Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.11.2024 in all areas

  1. 6 точки
    От години ме дразнят 5-те масивни спици на стоковите 17-ки, та уикенда взех мерки, претеглих за и против, въоръжих се с файл и изрязани на плотер петолъчки + пищова за горещ въздух, и си поиграх. VID_20241102_205144.mp4 Фолиото не може да се разтегне до дъното, та след изрязването, си направих конусче и останалото боядисах с матов спрей. Целта бе по-малко сиво и изместване на масивната му част в периферията, за да изглеждат жантите по-големи. Остава да си измисля и спретна някакви "по-дизайнерски" капачки (сигурно черни) и ще се "преобувам", че идела зима, а в събота карах колело - по къс ръкав.
  2. 3 точки
  3. 2 точки
    Смених крушките за задна скорост с LED на джазката. Гледах тестове на различни крушки в този клип и ги купих от тук в алито. Доволен съм, определено се вижда по - добре
  4. 2 точки
    Махаш ги тези фланци само натоварват и разбиват окачването ,щом си с 205 70 15 нищо не опира никъде колкото и да са омекнали пружините.
  5. 2 точки
  6. 1 точка
    Здравейте ! Искам да улесня много от хората който могат да се припознаят в това нещо което ще разкажа и да спестя финанси който дадох и аз , от 2 години страдам от един проблем и след доста време, нерви, пари открих малкия проблем който ме е бутал през цялото време, та започвам от самото начало . Преди година имах проблем с автомата ми колата е акорд 7 2.4 фейслифт автомат “ седя си на светофара и когато трябваше да потегля автомата си изгуби скоростите и боквално седях на полу съединител и не можех да тръгна , даде ми грешка в автомата и нямаше какво да направя освен да я оглася и да запаля на ново, от което изведнъж грешката за автомата изчезна, но чека продължи да свети от което скоростите ми си дойдоха на мястото и реших да не я мъча и я закарах на първия паркинг и от там на репатрак . Няма да казвам имена на сервизи и тнт всеки ги знае . Казаха ми че пробелма е механичен и една торба пари за отваряне на кутията и диагностика, но реших да рискувам и за тези пари да взема друг автомат втора употреба с надеждата да е здрав. Смених автомата, половин година никакви проблеми, до момента в който не се случи същото нещо…Вариант да купя пак автомат ми се струва абсурден а да продам колата след наливане преди това, още повече … изчетох много форуми и тнт докато стигна до решението че пробелма може да се окаже в компютъра , още повече кой компютри стават и направо към съществената част смених компютъра с друг номер на моя съвпадат само чиповете (управелението на автомата ) моята е седан фейслифт тази от която взех беше комби фейслифт . В последствие разбрах че всички компютри от фейслифт стават за фейсови и всички компютри преди фейса стават от преди фейса, не се гледат номерата ! Колата заспа и всичко е наред , обучението на имобилайзера става с обикновен лънч за точно 2 мин !
  7. 1 точка
    Ако маслото на автомата не е на Хонда автомата ще ти прави щуротии, ако е то погледни тампоните и най вече на автомата.
  8. 1 точка
    Ся, тук работата е колкото изкара, но от опита ми с фолирания Сивик - нищо не е мръднало по купето в 2 сезона жега и 1 сезон студ, а на старите му джанти (сивото е фолио) нищо им няма, та съм куражлия. Да - горните са зимни - на колата са 4 месеца, а и тва каст фолио 751 си е добро.
  9. 1 точка
    Браво, много добре е станало, но малко ми се струва, че ще е като за изложение, ама дано греша и издържи по-дълго. Това са зимните, нали?
  10. 1 точка
    Здравей,колега мисля,че номер 9 от схемата
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Огледът преди зимата показа че пробоината в корпуса (над предния калобран) на лодката леко се е увеличила, та бяха взети мерки. От дясно също бе обработено, че и там е тръгнало. Така и не ги оправих преди 2 години, с покупката на колата, та викам си - 2 зими им стигат на тез ръстита.
  13. 1 точка
    След няколко неуспешни опита на моя майстор да открие дадени проблеми, реших най-накрая да пробвам прехваления Мотобокс и Слави. Истината е, че всеки лев си заслужаваше. Да, повече е от гаражните майстори или такива с малки сервизи, но качеството, отношението и подхода към клиента са несравними. Записване на час, на място - от 18 септември за 30 октомври. На предишния ден я оставих, заради реглаж на клапани и Слави ме посрещна - поговорихме си и му разказах какво искам да прегледа, отдели ми време и въобще не ме претупа, а ме изслуша много внимателно. Днес ми звънна в ранния следобед, за да ми каже какво е намерил и дали да го правим, отново ми обясни внимателно и ми остави избор. Отидох да си взема колата, и тъй като имах доста въпроси, човекът стоически ми отговори на всичко и ме посъветва за куп други неща по колата. За мен Слави е коректен, обяснява внимателно, не претупва, и най-важното - няма да смени или направи нещо по-колата, което не е за смяна. Човек и майстор на място, който в днешно време със свещ трябва да го търсиш. Слагам и цените, за да имате представа, ако нещо от това ви се наложи: - реглаж клапани - 120 лв. - рециклиране на хидравлична помпа - 250 лв. - преглед ходова част - 40 лв. - работа при смяна на тампони стабилизираща щанга - 60 лв. Попитах и за други цени, за последващи ремонти: - труд при рециклиране на спирачни апарати - 50 лв. на апарат (ремонтния комплект е още 30-40 лв.) - смяна на 1 бр. амортисьор - 80 лв. - смяна накладки - 60 лв. Та, ако имате нервите и възможността да изчакате месец и половина за час, няма да съжалявате.
  14. 1 точка
    От миналата седмица си имаме нова придобивка - CR-V 2-ра генерация. Колата е фейслифт, 2007-ма, бензин, ниво Executive, ръчна СК, на 132000 Мили и пълна сервизна история. Идеята е да покрива семейните нужди на територията на България. Има някои неща за оправяне. Днес започнах с очевадните - пишман-тунинг решетката и другоцветната врата. Снимки преди/след:
  15. 1 точка
    Аз добавих Bi-led+дневни светлини, че ми писна да ме глобяват, за да мога да виждам в тъмното и най-вече на мокро.
  16. 1 точка
    Смятай колко са компетентни. Аз затова бягам от официални сервизи , там се учат на колите ви. Замислете се малко , ако много разбират защо биха работили там на смешна заплата. Та по въпроса , този символ е така нареченият бутон за смяна на показателите за изминато разстояние. Всичко си е наред не търси" под вола теле"
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...