Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.01.2024 in all areas
-
3 точки
-
3 точкиЗа мен е обидно да си правя труда да пиша и някой вместо да прочете..... да пита пак.и пак... и пак. Тук на първия ред от совйствата пише с шрифт болд за коьоравите: https://www.amsoil.com/p/amsoil-extended-life-0w-20-100-synthetic-motor-oil-xlz/ 37% повече сапун.... Знам точно какво какво има вътре и защо го наливам.Знам и колко километра ще изкара.Само да си посмял да кажеш на някой да си налее такова масло щото Маркони казал......
-
1 точкаСвалете кората под двигателя и вижте висящия лагер на дългата полуоска дали не е омаслен. Щом при увеличаване на скоростта се засилва звука и няма промяна в поведението на кутията може да е този лагер. При мен е доста омаслен, не знам някой смазвал ли го е преди мен или е изхвърлил смазката... И аз чувам малко виене и съм почти сигурен, че е от него, но е много слабо и засега ще го карам така. Мисля, че не е скъп и мисля, че е оправдано да се пробва първо с него.
-
1 точкаПреди да идеш, звънни на Любо от Мартен - до Русе се намира. Говорих с него за твоят случай. Правят всякакви автоматици и вариатори. Ще те изслеша, може да има питанки и ще каже хипотеза. 0888 927614
-
1 точкаОсвен да даде пари на вятъра , нищо друго няма да стане.Не знам как ще помогне с оригинално масло на лагерите в кутията.... Кутията е CVT не знам дали си запознат с работата и устройството на тази кутия. Към автора на темата: Кутията трябва да е LL-CVT MCKA . Има 2 филтъра ( един в картера долу,втория е под масления охладител ).Интервал смяна масло 40 хиляди. Сменят се лагери,маслена помпа и ако не са надрани конусите,по който движи ремъка се полират.Ремонт на кутията 3к+.Познавам хора,който ремонтират CVT кутии, ще ги питам как са с времето,че обикновено имат работа месец - два напред.Ако се съгласят да я погледнат , ще ти изпратя координати и телефони на ЛС.
-
1 точкаПитал съм в Auto fix pars имат масло налично
-
1 точкаДа.Засилва се и става по остро.Като намалям по същият начин.
-
1 точкаНе съм забелязал промяна,Освен виенето което е само в движение.Превключва и ускорява нормално.
-
1 точкаВиж в OLX или другаде беше има 1.5 турбо на части
-
1 точкаЗатова ти казах да споменеш че е CVT . В България до колкото знам никой не прави. Нова мисля че е около 4000 долара. В ebay има втора ръка там вече е божа работа. Бих ти препоръчал първо да смениш маслото щом не знаеш какво всъщност са налели. Много сервизи не знаят че има точно определени допуски и спецификации. Няма да споменавам сервиза но съм виждал в официален сервиз да наливат всякакви боклуци.....
-
1 точкаПри повредена ламбда сонда се получава такъв ефект. Скоро имах такъв проблем на една кола и след безмислени диагностики, които не доведоха до нищо, сам си смених ламбда сондата и всичко се оправи.
-
1 точкаСамо за информация ако звъниш по сервизи имай предвид че кутията е CVT /вариатор/ а не автоматична. Доста хора не правят разлика .
-
1 точкаСервиз Джемини (https://www.gemini4.com/) в София се занимава със автоматични скоростни кутии, не съм ходил, но хората са много отдавна в занаята и поне ще могат да ти дадат точна диагностика на проблема.
