Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.11.2024 in all areas
-
6 точкиПаркирана на топло вече си е вкъщи. Утре звънкам на майстора за час. И ще ходя са събера нещата за обслужването. Благодаря на всички колеги за ценните съвети! Ще имам още питанки ако не възразявате. Официално и аз съм с Хонда Вече!
-
2 точкиБултрако се завърнаха във Варна, едни 200 километра са в посока. А и в Русе си имате един от най-добрите майстори на Хонда в държавата, което е по-ценно от официалното представителство.
-
2 точкиНещата от живота. - Да се посъстезаваме? - Не мога момчета - имам ограничител. - Хаа, какъв ограничител на тая яка кола? ... https://www.facebook.com/share/r/15JzFTPQkN/
-
1 точкаЗдравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
-
1 точкаОт три седмици имам този проблем. Става въпрос за Хонда CR-V 3, 2.2 дизел, 140 коня. Проблема е само като навия пълен десен или ляв. Чува се едно тупкане. Окачването е наред. Маслата всичките са сменени с оригинални на Хонда. Тампоните на двигателя са здрави. Ако някой се е сблъсквал този проблем моля моля за помощ. Благодаря предварително!
-
1 точкаЧестито Не не се смесват мслата кое те наведи на тази мисъл. Първо взимаш 4.2л ти събира двигателя AmsolXL 0w20 сфилтъра наPurflux и го караш 4-5 хил да изчисти мотора и следиш за разхода. После слагаш Равеньола 0w30 с Манн филтъра ,има ги и двете тук в форума общите поръчкикараш го макс 9 хил,това е и за всички масла после,за да запазиш двигателя. Не бързай с майстора няма да се счупи колата за месец още,пиши какво ще сменяш и откъде ще го купиш ,ще дадем съвети за по евтини и оригинални части ,ще ти трябват пари за хубава газова,което е много важно. Ако искаш направи тема нова да не продължаваме тази. За автомата имаш масло и филтър там пак може от форума да го веземш ,както и всички масла и консумативи оригинални на Хонда,да спестиш пари. Да кото се отвори капака клапани се вижда веригата и вала в какво състояние са. Маслото автомат и филтъра автомат Имаш още за смяна масло хидравлика 1л HondaPSF,и масло заден диференциал Honda DPSF 1.2л ти трябват. п.п Браво един колега да пита преди да вземе Хонда ,и да вземе вярвам наистина перфектната Хонда да излезе след прегледа и обслужване,и ще стане още по-перфектн стъпка по стъпка..
-
1 точка
-
1 точкаА и да не знае нещо, ще го изнамери, а не като в дилърствата - Това не можем / онова не бива.
-
1 точка
-
1 точкаЧестито и от мен! Добре дошъл при Хонда феновете! Много безаварийни километри.
-
1 точкаПроучих разликата между двата принципа на действие. За Тойотата нямам притеснения,а само за Хондата ако нещо стане с тия генератори кой ще ги ревизира или чете грешки ако светнат…е такива работи….познавам Бранко,той ми монтира газовата на сегашната кола и ще потърся и неговото мнение.
-
1 точкаЧестита да ти е и безаварийни километри! На въпросът ти - или първото, или второто. Но виж какво съм ти писал на л.с. като за първоначално обслужване, че е и по-евтинко. След него ползвай тези от CARPERA. Пък и има и други опции, в зависимост от състоянието на двигателя.
-
1 точкаРазумът (ако нещо стане) ще ти вика - Е, наигра се, а на сърцето можеш да простиш. Хибридът на Хонда си е добър, но проучи разликите между 2-та принципа на действие.
-
1 точка
-
1 точкаИма в интернет като напишеш течен парафин за кола и излиза. Имат и на спрей.
