Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.05.2023 in Мнения
-
5 точкиДа напиша какво се получи. Сменихме вътрешните карета на афтърмаркет полуоските, с оригиналните такива. Лявата Maxgear и дългата BGA. И на двете каретата излязоха от пръта на ръка, почти без никакви усилие. Изработката на maxgear общо взето беше АлиЕкспрес стайлс, на BGA почти беше 1:1 с оригиналното каре, въпреки, че се забелязваше лек луфт. След смяната вибрациите изчезнаха
-
5 точкиСмених тампоните на макферсона. Снимал съм да се види за колегите с 8ма ген, че тампона на SKF е 1:1 с ОЕ в пликче Хонда на двойна цена и нагоре.
-
4 точкиНе ги събирам в 1 коментар снимките. Като цяло изглеждат зле и прашници и всичко. За около 200 000км това е резултата.
-
2 точкиМайстора каза естествено, че нямало никакъв проблем. -Няма, да. След малко каране аспусите станаха черни и леко мазни (приди смяната бяха чисти). - ако това е вярно долното не е вярно. няма излишно горене на масло (за сега) - а ако това е вярно то горното не е вярно.
-
2 точкиДвата шарнира. При смяната на вътрешните карета видяхме, че десния е почти заминал(беше оригиналния) и левия е тръгнал. Сменихме ги с 555. 144лв. двата броя.
-
2 точкиПърво бе словото. После - А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ь Ю Я А натам всичко останало - и форумът.
-
2 точкиХендрикс е член в клуб 27 35 от най-добрите музиканти за времето си са починали на 27 години ,случайност ли е това ?
-
2 точкиКолега AMD днес монтирах тампони на фери на 25.4 мм вътрешен диаметър и стана без проблем, мога да кажа че сега колата наистина е по стабилна спрямо преди, не съм снимал да се види оригиналните тампони на 26.5 мм как са станали на яйце отвътре. Иначе ето как станах с другите тампони
-
1 точкаДа ъпдейтна темата. Доста неща се събраха да правя и да обслужвам тази година. Хубавото е, че повечето неща успявам да свърша без да ходя по сервизи към този момент. Освен задни накладки, сметних и тампоните на макферсона. Имах някакво глухо тропане от страната на пасажера и предполагах, че е от там. Задните накладки взех Textar, защото са същите като ОЕ производителя. Поръчал съм и 2 нови задни апарата и чакам с нетърпение да ги монтирам когато дойдат. Лагер-тампоните на макферсона си бяха за смяна, по-точно лагерите най-вече. Ръждиви, при поклащане с ръце, тропащи. Тампоните изглеждат добре. Прахоуловителите зле а стоперите за подмяна и 2-та. Хубавото при този комплект на SNR с лагер-тампоните е, че лагерите са на SKF също като ОЕ. Тампоните са на различен производител. Номера на SNR e KB674.03 комплект. Прахоуловителите с тампона стопер са на Kayaba 910132 което отговаря на 2.2 дизел, 1.8 бензин и Type R но US модел ( FD/FK ). Въпреки всичко, не ми се чакаше друг комплект и монтирах този. Тампона е леко по-дълъг но това няма значение. Проблем ще е ако е по-къс. След смяната, колата се усеща по-директна и при преминаване на легналите полицаи доста по-стегната. Взех и и 2 нови летни гуми, че старите бяха почти на слик. Подмених въздушният филтър с ОЕ и маслото отново със същото което беше миналата година и за няма и 2 месеца навъртях 3000км. Доволен съм от Лики Моли за момента и не мисля да го сменям за сега. Ако излезе нещо по-добро и по-изгодно тогава бих се замислил.
