Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.09.2023 in all areas
-
2 точкиЗдравей, Ravenol VMP ще играе ролята на "стабилизатор" в тая смес. За съжаление не ти се получават снимките. Телефонът ти не може да предаде бялото като бяло, а от това не може да се направи правилната обработка по-нататък. Опитах се да направя изкуствена корекция на бялото, но образът след това става недействителен. все пак се получи това: За сега сместта е обрала някакви остатъчни замърсявания, но все още не се забелязва натрупване на нещо друго. Карай нататък и следващата проба се опитай да я сканираш някъде, вместо снимка с телефона. Тогава ще се видят по-ясно нещата.
-
1 точкаСлед пътешествия с новия автомобил очаквах по-скромен разход на гориво - 500 км пробег по магистрала на темпомат 140 км/ч - 11,2 л, на връщане 500 км със скорост 160 км/ч - 12,9 л. При ускорение и катерене на баир реве като хималайска мечка - явно е за по-спокойно каране
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, имам следния въпрос, за който не мога да намеря официален източник на информация. Искам да купя кола с валиден преглед (ТЮВ) от Германия, от частно лице, на името на майка ми и да й я докарам на ход. Вече съм купувал кола за себе си от там, от частно лице и процедурата ми е ясна и спокойна. Тъй като колата е за майка ми, която не искам да водя с мен - има ли как да направя горното, така че в България да мога да я регистрирам на нейно име директно и да не се занимаваме с прехвърляния? Много бих оценил мнения от хора с опит от първо лице или посочен официален източник. По форумите е пълно с мнения от сорта на "май трябва пълномощно", които са непълни и повечето са от преди билизо 10г. Иска ми се да разбера какво със сигурност е нужно, преди да купя еднопосочен самолетен билет. Дано е полезно и за други в бъдеще - ако намеря информация сам, ще я споделя.
-
1 точкаSSV е звяр! А пък и този път си направил много добра проба, без да разлееш капката. Маслото все още има доста ресурс. Тепърва е заформило краевата зона и започва да насища ядрото. Дифузната зона и тя все още е малка. Може да му направиш едно опресняване, но само с остатъка от Равенол-а. ESP-то не го слагай, че ще рзвалиш хубавата рецептура. При този вариант няма да разберем кога най-накрая (на колко хил. км.) ще насити ядрото. Ако си го прежалил вече, тогава - смяна.
-
1 точкаКапков тест 6 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 237130км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 13000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 31.08.2023г. 8.Мото часове около 260 9.Изразходвано гориво 1190л.газ и 169л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 5 мм от макс на щеката(при студен двиг.). 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Хубаво ядро и палитра от цветове! Единия вариант е смяна, а другия източване на литър и половина с помпа и наливане на свежо равенолче (имам останал ,плюс ESP на мобил)!Повече клоня към първото,защото този двигател,не е каран толкова км.с едно масло.
-
1 точкаМаслото за автомата е това,не прави експерименти с други. Ето как се мери маслото автомат
-
1 точка@Rakeem, то стана дълго и неразбираемо написаното горе Сложих TRW накрайниците, защото за да сложа ОЕ има доставка а други афтърмаркет не ми се търсеха. Просто с флекса скъсих единият на TRW с 5мм. Трябва да се прави внимателно и точно, защото после гайката трябва добре да прилегне към него. Относно резбата, тя е с около 13-15мм по-дълбока та не е проблем скъсяването. Иначе като гледам, мисля, че повечето ако не и всички афтърмаркет са толкова дълги. Ако се сложи афтърмаркет и вътрешен накрайник, там резбата според мен ще е достатъчно дълга и няма да има проблеми. При мен, вътрешните си останаха ОЕ но външните са на TRW и резбата на вътрешните идва на косъм, защото е по-къса за афтърмаркета Ако бях свалил вътрешните и да монтирам новите TRW-та, нямаше да пиша толкова но кой да знае, че така ще стане. Знам защо питаш. Като дойде време, трябва да се мери при теб и да се види. При мен, от едната страна остана място за реглажната гайка ама от другата, не. Нямаше как да се регулира там ако се налага, буквално гайката беше в краят на резбата на вътрешният накрайник. Принципно, можех да рискувам и така. На реглажа, точно тази страна я бях уцелил и беше само 0.3 градуса разликата а другата 1 градус та можеше и на косъм да мине без рязане ама няма как да се знае а 2-ри път не исках да разглобявам. P.S Слагам все хубави части или поне се старая ама побългаряването и тук е факт
