Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.01.2024 in all areas
-
10 точкиНяма да пускам повече снимки ...надолу е същото. Нека да погледнем положително......в кашончето от личните ми запаси
-
5 точки
-
4 точкиМиналия петък направих тест-драйв на трите нови модела на Хонда. За e:Ny1 вече писах. Сега ще направя кратко сравнение между CR-V 6-та генерация и ZR-V. Тук не е точното място и ако администраторите открият раздел за 6-та гнерация, могат да преместят поста там. Започнах тестовете с ZR-V, защото е съвсем нов модел в гамата на Хонда, реално с размерите на CR-V от досегашните генерации и с претенциите да ги замени успешно. Външния дизайн е коренно различен от другите актуални модели, много е обтекаем и колата изглежда по-малка от колкото е! Има по-спортна визия спрямо другите СУВ на Хонда. Доста спортно е и ускорението: 7.8-8.0 сек. до 100км/ч е много добро постижение за това хибридно задвижване. Доста е икономичен, средно 5.3 л/100км за маршрута по който карах и трите коли, комбинирано градско, извънградско и магистрала. За сравнение CR-V-то показа 6.6л/100км при същите условия. Вътрешния дизайн продължава тенденцията започната с последния Сивик, подобен е интериора и на новото CR-V. Има много екстри като кожен салон, ел.регулиране на седалките, двузонов климатроник, Head Up дисплей, безжично зареждане на смартфон, всички системи за безопастнос и т.н. Достойно замества 5-та генерация на CR-V. Единствения пропуск, който забелязах е липсата на сигнализация за кола в мъртвата зона, което е много странно, при положение, че го има и във високите версии на Джаз-а! Като возия също не отстъпва на 5-та генерация на CR-V. Както писах, достоен заместник на 5-та генерация на CR-V, ако се абстрахираме от липсата на 4х4 задвижване. Втория тест беше на 6-тата генерация на CR-V. Колата е „пораснала“ с 10 см /4.706м/ и почти 200кг спрямо 5-та и това се вижда от пръв поглед. Още сядайки на седалката я усетих като „моята“ кола. Много екстри, повече комфорт и много добра возия /има хидравлично окачване/. Е, не ускорява като ZR-V, но и 9.0-9.5 сек до 100км е добре за 1800кг и същата задвижваща система плюс 4х4. За моят стил на каране е перфектна. Единствения недостатък, който забелязах е конзолата между предните седалки. Пластмасата е малко в повече, а на ZR-V са я облекли с кожа и изглежда и се усеща като по-луксозна. И двете коли са добре обезшумени, поне от към двигателния отсек, естествено CR-V е една идея по-добре. Не мога да преценя спрямо 5-та генерация колко са по-добре, но 6-тата определено се усеща като по-луксозна и комфортна кола. И двете коли имат почти едни и същи информационни дисплеи, на CR-V е малко по-голям, 10.2“. Основните дисплеи са електронни, с много възможности за настройване. На високите версии е монтирано Premium Audio Bose. С интерес очаквам да се появи на нашия пазар и plug-in версията на CR-V /вероятно в средата на годината/.
-
4 точки
-
3 точкиНе ми отговаряйте! Въпроса е реторичен. Вече съм се захванал. 135000 км от Италия.Минал през няколко видни сервиза в София..Твърдя ,че преди да се газифицира ,колата трябва да е перфектна на бензин.,,Тая не е! VID_20240104_115313.mp4
-
2 точкиМиналият век, буксувайки на лед с много газ, леко се местех напред. В момента в който и двете гуми намериха сцепление, едната полуоска се скърши на две.
