Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.12.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Ако е била охлаждащата течност в нивата си (пълен радиатор и разширителното казанче между min iи max) преди интервенцията сама ще се обезвъздуши.
  2. 2 точки
    Акорд 7 комби, фейслифт 2006 - 2008. Бюджета стига за топ състояние. Има автомат и ръчка С автомата има 2 бензинови мотора. 2.0 и 2.4. Извънградско големият харчи колкото малкия. Градско автомата е по-лаком от ръчката. И 2-те ДВГ-та стават на газ. Комби, защото има огромен багажник (лягат 2-ма души), а задният мост и спирачкитему са по-добре от на седана. Намери / виж / тествай.
  3. 2 точки
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Въздушният "джоб" в системата е с по-висока температура от течността. Стрелката се вдига, което не значи че моторът прегрява. Да се види къде е датчикът.
  6. 1 точка
    Вече е явно какъв е бил проблема. Но за мен остана само едно нещо необяснено. Защо при повишаване на температурата, перките не се включват? Колегата няколко пъти спомена, че ги включва принудително с пускането на климатика. При нормални условия перките се включват преди да започне стрелката да се покачва нагоре по скалата. А в тази ситуация не се включват 🤔 На мен това ми звучи доста странно и свързани и с друг проблем. Не е лошо колегата да провери дали всичко работи в нормите. Сега, когато системата е пълна до горе и времето е студено, двигателя се охлажда достатъчно и работи нормално без да се включват перките. Това съм го следил понеже имах проблем с моята кола, когато я купих. Но когато се постопли времето може пак да започне да прегрява. Дано всичко е наред Но не е лошо да се провери. Ако не включването на перката при висока температура е свързано по някакъв начин с малкото охладителна течност в системата - нека някой разбираш обясни, моля.
  7. 1 точка
    Преди да си взема 7-ма, гледах и 8-ма генерация. Емии ... ... направих информиран избор и не беше въпрос на пари, а на полезност. Сравни и двете. Специално комбитата на тези генирации са пълна противоположност. На 8-мака багажникът е като на хечбек, но пък външно купето е с размери почти на Ледженд. А 7-мака е по-малък отвън, отколкото събира вътре - те тава е комБи.
  8. 1 точка
    Няма да премълчавам . нищо..в форум на хонда да питаш кое кое ..нали ясно е..хонда мн ясно,кой мотор вече въпрос на предпочитание..Коя генерация въпрос на вкус и екстри..седем е голям Бангия голяма кола..осем само отвън е голяма , а отвън за мен малка и с повече екстри..
  9. 1 точка
    "Ще карам 90% градско" и " искам просто да имам конете да изпреварвам"..., нещо не се връзва за градско да ти трябват коне... За тоя широк бюджет има и 7ци и 8ци, гледай състоянието и която ти хареса... Имал съм и двете, 2.0л, предпочитам 7та, става и за градско и извънградско, 8та, за извън..., тя е голяма, стабилна, семейна кола, за дълъг път, за градско/паркиране/гаражи, тцъ... Това разбира се е само мое мнение на реалистик, защото много форумци, хвалят само това, което имат, премълчавайки кусурите, а кусури имат дори и хондите, няма пълно щастие...
  10. 1 точка
    Купи си Хонда! "Името ми да не е Пух, ако не съм прав. А то е, значи съм прав." И аз имах чуденки, преди да си купя моята, но си реших проблема, като седнах и изчетох почти всичко от секцията за Акорд 7. После минах и през другите раздели във форума, че стана интересно. Отне ми доста вечери и бира, но така направих информиран избор и не съжалявам! Не виждам, как ще си купиш кола на 15-20 години и само ще караш. Страшен късмет ще да е. Вярно, че тия хонди са здрави, ама годините и километрите не прощават. Хубавото е, че са сравнително прости ремонти/ смени и със сигурност няма да фалира човек. Скъпо излиза, ако пазаруваш оригинални части, но това важи и за другите марки. За тия пари има и доста лъскави 8ци с ръчни скорости. Хипотетично ще са по-запазени, заради годините. Но на мен 7ма по-ми харесва. Въпрос на вкус! Важното е, да седнеш и да "почувстваш" колата. Успех!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Има ефект, но чак 15 коня едва ли. Моята Д14А3 е така.
  13. 1 точка
    Тунелът на светлината в Петра, Йордания. Сик (вал) е главният вход към древния набатейски град Петра. Това е естествена геологическа фрактура, разделена от тектонични сили; по-късно дъждовната вода изгладила острите ръбове. Тунелът е използван от керавани още от древни времена, за да се стигне до съкровищницата на Петра. п.п. Имал съм удоволствието да бъда там. Мога да кажа, че на живо е още по-впечатляващо.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Току що ми попадна това във фейса: Aifraz2 Sponsored · Видяно наскоро · Ние сме на разположение, за да ви направим оригинални шофьорски книжки и законно да ги регистрираме в базата данни Нека някой да ми каже, че не е истина, защото... Ако е, господ да ни е на помощ. На всичкото отгоре има и заинтересовани лица, които желаят да се възползват от "услугата". НЯМАМ ДУМИ!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...