Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.10.2023 in Мнения
-
2 точкиГрадски разход без контекст (условия в които е постигнат) е едно голямо нищо. Ето, за който не е виждал 5.х/100 на снимка. Първото дори е акорд (пак с 1,5Т), който докато беше в мен не е излизал извън града. Та, градско е толкова относително, че няма никакъв смисъл да се сравнява, ако не се предостави контекста в който е постигнат разхода. Моето "градско" е 60-70% по градски магистрали, с ограничение 80км/ч(често се кара и по-бавно), това е дори по-икономично от "извънградско". Отделно, аз като я запаля минавам около 20км, ако някой пали и кара 3км сутринта и 3км вечерта, ще има 6-7пъти повече студени старта (където мотора работи с богати смеси, ест харчи много повече) отколкото аз имам за изминати 20км - какво сравняваме точно? * всичко това е постигнато с 95 бензин, представям си ако сложа 100, който "дава 2л надолу" ...
-
2 точкиЗатварям темата. След ходене на 3ма майстори, преглеждане на всички бушони, кабели и т.н. се оказа, че най-вероятно ми е повреден модула за дистанционното управление, който се намира във вратата, заедно с управлението на ел. стъкла и т.н. въпреки, че всички копчета по него си работиха без проблеми. За да сменя този модул трябва да се смени и имобилайзера. Но дори да взема имобилайзер и управлението от вратата, повечето такива на пазара за втора ръка са от коли внесени в Англия, а там има вероятност да са с друга версия и т.н. В край на сметка един "ключар" ми направи нов ключ с дистанционно, сложи ми някаква електроника във вратата и когато натисна отключване/заключване с дистанционното, лъже колата че се използва ключалката на вратата. С една дума - побългарихме го.
-
2 точкиЗдравей. Бутона отгоре е за задната светлина за мъгла. Този под бутоните за стъклата заключва бутоните за стъклата на останалите три врати и може да ги управляваш само ти. Третия откъм волана заключва бутона за люка.
-
1 точкаЗдравейте на всички. Имам проблем на CRV-то, модела е 2014г., 2.2 – дизел. Купувана е нова, в момента е на 86000КМ. Декември месец, жена ми ми звънна, че когато е натиснала бутона за запалване (кийлес старт-стоп), светнали няколко лампи: 1.волан с удивителна; 2.Check engine; 3. System chek (изписва в кръглият дисплей на скоростомера) Kолата не запалила. Снима ми лампите, прегледах ги и позвъних на Бултрако Пловдив, да си запазя час и да я качвам на пътна помощ, да им я закарам. След кратък разговор с приемчика, доста разбран човек, ми каза, че това, както съм му го обяснил, е акумулатор и е за смяна. Да отида и да подам ток с кабели и ще запали. Така и направих. Колата след малко изчакване и подаване на ток си запали. Купих нов акумулатор, старият беше 70Аh 720A EFB (Varta), а новия който взех беше 70Аh 760A EFB blue VARTA. Всичко беше ок. След 1-2 седмици, пак същата работа: 1.волан с удивителна; 2.Check engine ; 3. Като тук вместо „system chek”, вече има стрелка с посока по часовниковата, с удувителен (engine start) Ходих да ми замерят новият акумулатор, беше на 100%... мерих за оттечки след заключване и около минута престой да се изключат разните там неща... тока падаше на между 10-17мА. След изключване на блутуут модула от буксата (предишни модели се бъгва от време на време и си похарчва ток), пак нямаше разлика. На 1-2 седмици се случваше да не запали (като тук искам да вметна, че говоря за нормално натискане на бутона, ако го задържа за 4-5 секунди си пали). Въпросните лампи светят за 30-40 секунди и изгасват. Това със задържането на бутона го пробвах, налучках го случайно, просто 4-5 секунди задържах бутона и запали. Миналата седмица(да отметна акумулатора, че не е в него проблема) го зареждах 6 часа в петък. Събота ходих от Пловдив до Стара загора, после го зареждах 12 часа. В понеделник пак същата работа... пак въпросните лампи... понякога пали с първия път без проблем, понякога си решава, че ще прави проблеми. Абсолютно рандом. Колата си зарежда нормално, замервал съм я - 14.48v някъде там зарежда след палене, с около 3,6-3,8А. Това го меря с амперклещи за оттечката, когато беше меренето с мултицет на разряд 200мА. Една вечер слизам до гаража, натискам бутона, не пали. Изключвам контакт и пак така, без задържане на 4 път запали и след това я запалих 34 пъти (smiley) и я изгасих без проблем. Запазих час в Бултрако, но все пак пиша тук, ако някой се сеща нещо и има идея от какво може да е... аз си мисля хлабава връзка ама къде, не се знае. Благодаря предварително...
