Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.05.2024 in all areas
-
2 точкиПатрик Хед беше технически директор на Уилямс тогава а не Нюи но да не пишем глупости.Вината беше исцяло в организаторите италианци, не можеш да сложиш бетонна стена на завой който се взима с 300 и ако не го бяха преостроиха до сега да са заминали още десетима.
-
2 точкиДКП - двустранен констативен протокол. Попълва се когато има ПТП без пострадали, няма нарушена пътна или друга инфраструктура и виновния за произшествието се признава за такъв. Протокола се попълва на мястото на инцидента от участниците или при застрахователя. Инцидента не се посещава от полиция. В България Гражданската застраховка е задължителна. Каското е пожелание и се води допълнителна застраховка. Когато подновявам Каското - не ми правят нов оглед. Може и да зависи от фирмата и брокера, с който работиш. За Гражданската отговорност - никой не ти търси оглед. Тя покрива щетите при пътен инцидент на този, който не е виновен за инцидента. Тоест ако аз съм виновен, от моята Гражданска се изплащат щетите не другия участник. Моите щети си ги оправям сам, както намеря за добре. Каквото и да говорим - за България Каското си е оферта според мен. Плащам Каско по 550 лв. на година за моята 17 годишна кола. Каското е пълно. Покрива всичко, дори и кражба. За три години веднъж съм го ползвал. Сега ми се налага втори път. Първия инцидент ме удари камион за боклук докато колата е паркирана. Комби ми е колата и се наложи смяна на цялата задна врата с боядисване. Минах през ликвидационния център на моя застраховател. Той оцени щетите и ме прати в доверен сервиз. Застрахователя си взе парите от застрахователя на виновния. Сега аз съм виновен за това ПТП. Трябва да ми се смени решетката, да се ремонтира и боядиса бронята и да се смени един халоген. Пак ликвидационен център, доверен сервиз, щетата се покрива от моето Каско. Едва ли ремонта ще ми струва по - малко от 500 лв. Те решетката и халогена ще са поне 250 лв. Може след този инцидент да ми се вдигне Каското - но пак ще си направя. Всеки си решава дали да прави или не. Може да си провери колко ще му струва и какво покрива и да си направи сметка. На осма серия каското ще е по - високо от моето. Но дори и да плащаш Каско няколко години без инцидент, може да ти се изплати само с един по - сериозен откъм щети. Един по сериозен удар отпред - броня решетка, фарове, капак, радиатор, боя... и ето ти една сериозна цифра за ремонт. Не агитирам никой, не съм застраховател. Просто си изказвам мнението от моя опит с такава застраховка. Не знам в чужбина как са нещата. Но тук все още си струва, дори и за по - стара кола. Както казах - лично аз спя по - спокойно с Каско 😁
-
1 точка
-
1 точкаТук си безмилостно прав! Иначе нямаше да съществуват. Имам приятел - застраховател - няма каско. Ако аз тегля чертата, също съм на минус.
-
1 точкаВсички описвате частни случаи, от които сте на далавера от единичен случай... Никой не казва колко години е правил Каско на всичките си коли, които е притежавал, колко е приблизително сумата общо за тези години и колко общо е взел от застрахователите? Ако не е имал пълна щета/скрап, едва ли е далавера. За целия си шоф. стаж рядко съм опирал до застраховател, та съм на далавера от неКаско. Всеки решава за себе си...страх лозе пази... За мен застрахователите са узаконени измамници, никога не губят, лесно взимат кинти, трудно/бавно плащат... Всяка година си увеличават цената и винаги са на огромна печалба...
-
1 точкаПо отношение на достъп до бутона за изключване на старт/стопа, начина е целия панел (както си видял във видеата). Като го свалиш имаш достъп до изводите (кабелите) на бутона. Това ти трябва. Ето ти кой кабел за какво: Civic (FK2): SSA=beige, Masse=hellblau, Zündung=blau/weiss , превод от немски SSA = бежово, маса = светло синьо, запалване = син / бяло. Важно!!! Тук SSA се управлява по плюс. P.S Има тема във форума по този въпрос: Изключване на старт-стоп системата за постоянно.
-
1 точкаС годините всеки в житието си е бил от "осанна", до "разпни го" и е длъжен да възкръсва!
-
1 точкаПрибраха се синковеца и Сивика за празниците, та най-сетне го преобухме, с гумите за кефене на колата. Пътем огледах как е изкарала зимата (то па една зима), та пръснах малко спрей (че имаше избили лисичи петънца по задните барабани) и айде - да търкаля бъчонките. Може да нема коневе, но поне на фаца и управляемост е достойна. Кефи ме как завива мълниеносно и се държи като на релси в завоите.
-
1 точкаМаслото има още ресурс, но както съм казвал и преди, доста замърсявания е събрало за няма и 5 хил.км. Ако беше мое, щях да го сменя, за да изхвърля разтворените замърсявания и да дам възможност на двигателя да работи с чисто масло.
-
1 точкаКапчица и от Сивика, че момчето си дойде за празниците. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. 3) Маслен филтър – CHAMPION COF100208S 4) Общ пробег на автомобила – 421021 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4765 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 94% / 6% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 14.10.2023 - 3.04.2024 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – Божа работа. Двама сипват, двама шофират, но разход около 7-8/100 газ, според кой, как и къде кара. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 35 км извънградско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,4 л. Доливане за периода, около 0,2л, че имаше теч от семерин ДВГ-кутия, но е отстранен. 13) Разход на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
1 точка
-
1 точкаКапковтест 2 1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 247830км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.05.24 8.Мото часове около 30 9.Изразходвано гориво 125 л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек (абе..не много😁). 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
-
1 точкаЗдравей @nikos, колега с Acura RDX поръча предно стъкло от представител на Pilkington. Това е сайта https://www.daniglass-bg.com/ Цента е около 700-800 лв.
-
1 точка
-
1 точкаИ аз съм с комби. Нямам снимка на сложеното, но изглежда така
-
1 точкаНюи те се налага да търпи отношението на повярвалия си Хорнер. Ако колата влоши представянето си Макс няма да забави напускането си.
-
1 точкаДупета. Водих синковеца да си мием колите. Снимките са негови, както и идеята с билборда и сложеното в него..
-
1 точкаДнес снемихме всички тампони на долните носачи, тампони и биалети на стабилизиращата щанга. Отвратителното тропане спря, колата вози като нова Следвах инструкциите като малките тампони на носачите не можахме да ги избиен на преса и ги горихме
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00