Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.07.2023 in Мнения
-
3 точки@ceco_accord, не виждам добре дали има подпори обаче големи сакътлъци стават само с тия детските крикове. Има 1 джанта завряна под прага но тя няма да помогне много ако поддаде крикчето. Ако не съм видял добре и си сложил подпори, извинявай за коментара. Ако няма обаче така както е застанал малкия е доста опасно. Тия крикове са много зле. Купил съм професионален крик и дори на него пише да не се завираш под колата само с него. Купи подпори и оставяй колата да виси на тях всеки път като я разклащай да видиш дали е стабилна преди да се прави нещо под нея. Белите стават за секунди.
-
2 точкиДнес Бог даде сгодно време, та БОяДИсахме задните калници. Направих показно по десния на падуана и му оставих грубата работа и левия - аз съм по детайлинга. Той малко пооцапа черното със сиво, та се наложи след него да ретуширам, нооо, съм доволен, а и той от себе си и резултата. Обичам да си играя с "хоби кара", а и той придобива някакви умения, и по-важното - мерак!
-
2 точки
-
1 точкаКак завърши денят ли? С хамалско псуване, понеже не успях да развия 1 от видиите на дясната врата, но пък си гладах Fan1. Обаче, всяко зло за добро - нямаше да усетя разликата между правена и девственна врата. От К-fleks-a теглих вътрешно на външната ламарина 1 фаша под лайсната и напръсках долу с течен парафин. На вътрешната ламарина затворих само малките отворчета и този горе отзад (при бравата и ключалката), а долният голям в който влиза резонаторната кутия оставих отворен. Пропуснал съм да снимам етапа. На кората сложих само горе. От плътната вата резнах 1 парче 76х40 см и го окантих със скоча + пред него още 1 мъничко, а от подложка за паркет уплътник около говорителя. Реших че това е достатъчно и в традициите на Хонда, които някога са се вдъхновили от рекалите на Колин Чапмън, относно теглото на спортната кола. Возих се после и актуално в движение звук има само отпред - мотора (там още не съм пипал нищо), а лек шум само от дясната врата, която ще направя като лявата. Пак мерси на Митака, че ме светна за вехтата вата! VID_20230730_201954.mp4 VID_20230730_204844.mp4 VID_20230730_204832.mp4 VID_20230730_203911.mp4
-
1 точкаShell край Ямбол на АМ Тракия => Созопол => Стара Загора => София Половината от маршрута с климатик и малко градско и извънградско за цвят. По Тракия имаше и няколко задръствания, та условията бяха далеч от идеални. Не е като дизеловия акорд, ама като за 252 коня на бензин, пак бива.
-
1 точкаПерез е шушумига няма как да няма разлика, бащата на Макс дъртия Верстапен беше такъв като партньор на Шумахер и понеже не иска детето му да е като него (аутсайдер) явно сега от разстояние на времето виждайки грешките които е допускал предпазва малкият от тях за това и всеки път е на пистата и не пропуска състезание, той иначе няма на какво да го научи. В момента който не го видим там значи е преценил, че няма от какво повече да го предпазва, родител нормално. Ферарито трето, ми крайно време беше. Уилямс с напредък това е добре а на Момчил мога да му пиша двойка след като го нарече малък тим, тоя от небето ли падна и изобщо щО ли му дават трибуна, иначе как само благо говори за Луис чак мед му капе от устата, тоя не разбра ли, че ерата му свърши и на какво ли се надява. Когато се опита да се подиграва на биковете Тенчев го спря от ефир за две или три предавания но май не разбира от намеци.
-
1 точкаРаботата е там, че беше точно обратното. Аз недоумявам а може би и целият свят също. При положение, че Перез на няколко пъти в една обиколка му му се бута сам, засича го и не оставя място, как наказаха Хамилтън вместо него. Той видов ден бързо дойде всъщност.
-
1 точкаКакво включваше комплекта? Или на прост език, колко неща смени? И ако не те затруднява, кажи сменените части.