-
1 точкаНали напоследък Сивико е фемили евридейка, сабале го измих и командировах падуана в командировка до Русе - да е шафьорин на майка си. Звънна ми насред път, да каже че хапват на Обнова (там винаги спираме за почивка) и че е "спрял мАаалко преди да спре" - паркирал напред към десният бордюр, а той е 2 педи висок. Вика - Добре че не ме послуша да махнем периферията на рег. номера. Рекох му че бронята е декор, а удара се поема от това дето е зад нея. Но колата и без това отива на боди уърк. После ми звънна вече от Русе, да мрънка че навигацията го е мотала и че едвам си е намерил място да паркира напречно напред. Наложило се да я завира на задна. Рекох му - Това да не ти е тук на село, там е "малката Виена" и мЕсто нЕма. Най-добрият инструктор е личният опит. С трафика и гъчканицата се е справил, но съм сигурен че ще хапне, па ще си легне раншко. Сефте пътува без мен - майка му не се брои за водач.
-
1 точка
-
1 точкаПокарай я така и я пази сток за следващия и собственик, понеже не е точно подходяща за модване. Така или иначе е далеч от аналогичната type R.
-
1 точкаНе знам. Видях ги в няколко сайта по 65 и 72лв. Все тая. Колата ми трябваше за днес , така че… Имаше и вариант за по 25- 30лв. , но предпочетох тия. Чувал съм добри отзиви като цяло.
-
1 точка@Kadsana, ако си млад шофьор, какви модификации искаш? Свикни първо с трафика, натрупай опит пък после модифицирай.
-
1 точкаЗдрасти, включвам се в последния момент. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1х5L Стойност на поръчката: 50.95x2.15=109.55лв. Начин на плащане: Парите са преведени по сметката Начин на получаване: Чрез куриер
-
1 точкаНищо няма претапицирано. Лично познавам продавача. Колата е изрядна. Заедно сме сменяли гангренажни комплекти с водни помпи. Много е неприятно коментари на колеги и хора по снимки. Вижте автомибила и тогава коментирайте. Просто не е етично... Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаВерстапен е лай*о и само може да ни радва факта, че се маха от Хонда PT. Но ще ми е забавно Хамилтън да мине в АМ през 2026 и повечето хора в тази тема ще получат мозъчен инсулт 😂
-
1 точкаМного си прав, защото ... знаеш що, щом си го написал. Ние сме за Хонда, а който седи в нея (каквато и да е тя), требе да го е заслужил и не само в цифрово изражение!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНа първо четене и аз скочих да пиша същото. Обаче, викам си, не може Митко да не знае, какво е окачването на Акорд 7. Прочетох пак и се усетих - поради липса на точки и запетайки, дъъъъъългото първо изречение всява лек смут. Значи, изразът би следвало да означава, че окачването не е такова (Макферсон), а не пукането.
-
1 точкаДа, често при смяна на масло препълват... Имал съм разправии... Сипете ми еди колко си литри, останалото ми дайте, аз ще си долея... Ти не ми казвай, по книгата пише...л, аз цял живот сменям масла... Естествено беше препълнено според пръчката... В къщи изтеглих излишното с 50мл.-ва спринцовка и маркуче от система... Мнозина си държат маслото на максимум, а аз около средата...