-
2 точкиТо с обявените от БТ цени на CR-V 6 може наистина да е по-добре доставка от америките, но ако ще е от там, имаш и друг модел, на който поне аз съм фен.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаКонвертора "боксува", което всъщност не е боксуване. Той не предава твърда връзка както съединителите. До момента в който се включи локъп-а, ама това е извън темата. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаРаботят едновременно за момент два съединителя, респективно две предавки. Затова. А ако натискаш яко газ само на първа и прегрее маслото, тогава има вероятност да започнат да преплъзват някой от другите съединителни и да се прецакат те, но не и предавката на която си. А за принципа съм пуснал линк. Съединителите са си прости съединителите които се управляват хидравлично - силово и оперативно. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаНай краткия отговор на въпроса ти е - НЕ! Съединителите на практика няма как да са на полусъединтел. Имат кратко време на приплъзване докато налягането на управлението им преодолее преплъзването на дисковете. Колкото е по голям момента, толкова по бавно свършва преплъзването. В твоя случай преодоляваш наклон на първа скорост. Тогава няма преплъзването, ако всичко е наред с кутията разбира се. Или поне всичко което е свързано с първа предавка. Фактическото приплъзване при теб е в конвертора. Пускам линк към принцип на действие: За съжаление твоята втора предавка не работи, кояро би ти решила евентуално проблема с преодоляване на наклона. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаСтръмен наклон по хлъзгав терен с кола на предно предаване се катери далеч по-успешно именно на задна, защото: 1. Центърът на тежестта на колата малко се измества към двигателния мост - в случая долният. 2. Задна е по-дълга от първа. За другото не те разбрах - липсват ми явно препинателни знаци. Но ако питаш кога приплъзват фрикционите на определена предавка, то в нормални условия това се случва само при включването и. Ако рита, просто няма достатъчно налягане да ги стисне и сработват рязко при форсаране на мотора.
-
1 точка„Вчера един английски филолог ме попита: „Вярно ли е, че на български можете да употребявате прилагателните като глаголи, че можете да кажете например: „Небето синее“? „Да“, казах, ние можем да кажем: „Небето синее“. Той се усмихна и отвърна тъжно: „А ние с нашия изумително богат език не можем да кажем: „The sky blues“. И това беше повод да му разкажа за преградата, в която вероятно всички преводачи от български са се сблъскали, за онова, което е може би най-голямото богатство и очарование на българския език – глаголните времена. Тези наистина невероятни глаголни времена, които определят не само времето на протичане на действието, но и разстоянието на действащото лице от него – били ли сте там, когато действието е протекло, или не сте били там. Всичките ми европейски преводачи, някои от които с великолепна квалификация, издъхнаха при опита да преведат онзи стар български гробищен надпис: „И да те е имало, пак те е нямало“. Да не говорим за музиката на фразата, за нейната неземна усмихваща се тъга, нито за огромната мъдрост. Просто се вслушайте в това „ло“ – „И да те е имало, пак те е нямало“. На кой език, на френски, на немски, на италиански или на английски можете да преведете това наистина съвършено звучене на мисъл и дума?” Георги Марков
-
1 точкаМи няма какво да кажа. По сме склонни да вярваме, че клиента никога не е посещавал и подържал гаранцията в оторезираният дилър от който е закупена колата само и само да не плаща надявайки се на имиджа и качеството на Хонда с надеждата нищо да не и стане друго обяснение няма. Този или тази са егати (италианците) парцалите и такива възпитават деца и градът общество . меко казано това е смущаващо. Бранко сбъркал си професията, трябвало е да станеш лекар като, че ли по малко смърт щеше да има. Може да разчиташ на помощ ако се наложи. миналата седмица смених PVC клапана с нов стария е в безупречно състояние на 132 000км. предполагам този при теб е тотал щета и ако нямаш такъв наличен в момента мога веднага да ти го пратя ( моя малък принос към съживяването на тази ерка (R20) ти ще кажеш ако имаш нужда.
-
1 точкаЩе го "стартираш от скрапа" и тоз мотор - не ти е първият върнат от оня свят. А освен за тук, и за студентите ще има нагледно образователен материал, че в учебниците и лабораториите всичко е чисто и подредена, ама в реал лайфа е мазало на глеч.
