Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Втори тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – PURFLUX A1752 ; 4) Общ пробег на автомобила – 215160 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 1020 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 20/80; 7) Средна скорост ≈ 22 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 47 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 100 литра ЕКО (България); Газпром 11) Kтм = (л.100 / 4.4 л.) ≈ 23; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  2. 2 точки
    Здравейте колеги . Това са частите който са сменени от Слави Майстора по двигателя и обслужване .
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Аз за това преглед неминавам...Така преди с Акорда не бях ходил 4 год и едва след 4 год ме спряха, питаха защо толкова време не съм имал, казах че не е каране , писаха ми 50 и досега преглед нямам.
  5. 1 точка
    Здравейте, Ето, че неусетно дойде време за пролетна промоция в ATO24! Започва от днес и ще има цели единадесет дни с промоционални цени. Промоцията ще продължи до понеделник, 31 март, включително. Ще направим 4 отделни поръчки. Всички поръчки ще се включат в текущата тема и ще се осъществяват в края на всеки от дните, изброени по-надолу, в 22:00 часа. С коментар ще обявявам, когато всяка от поръчките е направена. Първа поръчка - 23.03 до 22:00 часа Втора поръчка - 26.03 до 22:00 часа Трета поръчка - 29.03 до 22:00 часа Четвърта (последна) поръчка - 31.03 до 22:00 часа Отстъпките, които ще се прилагат са както следва: 15% за продукти с марка Ravenol 15% за продукти с марка Amsoil 15% за продукти с марка Shell 10% за продукти с марка Motul 10% за продукти с марка Motorcraft 10% за продукти с марка Mopar 10% за продукти с марка BMW 10% за продукти с марка Mercedes-Benz 10% за продукти с марка Volkswagen 10% за продукти с марка GM 10% за продукти с марка ZF 10% за продукти с марка Liqui Moly 10% за продукти с марка Glysantin 10% за продукти с марка Rowe 5% за продукти с марка Castrol 5% за продукти с марка Fuchs 5% за продукти с марка Aral 5% за продукти с марка Mobil 5% за продукти с марка Honda 5% за продукти с марка Nissan 5% за продукти с марка Mazda 5% за продукти с марка Toyota ВАЖНО! Сумата на продуктите от поръчката се прясмята по курс 2.15. За всяка поръчка ще бъде издавана фактура - на физическо или юридическо лице. За да се включите в поръчката, моля да напишете отговор в темата, като копирате посочение по-надолу "Шаблон за поръчка" и попълните информацията за всеки от редовете. Вариантите за плащания са следните - Чрез наложен платеж (валидно само при получаване на поръчката чрез доставка с куриер) Чрез банков превод (можете да направите безплатен банков превод от REVOLUT към посочената сметка в ОББ) Банкови плащания ще се приемат само на следната сметка - МАВЕРИК МОТОРСПОРТ ООД BG76UBBS80021039264650 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете само псевдонима си от форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Доставката от Германия за промоционални поръчки отнема от 2 до 3 седмици. След като пристигнат маслата, вариантите за получаване на поръчките са следните - Лично предаване в София, кв. Манастирски ливади - тъй като през деня съм на работа, ще може да получите нещата си в кв. Манастирски ливади след 19:30 часа в работните дни, след предварителна уговорка Доставка чрез куриерска фирма за доставката са необходими следните данни, които моля да изпратите на лично съобщение или по Viber: две имена, телефонен номер и офис на куриер или адрес Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L + 2х1L Линк: https://ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L 2x0.946L Стойност на поръчката: ((64.95*0.85) + (2*15.49*0.85) + (2*13.95*0.95))*2.15 = ... лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка: O8946393O2 - Атанас Заедно с общите поръчки, вече има и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Разгледайте наличностите в линка по-надолу, където директно може да направите поръчка. Маслата, които поръчате от каталога, ще може да вземете лично веднага (след предварителна уговорка) в кв. Манастирски ливади или да изпратя по куриер, в рамките на 1-2 работни дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената в каталога също може да бъде малко по-висока. Линк към онлайн каталог: https://obshtiporachki.online/ С радост съобщавам, че продуктите на PETRO-CANADA са отново в наличност и ще могат да се поръчват от obshtiporachki.online . Отделени са от текущите ATO24 наличности, можете да ги разгледате чрез този линк - https://obshtiporachki.online/?pa_proizvoditel=petro-canada или чрез бутона горе в ляво на страницата.