-
1 точкаНовина от днес... потвърдено. Honda ще участва в световния шампионат на FIA Formula One® от сезон 2026 г. като доставчик на задвижващи агрегати за Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® Team 24 май 2023 г — ТОКИО, Япония Тъй като правилата на F1 за 2026 г. ще увеличат електрическата мощност три пъти, Honda влиза във F1 с нов партньор. Honda ще усъвършенства технологиите си за електромотори и батерии чрез нови предизвикателства във Формула 1 и ще ги върне към масовото производство. Honda Motor Co., Ltd. днес обяви плановете си да участва в Световния шампионат на FIA Formula One (F1) от сезон 2026 г. като доставчик на двигатели. Honda се съгласи да влезе в работно партньорство с екипа на Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® за доставка на двигатели, отговарящи на новите правила за агрегатите на F1, които ще влязат в сила през сезон 2026 г. В преследване на целта си за постигане на въглеродна неутралност до 2030 г., като се започне от сезон 2026 г., F1 ще въведе нови разпоредби с максимално съотношение на изходна мощност двигател/електрически мотор 50/50. Това ще представлява значително увеличение на разгръщането на електрическа енергия в сравнение със сегашното съотношение 2 , като същевременно се изисква и използване на 100% устойчиво гориво. По-конкретно, разпоредбите от 2026 г. изискват намаляване на мощността на двигателя, като същевременно се утрои мощността на системата за възстановяване на енергията (ERS), която възстановява кинетичната енергия при определени ситуации като спиране и я преобразува в електрическа енергия. Това ще доведе до максимална изходна мощност, която е приблизително равномерна между двигателя и електромотора. Тези промени в правилата за силовите агрегати на Формула 1 са в съответствие с посоката, която Honda поема към реализирането на въглеродна неутралност. Работата по тези разпоредби ще има дълбоко значение по отношение на предоставянето на важни възможности на Honda да продължи развитието на бъдещите технологии в тази посока. Въз основа на това убеждение, Honda взе решение да поеме ново предизвикателство във F1 състезанията. Honda Racing Corporation (HRC), която отговаря както за автомобилните, така и за мотоциклетните моторни спортове от 2022 г., ще поеме отговорността за разработването на силовите агрегати, участието в състезания и управлението на F1 състезания.
-
1 точкаДа, за телефона става въпрос! Отвратително е и не знам вече, колко пъти сме го коментирали това! Пак ще напиша: спрях "Блокадата" в знак на съпричастност, за благото на форума, или както искате го разбирайте, като се примирих със статичните реклами - отгоре и след всяко първо мнение от дадена тема. Но това с падащите реклами, не смятам да го търпя! Още един път - моля вземете мерки и оправете форума.
-
1 точкаАз в друга тема писах, че нямам симптоми на градско каране, но има забележителен луфт във всички посоки на полуоските/вътрешните карета. Бях дал снимки къде мърдам с ръка... Ще видя как е при висока скорост... То е ясно, че всеки майстор ще каже сменяй ..., но няма да е така храбро предложението, ако е за негова сметка, ако проблема остане...
-
1 точкаДа знаеш, че ако върнеш питата от твоя катализатор /до бриколаж ги изкупуват/ със сумата ще си купиш нов полски катализатор, /аз така направих/ да не направиш грешката да го оставиш в сервиза като нещо ненужно.
-
1 точкаЗдравейте, Преди години бях публикувал в друга тема, колко съм доволен от Коце в Овча Купел, за неговото отношение и добра работа. Него го има в доста стари теми, като коректен бояджия/тенекеджия и доста колеги са доволни от него. Намира се в двора на Hidrolift / Хидролифт в Овча Купел, София. Ситуацията е следната: Купувам си нова кола с удар и решавам да посетя Коце за да се ориентирам с цена за ремонта, срокове за него и т.