-
1 точкаИ да приключа тоя случай - "преобух се". Измих колата (та да сейфна летния сет чист) и изчаках слънцето да мине пред гаража. Уж свети, ама не грее - косо стрЕя тая гад. Облякох се тематично кат Бибендум и извадих нужното, па с ентусиазъм отпочнах. Наложи се малко високотемпературна боица да мацна по задните барабани и претпазните ламарини зад дисковете, че леко ръждица, а с чисти жанти ще ме дразни. Сложих първата иии - греда! Хромираните гайки развалят фацата. Гледам на комшийката Аудито на 18-ка и се чудя как изглеждат по-големи. Хитреци са тея шваби. Малка капачка, а гайките 17мм и с вътрешен шестограм + че са тъмни като джантите, а на туй отгоре 5х108. Моите светят в черното и са 22мм, а и 5х120. Всичко в тоя живот е баланс и пропорции, кат се почне от разликата в жените, сградите и всякакви други предмети. Наложи се да търся решение - днес. Направих си инструментче и им почерних главите. Шестостенът и без това отразява черното около себе си в отвора. Ся, 18-ки няма да станат, но до 17,5 цола ги докарах на вид. Цъкнах и 1 снимка с моите 17" стокови vs опшънъл 18" - за сравнение. Не съм и мислел да карам с нещо различно. По здраво от хондова джанта не съм срещал. Тежички са, но и "косатката" не е лека, а визуално ги олекотих и модернизирах. Заиграх си се, та приключих по здрач, но съм доволен, кат хлапак със свеж тунинг по колата си, ама новият луук ми стъпи на десетки, а не стотици левове. Имам и чесън, но с него ще "вчеша" малко екстериора, ама по-натам.
-
1 точкаПей сърце! С тая баба не просто "дълга клечка" изтегли, а напрАо японска тояга.
-
1 точкаСух тест за компресия, с извадени всички свещи, разкачени букси на дюзите и кабели на дистрибутора. Въртене на стартер 5-6сек. 1ви: 2ри: 3ти: 4ти:
-
1 точкаАко през студените месеци намерите "мъртъв" таралеж, не го погребвайте, не го изхвърляйте в кофа за боклук. Никой не иска да види мъртво животно в двора си или на пътя, но това може да е таралеж, който спи зимен сън в продължение от ноември до март. Обикновено копаят дупки, за да останат в безопасност, но имаме все по-малко зелени площи, храсти или гори и става все по-трудно да намерят безопасно място, където да прекарат зимата в сън. Някои могат да влязат в дворовете ви, търсейки безопасност и топлина, за да заспят зимен сън, някои са толкова изтощени от търсенето, че в крайна сметка заспиват на различни странни места като крайпътни улици или тротоари. Когато са в хибернация, сърдечната им честота и общото функциониране на тялото се забавят доста, като начин за пестене на енергия, което може да обърка човек че таралежът е умрял. Във всеки случай, ако видите неподвижен таралеж, уверете се, че е на безопасно и топло място и че може да издържи 5 месеца. Ако намерите таралеж в двора си или някъде на улицата, направете дупка в картонена кутия и на сухо, безопасно и тихо място, за да може да прекара студените месеци там. Таралежите са застрашен вид, напълно безобидни са и много важни в нашата екосистема. Ядат бръмбари, охлюви, жаби, гущери, змии, включително отровни. Също така унищожават миши гнезда. Не се страхуват нито от пчели, нито от оси. Таралежът може лесно да унищожи гнездото на стършели и да изяде обитателите му, игнорирайки ухапванията им. Учените отдавна са забелязали имунитета на таралежите към силни отрови, включително ухапвания от усойници. Този феномен на антидот все още не е известен на учените. Бъдете наясно, когато видите таралеж през студените месеци. Не ви коства нищо да помогнете на толкова крехко животно. Нека бъдем добри с животните!
-
1 точкаМного благодаря,намерих комплект накладки и ги смених,наистина се оказа много лесна смяната на накладките! В Булттрако ми искаха 50лв. за труд,това са пари за които трябва да работа почти 2 дена!
-
1 точкаДа, вметна че цедката се вади от казанчето И още една вметка, верно че има или имаше правила на обезвъздушаване, едните гласяха от наи далечно към най близко колело, другите обратно, ето че ти си измислил и трето кръстосано правило, а аз да ти кажа че на тая кола съвсем няма значение в ква поредност караш колелетата когато става дума за смяна на течност
-
0 точки
-
0 точкиРежисьор към млада, руса, секси, начинаеща звезда: - И ако правиш всичко както трябва, може да се сдобием с "Оскар"! - А, ако е момиче как ще я кръстим?
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00