Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.10.2023 in Мнения
-
3 точки
-
2 точки
-
2 точкиЗдравей и честита придобивка! По ред на номерата: 1. Купи си катализартор - заместител. Не резонаторно гърне. 2. Провери буксата и кабела на скоростната кутия, които са за скоростомера. Може да не е сложена буксата както трябва. 3. Не слагай добавки в този момент, за да не стане още по-лошо. опитай да изхарчиш сегашното гориво, а после почисти резервоара (ако имаш възможност). Задължително смени горивния филтър. 4. Тези симптоми са като за почистване на дросела и всичките му елементи. Също може да оказва влияние и задръстена горивна система. Като смениш горивния филтър, може и да се оправи (евентуално) този проблем.
-
1 точкаТава че никога не е имала газ и рабати перфектно мотора,не значи да не се регулират клапаните. Съвет не натиквай на този мотор 10w40 масло ако не смяташ да го бракуваш или да е за основен ремонт.
-
1 точкаЗдравейте, Втори тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –194 913 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1161 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост NA ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – NA ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 100 литра Shell (България), EkoPetrol (BG); DS Oil 11) Kтм = (100л. / 4.3 л.) ≈ 23;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране около 7 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
-
1 точкаАко не знаеш кога са регулирани клапаните направи го по-скоро. Само на бензин ли е. Дросела задължително и IACV клапана -стъпково моторче като се свалят и почистят с обезмаслител,има теми в раздела.
-
1 точкаПривет! Линк:https://ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L - 3 броя Стойност на поръчката: (3*6,99)*2.15 =45,0855 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
-
1 точкаСтрува си ако въртиш по 40-50 000км на година , със газ е изгодна от към разход. От към части много претенциозни от към оригинални части и нормално докато я приведеш във идеален вид ще струва поне половинта от колата. Мойта от 10 стана на 20 но мисля, че съм я докарал в по добър вид от заводския и колата се държи на пътя, като коли с доста по голям мотор. Ако караш по малко, за тия пари можеш да получиш доста по добра кола и по луксозна с риск обаче да има доста по скъпа подръжка. Подръжката, като на старите преди 2000г хондички никога няма да я видим отново.
-
1 точка
-
1 точка1000км минах вече ги натиснаах леко 200-100 и ми прави впечатление, че не се измарят както обикновенните, първите 3-5 секунди добре и после все по слаби стават, при новите дискове и надкладки го няма тва. Няма шумове, дори по тихи ми се струват от старите, но вибрации пак има и те са между 80-140 км на 200км няма вибрации много добре намаля. Имам криви джанти не знам тва възможно ли е да вибрира от тях... Старите дискове прави, окачването здраво, апарати супорти водачи пълен основен ремонт и тресе 😁 но поне не дърпа вече на една страна. От гумите се чува виене като на лагер но не е лагер. Новите маркучи със метални оплетки объркани и се чудя въобще дали да ги сменям Профилактично щото все пак са доста стари.
-
1 точкаБялото е скъпо бял мат фолио и наистина лятоска в жегите като сложа длан отгоре, температурата е по-ниска. Основната му функция е да скрие визуално следите от ситната градушка, защото калпавите майстори не искаха да се занимават, а професионално работещите, макар и заслужено, искаха мнОу пара за трайният ефект от уменията си, таа с 1 фолио 2 ефекта.
-
1 точкаЗдравейте, порових се в нета и се оказа "резервен" бушон койторегулира някои от спомагателните бущони в купето. Оказа се че акумулатора имал умряла клетка. Днес го смених с нов и всичко е ОК. Няма утечка.
-
1 точка@CARPERA, при мен дават да се сложи ако искам да си пазя мотора А3/B4 5/40, какво му е на вискозитета? Да ти кажа, 7ма година карам и мотора е в цветущо здраве. Няма как да му сложа 0/30 или 0/20 и като го напъна на 8000rpm при + 40 градуса лятото, да се чудя кво ще източа после, масло ли, лагери ли.
-
1 точкаСлед изминати вече 10К км., мога да кажа, че FUCHS-а от поста ми е напълно читав. Не се е налагало да доливам и не съм усетил да се променя звука на мотора с напредване на километрите. Имам субективно усещане, че когато е студен, моторът е по-тих отколкото с Mobil-а (вероятно се дължи на 0W-то). Продължавам с WOLF OFFICIALTECH C2 5W-30. Живот и здраве, след още 10К ще докладвам и за него.