н. (Това се случва Юли 2022 г.) След като се разбираме за някаква ориентировъчна цена и затова, че аз ще си закупя някои от частите за да му е по-лесно, се уточняваме че сервиза ще почива до края на Август и да му закарам колата в първата седмица на Септември - в София вече е нормално да чакаш за бояджия поне месец Дотук добре! Септември му закарах колата + всички необходими части за нейния ремонт и мъките започнаха. През седмица му звънях за някакви ориентировъчни срокове и кога колата ще е готова. Всеки път беше - другата седмица я почваме и за 1-2 седмици е готова ... и така си минаха и Септември и Октомври. Ноември след много молби, ходене лично до сервиза и какво ли още не, колата беше започната. Междувременно една от частите които им бях закарал (заден панел), беше ударена от негов колега с мотокар - дори няма да задълбавам в тази посока След още 2 седмици ми се обади че колата е готова и аз щастлив отивам да си я взема ... и какво да видя: 1-во: Цвета не е същия - трябва да си кьорав за да не видиш разликата (не е присъщо за професионалист, нали?) 2-ро: Боядисаните детайли не са преляти с другите (обяснение: то по принцип така се прави, но нямаше време и шефовете много се ядосваха колко дълго е СТОЯЛА тази кола в сервиза (вината не е моя, че те не могат да се организират, нали?) 3-то: Колата не беше пастирана след лаковото покритие и на места лака се беше стекал - това не можах да го преглатна и на момента пастираха няколко от детайлите пред мен 4-то: При подготовката не са били добре облепени уплътненията по колата и имаше боя по тях 5-то: Цената за която се бяхме договорили рязко се увеличи 3 -пъти. Обяснение: Материалите поскъпнали за този интервал от време. Ако забавянето беше в следствие на мои действия го разбирам, но не е. Дори смятам че е коректно да се компенсира клиента за забавяне, а не обратното. Също така имаше допълнителни елементи които бяха боядисани, но не баха включени в първоначалните договорки. За тях съм напълно съгласен, че трябва да бъдат добавени към сметката ... но тройна цена ми се вижда малко прекалено Все пак говорихме с него на място и се разбрахме да ми отбие 200 лв. и да му закарам в удобно за него време колата и да прелее детайлите, така че да не ми вади толкова много очите разликата в цвета. Щастлив, че си взима най-накрая колата и че имаме мъжка уговорка, му дадох парите и си тръгнах. 6 месеца по-късно, никаква информация от него! Дори по-зле! Единия от детайлите които пребоядиса понеже имаше забележки по него, беше предния капак. Още Януари му изпратих снимка във Вайбър, че са се образували някакви мехури по боята. Никой! Тази събота минавам покрай сервиза му и решавам да му покажа нещата на място и да се разберем. Намирам го, показвам и отговорът е: Това е ражда под боята. Каквото и да я правя, тя пак ще излезе. Е това вече преля чашата! Значи можеше да ми вземе парите за пребоядисването на преден капак, можеше да си остави ръцете по цялата кола, но накрая да ми обясни че ръжда не се маха и няма как да се боядиса този детайл качествено! Това е пълен абсурд! Нито искам да го виждам, нито искам да споря с човек който не си цени хляба и му е все тая за клиента. От мен толкова, вие си преценяйте дали ще го ползвате. П.П. След събота се зачетох в коментарите на този сервиз, който в действителност се занимава с ремонт на каравани. Ами, не са положителни. Поздрави от мен и всичко добро!
-
1 точкаЗдравейте, ще използвам темата на колегата да не отварям нова. Накратко- счупих и двете полуоски на Акорда, първо лявата , после дългата. След монтажа на лявата, афтърмаркет естествено, се появи лека вибрация около 40км/ч, не е болка за умиране в интерес на истината. След смяна на дългата, само полуоската, вала си беше ок, се появи и вибрация при около 120км/ч. Та към питането ми, дали ако сложа оригиналните карета на афтърмаркет полуоските, би имало положителен ефект за прословутите вибрации?
-
1 точкаНе че нещо, ама съм продал дооооста джазове и нито един не е бил с чист ауспух отвън. Всички имат специфичен пръстен от нагар точно в края. Според колегата съм отворил бая работа на майсторите. Странно, щото пак повтарям - Нито един не е бил, без специфичният черен пръстен на края. Явно всички джазове спиред него са за остновен ремонт. То според него и всичко нов внос е за кофата. Интересно ми е дали бачка в сервиз или е чел в нета ца това? Не е лошо да се знае, че колите които са с ангренажна верига работят по-шумно от тези с ремък. Казвам го от опит, защото скоро ще станат 25 год. от както се занимавам с автомобили. Та и аз поназнайвам това онова и ми е странно да чета писания, които според мен са неверни и объркващи. Сега аз ако си търся кола и чета тази тема ще почна да търся еднорог. Пиша това с най-добри чувства към колегата. В крайна сметка сме тук за да помагаме, но все пак трябва и да имаме практика. Знаете, че съм търговец но често пиша за какво да се внимава при покупката на определен модел Хонда. Смятам това за редно и ще продължа да го правя. Без да се сърдите, но кагото видя или прочета нещо не вярно ще опонирам. Поздрави и успех на всички търсещи в тоя момента жадуваният автомобил.
