Jump to content

Teo Honda

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

1 Последовател

Относно Teo Honda

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1.6 i-dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велинград

Contact Methods

  • Skype
    Teodorsiii3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Предположих, че няма да е само със сензор и обучение. Благодарности !!
  2. Здравейте! Някой слагал ли е дистроник на ЦРВ-то ? Интересувам се за сервизи Пазарджик, Пловдив и краен случай София. Всичко по темата ще е от полза. Благодарнисти...
  3. При мен беше грешка P0299, оказа се , че актуатора на турбото засяда. Нека да я прегледа човек който наистина разбира за да ти каже най-добре какъв е проблема.
  4. Привет колеги. Имах проблем с грешка p0299 за ниско налягане на турбината. Оказа се че актуатора на байпасния клапан засяда и това е проблема в турбото, само че тези турбини не се ремонтират и няма ремонтен комплект за тях, понеже самия клапан е отливка в самата турбина / по-скоро са две турбини/ . Уж беше на ремонт, но този ремонт изтрая точно 10 дни и се пак забива със същата грешка. ТА сега търся оригинална турбина Garrett с OEM 18900R5ZG025M2. От къде може да се намери нова турбина защото се оказа , че не се намират толкова лесно. Благодарности!!!
  5. Вчера пробвах колата, в началото работеше без проблем, след това пак заби. Само че турбото работеше на високите обороти. Предложете човек от Пловдив, който наистина разбира от нашите автомобили. В краен случай ще се търси и читав сервиз в София . Благодаря.
  6. Колата е на 170к, в Бултрако казаха, че актуатора и капана засядат. Като се свали турбото се видя, че на единия охлюв има луфтове в клапана и актуатора. След ремонта вече ги няма тези луфтове, обаче след десет дни каране, вчера пак ми заби. ДПФ е махан и се чудя, дали не е направено както трябва и за това да забива, и дали има вероятност и egr,клапана да прави някакви мизерии.
  7. Привет на всички брички 😂. Преди няколко месеца взех CRV 1.6 I dtec 160 к.с . Излезе грешка 0299 за ниско налягане в турбото, като от Бултрако казаха че е клапан на турбото. Турбото беше на ремонт и всичко изглеждаше наред, но след има няма 200 км , пак ми заби и светна chek. Говорих с човек занимаващ се с Хонда, който каза, че има вероятност като е махан dpf , софтуерно да не е направено както трябва и за това да забива турбото. Случвало ми се е , като забие турбото, след това да работи все едно нищо...! Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно ,моля да пише!
  8. "Aктуатора за управление на байпасния клапан на турбокомпресора засяда " Това ми казаха от Бултрако. Казаха че това не се ремонтира и се сменя цялата турбина. След това обаче, колата си работи все едно нищо не е било, и после пак заби и даде същата грешка. Днес майстора трябва да е свалил турбината и да я изпрати за ревизия и да се види дали е здрава. Кода на Мотора е N16A4.
  9. Имам същият проблем. Колата си работи нормално, след което светва чека, и влиза в авариен режим. В Бултрако ми казаха, че е актуатора на турбината засяда, и се сменя цялата турбина. Грешката е P0299 . Но след известно време си работи все едно не е спирала. Сега ще се сваля турбото и ще я изпратя за преглед и почистване да се установи дали наистина е счупен този клапан или не. При теб последно какво се оказа че е?
×
×
  • Създай нов...