-
1 точкаЗдравейте, днес бях в Бултрако Пловдив и за мое очудване те успяха да ми направят ъпдейта. Разбира се те за този рекол от Канада не са чували и проверката на CVT няма как да я извършат. Надявам се тази информация да помогне и на други колеги с този проблем :)
-
1 точка#сесо_accord: Моята изглежда съвсем същата. Хубави са. Благодаря на всички за окуражителните думи и за поздравите! Не е лесно да се навиеш да вземеш 22-годишна кола, но когато тези на 13-14 години не са, меко казано, с нищо повече, не е и чак толкова трудно. Специални благодарности на dandilov! Утре отивам в сервиза с неговите препоръки. Ще следя постовете редовно и ако мога и аз да помагам с нещо, ще пиша.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
-
1 точкаСлед отпускането на мерките в края на май получих предложение за работа на морето. Принципно ми мина времето за сезонна работа, но след 3 месеца домашен арест реших да разнообразя обстановката. Имаше вариант да ми се вземе някаква служебна кола, която след края на сезона да се продаде. При заложен бюджет от 1500лв., в който трябваше да се впишат регистрация и обслужване, предложих да си отида с Акорда, а фирмата да му вземе един комплект летни гуми, които излязоха малко под 400лв. Така вълкът остана сит, агнето цяло, а Хондата се озова на морето. Лятото се изтърколи неусетно, а с него и над 8000км. Единственият проблем с колата беше, че CD-то спря да чете дискове. Когато се прибрах в София се оказа, че съседът ми, който се занимава професионално с озвучаване, има сходна с моята аудио драма. Беше си взел един меркел със заводско Bose, което също не можеше да се замени лесно. При него дори беше още по-сложно, защото има и заводска навигация. Вариантите му бяха да търси някаква мултимедия и преходници към нея, но както и да го смяташе резултатът излизаше четирицфрена сума. Като човек аудиофил трансмитерът дори не го разглеждаше като опция. Реши да пробва с една платка, която се запоява към изхода за чейнджър и през нея да се връзва по Bluetooth. Тръгна прекрасно на меркела, но когато тръгнахме към магазина да купим същата и за Акорда реши, че повече няма да свири. Отказаха подмяна, защото не била вързана правилно и 50 кинта заминаха в кофата. Оказа се, че същата платка в Алиекспрес струва $6, а от опит твърдя, че е по-вероятно китайците да върнат пари, отколкото роден магазин. Поръчахме 2бр., платихме $3, за да дойдат по-бързо и наистина след двадесетина дни бяха в пощата. На меркела отново тръгна от раз (и си бачка вече 3 месеца), но на Хондата се оказа, че трябва да се активира AUX-а, а за целта трябва чейнджър. Бях си поръчал от китайците лампички за таблото, че имах 2 изгорели и беше ясно, че така или иначе ще се сваля още веднъж таблото и то не преди да дойдат лампичките. Уловката е, че явно старата техника не се лъже лесно и за Акорд 6 не се предлагат дигитални чейнджъри. Докато търсех съвсем случайно забелязах, че буксата на чейнджърите за Акорд 7 е същата като моята. Реших да рискувам. В олх само един човек предлагаше такъв чейнджър на цена 137лв, а в Али струваше $30. Поръчах и зачаках. В един слънчев ноемврийски ден нещата пристигнаха и се заех с инсталацията им. За моя изненада всичко протече по план и за няма две бири време се справих. Съседът направо не можа да повярва колко качествен звук излезе през чейнджъра (само да напомня, че е професионално изкривен ), а за разлика от неговата платка имах и микрофон за разговори. Пробвах да мигрирам таблото към ЛЕД осветление, но силните диоди, които бях поръчал бяха прекалено големи, за да минат през дупките за крушки, а тези които минаваха не осветяваха равномерно и не ми харесваше как стои. Накрая си върнах оригиналното осветяване, но този път всички крушки му светеха. Ако се загледате на снимката се вижда, че задната броня имаше лека цепнатина. Това беше последното нещо, с което бих тръгнал да се занимавам, но пък нямаше с какво друго и преди Нова година минах през бояджията. За момента мисля да спра дотук. Все пак колата е вече 20-годишна и изненадите тепърва предстоят
-
0 точки
-
0 точкиМлад мъж искал да купи подарък за рождения ден на новата си приятелка, но тъй като излизали съвсем отскоро, дълго се колебал и решил, че чифт ръкавици носят най-подходящото послание: романтичен и не твърде интимен подарък. Заедно с по-малката сестра на любимата си, той отишъл в най-скъпарския магазин за дамска мода и купил чифт бели ръкавици. Момичето купило боксерки за себе си. По време на опаковането обаче, продавачката се объркала и разменила двете покупки. Без да провери съдържанието на пакета, младият мъж го изпратил на любимата си, заедно със следната бележка: "Избрах това, защото забелязах, че не носиш нищо, когато излизаме вечер. Аз лично харесах едни по-дълги, с копчета, но понеже сестра ти носеше къси, се убедих, че се свалят по-лесно. Цветът е малко деликатен, но не се притеснявай - продавачката ми показа своите, които носела от 3 седмици - бяха съвсем леко зацапани. Помолих я да ми покаже как й стоят твоите и установих, че са наистина страхотни. Бих искал да присъствам, когато ги слагаш за пръв път, но нямам съмнения, че доста други ръце ще ги докоснат, преди да успея да те видя отново. Когато ги сваляш, не забравяй да подухаш малко в тях, защото ще са овлажнели от носенето. Помисли си само, колко хиляди пъти ще ги целуна през предстоящата година!!! С много любов! P.S:.Най-новата мода била да се носят леко подгънати - така, че част от вълната да се вижда."
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00