  6. 1 точка
    Е, и доста се потрудиха световния капитал докато намери предатели и го бутне. Алън Дълес се е изказал добре по този въпрос. Все пак студената война не била имагинерно понятие, а границите бяха фронтовата линия. Всеки преминал оттам се смята за дезертьор по време на война, гореща или студена. Още праисторическите хора са оцелели, защото са живели, ловували и защитавали заедно, не всеки сам за себе си. Куба е в зверска изолация, вече 65 години. Иначе може да е от богата по-богата, дори само от производството на захар. Но северния им съсед не разрешава никой да я купува. Корея същата работа, но от 1990г. И все пак са военно чудовище, което им гарантира суверенитета. Преди година четох някаква статия в нета- "Корея завърши строежа на 80 етажна жилищна сграда. Жилищата ще бъдат раздадени на нуждаещите са безплатно, защото покупко/продажбата им е незаконна." Звучи като виц, ама те си знаят как.. Казват, че правили и не лоши смартфони и лаптопи. Май всичко правят, но си е за вътрешно ползване, пак по причината на Куба със захарта. Капитализма, пък, заради същността си е в циклични икономически кризи. Лошото е , че освен глад и безработица може да завършат и с война. Така, че растящите цени са още нищо, и нещо в реда на нещата.
  7. 1 точка
    Едва ли има.Имам около 100-на клиента от Пловдив. Явно има причина....
  8. 1 точка
    2000лв за ремонт / на 20лв литъра качествено масло е = на 100;итра и Х 1000км, което е равно на 100 000км, които минаваш за 5г или 8г. Та след 5 или 8 години " Я камилата, я камиларя"! Карай и доливай! Почти всички бмв та са така. А за 8000лв си купи още един, ама акорд CL9!
  9. 1 точка
    Honda току-що представи своята водородна горивна клетка от следващо поколение и е по-бърза, по-силна и по-ефективна от всякога! Тази авангардна система осигурява 3 повече плътност на мощността, 2 пъти повече издръжливост и намалява производствените разходи с 50%, което прави водорода сериозен конкурент в EV пространството. Но не е само за коли! Технологията на горивните клетки на Honda е готова да революционизира камиони, автобуси, строителна техника, кораби и дори аерокосмическата С бързо презареждане (под 5 минути), капацитет на дълъг обсег (сравним с дизеловите двигатели) и нулеви емисии, той предлага устойчива алтернатива на акумулаторните електрически превозни средства, особено за индустрии Honda също така изследва стационарно производство на енергия от горивни клетки, което може да осигури чиста електрическа енергия на водород за домове, бизнеси и отдалечени Докато правителствата настояват за въглеродна неутралност, може ли този пробив да върне водорода обратно в центъра на вниманието
  10. 1 точка
    На някои марки в книжките на нови коли, дават такъв разход, за нормален, за да си вържат гащите, да не досаждат на дилърите, докато са в гаранция... Все пак си е доста голям... Постепенно ли се увеличи до толкова, или рязко? Пуши ли син пушек? Нормално, причината е износена бутало/цилиндрова група, запекли маслени сегменти, гумички на клапаните или от трите, по малко...
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Новата придобивка ,която всякак се опитва да ме откаже от нея:)
  13. 1 точка
    Идва му реда. Вече е и на окачване Кефя се като дете с тази бангия
  14. 1 точка
    Лаконичност / лекота / пъргавина - духът на отколешните Хонди. Даже изкуственият интелект го е схванал. Някои негови интерпретации:
  15. 1 точка
    На, зимата се заврЪна... Не я зема на сериозно. Пращам я за добрутро на синковеца... Той ми връща неговата.
  16. 1 точка
    Здравейте ,малко се забавих но бях в болница с детето ми.Та за митото и ддс се свързах с Алекс Спасов и ми поиска 1060 лв с неговата комисионна ,но трябваше да чакам понеже се плащаше в Холандия .Предложи ми ако бързам в българия и аз се съгласих за 1300лв стана точно за два дни и вече съм с регистрация.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Когато от Хонда спряха Акорд за Европа, от местния дилър бяха започнали една пропаганда по сайтовете за (в никакъв случай не платени) ревюта, че видиш ли на кой му трябва Акорд, когато може да има Сивик 10 седан. Да, добре... Т.е. добре, че все още има Акорд в Новия свят. Макар по мои наблюдения, и там този клас вече да е изчезващ вид. След като си бях търсил седмИцата година-две, така се случи, че трябваше да реша за един Акорд 9.5 К24 Touring на 53х км за един ден. Определих сума, с която бях готов да се разделя, за да го имам, без да съм сигурен, дали ми трябва, а то взе, че стана. Поне беше любов от пръв поглед, когато го видях на обявата. А това не е без значение. Така се наложи да си продам седмИцата. Паралелите. След 10 години с колата, която ми беше фикс-идея да я имам, и с която едва ли не бях сраснал, сравненията между едната и другата са неминуеми. На пръв поглед видях недостатъците. Цялостното усещане за качество на вложените материали беше една идея по-ниско. А, B и C колоните отвътре не са покрити с приятен материал, наподобяващ плат, а са си директно на пластмаса: Пластмасово е и покритието в жабката - няма я велурената облицовка. Няма я дори и лампата в самата жабка. Седалките, макар по-меки на допир изглеждат по-тънки и не толкова масивни. Панелите около бутоните