-
1 точкаВсички коли си има плюсове и минуси. От значение е как и за какво ще я употребявате и дали външният вид и ергономичността имат някакво значение. Също така дали ви притесняват цените за поддръжка и застраховка + пътен данък. За градско каране е добре да се оглеждаш за компактен и маневрен автомобил. Естествено за извън града е добре да разчиташ на стабилен, по-голям и по-мощен такъв. За съжаление поради безпаричието ние искаме да комбинираме всичко в едно. Демек, хем да е компактна, но да вози като лимузина и да е широка. Да не е комби, ма като сгънеш седалките да товари половин кубик пясък и стотина тухли. Да е проходима, ма да не е 4 по 4, че харчи повече и гумите са скъпи. Да харчи малко, но да върви много. Да върви много, ма годишният данък да е 6.99лв. Да е лачена и нова, ма да не трябва да и се прави застраховка. И още и още такива мераци и желания с които сме известни по нашите географски ширина. Истината обаче е съвсем друга и за съжаление нашите желания са неосъществими. Най-добре е когато търсите и сте си харесали определен автомобил да го изпробвате. Нямам предвид от авто къщата да ви го дадат за тест драйв, а да намерите ваш познат с такова возило. Помолете го да ви го отпусне за час време за да го пробвате в града и малко извън него. Дори и да не ви го даде, поне да ви повози за да видите основните плюсове и минуси. Имам предвид, как вози, каква е видимостта, колко удобни са седалките, колко събира багажника и каква е конфигурацията за прегъването на задните седалки. Седнете и отзад след като сте се возили отпред за да видите дали се събирате. Абе, един вид да разберете чисто конструктивно дали ви допада даден модел или не. Сверете си часовника и със цените на основните консумативи и части по купето и окачването и какъв е размера на гумите. Вижте цените на застраховките. За някои хора е важно дали стават безпроблемно на газ и колко е пътният данък за година. Иначе суха информация има колкото пожелаете. На оглед ходете с човек който разбира, ако смятате че вие не сте много на ясно. Всяка кола и модел си имат специфични болежки за които да се оглеждате. Отделете около 1000 лв. на страна след покупката за регистрация, обслужване и други непредвидени разходи. А такива ,ще има със сигурност! Запомнете едно - Не винаги най-лаченият автомобил е и най-добрият от техническа гледна точка. Желая успех в избора, защото ще ви е необходим 🙂
-
1 точкаКолата която ти показа CARPERA се води СПОРТ и изглежда доста по-добре обикновения модел. Салона на ''новият'' Jazz от края на 2008 се износва много по-бързо от стария. Километрите не карат колата, но винаги ме е дразнел измития мотор. Имай предвид ,че и при този модел си има мяукане във скоростите. За удари, ако смяташ че не разбираш си вземи човек дето е на ясно. На първо четене огледай луфтовете, колко са матирали фаровете и дали са еднакви. Гледай и в багажника, стоповете и най-вече при резервната гума. Пробвай дали всичката електрика и климата бачкат. Не вярвай, че само фреон трябва да си допълниш и всичко ще е точно. Не,не .....нееее! Във 99.9 процента от случаите никога не е само фреона. Виж и кака са износени гумите, ако са били изобщо на тази кола. Клекни отзад и виж много ли е кафява отдолу🙂
-
0 точкиНе Ама като си на зор и предстои път, няма време за размисли. Дадоха 20к км гаранция или 2 г.
-
0 точкиСамолет се подготвя да излети , но в посления момент се връща на гейта. 3 часа по-късно захожда отново и излита. Пътник пита стюардесата: - Ивинете, на какво се дължи забавянето ? - Разбирате ли, точно преди да излетим, пилотът чу шум от единия от двигателите, който страшно го обезпокои и ни отне доста време да намерим друг пилот.
-
0 точки
-
0 точкиНа опашката за пенсии, 7-мо или 8-мо число на месеца: - Извинете, може ли да мина най-отпред да попитам нещо? - Какво ще питаш, бе келеш, това е банкомат...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00