Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.07.2024 in all areas
-
3 точкиПовдигам стара тема, нооо.... В пост № 38 е препоръчан ключар на Дондуков. Преди пет години ползвах неговите услуги за направа на дубликат на ключ с имобилайзер за Цр-в - то (и ключове за кутията на покрива). Ключа работеше без проблеми до преди няколко дни, когато имобилайзера отказа да го разпознае при палене - съответно мигаше зелената лампа с ключето. Опитах с оригиналния ключ - запали без проблем. След това няколко пъти се повтори отказа с дубликата, но с оригиналния палеше без проблем. Беше напрегнат ден с обикаляне по доктори и т. н., та единственото за което се сетих, бе да звънна на колегата docev от Русе https://forums.hondabg.com/profile/3485-docev/. Той бе изключително отзивчив!!!! Описах му какво се случва и дори малко го заблудих, че ключа е правен в Практикер, но човека ми направи диагностика по телефона и ме насочи към ключар, понеже според него (а и логически е така) проблема е в ключа. Не е в клемореда, в липса на комуникация с компютъра и т. н. Описа ми дори как ключара да си диагностицира проблема. Междувременно му споделих (на доктор и майстор всичко се казва) че съм изпускал ключа и че съм удрял по таблото заради лоша връзка на радиото, но според него са неоснователни притесненията ми. В последствие, на спокойствие, чудейки се къде да ида на майстор в паметта ми изплува къде (именно на Дондуков и то на база тази тема) съм правил ключовете. Отидох в ателието. Разказах как стоят нещата, като започнах с това, че съм правил ключа преди много години (почти пет), т. е. нямам претенции за гаранция. Чул-недочул "майстора" каза, че може ако искам да ми направи нов ключ, срещу заплащане естествено, защото не виждал как може да помогне и не било техен (с ключа и имобилайзера) проблем. Предложи да ида на електричар, но не може и не желае да предложи такъв. Накратко няма как да помогне да си реша проблема, а и не иска. Напомних му че живеем в интернет общество и ще опиша случката. Вече поядосан (то и аз не бях ок) разменихме някои мисли и констатации, а той се представи като: "Стоян - нисък, дебел, плешив и арогантен!!!". С последното съм съгласен, другото си е лично негова квалификация... Хубавото е че нещо в системата се закисна и от тогава (да чукна на дърво ) не е имало проблеми с паленето! ...а бях готов да им платя и пренареждане на патрона на багажника, че миналото лято го разбиваха...
-
3 точкиПриключи си семестъра моят студентин (отличник от - до), та си позволих да го призова да покараме двуколките. Рано сабале, по изгрев тръгнахме. Не е свикнал да става толко рано, ама на - налага се, че после жега. Как да е - тръгнАхме - аз напред, той подире. Няма и километър (още сме в града) и на 1 кръстовище - строшена до бордюра бирена бутилка. Аз я заобиколих, той не - още сънен. Предната му гума каза "фъссс" и разходката "ойде в гъз". Бута до дом, намирам гума. Викам му - Давай сам. Преди години съм му показвал. После и съм му асистирал, ноо... "гледа я кат голем камик". Пак урок. Справи се. Малко мята, че не легна равномерно, ама "нема а са излата". Усещам че "не е неговото" таз разправия, ама неволята ша го адаптира. Ако не - ще си плаща на майстори, докато разбере че и те не са се родили научени. И тогава вече ще се научи че тока не се ражда в контакта и чушките не растат пълнени с кайма. Тъй си мислеше като дете и от тогава го бъзикам като не знае нещо. Ходихме наблизо, щот бутането и пинкането отнеха час, па се прибрахме към 10 часа. Пуснах го да се качва, че му дойдоха гости, а аз - малко профилактика от пепеляка. Килими не тупам, ама тая конструкцийка ползвам.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПолезно инфо - не пасва. Пластмасовият разделител отзад опира в часовника. И благодаря на всички за отговорите.
-
1 точкаА какво ти беше източеното количество старо масло?То също е показателно,винаги го гледам преди да наливам,доливам.Аз бих го почерпил с още 500ml. от жълтата туба! Голямо магаре е все пак!
-
1 точка@ceco_accord браво на вас, важен е опитът Ще свикне с всичко, важното е желание да има.
-
1 точкаЗдравейте, 1. Линк: https://ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Motor Oil SAE 5W-30 Premium Full Economy - 1x5L 2. Линк: https://ato24.de/en/toyota-radiator-antifreeze-super-llc-premixed-pink.html Вид и количество: Toyota Radiator Antifreeze Super LLC PreMixed - 1x5L +1X1L 3. Линк: https://ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-titanium-c3.html Вид и количество: Castrol Edge 5W-30 Titanium C3 - 1x5L Стойност на поръчката: (1*45.95 + 1*48.95 + 1*11.95 + 1*49.45)*0.85*2.15 = 292.95 лв. Начин на плащане - Чрез наложен платеж (получаване с куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка: O888960517 - Димитър Поздрави!
-
1 точка2лт двигател при покупка е по-скъп от 2,4. Преди 2 месеца няма де сблъсках с цените при покупката на 4та ген Црв. Пак избрах 2лт, за мен това е по-новият, по-здрав и безпроблемен двигател. Е муден е, няма спор. 0-20в мисля е по-насочено към еко норми, не друго.
-
1 точкаВсичко е о.к. Маслото си е сравнително чисто, както се вижда и от снимката на щеката. В начален стадий се заформя ядро, както и започва да се насища дифузната зона. Това го отдавам най-вече на несливаемия остатък, който при теб хич не е малък! По сервизни данни, трябва да налееш 4,3 литра (service fill), а ти си налял само 3,7 литра. Къде са останалите 0,6 литра?
-
1 точка
-
1 точкаВероятно при разширението при загряване... Всички течности, където има min/max, ги държа на средата и ги следя..., така няма как да излязат извън границите при различни условия... На студено, изтегли с голяма спринцовка излишното, до средата и наблюдавай...
-
1 точкаПърва кръв с новото олио. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 355361 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1275 км . 6) Цикъл - извънградско над 91% + 9% градско. 7) Средна скорост за пробега - 72 км/ч 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 11.07.2024 . Ползвано общо 5 дни. 9) Мото часове – около 14 мото часа извънградско + около 3 градско - ОБЩО 17 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – над 153л. газ + поне 5 мин на А 95 - на око. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 250 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - НЕ. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч.
-
1 точкаТова се нарича резонаторна камера или кутия и то не случайно. Служи за да може на ниски обороти (под 3000 оборота) двигателя да има по-добро пълнене, да се свали малко върт. момент и в ниските обороти. Ако я няма или е има дупки по нея не е фатално, но може да ти развали малко разхода. Също, ако я няма или е счупена като подадеш газ (на ниски обороти) риспосна на двигателя е по-бавене по-бавен, това пак е свързано с пълненето му. На кратко казано прави по-добро завихряне (по-добър поток) на въздуха, на ниски оборти.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00