-
1 точкаВтори тест! Първи на #1456 1. 5-30 масла: 1,25 l RAVENOL VMP USVO; 1,0 l Petro-Canada SS; 0,5 l Yacco Lube GDI и 0.75 l Longlife lll HCSYNTHESE, ACEA C3, API SN, VW 504/507 oт Кауфланд!! 2. Hondaта от профила. 3. Общ пробег на автомобила: 356 190 км пише на километража!? За 220к грантирам! Но мотора е на 16 700 км, след основен ремонт от ФЕНА!!! 4. Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата: 1630 км. 5. Цикъл извънградско/градско: Около 1100 км. Сф-Лом-Сф, през Петрохан и Сф-Бургас-Сф, през Бачково и в двете посоки. Каране на Wаze с ограничнията (често над!) . По АМ "Тракия" с трафика в лява лента, с над 4200-300 об/мин (140-150 км/ч) и разход на LPG около 15 л/100 км!! Цялото извънградско с климатик (без Петрохан). / Около 500 км. 6. Средна скорост ... 7. Сезон на експлоатация: 31.07.2023 до 30.08.2023. 8. Мото часове ... 9. Изразходвано гориво ... газ и за 18 км по Тракия бензин, че обърках нещо разчета! 10. Обем на налятото масло при смяната: 3,5 l. 11. Доливане: няма; няма разход. 12. Маслен филтър: MANN W610/3 13. Въздушен: ... 14. Режим на използване: тежък!? 15. Предишни масла след ремонта: 1. смес за разработване от ФЕНА; 2. 5-40 Yacco VX600 от ФЕНА; 3. 5-30 Yacco Lube GDI от Боби - HPP Garage. 16. Пробата е взета от напълно загрял двигател над 10 мин. след изгасяне с ДОПИР на щеката до хартията. 17. Сушена е 24 ч на стайна!? температура. 18. Снимка с телефон, според допълнителни инструкции ;-) Първата снимка е на директна, а втората на индиректна слънчева светлина. Дано този път са ок. 19. Източено от пробката на загрял двигател БЕЗ несливаемото количество. p. s. Наложи се спешна смяна на масло, заради дълго пътуване, което пък отпадна. Сложих коктейл от масла, останали от предишни смени на СR-V то и Фабия 1,4; 2002; AUB мотор. Любопитно ми е /вероятно не само на мен/, как ще се държи тази смес и се надявам да разберем!
-
1 точкаВ всеки магазин за авто аксесоари има щипки. Идеята тук не отвор да е запушен,а отводнителния канал под стъклото с времето от прахоляка става кал и така той се затлачва и капе през вентилатора.
-
1 точкаВ Събота се наложи малък ремонт на тръбата за хидравлично масло (обратното). Скъсал се един от захватите и се протъркала. Някой ден ще огъна медна тръба, да сменя цялата, но за сега няма течове и ще кара така.
-
1 точкаТя системата никога не е работила, но племето винаги чака да дойдат Пенчо, Генчо, Атанас и Спас да го оправят. Народопсихология какво да се прави, така и ще си бъде! Преди години (някъде 35-6) имах чисто нова Шкода 105Л, желана и чакана 11 години (с вноска от баща ми). На 8-мия или 9-тия месец излизам една сутрин в 5 часа да отивам на работа и кво да видя? шкодичката я няма там където я паркирах винаги, върнах се в къщи и веднага звъня в милицията а те ми викат ела сега тук да пуснеш една молба ли беше, жалба ли не помня. Тръгвам аз ядосан и на 100 метра си намирам колата с отворени 4 врати разбит ключ и патрон на боша, кабелите навързани и колата на контакт но изгасена. Връщам се до вкъщи, пак се обаждам на дежурния милиционер и му казвам какво се е случило като го питам няма ли да пратят група за отпечатъци или изобщо няма ли да дойде някой негов колега да огледа колата, а той ми отговаря: ква група бе? щом си намерил колата прибирай си я и не се занимавай че няма да я видиш бая време ако се захванеш с милицията. Това беше 87-ма или 88-ма в началото, та винаги си е било така, и тогава и сега на никой не му се работи, сега обаче и реват за по-големи заплати. Пожелавам на потърпевшия колега да си освободи колата възможно най-скоро!
-
0 точкиНе знам на колко км раждат тия кутии ама май не са от най-здравите и то при нормално каране, без пилежи и терор над диференциала. Специално дизайна на лагерите ми се струва куц.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00