-
1 точкаТе старите поговорки затова важат..Днес щях да убия един ,щото баща му не го е научил да кара,но му е купил нова и мощна кола.Така ,че си добър баща ...за сега. Като направиш като мен тогава ти свалям шапка..:)
-
1 точкаЕх, че хубава тема, направо трябва да се закачи на по-видно място! Отново адмирации към Цецо, че споделя и положителните и минорните преживявания на човека и връзките и зависимостите, които неусетно изгражда. От една страна възпитанието и вечния стремеж да имаш цели, да твориш, да подобряваш, да се стремиш към съвършенство и хармония около себе си и да насочваш енергията си в тази посока, което би те изградило като способна и независима личност. От друга страна противоречието изразено в това да се обграждаме с вещи, къде крайно необходими, къде единствено плод на отъждествяването ни със света и социалната среда и заявяването на нашия "АЗ". Неусетно понякога се превръщаме в слуги на тези вещи, неосъзнавайки какво ни вземат, когато мислим, че повече ни дават. Тук не визирам само движимите вещи обект на внимание в този форум, а стремежът като цяло да придобиваме и да се вкопчваме в това, което сме придобили сякаш някой ни гарантира, че ще е вечно с нас. Случката е точно навреме, в живота на млад човек и се дава като урок, като изпитание на приоритетите, което я прави ценна! Аз бих искал да узная повече за преживяванията на малкото момче, след такива събития понеже тия на големите момчета като мен и Цецо са ми ясни.
-
1 точка
-
1 точкаНе ми се е случвало до сега. Предимно зареждам в гаража. Ако те притеснява зареждане на дъжд, има оригинален аксесоар: Charge Port Lid Cover - Honda e | 08P35-TYF-600 (glynhopkinpartsonline.co.uk)
-
1 точкаДали си струва, да бъдеш или да не бъдеш 😁И аз като по предния коментар. Понеже чахах близнаци преди почти две години (вече се борим с тях) реших, че ми трябва комби, което е добре да става и на газ. Четох доста, отпадаха модели (не марки не съм комплексар) накрая ги бях свел до 5 модела. Авенсис 1.8,аутбак, октавия 1.8т, мазда 6- 2.5 (втората генерация ) и акорд 7ма.Четох доста и накрая останаха авенсиса, акорда и маздата . Качвах се в авенсис и беше прекалено обрано от към комфорт, доста пластмасово и реших да е акорда. Четох за тях доста тук и се реших да е 2.4 фейс поради причини които на всички са известни. Качих се в първата в Пазарджик, карах я и честно да си кажа не ми хареса... След тва пак отидох да гледам една в Пазарджик и си бях казал, ако не ми хареса остава маздата. Беше доста замаскирана, но пък беше от Испания и нямаше никва ръжда и аз без да му мисля мн я капарирах 😁Купих я и още първите 500 метра ми светнаха абс и вса. След доста умуване и помощ от колегата от Пловдив - @Ivan_Ch разбрахме, че абс модула е от комбито преди фейса и дава грешни данни (задните гуми показваше, че се въртят с 5км по-бързо от предните ) Взех втора ръка и се оправи. По-лошото е, че я взех с тракаща скоростна кутия( и кафяво масло в нея) и по точно най-вероятна причина превъртял лагер в леглото си в капака на кутията(чува се само на P и N) него още не съм го сменял и карам така вече 20к км. Рециклирах рейка още в началото.Сложих газ след като я покарах малко (бях се стреснал понеже при първото смяна на масло майстора ми каза, че датата на производство на филтъра е 2006та година 😁😁😁) но до сега не съм долял и грам масло вече две обслужвания 😎 имам предвид, че не се е налагало. Преди два дни стартера се предаде и утре я карам да го правя, най-вероятно четки и т. Н от доста време я усещах, че пали трудно дори и с новия аку юаса,но майсторите при които отидох отказаха да рециклират "работещия" стартер... Та тва е при мен, аз лично съм доволен от избора си и честно казано пак бих го направил същия, вече с едно наум разбира се. Колата е била адски здрава преди 10тина години, сега все пак са по на 15-20. Акорд турер 2.4 ат 2006.
