Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.09.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Ето тук ще намереш оригинално и много други хубави масла.
  2. 3 точки
    С четири думи - карам две дизелови Хонди 😊! Сега : не превръщайте темата, бензин или дизел (преди доста години, съм пускал такава тема - който го интересува може да я намери и прочете) и не спорете кое магаре е по-мъжко. Колега, качваш се и караш двата вида двигател - но на купето на CR-V и си взимаш решение. След избора на вида двигател, търсиш читаво такова и си ти. За твоя информация, карам и двата 2.2 кубикови дизелови двигателя (140кс. i-ctdi и 150кс. i-dtec) и да ти кажа нямат грижа, но са на реални километри и са поддържани от мен безкомпромисно. Стария ( 140к.с.) вече е на почти 300х.реални и си е като нов - няма тропане или лопане на вериги, течове или харчене на масло, няма проблеми със задния диф или скоростите. Здрав и устйчив двигател се оказа, макар че беше първия дизелов на Хонда. И понеже не желая да се разделям с него, съм му приготвил този пълен оригинален комплект за 1900лв. : който, ще сменя следващите дни. Между другото, много колеги го сменяват на "оригинални 180 хиляди" 😊, защото веригите им такали, ама според мен са били на тройно повече километри. За въпросните километри, на този дизел, като скъп ремонт съм сменил, само комплект съединител с лагера и демферния маховик за 1800лв. с труда и сега комплект ангренаж (макар да няма признаци - но искам "да вържа попа", защото ми харесва тоя варел) Като купе на CR-V, за тези години и киломерти, съм сменил тампоните на окачването, воден и климатичен радиатори, една машинка на врата, ремонтиран патрон на контактния ключ, задни дискове(другата година и предните😊) и естрствено - наклдки, филтри и масла. Та скъпата поддръжка на дизелчето е това. Многото километри не го плашат, стига да се поддържа правилно, а и този тип двигател, няма общо с атмосферния дизел. П. П. Еврогейовете, налагането на "миксерите" и налагането на принудителни забрани, са виновни за отдръпването от дизела. Почитателите на бензиновите, да не се заблуждават, че ще ги карат много повече. Успех в избора и безаварийно.
  3. 2 точки
    И Хондата не обича само "хондовско" масло. Даже още повече обича по-добри масла, които може да намериш в сайта от препратката по-горе.
  4. 2 точки
    Победа от тази вечер! Разходът хич не е зле за бензинов Акорд извънградско на това разстояние, нали?
  5. 1 точка
    При мен показва преди, колко време съм запалил мотора. При всяко палене стартира от 0. Така ме устройва и не съм го джуркал.
  6. 1 точка
    По сппмен, там няма бушон. Не съм сигурен дали и гнездото не е без пинове. Тези гнезда при мен са без бушони.
  7. 1 точка
    Дневни, светлини, но не за европейските модели. Горното е 2,4 бензин, долното 2,2 дизел. И двете фейс.
  8. 1 точка
    вече съм тунингован, гаранцията да го духа
  9. 1 точка
    Тип Z1 е стария клас на одобрение, новия е DW1, тъй че сам си прави сметката. И все пак, ако колата ти е стопанисвана до сега от достоен притежател то вероятно кутията ти съдържа DW1 и ще е противопоказно да се опресни със стария вариант. А замяната на оригинално с друго масло изобщо няма да коментирам, за едно опресняване ще спестиш около 18-20лв. и ако това те събаря не знам какво да кажа.
  10. 1 точка
    Сменял съм и масла и филтри .Филтрите са два,единия е отпред на кутията,другия е под капака на скоростите и се води се цедка. С тях се сменят и няколко о пръстена.Информацията която дадох за интервала на смяна по нагоре също ми е дадена от Бултрако.Това са номерата за частите необходими за цялостно обслужване на кутията. 25450-P4V-013 Filter 91305-PN4-003 O-Ring 91302-5T0-003 O-Ring 91303-5T0-003 O-Ring 25420-5T0-003 Strainer Assembly 91308-5LJ-003 O-Ring 21814-5T0-000 Gasket
  11. 1 точка
    Поръчай си го от общите поръчки, ще ти излезне по-евтино Колата в гаранция ли е, ако не според мен не го взимай от бултрако. Също така колата само с предно ли е или AWD ? @Honda_Z е сменял масло на HR-V та може да ти даде яснота
  12. 1 точка
    Маслото от пробата изглежда като "ново". За това имат заслуги горивото LPG и големият процент извънградско. КТМ не го мисли. При LPG няма конкретна препоръка. Притеснителното в случая е намаляването на нивото по щеката. Ако се убедиш, че двигателят е започнал да го гори - сменяй. Тръгнало е значи. Колкото и добре да изглежда на хартията. Какво си намислил за следващо?
  13. 1 точка
    Здравейте, Трети тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –193 437 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7389 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 89/10; 7) Средна скорост 75 ; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 98 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 770 литра DS Oil, Shell (България), Knez Petrol (Сърбия), MaxiLine, EDO, M1 Petrol (Унгария), AVIA, AGIP, TOTAL (Германия),Carrefour, Auchan,TOTAL (Франция), Lukoil (BG), EkoPetrol (BG); 11) Kтм = (л.770 / 4.3 л.) ≈ 179;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., в Германия, където е разрешено и повечко, като мисля, че имам лек спад 1-2 мм на маслото по щека. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). P.S. Явно при реални моточасове Ктм не е много съвпадащ. Вероятно тябва да се прави и корекция при гориво LPG с около 20% и даже тогава пак не е много показателен. Предполагам това е от предимно магистралното каране с голяма средна скорост. Гурутата да се изкажат по този въпрос по възможност.