за сваляне и вдигане на стъклата също са оставени на грубо пластмасово покритие. Рамената на задния капак са без облицовка и те. ОК - нито едно от тези неща не го виждаш, или усещаш, щом подкараш колата, но от тях ясно се вижда, че е пестено. Повечето са поправими, но съм се зарекъл, втори път толкова много с кола да не се заигравам, както го бях направил с предишната. Нещо, което не може да се поправи обаче е шибедаха - една от най-важните екстри за мен. Тук прави впечатление, че шибедахът и при хоризонтално, и при вертикално отворена позиция свисти и завихря въздуха доста по-силно, сравнено със седмицата. Което е неприятно, понеже лично аз го използвам доста често. Нещо, което отдавам по-скоро на спецификите на северноамериканския пазар, където особено в Канада, мястото е много, а хората - малко, липсва и автоматичното прибиране на страничните огледала. Пак, специфично за пазара е неналичието на индикатори за мъртва зона, което е заменено от камера в пасажерското огледало, която се активира от десен (?!) мигач. Странна екстра, която изключих почти веднага. Какво обаче има в повече този автомобил? Откъде да започна... Първо - да отворя скоба, че говоря за Touring изпълнение, което е есенцията за модела. Аналог на Executive за седмИцата. Та... пълен (преден и заден) парктроник, изцяло LED фарове, халогени, задни габарити и стопове. С дневни светлини, автоматично включване на къси и дълги. Адаптивен круиз контрол, който следи дистанция от предходен автомобил, намалява и ускорява сам, държи автомобила в лентата и/или сигнализира при напускането й, предупреждение за приближаване на предходен автомобил, като при необходимост се задейства и спирачката. Този номер ми го направи веднъж, когато реши, че ще блъскам пешеходец. Системата е леко параноична, но в 90% от случаите има право. Информация освен Трип А и Б, така и за настоящето шофиране, откакто е запален автомобила. Безконтактно палене, възможност за дистанционно палене, памет на седалките за Шофьор А и Б, в зависимост от това кой ключ отключва автомобила. Подгрев на задните седалки, или поне на долната им част. Акорд 7 беше със завидно добро Premium Sound заводско аудио, но тук нещата са на още по-високо ниво. Говорителите са от кевлар (или както там се казва) и звучат много, много добре. Оставих най-интересното за най-накрая - мултимедията поддържа Андроид Ауто / Епъл Кар Плей. По някаква причина, това го няма дори и Acura TLX от същите години. Андроид Ауто дава възможност за интеграция на мобилния телефон с мултимедията на колата - в това число календар, време, визуализация на тъч скрийна на Waze или Google Maps, с въвеждане от същия екран. Единствено не може да се въвежда на кирилица, но тогава позволява търсенето да бъде извършено от телефона. Аудио приложенията, съвместими с АА също се визуализират и ползват през екрана на колата. Най-новото е, че Вайбър, Скайп и СМС-ите също визуализират, когато има входящо съобщение, с опция да бъде прочетено на глас (доста добре се справя с четенето на кирилица) и да бъде отговорено, чрез гласовото разпознаване (засега само на английски, но върши идеална работа). Следва продължение...
  19. 0 точки
    Иван Славков - Батето винаги беше култов: "Вие що си губите времето с футбол, бе? Я какъв хубав винпром имате с ракия и вино, а си трошите краката с топка. Я бързо да се поправите!" (към футболистите на Поморие). Признавам, че футболът ни е в нокдаун, но пък държавата ни е в нокаут! (след загубата на националния отбор по футбол от Чехия с 0:6). Писна ми от конгреси! За какво да се събираме пак, знаете, че когато има такива, ги печеля! Какво ми хареса най-много в турнира ли?! Ами стюардесите! (Отговор на въпрос на журналист на турнир по аматьорски футбол). Лично на мен бракът ми харесва. Аз съм се женил три пъти. Развалиха Караиванов в дебелариума и затова го уволних. Аз съм го назначил, аз го уволних! България винаги е чакала някой да я оправи - я големият брат, я малкият братовчед. И ни оправят наистина, ама са все отзад. Стига ни толкова!”
  20. 0 точки
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Ех тази КАТя https://www.facebook.com/share/r/16EUK6cj5o/?mibextid=wwXIfr
  23. 0 точки
    Полицай спира блондинка. - Документите за проверка моля. - Какви документи? - Свидетелството за управление на МПС. - Какво свидетелство? - Такова едно с вашата снимка. - Ахааа, разбрах. Бърка блондинката в чантата си, рови, рови и изкарва едно огледало, поглежда се в него и го подава на полицая. Той също се оглежда в огледалото и казва. - Ама защо не каза, че си колега.
  24. 0 точки
    То па ква ша е таз кола и особено жена, ако не ти се иска да даваш по нея?
  25. 0 точки
    Обаче по време на комунизЪма се разправяха ето такива вицове: Обявяват края на света за петък. Американците работили само в понеделник, останалите дни, ядене и пиене Французите работят понеделник и вторник, останалите дни ядене и пиене. Германците работят понеделник, вторник и сряда. Четвъртък ядене и пиене. Петък потоп. Българите работят понеделник, вторник, сряда, четвъртък. Петък потоп. Събота, отработват. В днешно време и без потоп повечето хора не искат да работят, особенно по-младите.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...