-
1 точкаТрудно е да си баща. Лесно е да простиш, но какво да кажеш и какво да спестиш? Добрата новина е че има каско, а по-добрата е че още снощи каза, че е паркирал малко кофти. Значи му е "светнала лампичката" все пак, но не му е послужило за достатъчна мотивация по-късно да препаркира, ако изобщо е имало по-добра алтернатива. Големият град не прощава. Питал ме е защо си местя колата и съм му казвал че мнозина могат да шофират, но не и безопасно да се провират. Житейски опит не се учи, а се придобива.
-
1 точкаАаа, за моргата няма да е скоро. Имах същата, доволно се повозих 5 години и я дадох на добър стопанин. Не помня големи драми, а каквото излезе, се направи. Хората се чудеха, как така семейно комби - автомат, а прекъсвача е на 7200. Еми - Хонда!
-
1 точкаМного е относителен този въпрос - Струва ли си? Аз имам моята 2,4, АТ, фейслифт, комби вече трета година. Колата е 2007. Взех я за 8600 лв. Беше евтина но си имаше и проблеми. Нямаше катализатор, и имаше издухана гарнитура на двигателя. Също така си имаше и козметични забележки. Тогава платих за ремонт на двигателя малко над 1000 лв. Но смених и веригите, и още някои неща. Катализатора май беше около 400 лв. Сложих газово - 1700 лв. тогава, което вече си е избило парите. Боядисване - под 1000 лв., не ми се рови сега да гледам точни цифри. Първоначалното обслужване не помня колко ми излезе. Май нещо от порядъка на 400 лв. До тук можеш да сметнеш колко ми е излязла колата. От тогава съм имал проблеми с вратата на багажника - често срещан проблем при комбито. Сменях големите тампони на долните носачи и тампони на стаб. щанга. Рециклират рейка, че се разтропа. Като взех колата беше добре, но явно нашите пътища не и харесаха Сменях и маркуча за високо налягане на хидравликата. Сега ми предстои смяна на спирачни дискове и накладки, и опресняване на масло на скоростна кутия + филтър. Минал съм около 30 к. км. за това време. Според мен като за 16 годишна кола са си нормални появилите се повреди. Вероятно някои от нещата, които съм правил няма да ми се наложи да ги правя повторно. Със сигурност ще излязат и други повреди - знам, че няма как. Дърта кошница. Сега - дали си струва. Според мен си струва. Не съм купил колата защото съм заклет фен на Хонда. Просто прочетох форумите и за други марки със зададените критерии, които търся - при Хонда имаше най - малко оплаквания. Всяка кола втора употреба ще сблъска купувача и с ремонти. Кои повече, кои по - мало. Вече дали ще попаднеш на читав автомобил неизвестно, коя употреба - не се знае. Единствено, че Хондите им се води име на по - рядко чупещи се. Предполагам затова и цените в момента са такива. Но дали е вярно това, че се чупят по - рядко, едва ли има кой да каже. Ще срещнеш всякакви мнения. Реши какви пари си готов дадеш за кола, предвиди си една сума за вкарване в ред и прочети другите марки с твоите изисквания какво предлагат и с какво ще се сблъсквал и ще решиш. Правилен отговор няма Аз за сега съм удовлетворен от покупката си, макар, че се оказа с проблеми. Вече ще си покаже колко други неизбежни проблеми ще ми се появят Важното за мен е само да не са накуп 😂 Мисля да карам колата докато не стане за моргата. Или докато не спечеля 6 - ца от тотото Така, че ще я карам докато стане за моргата
-
1 точкаПроблема не е в намирането на приложението и инсталирането му, а в невъзможността да работи в БГ!
-
1 точкаЧестито колега! Безаварийно каране с електричката! Приложение има, но не работи за Източна Европа. За това не излиза в магазините за сваляне. Аз го намерих и инсталирах, направих акаунт, но при стартиране иска реален адрес от Западна Европа /но следи и IP/ и не тръгва нататък. Освен това еСИМ-а в БГ работи само за спешни обаждания и не може да се ползва интернет. Сега проучвам дали могат в Бултрако да сменят региона на картата и да си пусна местен интернет /имаше описан такъв случай в Унгария/, но не съм голям оптимист.