  14. 1 точка
    Относно "нютоните" - оборотите на които те заглъхват б дизела, на бензина там се събуждат. Тоест - зависи кой какво търси от двигателя и като цяло от шофирането. 2.4 не е проблем да се кара лежерно до 3000 об/мин, а който иска повече - има си ВиТЕК. Частите за ремонт са едно, а загуба на време и разправии (включително дирене на читави майстори), както и нерви също са фактори. С 2 думи - карам 2 бензинки на газ.
  15. 1 точка
    Всеки си има своята истина.Това е малко като кокошката и яйцето. Ти сам изброяваш плюсове и минуси. От 2002 съм имал винаги бензинов личен автомобил и служебен дизелов., т.е. имам наблюдения и върху двете. Ако е нов, то дизела има резон. Понеже вероятно ще попаднеш на кола навъртяла много километри( а голяма вероятност и да са връщани) аз бих се притеснявал да взема 13-15 годишен дизел на поне 250 000 км. което в комбинация с калпавата нафта в БГ би смущавало съня ми. При 2 еднакво стари автомобила със същия пробег за мен бензина е далеч по-безпроблемен и дурако устойчив.Нека обаче крайното решение си бъде твое, за да може при проблем да се сърдиш на този дето гледа от огледалото
  16. 1 точка
    Бензин впредвид нафтата която продават. Опцията газово което се изплаща за макс 2 год. Само вземи маслото двиг. двойно по обем при дизела и цена и тн. Тово че цената на колата е доста по-ниска от бензиновите варианти трябва да ти говори нещо.
  17. 1 точка
    Бензинът нямал нютони? Това някаква смешка ли е...
  18. 1 точка
    Аз сложих подсилени айбах, и се изправи задницата и се вдигна, вярно скъпичко е, но лесно се сменят, няма нужда от майстори. Е, само трябва да вземеш от някой винтов калъп за свиване.
  19. 1 точка
    Имаще и други "пърпоретки" - с по-малко цилиндри и тръкала: Абе, доволни сме и е ентусиазиращо за 1 млад духом, дето реставрира тенекето на 1 млад телом. Таквиз ретро сбирки са полезни, особено за младите, да видят че техниката не почва от макферсона и инжекциона, а за А Б еС-и и т.н. смеси на тоци с инфо потоци дедите не са и мечтали, али па да са ги желали. Истински хеви метал, е малко поолекнал. Е, некои се крЕпят като свещици, други са грозни като вещици, нооо в апокалипсиса ... след новите коли ще останат само старите! Дано ви е ХА ресало, нооо - друго си е на живо да видиш, да пипнеш, да сравниш, па да поцъкаш с език - во славу на предците, както и на всинца тези, дето са се, и ще се грижат за това, МПС-то да не стане като с прасето - уж го коландриш, а за коледа го за ко ли ш го гледам веке.
  20. 0 точки
    То има ама в сравнение с тези на дизела са многооооо малко [emoji2] Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  21. 0 точки
    Във вторника сутринта идвах от София за Бургас и както се очакваше, моята потрошена и раздрънкана Лада Самара се повреди. Влязох в аварийната лента в очакване някой да ми помогне и след 10 минути срещу мен се появи впечатляващ Mercedes Benz Kompressor със 190 км/ч. В един момент гледам, че момчето с мерцедеса дава на заден ход и се връща към мен. И изведнъж, младежа ми предложи да тегли бедния ми боклук до Бургас. Оставаха ми 162 км още. Аз приех веднага, но го помолих да не кара твърде бързо, в противен случай моят таралясник и аз щяхме да свършим в някой канавка (очевидно). Разбрахме се, че той ще кара бавно, а аз ще му правя къси-дълги всеки път, когато се отплесне и повиши скоростта. След това, мерджанцедесчето започна да ме тегли и когато се отплесваше, аз му премигвах къси - дълги и той намаляше. Всичко си беше наред, докато по едно време не се появи Porsche Carrera GT 2, черно, тонирано, лошо изглеждащо, което плашещо си беше конкуренция на Мерцедеса. Този обаче не му пусна фандък и като даде газ до дупка, по едно време гледам ладичката ми се движе с 90, 100, 110 и като почна да ускорява, превъртя километража и сигурно лепна по едно време 120, 130,150, 190, 210, 240, 260 км/ч!!!! Вече бях се стресирал малко, почувствах се отчаян!!! Давам му къси - дълги като луд, докато тия двамата луди се движеха едновременно почти броня до броня.... По едно време, някъде там минахме покрай полицейска патрулка в близост до един паркинг за тирове. Мамка му, дори не видях радара, който записа внушителните 270 км/ч. Тогава полицаят се обади по радиото на следващия катаджийски пост в посока Бургас. После четох доклада и останах потресен. Полицая е описал дословно и буквално: Внимание! внимание! Двама мъже, единият в сребристосив Mercedes Kompressor, а другият в черно Porsche Carrera GT 2, двамата се гонят по магистралата с над 270 км/ч и момчета... Аз кълна се в майка си, в децата си и в работата си, че зад тях, залепен на по-малко от 2 метра за мерцедеса, хвърчи някакво хлапе с Лада Самара и му пресвятка къси - дълги, за да го пусне да мине!
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Аеродинамика му е майката! https://aerocivic.com/ Сигурно ще се стори грозно (с подръчни материали е) и прекалено - но сваля разхода наполовина и някои дребни неща са приложими и за нашите коли.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...