Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.08.2024 in all areas
-
2 точкиОт там ги препращам тук - във форума. Да черпят споделеното. По въпроса писах в темата ни "Технически прегледи". Размисли относно ГТП после нямам - Отидох, видях, победих. Размисли върху държавността и електората - ялови. Не може да правим едно и също, а да очакваме по-добри резултати. Нащо е нещо като "3 пъти го режа и все късо". Демек - нищо не правим и нищо не се променя.
-
1 точкаЗа граничните стойностите е друго. Ръгаш кабила, пускаш пълен скан на всички компютри в колата и ги чеква от - до.
-
1 точка@Hondainishtodrugo Колега, Първо, дай информация за колата като модел, година, двигател, гориво и т.н. Да преценим, от гориво ли е, от свещи ли може да е, от EGR ли, от DPF ли, от ламбда сонда ли и т.н. Второ, дай някаква предистория за анализ като например: Винаги зареждах от еди къде си..., а сега заредих еди къде си..., или смених еди какво си наскоро... примерно..., или не съм сменял горивен филтър..., или нещо, което може да подскаже за евентуална причина така, че да ни насочи за евентуални обсъждания. Така, както си задал въпроса, не е възможно да ти бъде даден отговор за предполагаема причина.
-
1 точкаЗа моята 3 генCRV аз взех оригинален цял модул с четките от амаяма с мито ми излезе 50лв
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Ще се включа със следното: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html RAVENOL DXG SAE 5W-30 2x5L (2x60.95)*2.15 = 262.09лв. Парите ще преведа по сметка в ОББ. Доставката ще уточним като пристигнат.
-
1 точка
-
1 точкаВ край на сметка, след една година, намерих втора употреба, рециклирах я и сложих. Оказа се, че и нова да искаш да вземеш, много много трудно се намира и цената и е 8300 лв. През това време колата се караше всеки ден, дори извънградско рядко се "заклещваше" клапана , а като го направеше просто ускорявах на 3000 об. и се оправяше
-
1 точкаЗастава точно върху нея, загледай се как е "смачкана" над средата. И буталото седеше надраскано там, но не го снимах. Ако се вгледаш внимателно в долния край се вижда и малкият "полумесец", който е единствената контактна площ на цилиндъра с накладката. На практика и двете накладки лягат плътно по диска, там мърдане няма. Само че вътрешната, откъм буталото, заради тая пъпка явно създава напрежение в самото бутало и то се заклинва и не може да се върне само. Резултатът е блокиращи апарати. Супер дребен детайл, но достатъчен да създаде големи неприятности. Още по-неприятното е, че по VIN си излизат тия накладки и затова по магазините това ти продават. И като попаднеш на майстор, който не се е сблъсквал с такъв проблем и кашата е готова. П.П. Темата е за 7-ма, но драмата беше на Акорд 8-ма генерация. Да си знаете, че е същото.
-
1 точкаПроблемът е РЕШЕН. Един от съфорумците по-горе го е познал. Оказа се, че проблем има в накладките. Имат някакви "............. пъпки", които пречат на буталото да се прибира както трябва. Просто се изпиляват и всичко е наред. ВСЕКИ, КОЙТО СМЕНЯ ЗАДНИ НАКЛАДКИ /НЕОРИГИНАЛНИ/ , ДА ГЛЕДА ЗА ТЕЗИ "ПЪПКИ" И ДА ГИ ПРЕМАХВА ПРЕДВАРИТЕЛНО. Поздрави на всички и благодаря на отзовалите се. Имаше полза.
-
1 точкаПресен, пресен, на три дни след смяната дискове предни -(honda)и задни-(ate) , накладки-(оригинални от coxmotor) , нови супорти и водачи(TRW трудна за намиране част,като доста я чаках) , подмяна на буталца и маншон. Всъщност той беше скъсан, а буталото му нямаше нищо, но го подмених с цял ремонтен комплект афтърмаркет, SEINSA испански. Макар и да ми беше изпратен от познат с магазин за части, едното "О"-пръстенче бе наранено и не го сменяхме него. Така, че хубаво ги оглеждайте преди монтаж, като е хубаво да ги имаш налични тези комплекти, за да не се повтаря процедурата по разглабянето, ако се открие някаква нередност. Подмених и спирачната течност с оригиналната ни DOT-4.Сега съм в процес на "разработване" на всичко сменено. Изминал съм вече към 350км смесено каране, спират си много добре. Дисковете се загряват и 4-те, като съществена е разликата в греенето между предните и задните. Разбира се не скачам на педала. Относно проблема на колегата с греенето, хубаво е да направиш една ревизия на леглата (отворите) за водачите. Може да имат износване, слабо място е. Ето и частите:
-
1 точкаRestless , не съм Бог, а даже и монтьор не съм от близо 30 години . Едно време като завърших училище, бях за малко, но съдбата избра друг път за мен. Иначе почти нищо не ми е чуждо около колите, с изключение на най-новите специфични неща и технологии по тях. А и все пак , при ремонта аз помагах /бях един вид чирак /, на това приятелче на което беше сервиза и без удобствата и инструментите му, нямаше да мога нищо да направя. Този дълъг пост го написах с цел, ако някой има този проблем / с разчекването /-\ на задните колела - а като гледам повечето Хонди с които се разминавам го имат /, да знаят ,че е поправим със смяната на тампони и щанги, и че не омекването на пружините води до това, както много хора смятат и както първоначално аз се бях заблудил.