-
1 точкаЕй кога мина една година? Дойде врме за технически преглед. Още нищо не е мръднало (въпреки нашите разкопани улици) по ходовата част. Естествено минах първоначален преглед и на газовата уредба. Лепнаха ми стикер с дупка на 4-ката.
-
1 точка
-
1 точкаНатъпкахме част от осиротялата му стая (включително компа) в "детската кофичка" и замина студент. Поне ми остави PS5, да си "чеша крастата", че Сивика изпълняваше и тая функция в мои ръце. Местя се пак в "Легена" и "улягам". Радваме се че поема по пътя си и ни е терсене, че няма да го виждаме ежедневно, но "се ля ви". Ма пък си има кола и когато реши ... petal_20230924_162404.mp4
-
1 точкаЩе пиша и в акордския раздел, но в тази тема намерих повечето информация, която доведе до избора ми. Става дума за Акорд 6, F18B2. Имам колата от октомври 2019г. и досега беше с някакъв акумулатор, който не знаех какъв е и кога е слаган. Днес сутринта запали малко по-тегаво и реших докато "работя" да поразгледам темата. След работа въобще не завъртя, дадоха ми ток и директно отидох при един доверен акумулаторджия. Човекът замери каквото трябваше и каза, че колата зарежда нормално, няма утечки, а настоящата батерия е набор 2016, дъщерна марка на Exide и е цяло чудо, че е изкарала толкова време. При току що изгасена кола (изминала 20+км от подаването на ток) имаше 260А стартов ток. Ако я заредя имах шанс да изкарам до първите студове, но трябваше да се подготвя психически (и финансово) за нов акумулатор. Попитах какви са ми опциите. Варираха от 120 до 170лв. Спрях се на сива Yuasa YBX 5027 65Ah/640A стартов ток за 158лв с връщане на стария акумулатор. Оказа се, че точно тези акумулатори са ги заредили преди няколко дни - произведен е 07.2023г. Реших да не чакам студовете. Времето ще покаже дали съм постъпил правилно.
-
1 точкаДа добавя едно мнение по въпроса от човек поддържал много такива хонди.
-
1 точка@dandilov след 22к километра избих romano, поставено от Markony... а в последните месеци, при отношение 3:1 след отстъпка направо избивам цената на колата. Иначе и с и без газ сменях ангренажна верига и чистех ЕГР, защото като ти притриса на всеки 4-5 секунди, за да компенсира тайминга, няма значение вида гориво! Отделно - на фирменото коледно парти, колеги ми се оплакват как много им харчело с техните 3.0TDI-та, особено градско.. еми сори, ама за в града, нормално дори 3.0 TDI да е ламя на студено, а аз се обяснявам, че месечната карта за градския не ми е рентабилна.. Единствения недостатък на джазката, като цяло е, че на магистрала няма чак толкова сила и е по-шумна. Моята конкретно само над 4к оборота или над 130+км/ч похапва малко масло, но като си купя туба 4л за смяна и ми останат 400мл, си ги доливам без притеснение и купуване на допълнителни туби от смяна до смяна (сменям през 8000 километра). Отваряне на двигател за основен ремонт не е имало, катализаторът си бачка, абе като цяло - доволен съм, но си зависи от това на каква бройка си попаднал и как я ползваш.
-
1 точкаЩе отговоря така: P0835 датчика на съединителя висок волтаж и некоректни данни. Цена на датчик 30.44лв Цена на диагностика 150лв евала и разбира се към тая цена слагам акумулатора 198лв. защото уж в него беше проблема по горе пише каква е историята. Доставка датчик 10 дни. Монтаж 27лв. пожелание ъпдейт на софтуера 2 вер. нагоре 90лв. За това и круиз контрола е бъгвал последните дни.
-
1 точкаФарове: стандартни къси H1 12V 55W дълги HB3 12V 60W ксенон къси D2S дълги HB3 12V 60W Фарове за мъгла - h11. Задни стоп/габарит - T20 7443 W21W. Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W. Заден Ход - T20 7440 W21W Освещение сектора поворота - H8 35w (?) Предни габари - T10 W5W Номер - T10 W5W Прагове (врати) - T10 W5W Салон плафони — 31мм C5W SV8,5 Сенници — C5W SV7
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00