-
1 точкаЗдравейте. Трудно значи се прави проба на по ниско визкозитетните масла. Не искам да го карам повече от 10000км. На 9000 км го сменям винаги. Сега ще направи малко повечко. Като цяло не исках да минавам на това Масло в смисъл визкозитетът ,но така стана. Като навъртя пак с новото масло брой километри ще пусна проба. Благодаря отново!
-
1 точкаНай-накрая! След 33 години къртовски труд! Сбъднах мечтата си - карам чисто нов Мерцедес! п.п. Това е служебното ми возило. За 6 месеца денонощна езда - 77000км.
-
1 точкаdandilov Инженер Много добре се представя този хидрокрек на Amsoil. Изненадан съм. Но и дългите преходи си оказват положителното влияние. И аз се изненандах, доста чисто е, ако стане и една Анталия ще му заформя с още 2500 да видим, ако не ще следим на всеки 1000. Филтърът не е сменян. Спадна с около 1-2 мм, но според мен бива, тук-таме по Германия я понатисках
-
1 точкаБлагодаря за коментара!Да видно е,че маслото е в доста добро състояние. По скоро ме притеснява, че карането на повече извънградско и магистрали,предполага и по големи високи обороти,за по дълго време.Обичам да я карам и над 4500 об.,но никога рязко и също далеч от червената зона на скалата. Да,него съм купил и мислех преди жегите,но пустото "SSV",излезе желязно! Дано поне има добри миещи свойства и не трупа отлагания. Поздрави!
-
1 точка@Тъмнозелен самурай G86-P Много добре се представя този хидрокрек на Amsoil. Изненадан съм. Но и дългите преходи си оказват положителното влияние. @goga На VW всяко масло с HTHS ≥ 3,5 работи добре. Само,че при гориво бензин това C3 не го карай повече от 6 хил. км. @ceco_accord Супер се развива маслото. Тепърва започва да заформя ядро. Все още не е започнало да става интересно. @MotoMK5 0W-20 маслата, поради ниският си вискозитет, не дават стандартна картина при капковите проби. Няма отчетливо заформени ядро и дифузна зона, както при по-високите вискозитети. Тук може да се следи предимно замърсяването на маслото и от него да се правят изводи. Виждам, че е понатрупало замърсявания и не бих го карал повече от 10 хил. км. Даже се позамисли за смяна преди това. @JHM Намерил си си точното масло. Карай до 14 хил. км. и да видим как ще е тогава. Има запас от TBN, понеже си на LPG, чисто е все още, с PAO е в състава си, има силен ZDDP. Още не е за смяна. После може да пробваш и FDS 5W-30 за сравнение. Вече има ACEA A7/B7.
-
1 точкаВ крайна сметка обиколих 5 магазина за "лагери и семеринги" и намерих много близък размер, всъщност различни много близки размери. Занесох ги всички на баща ми и те са ги сменили, не знам точно кой размер е паснал най-добре, но проблемът е решен.
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 4 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 234100км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 10000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 55 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 26.07.2023г. 8.Мото часове около 185 9.Изразходвано гориво 900л.газ и 130л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 2-3мм от макс на щеката. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Изглежда добре,но листа явно се е наклонили и капките са тръгнали в единия край. Следва смяна близките дни.
-
1 точкаДавам обратна връзка по темата, тъй като проблемът вече е решен. Причината беше, че бяха сложили неподходящи ксенонови крушки. По спецификация трябва да са D4S, а бяха сложили D2S (така купих колата). Понеже D2S работят на по-ниско напрежение от D4S, управляващия блок го отчита като грешка и ги изгася (в последно време беше почнал да гаси и двете крушки и реално нямах фарове). Благодарение на сервиза на Бултрако в София беше отстранен проблема - те ми казаха да сложа D4S крушки (както си е посочено и в книжката на колата) и вече имам светещи фарове.