-
1 точкаЧак сега ми остана малко време и споделям нещата около ремонта. Понеже имах такова /-\ разчекване отзад на задните гуми, изчетох много неща по въпроса, в наши, руски и други форуми. Почнах с най-елементарното, сложих подложки 8мм. между купето и чашките на задните амортисьори. Целях да я повдигна малко и да компенсирам нормалното омекване на пружините, което според много хора беше причината за разчекването. Резултат имаше, колата се повдигна с 2,5-3,0 см., но разчекването си остана. Започнах да мисля какво друго мога да направя , включително мислех да направя задните щанги раздвижни /както решават проблема в руските сайтове/ , нещо такова: но се отказах и реших да сменя всички тампони и щанги по задното окачване, с нови оригинални. Поръчах всички части във "Бултрако", защото колкото и да не ми се вярваше, конкретните щанги и тампони, излизаха доста по-евтино като крайна цена, от това което щяха да струват от общите поръчки във форума, а и като време пристигнаха точно за 10 дни. На тази схема , оградените с червено, се виждат всичките неща които поръчах за от двете страни, с изключение на тампона на носача/тръбата/: Въпросния тампон на носача, го продаваха заедно с носача на цена 400лв. , но аз намерих само тампона за 65лв., ето го и него: На тази схема се вижда добре HAB-003: Също бях поръчал и нова чашка за единия амортисьор от дясно, /по-проблематичната страна при мен/ , че незнайно защо, самата чашка се бе огънала като дъга и шпилките едвам влизаха в дупките на купето. Събота и неделя разглобихме колата в сервиз на приятел и сменихме всички неща. Трябва да отбележа няколко важни неща, ако някой тръгва да прави тази процедура. Трябва си подемник, хубави инструменти, пистолет на въздух и не на последно място да си приготвите резервни болтове за щангите , евентуално и за амортисьорите. Сваля се всичко: гуми, спирачни апарати, барабани, откачат се датчиците на ABS от купето и от щангите, отвиват се маркучите на спирачния апарат от самия шенкел, а него го привързвате към купето с тел за да не увисва, сваляте накладките на ръчната спирачка, откачате жилото и го отвивате от предпазния тас, развивате и гайките на полуоските , тях също ги привързвате за да не се извадят от задния диф, разкачат се и биалетките където са хванати за носача . Развивате долните болтове на шенкелите, горния на шенкелите и щангите и изваждате самите шенкели от шлиците на полуоските. Остава само да развиете долните болтове на амортисьорите към носачите, по два болта на тампона HAB-003 и по един болт отзад на рамото на носача под задния диф. При добро стечение, всичко може да се развие безпроблемно ,но при мен видяхме много зор с болтовете на шангите от към страната на купето.И от двете страни заварените гайки на планките се откъснаха, но може да се държи контра с ключ и се развиват.Но от едната страна, самия болт беше като заварен във втулката на тампона и се наложи да го режем с флекс - затова ви казах за резервни болтове и добре че бях взел. На самия шенкел има три тампона за смяна. Аз предпочетох да не свалям от самия шенкел предпазния тас, главината с лагера и ABS датчика, защото не можах да използвам пресата за избиване на тампоните, поради липса на точен размер дорник/втулка а срязах гумената им част, леко след това леко разрязах външната им метална черупка и с секач и чук след доста борба ги избих.За набиването нямаше проблем стана лесно на пресата . Преди да разглобя колата, всички тампони изглеждаха здрави, но само тези на които се монтират реглажните болтове за сходимоста бяха като нови - напълно здрави и беше безсмислено да се сменяват, но така и така бях ги купил, та ги смених и тях. Най-трудно махнахме големия тампон на носача HAB-003, който вътре беше скъсан.Наложи се да го срежем от едната страна, след което го запалихме, за да изгори гумата , а остатъците после лесно ги махнахме. За жалост смених само този от дясната страна /бях купил 1 бр. /,а за късмет магазина не работеше в този ден за да купя и за от другата страна. За мой късмет от лявата страна, се оказа здрав но леко поомекнал и евентуално след време ще го сменя и него. Въпросния тампон HAB-003 трябва да се монтира правилно, като предварително се маркира как е бил стария. Първо се набива гумената част, но за да може да се подведе правилно в ухото го свихме със здрава скоба, от типа за водните съединения от към сцепената страна и така влиза безпроблемно в началото на ухото иначе има опасност да го прецакате при монтажа. После освобождавате скобата и го набивате.После внимателно и правилно набивате металните уши едно след друго от двете страни, като гледате плоската им част да е в една равнина.Сменяват се и другите 2 тампони на носачите отзад и започвате събирането в обратен ред. Много важно нещо - Не стягайте докрай болтовете на щангите, тампоните и амортисьорите! Стегнете ги докрай, когато колата вече е стъпила с цялата си тежест на земята /на гумите си/, защото рискувате да прецакате тампоните. Също важно е,преди разглобяването на реглажните болтове за сходимост, да ги бележите и след сглобяването да са на същите белези, поне докато отидете възможно най-бързо на реглаж. В заключение: След направения ремонт и реглаж, всичко по колата заспа Разчекването ИЗЧЕЗНА, самата задна част се вдигна още малко, стойката е вече като на нова кола от магазина, возията коренно променена, усещането при преминаване през дупки и неравности е абсолютно различно, управлението и стабилността на самия автомобил е невероятна Стойностите от реглажа - всичко е в нормите! Ако бях сменил и другия тампон HAB-003 на левия носач, сигурно и неговата стойност щеше да е като от дясната страна, но и така си е в норма. С две думи - доволен съм от ремонта , целта е постигната и не съжалявам за дадените около 500 лв. за всички части ,труд и реглаж! Ето и снимки, директно от стенда за реглаж, за да се види:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00