Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.01.2024 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиДа споделя и тук, та взех си шарнири и хубава шпилка и майстора ми направи това и изглежда прилично. Старите дрънкаха и ме дразнеха.
-
1 точкаЗдравейте, Четвърти тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –197 922 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4170 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 70/30; 7) Средна скорост 51 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 82; 10) Изразходвано гориво – LPG около 320 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = (370л. / 4.3 л.) ≈ 86 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло - ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
-
1 точкаЗдравейте, откакто съм с този, за първи път трета зима изкарвам. Препоръчвам марката. https://akumulatori.bg/produkti/akumulatori/leki-avtomobili/yuasa-50ah-ybx5063/
-
1 точкаБабо, как да си намеря невеста!? - Бабо, как да си намеря невеста!? - Подкарай BMW с двеста! - Ама аз си търся истинска любов! - Тогава карай Мерцедес, но нов! - Ами, ако пак не ме желае и се чуди!? - Тогава отиди на срещата с Ауди! - Ако и така любовта не намерА!? - Спасението е - Порше Панамера! - Бабо, ти пък какво разбираш от коли!? - Но разбирам, синко, повече от поли! И знам, че колкото е по- скъпа колата, толкова по- лесно жена вдига полата! - А аз мислех, че си била романтична като млада! - Ами! Добре, че дядо ти караше Лада! - И ти го взе заради един автомобил!? - Е, той и с каруцата ми беше мил! - А как тогава, дори без кола в гаража, стоиш до него като вярна стража!? - Стоя, защото дали с кола, или пеш, още имаме гориво, наречено копнеж! И макар да нямаме кола, дори и гуми, в багажника пазим резервни нежни думи! И макар да е за скрап нашата плът, още намираме един към друг път. И сме си скъпи повече от всички коли, защото има кой да знае колко те боли!... Автор : Петър Донкин
-
1 точкаПреди може би 7 или 8 год с покупката на 1ген CRV викам ще отида в Бултрако Варна. Имах подготвени въпроси, исках да сменя антифриза ,и да сменя хидравлична течност. Първия въпрос към момчето обслужващо клиента,какъв е цвета на антифриза,обясних защото виждам в казанчето нещо средно между зелено и синьо. Отговора не знам купете си оригинален,аз настоявам искам да извикат някой от сервиза все пак той може да знае какъв е цевта. Влезе момчето вътре забави се 7-8 минути,излиза отговора е пак не знаем. Ок аз шах имат уж сервиз на Хонда оторизиран. Втори въпрос искам да купя хидравлична течност за да сменя моята. Отговора на момчето,там не се сменя,единствено и само ако се прави основен ремонт на рейката. Все пак питам ,е как така нали е масло колата не е първа младост,отговора пак е не се сменя,явно това масло е вечно според момчето. Излязох си с твърдото убеждение че повече тук няма какво да правя. Затвориха го това Бултрако .
-
1 точкаСтара тема с подобна дискусия. И връзка и тук към първопричината. Това, което мога да обобщя по мои наблюдения е, че там има голямо текучество и от там липса на дори средна компетентност за марката в повечето звена. Има май едно момче в резервните части, което знае какво прави, но като цяло се налага проактивно участие от страна на клиента за намиране на търсената част. В сервиза и приемчиците също имаше печени хора, но предвид честото "търсим колега" не знам какво ще заваря всеки път, когато отида там. И текучеството го разбирам донякъде. Имах близък човек, който се опита да работи там преди години, но издържа няколко месеца комбинацията от заплата и отношение. Та затова не знам доколко е редно да се очаква кой знае колко и от текущите кадри и чак им се радвам, че и тях ги има. А липсата на продадени нови автомобили ги е довело до там, че да внасят употребявани от Европа и да ги продават като "Проверен автомобил с доказана история", където единственото доказано е, че цената ще е едно 20% над пазарната. Нали е от "дилър"...
-
1 точкаИ аз преди години ходих в Бутрако за пиропатрон. Посетих сервиза във Варна, който вече не съществува. Като голям минус отбелязвам сервизната база. Само в София и Пловдив ли карат Хонди?
-
1 точкаХодил съм веднъж в сервиза Бултрако в Пловдив, където подобно на @note е купена и поддържана колата. Беше по акцията за въздушните възглавници и бях чакал няколко месеца да ми дойде реда. Часът беше спазен, то и нямаше никави хора - беше събота, март 2020, точно като започнаха ограниченията за Ковида и хората бяха в шок. Свършиха работата, дадоха ми и разпечатки от сервизната история на колата, общо взето коректно отношение. Няколко пъти съм поръчвал части от Пловдив и София и са ми ги пращали коректно. Цените им няма какво да коментирам - безобразни са . Няма да броим класическия въпрос, който ми задават от Бултрако София: От ПРОВИНЦИЯТА ли се обаждате? АЗ: Не, от Варна!
-
1 точкаМога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи.
-
1 точкаНа 28 август 1943 г., умира цар Борис III. Цар Борис III наричан още Обединител умира неочаквано след кратко боледуване в 16:22 ч., следобед на 28 август 1943 г., скоро след като се връща от визита при Хитлер. Според дневника на германския аташе в София по това време, полк. фон Шьонебек, двамата германски доктори, които са се грижили за царя – Зайц и токсикологът Ханс Епингер са изказали предположения, че Борис е починал от същата отрова, която д-р Епингер е намерил две години по-рано при аутопсията на гръцкия първи министър Йоанис Метаксас – действа след седмици и бавно и причинява появата на петна по кожата. Според слухове за смъртта на Борис III, царят е отровен по нареждане на Хитлер, за когото се знае, че е бил бесен след последната си среща с българския владетел и отказа на последния да предаде българските евреи и да изпрати войски срещу СССР. Синът му Симеон Сакскобургготски не отрича тази версия, но посочва като вероятна и хипотезата, че интерес от смъртта на царя е имал и СССР, като в случая е възможна намесата на НКВД. След петдневно поклонение в катедралата „Св. Александър Невски“, на 5 септември траурното шествие достига до Рилския манастир, където е погребан в манастирската църква. Поклон! Опечалени Българи,изпращат тленните останки на царя!
-
1 точкаВъздушният филтър не се чисти с четка, а се изтупва или се издухва от вътрешната към външната страна и след това обратно с въздух под налягане.
-
0 точкиМоже би не знаеш, но веднага след смъртта му късмета му проработил. На погребението му валяло силен дъжд и всички станали мокри и мръсни. Само той бил сух и чист. /черен хумор/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00