Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.09.2023 in all areas
-
3 точкиПробвах го това с безжичния Android Auto и работи при мен. Отделно ,детето се намеси леко по визията на дисплея😀
-
2 точкиK&N HP- 1004 от amazon.de. Цена на промоция 11,41 евро, безплатно доставка (дойде ми с други неща). Търговец: Amazon. Пристигна от Чехия 😳 В този картонен плик и полуразтворена кутия Капаче на филтъра, отново, както и Purolator Boss, въпреки "примиум" характера на марката НЯМА. Има разлика във външния вид на филтъра на сайта https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B000C3YTM0/ref=ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1 и това което идва. Графиките са върху лепенка, както е и на сайта на K&N. Според тях е made in USA. Според сайта на К&N, отново, противодренажния клапан е от гума (high temperature nitrile) И задържа до 98% замърсители на 30 микрона. Дизайна на лепенката този път съвпада с полученото. След като го използвам, ако някой който разполага с менгеме и добри режещи инструменти помогне, ще го срежем и ще постна снимки на състоянието му след 4-5 хил км.
-
1 точкаЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L, 4 X 1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L, 2 X 1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30, 1 X 4 L Стойност на поръчката: ( 4*14.99€ + 2*16.20€ + 47.95€) * 2.15 = 301.67 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря
-
1 точка
-
1 точкаВъпреки английският си произход (там само е сглобяван), моделът е достоен дълголетник, та ако можех да съдържам повечко коли, не бих се разделил с моят.
-
1 точкаПиша със закъснение, но сега виждам темата, а все пак имам "почти" същата кола от близо 4 години - даже си имам тема за нея. И за мен покупката на Акорд 6 не беше "голямата ми мечта", но просто попаднах на читав екземпляр от точно този модел. За времето досега определено мога да кажа, че не съжалявам за покупката. Вярвам, че и с автора на темата ще е така. Все пак става дума за 20+ годишна кола и се налага да се смени туй-онуй, но цените определено не са стряскащи, а някои неща (като печално известните дръжки на вратите) подлежат на "кирилизация" и стават направо вечни. Сега да кажа защо написах "почти" в началото. И моята е сив хечбег, 1.8, набор 2001, но с маааалко по-голям пробег (взех я на 221к, скоро ще чукне 270к) и по-високо ниво на оборудване. Всъщност в последното виждам единствения недостатък на коментирания екземпляр - няма шибидах, халогени, пръскалки на фаровете, а огледалата не са в цвета на купето. Това предполага, че и вътре сигурно е "постничко", но пък неща, които ги няма, няма как да се счупят ;). Желая много безаварийни километри!
-
1 точкаНе съм й правил много снимки,като изключим на някоя зарядна станция... Автомобила е много специален,поне по мое мнение изглежда приятно,щом дори и на дечица им е интересен.За екстрите и комфорта няма какво да коментираме.При всички положения в страната едва ли се движат повече от 5-8бр. От месец юли сме й навъртяли 3500км и за сега няма оплаквания. Купена е от "Караток",като Чавдар Ташев откликна на всички въпроси от наша страна. Без да сме виждали автомобила на живо,хората направиха какви ли не снимки и описания,плюс безплатна доставка до Варна. Два пъти съм имал леки тревоги със зарядни, като единия беше по пътя Варна-София. На зарядно на Финес до Търговище (Ловна среща) не поиска да зареди. След около час мислене и разговори по телефона разкачих за 30сек.минуса на акумулатора и успях да заредя. Като разход в момента имам 14.2 Кара се основно градско и се зарежда в гараж на нощна. За мен най-хубавото в автомобила е тишината и комфорта,който предлага,което за такъв малък автомобил е направо невероятно. Варна-Созопол от 100% пристигнахме на 14% Варна-Велико Търново с едно зареждане за 10мин. в Търговище Не ми харесва,че по магистрала трябва да се кара леко(90км/ч),но така или иначе автомобила е градски и 90% от времето се използва в града. Поздрави!
-
1 точкаЧестито колега! Дали си струва? И още как! За 25 години смених 7 коли, от които 3 хонди, като разбира се съм пробвал и други модели и мога съвсем уверено да заключа, че Акорд 6 (особено с двигател 2.0, като предполагам и 1,8 няма да е кой знае колко различно) е невероятно съчетание между комфорт, икономичност, пъргавина, дизайн, стабилност, връзка човек-машина ииии най-вече здравина! Моя го имам от 8 години и въпреки, че в момента карам вече над 20000км в ръчен режим на автомата поради буксуваща 2ра скорост, не искам да се разделям с тази кола. Хечът има предимство на багажника, вкарвал съм цял фотьойл и вратата си се затваря без проблем. Твоята я мярнах съвсем случайно по обява и се озадачих, че още съществуват такива съхранени уникати, особено моторното отделение. Ще ти служи дълги години, единствено се оглеждай за течове на масла тъй като с годините си стареят гарнитури, семеринги, о-пръстени и други уплътнения, които прецакват общата картинка. Относно корозионната устойчивост бих се усъмнил дали даже не е по-добра от 7ма генерация, но вероятно зависи откъде идва колата и в какви условия е карана. Та ако идваш към Бургас пиши да и се полюбуваме
-
1 точкаВ момента ги монтират до 1-2 дена ще станат и ще дам отзиви. Оказа се, че колата тресе не от криви дискове или главини, а от забили водачи и апарати, правя пълно обслужване на апарати, супорти, водачи, маркучи, дискове, надкладки, течност. Скоро ще споделя как е положението. Оказа се, че заводски контакната площ на надкладките си е такава, както казва колегата това може да е причина да не спират толкова добре като немските коли например.
