Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.09.2024 in all areas

  1. 5 точки
    Както винаги, Мотобокс са на ниво, за по-малко от 24 часа беше готова. Смяна съединител, проверка клапани, смяна на шпилката, която скъсах, смяна г-ра на в-тек клапана, почистване на дросел, проверка ходова част и откриха от къде тропаше. 1. ОЕ съединителя няма нищо общо с афтърмаркета. Педала е много мек, буквално перце, не беше така с афтърмаркета още като нов. За шумовете е ясно, че няма никакви. Не тропат пружини, не шуми лагера. Старият съединител ( феродов диск ), беше на нитове. Понеже те го сменяха преди 7 години а колата е ходила почти само там и има история, погледнахме точно колко е изкарал, та си показа - 65 000км без малко. Гуми не пиля, не тегля и каравана, не стоя на съединител по светофарите. Просто страшно дърво е станало това Екседи, афтърмаркета. Оригинала и той е Екседи ама няма нищо общо. 2. Клапаните след 35 000км на газ, нямат нужда от реглаж, което е много радостно за мен. Настройката на газовото явно е супер. Спомням си, че във форума се твърдеше, че трябва да се ходи на 2 места в БГ за монтаж на газово а то не е точно така. 3. Гарнитурката на втек-а беше кокъл и е текло от там масло. Аз мислех, че е от г-рата на капака на клапаните. Новата шпилка също си е на мястото. Почистването на дросела, който си беше мръсен ( нямам HDS да го обуча ако се наложи и не пипам там ), не си оказа влияние и колата пак си е добре, но лошо няма да е почистен естествено. 4. Тропането, което аз не открих беше от гайката на полуоската.... Когато съм си сменял вътрешното каре, стегнах гайката с динамометрика а явно си трябва както си знам..с пистолета. За 2-ри път ми изиграва лоша шега това, защото гайките на джантите, които стягам на 115 нютона, пак ги развивам по-лесно и имам усещането, че това не са реалните нютони. Може би динамометрика не е читав, трябва да го проверя. Колата е супер, майсторите и те, частите също ( браво на D&V Auto Пловдив за пореден път ). Иначе продължавам да търся решение за климатика, защото карам все още без компресор с по-късият ремък. Този магнитен съединител се оказва голяма драма а афтърмаркет компресорите, които се продават, хич не ми ги препоръчват да ги купувам. Ще пиша и с развитие на това като имам яснота ( някой ден ).
  2. 1 точка
    Ако искаш се вслушай в съвета ми но да ти споделя че тези които са версия 2.1 излязоха големи боклуци. Търси версия 1.5 и ако можеш да го огледаш преди покупката гледай вътре да е с две платки (една върху друга успоредни), а не с една, през прозрачния корпус се вижда, ако е с плътен черен корпус няма как.
  3. 1 точка
    Това влиза в споменатите от мен, но си струва да го имаш... С такова, подобно, си чистя грешките, когато светне чека... Използвам програмата Torque, но май вече няма безплатна версия...
  4. 1 точка
    @DK16 Гледам, че си от Пловдив. Може да се обърнеш към https://ihonda.mobile.bg/ Той внася само хонди. В момента има една 7-ма серия, но е над бюджета ти и е автоматик.
  5. 1 точка
    Помни, че важното не е 90-60-90, а 120 на 80.
  6. 1 точка
    Каква хубава тема стана.да живне малко раздела.че малко останахме вече с сивици 6. Сега по работа- от къде да си взема ламбда сонда,щото хондето забива на бензин и според мен и от нея.давам газ и тя доста мисли преди да поеме ,пък и прегледа който ми идва след 20 дни да сме наред?
  7. 1 точка
    Днес, 16/09/2024, София, Еко - Константин Величков
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Акумулаторът има саморазряд, когато стои на съхранение. Не съм съвсем сигурен дали не беше около 3% на месец. Зависи и от технологията, по която е изработен, и от качеството на материалите. Във всички случаи, саморазрядът води до обратния електролизен процес, при който се разпада сярната киселина и се образува оловен сулфат и вода. Така намалява гъстотата на електролита от една страна, а от друга страна се натрупва оловен сулфат по активната маса на плочите. Така намалява и капацитета на батерията. Бедата настъпва при продължително съхранение на акумулатора, без да бъде зареждан. Тогава оловният сулфат кристализира в едри кристали по плочите активна маса и обратната реакция става невъзможна. Тогава трябва да се направят един до няколко цикли на десулфатизация със специално зарядно, за да може да бъдат разбити едрите сулфатни кристали и да се възобновят електролизните процеси така, че акумулаторът да може да бъде зареден отново. При такава операция никога не може да се достигме първоначалният производствен капацитет на батерията, но поне може да се спаси. Има малки зарядни за поддържащ заряд, които се оставят включени към акумулатора, по време на съхранението му. Най-често се използват при мотористите, за да поддържат акумулатора през зимния период, когато моторът не се кара. Запомнете. Оловно - кииселинен акумулатор винаги трябва да се поддържа напълно зареден, за да се избегнат процесите на сулфатизация. Дори и ако е в колата, алтернаторът никога не може да го зареди напълно на 100%. Затова правете пълен заряд поне веднъж преди зимата и веднъж след зимата, за да ви изкара по-дълго време.