-
1 точкаИмаше някъде писано за подобен проблем и проблема беше в горивната рейка, по точно датчика или клапана към нея за високо налягане. Ето този:
-
1 точкаТи си супер - доста малко е. Под онези черни декорации по веждите се събира кал и държи влага.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЯзовир „Белмекен“ е най-големият язовир на Балканския полуостров с насипна стена и е част от уникалната каскада „Белмекен – Сестримо – Чаира“ с обем 140 млн.куб. м. ПАВЕЦ "Чаира" и каскадата "Белмекен - Сестримо - Чаира", нямат аналог в цяла днешна Европа, и почти в целия свят! Това съоръжение е несравнимо с днешната ни икономика и инженерно-строителен капацитет. От централата през трикилометрова безнапорна деривация водата достига до дневния изравнител на ВЕЦ Момина клисура, и след централата, преминавайки по 70-километров тунел, достигат до язовир "Пясъчник", чрез които се подпомага напояването на горнотракийското поле. 70 километра тунел през планината, построен през 1974 година на надморска височина от 1900 метра - само от български проектанти, строители и инженери! Огромните турбини от по 130 мегавата са изработени от ДМЗ „Н. Вапцаров“. Само с български инженерен и строителен състав и сила в каскадата са построени 3 язовира, 2 дневни изравнителя, 4 електроцентрали, обвързани помежду си чрез сложна мрежа от напорни тунели и тръбопроводи, каптажи и канали. За едва 8 години време, при тогавашната техника и средства за строителство във високо-планински условия! Няма такава държава в света и до днес с такова постижение. Може само да се гордеем с нашите бащи и деди строители, и проектанти на язовири и каскади.
-
1 точкаЕе, ама това е за 100 метра градски преход надявам се? Моята по-високо от 20/100 не показва - да не ме стресира.
-
1 точкаКато ти каже джамбазина - "Моторът не се чува как работи" - очаквай гореописаната звукоизолация.
-
1 точкаЗдравей, тя самата гайка с втулката е около 15$, инструмента за развиване е по скъпичък. колебая се дали да си поръчам такава или да ползвам вариянта с втулка от CR-V. Tук се коментират цветни метали за употреба, а тази ми изглежда с пластмасова втулка ?!? Успя ли да я смениш и ако Да как се държи колата с новата? https://www.ebay.co.uk/itm/193767298184?hash=item2d1d6e5488:g:bbIAAOSwGIpfvtf8&amdata=enc%3AAQAIAAAA4NreSW1VH6UDfYE57%2BocahOfSLBH2YyvRZAL9Ucc%2Fkf7l3ahFv2u5bGj6j9KiNMj7elbuJl2lsZ8OVtP77dUGmS1m6tBL8tnCJAOTdRNfFBxwuAFuOq6xDcNIpLx9ZzbnOoFNpohLLpk5nGehesbOxOO%2BObXg1uW1bSHxs0JgKmr%2BGI0NVu205xa85tPzqCe49cMMPxxuqW%2FlMpgx35GkLCV7%2BoOOlVi4RMW4%2FnaEaCFZdfBkLbqe3dq3Ho4gOdhQIcPbEcnkE7uhe3rBtgMfni1Tdb2pJhUkZkD0toyXngM|tkp%3ABk9SR_bl9YCeYw
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНа другия ден от предния ми пост запалих колата на подемника в сервиза който демонтира/монтира кутията и с трепет видяхме че колелата се въртят. След като набрах смелост излязох да карам извън сервиза. Нямаше проблем с предавките. Всички работеха безупречно. Реших да си кормувам към къщи. Малко преди да пристигна, след около 5-6 км от сервиза, при смяната на предавките кутията започна да "рита" и то грубо. Това беше ново чувство за мен, защото никога до сега не го е правила. Прибрах се замислен. След два дни я изкарах и започнахме тестове с приятеля с който я ремонтирахме. В началото нямаше никакви проблеми. След около 6-7 км започна пак да "рита" грубо и едвам се прибрахме до гаража. След "почесване" решихме да проверим соленоидите. Първо двата единични и "трудния" двоен под акумулатора. Нямаха никакви проблеми. Остана другия двоен. Там нещата се оказаха потресаващи. Единия беше тотално запушен филтъра му. Следва почистване и нови тестове. Пак нямаше никакви проблеми. Въртяхме се в кръг из града около 20 км. Тогава нещата се повториха. Пак започна да "рита" грубо и пак едвам се прибрахме. Този път направо свалихме соленоида и филтъра пак беше запушен тотално. Междувременно забелязах че не работи "Lock up-а". След два дни реших смело да карам до работа. Това са 25 км. Имаше мъгла и чувството, че карам на тръни, не ми позволи да вдигна повече от 85 км/ч, въпреки че карах по магистрала. В края на пътуването има спускане от около 2 км. При