-
1 точкаНяма нужда от гадаене на боб. Парт номерата са 15825P8AA01, 36172P8AA01. Така излиза, че грешката е вярна.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте. 1) Автомобил – Honda Accord 8,R20A3,2.-Ivte,ръчни скорости, 2012г. 2) Масло – Ravena Oil 0w20 ECS 3) Маслен филтър –Mann W-610/6 Въздушен –HERTH+BUSS; 4) Общ пробег на автомобила –122989 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -7403 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост – Незнам 8) Сезон на експлоатация – от 06.12.2022 9) Моточасове – Незнам 10) Изразходвано гориво – LPG около 680 литра и Бензин А95 около 30 литра. 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател след 2 км. каране в градски условия(Бях карал около 160 км. Магитрално ,после спрях до магазина и след това се прибрах и взех пробата след 10 мин. изгасяне 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. 13) Доливане на масло – Около 300 мл. 15) Режим на използване:Нормален и от време на време повечко газ.Като цяло колата се кара повече за дълги преходи по Магистрали. 16) Предишно масло Ravena Oil 5w30 DXG 17) Пробата е сушена 31 часа на стайна температура(Нямаше как по рано да я сканирам) 18) . Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката едвам успях да я капна без да докосна(много тръсках и се надявам да е станала добра капка.Другите Капки са с докосване на Хартията) 19) Други. Още ще карам има няма 2000 км. Маслото и слагам новото което е същото и е вече във вкъщи.Предходното масло ми харесваше(нече разбирам нещо) ,но по пепоръки на форума смених маслото.Дано да е станала добра проба,че ми е много интересно как се държи маслото.
-
1 точкаВремето лети, Сивика временно бе по майстори, та след 3 месеца капнах пак след нови само 1400 км - половината градски. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 413384 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 3644,6 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско 2550км / градско 1096км – приблизително 70% / 30% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 25 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 197 дни (зима - пролет - лято) - 5.01.2023 - 23.07.2023. 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 300л. газ и 30л А95. Колата пали на бензин и до минутка минава на газ, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 20-тина км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. След първата капка долях свежи 0,4л. - да е на макс за лятото. 13) Разход на масло за периода 0,0 литра, както и да се юрка моторчето. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
1 точкаТест първи за др. кола. Е тука ми е интересно. 1) Масло – Fuchs Titan GT1 5w40, маслен филтър - не знам какъв е сложил майстор. 2) Автомобил – VW Polo V 2010г., 1,4 бензин, 85к.с. 3) Общ пробег на автомобила - по километраж 143690км., реален - по две. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1290км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 200км. извънградското, останалото градско. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 21.04.2023г. до 23.07.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 130л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,4л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. 13) Последните 1000км. са без катализатор. Качвам снимкa и ПДФ цветен, 600dpi. Снимката не много добре, но ПДФ е ОК. Test Fuchs
-
1 точкаТрасето е спокойно, понеже всеки се тика на Тракията иии ... За предпочитане е, ако искаш да не ти късат нервите и просто да си круизваш. Да - по-бавно е (ако гонеш време), но ако си изпаднал във ваканция и особенно ако графикът позволява попътни екскурсионни спирания тук-там, е приятно под балкана.
-
1 точкаОще снимки за налягането в газовите колонки не у нас. 1. Carrefour Petrol Station Ormesson , предградие на Париж, Франция 2. AGIP Donaustaufer Str. 316, 93055 Regensburg, Германия 3. Knez Petrol Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия В интерес на истината не на всички места имаше манометър на самата колонка, но едва ли наляганията са по-различни според мен.
-
1 точкаЗдравейте, Втори тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –192 070 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6022 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост – 78 ; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 77 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 620 литра DS Oil, Shell (България)б Knez Petrol (Сърбия), MaxiLine, EDO, M1 Petrol (Унгария), AVIA, AGIP, TOTAL (Германия),Carrefour, Auchan,TOTAL (Франция); 11) Kтм = (л.620 / 4.3 л.) ≈ 144;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (даже малко отгоре J); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., в Германия, където е разрешено и повечко, като мисля, че имам лек спад 1-2 мм на маслото по щека. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Тестъте е около 5600 км. след първия.