-
1 точкаАко е в такава идеална кондиция, при правилна поддръжка ще я караш много над 7 години. Трябва само хубаво масло и честа смяна. "Хонда обича прясно масло". За този двигател и при твоята експлоатация (20 000км/година): 1. Реглаж на клапани - на 40 000 км. 2. Ангренажен ремък - смяна на 4 години. 3. Масло на скоростната кутия - Honda MTF-3 - смяна на 2 години. 4. Двигателно масло пълна синтетика (https://forums.hondabg.com/topic/119682-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-27-ми-септември) Със спецификация: ACEA A3/B4 - смяна на 7000 - 8000 км. ILSAC GF-6A - смяна на 6000 км. И вискозитет 5W-30 (0W-30). 5. Важно! Качествен маслен филтър, иначе язък за маслото и за двигателя...: - OEM Honda 15400-PLM-A01 - OEM Honda 15400-PLM-A02 - OEM Honda 15400-RTA-003 - NITTO 4HM-113 - HAMP H1540-RTA-003 - CHAMPION COF100208S - Purflux LS350 - MAHLE OC617, made in Austria или made in Bulgaria. В никакъв случай made in China! 6. Важно! Качествен въздушен филтър!
-
1 точкаМаслен филтър CHAMPION COF100208S Закупен online от български дистрибутор на авточасти. Може да бъде закупен на цени от 5,83 лв. до 8,00 лв., в зависимост от търговеца. На кутията филтърът е представен за използване в Civic VII, но в сайта на производителя , Part finder-а го дава и за други модели Civic, Accord, HR-V, CR-V, дори и за Legend. Преди да го купите, направете справка за съответствие тук. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Размерите му са по-големи от тези на масовите филтри за Honda, но уплътнителният, външен О-пръстен е със стандартни размери и правоъгълно сечение. Ще пасне на повечето Хонди, там където външният диаметър на филтъра не е пречка! Ето как изглежда, сравнен с MANN W610/6: Вътре всичко е чисто - предимството на защитния целофан! Вътрешната макара (цедка) е уплътнена добре. Филтърната хартия е наредена и залепена изключително равномерно и прецизно. Няма излишни остатъци от лепилото като при някои други филтри. Снадката между двата й края е подсигурена с метална пластина. Конструкцията е здрава и не поддава на натиск. Филтърната хартия е със средна дебелина, съпоставима с тази на Mann W610/6, но е много по-плътна и въобще не прозира на просвет. Ще има по-добра филтрираща способност при малките частици. Поради по-големите размери, филтърът има изключително голяма филтрираща площ - около 1090 cm2 ! Това ще осигурява и по-добър поток на маслото. По-големият обем на филтъра ще осигури и по-голямо количество масло за пълнене, в маслената система, което е още едно предимство. Противодренажният клапан е изработен от стандартната черна гума, но е достатъчно еластичен при стайна температура и затваря бързо и плътно. Тук би отивало повече, ако беше изработен от силикон, но се надявам при ниски температури да си върши работата и така. Байпас клапанът е с диаметър 1,006 cm и отваря при натиск от 1,2 kg, което прави налягане от 1,48 bar. Малко по-високо от нормалното, но приемливо! Заключение: Един незаслужено пренебрегван от мен филтър, дълги години наред... - Изключително прецизна изработка; - Голям обем; - Много голяма филтрираща площ; - Плътна и здрава филтърна хартия, не прозираща на просвет. - Притежава една от най-ниските цени на пазара в момента. След подробния анализ, спокойно мога да кажа, че този Champion е истински шампион в "лигата" на средния клас филтри!
-
1 точкаВзех, че се "престраших" и започнах да разглобявам Самото сваляне на кората на вратата, на огледалото и достигането до механизма не е кой знае каква философия... Стигнах до моторчето, откачих платката и развих 2та болта (винта), които държат самото моторче, за да мога да го извадя нагоре... Интересно, но зъбното колело си беше здраво . Въпреки това, реших да го сменя с новото (метално) и започнах да сглобявам (тук видях малко зор ). След връщането на огледалото обратно на колата, вече го няма това постоянно цъкане при даване на контакт . P.S. Нямаше да се справя без подробното описание на "desap" и на "NikiG" в една друга тема (ще кача снимка, за да е по-удобно и на други хора да гледат стъпките).
-
1 точка
-
1 точкаПривет, колеги! Реших да освежа отново темата като потвърдя, че семейния кораб все още се продава. Ако някой се интересува, може да ми драсне на лични. Поздрави!
-
1 точкаНе са всички така .. Тези на които им държи клапанчето в маркуча между сервото и колекторите, сутрин втвърдяват педала на 2-ро, 3-то припомпване ..
-
0 точкиНа голямото ЕКО в Плевен от вчера. Снимката е преди да почне зареждането, а видеото е в процеса на пълнене. VID_20230924_111817.mp4
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00