  10. 1 точка
    Става и за CRV-то, и за Accord-а. От данните, от лабораторни анализи се вижда, че е много добро съвременно масло, с намалено съдържание на сулфатна пепел. Смес от GTL, ПАО, хидрокрек и естери като базови масла. Както всяко съвременно масло, с намалено съдържание на сулфатна пепел, има ограничен ресурс. Ако си на бензин, сменяй на 7000 км. Ако си на газ, сменяй на макс. 10 000км. Лабораторни анализи - тук: https://oil-club.de/index.php?thread/8582-mobil1-esp-lv-0w-30/&postID=287517#post287517 https://www.oil-club.ru/forum/topic/43130-mobil1-esp-lv-0w-30-svezhee/
  11. 1 точка
    От едно известно време се чуват няколко неща по съединителя на Type R. Лагера шуми, пружините на феродовият диск се чуват как "жужат", като трябва да се ползва повече полусъединител под наклон/товар, педала и той започна да отделя доста по-нагоре. Не съм доволен от афтърмаркета на Exedy. Винаги съм слагал такъв на всички Хонди, които съм имал, но последно време афтърмаркет частите не са това, което бяха преди години. За жалост, нямам капка време да си смъкна кутията, трябва ми и 2-ри човек за съпорт. Скъсах и едната шпилка на капака на клапаните а и колата взе да тропа от някъде, където аз не мога да го намеря за момента на криковете. Общо взето си трябва някой да и обърне по-детайлно внимание на подемник за смяна на съединител, проверка дали се нуждае от реглаж клапани ( 30 000км на газ до момента ) и други дреболии. Та скоро влиза в бокса, Мотобокс-а , за всичко това, където и принципно си я правят като имам някаква спънка или липса на време. Поръчах си и ОЕ комплект съединител и всичко необходимо и благодаря на D§V Auto от Пловдив за това. Съединителя си е Exedy, но изработката с афтърмаркета е видимо различна. Като мине ремонта, ще пиша с допълнително инфо.
  12. 1 точка
    И малко снимки с "особен поглед" от синковеца.
  13. 1 точка
    Аз минах през същата процедура и се спрях на "Дискове и накладки (предни и задни) (EBC Green stuff)"
  14. 1 точка
    Сложи един линк към това което си поръчал. Има доста, но това поне е тествано.
  15. 0 точки
    И по случай първият учебен ден: - Седнете млади господине. Днес имате изпит при мен. - Благодаря г-н професоре. Хайде сега да видим, на какво сте ме научили.
  16. 0 точки
    За първи път чувам за тези масла и нямам представа какво представляват, няма и никаква информация в нета, за разлика от множеството анализи на Петро, но..... Гледайки дейта шийта на Петро 0w20(това слагам напоследък и това ме интересува) и на Пакело 0w20, по нищо Пакелото не превъзхожда Петрото, дори напротив. Не виждам как това масло може да бъде ПАО бизирано. Според мен това масло е хидрокрек + малък процент ПАО(евентуално), с по-ниски нива на сулфатна пепел и ТБН от Петрото, което е признак за по-беден пакет добавки, като последното не кореспондира с нуждите на дъртите ни бензинови Хонди с верига. В този ред на мисли, тезата ви за отпадането на Петро за мен е несъстоятелна. Цената от 26лв. се доближава до цената на масла, които са доказани синтетики и не виждам как може да убедите някой в качеството на маслото, посредством личните ви възприятия и усещания. Направете химичен анализ на маслото или си осигурете от производителя, за да бъде всичко правдоподобно.
  17. -1 точки
    Точно тебе не искам да те убеждавам в нищо. Опитай и ще разбереш, че маслата нямат нищо общо. Това какво пише в data sheet-а и това което е в действителност няма нищо общо. Но както казах, не искам да убеждавам никой в нищо - има два типа хора такива дето са дървени философи и само плямпат и другите дето са с отворено съзнание и решават да пробват.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...