляв шарнир: Снимка отгоре на рециклираният горен ляв шарнир: Никъде следи от SJR, каквато бе целта ми. А тази е на десният горен, непипан: Колко ще изкарат - ще видим, но вече с новата конструкция ще е по-лесно. Дефакто се износва само тефлоновата чашка, ако не е скъсан маншон и да е в ръждиви язви самата метална ябълка.
-
1 точкаНе е само това Цецо, то не беше мини ДРС не беше меки предни крила мамят с гумите и по всяка вероятност още сто неща постоянно се оплакват, че някой ги избутва от пистата, по тази кола нищо не е в ред ама нищо.
-
1 точкаЕ, то всичко е временно в този живот. И ние сме временно явление. Ако се гресират навреме водачите, може да се удължи живота им.
-
1 точкаСмених 18-ките: Със 17-ки: Возиятя и комфортът определено се подобриха. П.П. 18-ките се продават. Желаещи - на л.с.
-
1 точкаПривет на всички, Ако някой като мен реши, че все пак иска да ползва допълнителен куфар на покрива и/или стойки за велосипеди, искам да ви кажа че има вариант. Това което първоначално видях е, че се купуват допълнителни надлъжни греди от Акура, които без значение от нивото на оборудване се предлагат само с допълнително заплащане, след това и напречни греди... и то стана към 1000 долара това удоволствие. Намерих вариант на THULE от които до сега винаги съм си вземал греди за моите коли и винаги съм бил много доволен. Със съдействие на SLS Thule магазина вече имам поставени греди от модела EDGE. Ако някой има въпрси за конфигурацията ще дам инфо.
-
1 точкаПоследните 2 години засичам положителни мнения за Rotinger дискове. Дойде време да сменям задните дискове и се разрових в нета, та след като за пореден път от Аутодока си "въртят" цените всеки ден според вятъра ( избирах АТЕ) и ми писна, се регистрирах в https://en.brakecenter.rotinger.com/. Приятна изненада беше, че в търсачката им по VIN излезе всичко както трябва за автомобила ми ( Предни 300мм АТЕ, задни 260мм LUCAS). Харесах си задни със запетайки и перфорирани, че "изглеждат" по-. Предните ги смених преди 3 години с АТЕ (сега ме е яд, че ако знаех по-рано за Rotinger, щях да поръчам и тях със запетайки и перфорирани от серията им HIGH PERFORMANCE) .За почти 40000км АТЕ-то се държат прекрасно, но нямат "фешън" вид и "ръждясват" за минути на автомивката. Споделял съм във форума, че съм направил всичко по инструкции, почистване, ревизия, смазване, темпериране, че и смяна на спирачната течност и сега със задните ще бъде същото. Може би това е една от причините да нямам проблеми с изкривявания на предните дискове. Сега другите приятни изненади. За първа поръчка Ви изпращат код с 5% отстъпка (трябва да изчакате докато системата им ви прати имейла), но в момента имат промоция за собствениците на OPEL-10%, НОоооо при добавяне на код OPEL и за другите "простосмъртни" обикновени марки, ви дават 7% отстъпка и ХОП и друга изненада ... доставката ми до България излезе безплатна.
-
1 точкаЗатова преди развиване се слага един парцал под филтъра, и после са подсушава допълнително преди да се навие новия.
-
1 точкаНещо ми липсваше в багажника...стоеше незавършена цялостната визия. Чудя се защо в САЩ и Канада повечето собственици нямат щора и гумената подложка за багажник. Е аз поръчах оригинални такива от САЩ и съм много доволен
-
0 точкиКараш автомобил с всички съвременни системи (вкл. и разпознаване на пътни знаци), стигаш до въпросното кръстовище и се чува глас от борд компютъра "Моля те върни ме в магазина! Тук не е за мен"
-
0 точкиЛеле, мале...! Тоя ребус, ако го дадеш на някой супер компютър да го реши, ще му изгорят транзисторите.
-
0 точки
-
0 точкиУ тъмницата: 3.55 - 3.01.2025 На излизане от гр. Искър посока Монтана има бензиностанция. На нея напреко спряна 1 полицейска Шкодичка. Минавам културно (населено място е), а зад мен няма никой отдавна. Ускорявам си след табелата нормално. След около 2-3 км ме застигат фарове. Бия им десен мигач, да си напредват - не искат. После почват да мигат сигналните сини "идиоди" на покрива. Аз отнемам газта, пускам десния мигач, но не спирам. Отзад вече си игрАат с копчето къси/дълги на дистанция 1-2 метра зад мен. Накрая пуснаха сирената. Така да съм минал още 2 км. Накрая в дясно виждам отбивка и луеекинко намалям та спирам в предния и край, та да има място и за тях. Не гася, не свалям колана, само оставих на габарити Сивито. Масова грешка е че кат спре някой нощем на банкета да пика, си остАа колата на фарове. Чакам. Явяват се 2-ма - по устав и светят с фенерчета. Свалям си джама и им правя знак "шшшт" с пръст на уста - синковеца спи до мен. - Знаете ли от къде ви гоним? - От края на града, но не разбрах че ме преследвате. - Защо не се подчинявате на полицейска заповед? - А каква е тя? - Да спрете. - Аз как да разбера? - Ами, подаваме сигнал. - Това видях, но означава ли да спра? Не трябва ли да минете пред мен и да дадете знак, за да е ясно? Няма отговор? - Защо чак сега спряхте? - Нямаше подходящо място. Когато пуснахте сигналните светлини бяхме в десен завой, а след него не се спира в лентата за движение. - А след него? - Пак не се спира в лентата за движение, а се отбива при първа възможност и на подходящо място. Научиха нещо и от мен. - Трябва да спрете когато и където кажем ние. - А ако ЗДП го забранява? Няма отговор. - Документите за проверка - талон на автомобила и СУМПС. - В задният ми джоб са. Може ли да се отместите от вратата, за да мога да сляза и да ви ги предоставя? Откопчавам каиша, слазам, вадя, давам. Единият ги взе, па са прибра в "лунохода", да проверява. Другият оглежда вътрешността на колата с фенерчето. - Какво е това длъгото бело? - Конвектор. Тишина... - Електрически радиатор. - Ааа. Пил ли си? Вече сме на 'Ти". - Не разбира се. - Ела за проверка при колата. Вади уреда, Вади "тапата", дава ми да и сваля саморъчно целуфана. Взема ми я - втъква я в уреда - не ми показва че екрана е нулиран. Знаеш как се прави, нали? - Имам смътен спомен. - Духаш докато пищи - около 8-10 секунди. Посягам неволно да взема уреда - той прави крачка назад. - Аз го държа, а ти духаш. Надувам - пищи. - Три нули. - Какво означава това? - Че не си пил. - Вече ме питахте и го споменах. - Изчакайте при колата (пак сме на Вие). Помотаха се, аз обяснявам на синковеца "ко стАа". - Приятен път. - Благодаря. На вас лека служба. Добре е че проверяват. Че спряха мен не е странно. По това време леки коли - никакви. Поне знам че нямаме "висящи" глоби и снимки, нали 2-мата с момчето я караме таз кола - води се на мен. А и се поразсъних, па не беше и студено.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00