нормално спускане колата би трябвало да мине в режим "спускане" или моторна спирачка, но тъй като "Lock up-а" не работи, на практика колата беше все едно не на скорост. В края на спускането светна "чека". Последваща проверка показа, че има три грешки P0700, P0730, P1739. Първата означава, че има проблем в кутията, втората ненормално съотношение между предавките, третата проблем в датчика за налягане на 3-а предавка. Последва отваряне отново на соленоида. Имаше много малко замърсяване. Бутах малко кабелите на датчика за налягане на 3-а предавака. Докато гледах за грешките в ръководството за ремонт, попаднах на грешка P0740. Означава, че има проблем в "Lock up-а". Такава грешка нямах, но имах проблем с "Lock up-а". В описанието на грешката имаше нещо много интересно. Че след като правиш каквото и да е (примерно смяна на соленоиди), трябва да се нулира компютъра на кутията и след това да се кара колата над една минута с над 88 км/ч. Бях ресетнал компютъра, но не бях карал над една минута с над 88 км/ч. На връщане от работа се качих на магистралата и с трепет карах 2-3 минути със скорост около 100. Отпуснах педала на газта и се оказа, че "Lock up-а" се е появил. След седмица (около 300 км) отново отворих соленоида и имаше минимални боклуци. Сега съм на около 2500 км след ремонта. Няма проблем с кутията и превключва безупречно. Много рядко има лек дискомфорт при смяна от 2 на 3, който само аз усещам (пътниците не усещат). Най вероятно има нужда от ново почистване, но гледам да изчакам по голям период от време. От 3 на 4 не се усеща смяната на предавките. Запушващия се соленоид участва при смяната на предавките от 1 - 2 и 2 - 3. Боклуците които се появаха в началото си обяснявам с това че не беше сменен филтъра (тъй като не намерих наличен в БГ) и явно съм го разбълникал с въздуха който пуснахме през него. Много съм доволен от резултата. Не писах до сега, за да не става "сага" ремонта на кутията, а и да има все пак краен резултат. Надявам се да си я карам още време колата, тъй като е в много добро състояние външно, вътрешно, окачване, двигател, а бе отвсякъде. Ако някой друг ентусиаст има нужда от помощ по темата - да ме търси. Ще споделя моя опит и съвет.
-
1 точкаТа на кратко, сдобих се с едно CR-V "бабичка" от края на 99г, стара чанта ама лачена Че харвито много зле отзад, вежди, прагове, .... баща ми е мераклия да го постегне и да си го кара То така или иначе не мога да му взема някакви пари, а наскоро сменях предните амове с каяба - х 280лв парчето, обслужена е и общо взето технически изправна, никога не ме е оставяла, ама пуста ръжда. Та станаха две в семейството Не знам късмет, съдба или к'во ... ама ей така понеже се оглеждах от време на време за някоя хонда, че харвито бях решил да го махам, та съвсем случайно реших да вляза в хонда форума, дето не съм влизал ....абе я вляза - я не за година ... ама то сравнително скучно с тия хонди . Та погледнах да видя някоя обява ... и хоп една нова новененка обява от Несебър. Хондата се оказа на дядо поп, да е жив и здрав още дълги години, да си стегне това което е наумил да прави и му желая късмет с намирането на следващата му хонда. Днес му пратих малко огнена вода, че на отиване забравих, т.е. бързах и не успях да взема. 147 магарета, с ловато инжекцион, сменени доста неща, като радиатор, (стария протекъл), съединител, дисковете отпред, в предните врати шумоизолация, .... абе човека повече се грижи за колите от колкото за попадийката А ... и два чифта гуми, летните с алуминиеви джанти Зимните гуми биха ме изкарали тая зима, ама не се знае знае ли се .. вземе да се изтърси някоя люта снежна зима, та днес си поръчах някакви гумета да я обуя. Ето и няколко снимки да не ме анатемосате за снимките Дет се вика, станах пристрастен Дано съм се справил със снимките
-
0 точкиhttps://www.facebook.com/OuuShiit7/posts/pfbid02dDixXKs4fPeA2N8kVnxzqbXkG7KDH4HMQkwTvjhWrWpHm12fZu2zUwnnoNY5ePrDl
-
-1 точкиТази смяна на 120 хил може да не са сложили оригинално масло,има ли нещо фактура бележка. Това което може да направиш преди по сериозни интервенции,е да смениш маслото с оригинално.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00