-
1 точка
-
1 точка@jijane е един е, но трябваше да попрочета за детските му болести и да се подготвя психически колко ще ми струва основно цялостно обслужване(вече го направих) Ами не може да се вземе дизел на 300к км и да се очаква, че ще е безпроблемен Аудито е 2015та година, Хондата е 2018та Плюсовете на Хондата са: По-голямо вътрешно пространство, по-голям багажник, задните врати се отварят на 90 градуса, Има андроид ауто/карплей(на аудито може да се добави модул). Има Дистроник, Гори по-малко в града. Минусите са, че всичко е направено от много евтини материали. Възглавницата на волана хлопа, а колата е на 70к км. Вратите са от някаква много тънка тенекия, вчера я хлопнах по-здраво и издрънча като кофа. Обезшумяването е почти никакво. Супер базовите екстри, хонда не знам как за 20 години не се научиха да слагат поне елементарни екстри като накланящо се дясно огледало при паркиране назад. Honda Legend го има, но това е един модел. За да върви прилично трябва да му се дава повече газ. Плюсове на Аудито: Доста по-комфортно е, Музиката е BOSЕ, обезшумяването е коренно различно. Ако сравнявам двете коли при скорост 130-140 в Аудито не мога да ги усетя. Набира си много добре дори и без да се дава много газ, изпреварванията не са проблем, с хондата също не са, но има едно замисляне, което не ми допада на мен. Кутията е желязна и при по-малко газ включва супер рано, примерно мога да се движа на 5та предавка с 40 и оборотите да са 1200-300. Моята се скапа, защото бяха забравили филтъра да сложат след смяна на маслото. Двигателя спокойно кара 300к км с правилна поддръжка. Може да се тунингова супер лесно, примерно само софтуерно става 400 коня на вала, около 360AWD коня. Има си глезотии като памет на седалки, парктроник(хондата това го няма на ЕХ трим-а) , Затъмняващи се огледала! Навеждащо се странично огледало. Регулиране интервала на чистачките. Минуси на Аудито: По-малко вътрешно пространство и по-малко място в Багажника(има твърда кора, а не щора) Интериора е по-стар, няма Android Auto/ Touch(един познат си сложи китайче с тъч и е доволен, но е към 700-800лв) Много по-скъпа поддръжка: Хондата събира 3.6 литра масло, Аудито 6.7л и погорва около кило на 10к. Другите части и те са цифра. Наложи ми се да сменям подкалник, защото моя беше изяден и струваше около 200лв оригинален. Гори повече в града, според зависи от крака и гумите. Със зимните ми даваше 12.5-13, с летните е около 13.7. Извънградско при скорост 140км/ч и двете горят 10. Няма Дистроник и LCAS. По-сложен двигател, което пък води до повече часове за разглабяне.
-
0 точкиПодсети ме за един много стар: Едната от две близначки се оплакала на сестра си, че мъжа и не я поглежда, вечер ляга, отваря книга и чета. Тая каквото и да прави, той се държи все едно я няма. Решили да се трампят и другата близначка да се опита да вдигне самолета. Та, легнала тя вместо сестра си при него а онази чака в кухнята. След малко измамничката дотичала в кухнята и вика: - Готов е, натсинах му се яко отзад и той ми удари един пръст между краката.... - Амииии, готов ?!?! Изобщо не е...просто го мързи да си плюнчи пръста да разлиства страниците !
-
0 точкиКато цяло, Перез сам си се навря за удара. И почти всички казват че си е състезателен инцидент. Поне разбрахме къде е ахилесовата пета. Да се целят леко странично в сайд-подовете и после Кравите са аут ( мечти някакви).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00