-
1 точкаАко беше за тип масло или интервал за смяна ДА. Ама тук никога не сменяно масло. Светва лампата за ниско ниво. Спира се на бензиностанция. Купува се каквото има на рафта и лампата загася. Може и диференциално да е било ,но лампата загася...Дотук всичко е ясно. Кажи ми в първия сервиз в България масла и филтри какво източиха/изсмукаха/ и къде бляха...
-
1 точкаЧакай първо да го направя да се върти,после ще гледаме колко гори :). Навън е -7 и водоструйката е неизползваема Изобщо не съм подготвен за такъв ремонт. Радвай се ,че заради тебе имам 4 ангренажни комплекта за R20...
-
1 точка
-
1 точкаПропуснах няколко нови екстри за CR-V 6: - предните седалки освен отопление имат и охлаждане с тристепенна вентилация, което се среща за първи път в модел на Хонда за Европа - задните седалки се регулират напред-назад и позволяват увеличаване на багажното отделение при нужда /имаше го при по-старите версии на CR-V/, а облегалките са с 16 степени на наклон - освен 360 градусовата камера за паркиране, в движение при даване на десен мигач на централния дисплей се пуска автоматично камера от дясното огледало и не се налага завъртане на главата в дясно и взиране в огледалото
-
1 точкаПоклон за положения труд. Малко биха се заели с такава задача, аз не познавам такъв. Моята ще я отварям като се затопли за пръв път за клапани. Надявам се да е по различна.Засега гледам само през капачката. И ,ако може един въпрос. Имаше ли налеп по самата капачка? Нещо което може да види всеки бъдещ купувач на подобна кола.
-
1 точка+1 за Цецо. Бранко е уникален. Ако всички бяха като него... щяхме да пътуваме много по спокойно! Това е тема която си струва да се чете а не "Клопа ми нещо отзад".
-
1 точкаКолега, звънни на Янислав от Козлодуй, той почиства и рециклира хидравлични соленоиди на абс модули. При мен се получи с абс модул на cr-v 2, фейсова с vsa. Телефон: 088 9928676
-
1 точкаСледва химията.Добре че имам познати в ПО и корабната...цъкнете върху снимките за реалното положение..
-
1 точкаМите,R20 e най-здравия и добър мотор правен някога, Захванах се ,защото ме е яд много...,жал ми е за клиента дал мнайсе хиляди лева да купи подарък на жена си за Коледа. А и няма кой друг да се хване с тая мизерия...
-
1 точкаГледайки ZR-V все го виждам като Ford - сори. Аз бих избрал CR-V 6. Поне изглежда семпло спрямо предния модел и някак си личи че е следваща генерация. Колата е нова, а не ъпгрейд на 5-а ген. Има алуминиево магаре и задни долни носачи. Мотор/кутията са хванати за купето по-стабилно, в следствие на което идва по-добрата шумо и вибро защита. В мотора също има подобрения. Не ми харесва дългата муцуна и че при сгънати задни седалки, не се получава равен под в иначе достойният трюм.
-
1 точкаЗдравей Бранко и за много години. Това видео го качи в темата за маслата за да се вижда от всички. Потресен съм. Щом си се захванал да го вкараш в кондиция този мотор значи си видял още много ресурс в него иначе няма да го пипнеш, с колегите ще се радваме ако продължиш с видиата до изкарването му на пътя.
-
1 точкаМаслен филтър Blue Print ADH22117 за N22A2: Изработката изглежда много прецизна. Хартията е сгъната равномерно и нагъсто. Залепена е отлично към пластмасата, без излишъци от лепило. От вътрешната страна на филтъра има допълнително оребряване. Всички гумени О-пръстени пасват идеално.
-
1 точкаМаслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка!
-
0 точкиПри толкова оцапан мотор ,какво става с сегментите. Докъде е чистенено,а буталата отворите под маслосъбирателния сегмент ще са тотал щета. Визирам това
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00