Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.03.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    11 милиарда помощи от правителството, 47 милиарда печалба на бизнеса в България за миналата година. Толкова по въпроса за едва оцеляващите бизнеси в България.
  2. 2 точки
    Ако маслото е само опреснявано(без машина) и преди това дълго не е сменяно, няма как да е розаво, ако ще и предния ден да го е сменил. Щом манипулацията е правена в БТ, то имат история по ВИН и можеш да поискаш информация.
  3. 2 точки
    Благодарение на Митака и аз разбрах, че Феликс рециклират носачите на Легендата. Свалихме ги, изпратих ги по Спийди и ми ги върнаха в оригинален вид.
  4. 2 точки
    11 милиарда помощи - но за КоИ бизнеси, а и за какво, под каква форма и по колко....? 47 милиарда печалба на бизнеса.... Ама пак - КоИ бизнеси са се облажили с тази печалба....? Ааа...да - Банките, Мобилните оператори, големите вериги и другите големи играчи... Тези въпросните помощи, никога не са достигали до малкия и среден бизнес, за когото са били уж предвидени, или ако е достигала някаква мижава част, то тя е била крайно недостатъчна. Айде мислете малко повече.
  5. 2 точки
    Малко сме окупирали паркинга
  6. 2 точки
  7. 1 точка
    Моите ги смених на 130000 заедно с газифицирането. Това им беше състоянието: Електродите изглеждаха добре, обаче керамичната изолация се вижда в какво състояние е.
  8. 1 точка
    Може колегата да покаже тази фактура,като са сменили маслото да видим филтъра сменили ли са. Много често обслужването в БТ не е това което трябва,особено като ти набутат в двигателя 5w40.
  9. 1 точка
    Срам ги е, ама то Кадилака и кемпера развалят семейната картинка.
  10. 1 точка
    Засрамете се бре
  11. 1 точка
    Никога не е рано за смяна на масло, не вреди това но необходимо ли е ако е още с много ресурс. Ако колегата се съмнява и има притеснения относно искреността на продавача тогава да но ако има документ издаден от Бултрако винаги може да го провери с вина и по телефона защото колата вече им е в системата. Маслото дори и сега да се смени на кутията само след 10 000 км пак ще изглежда така. 3л и филтър ще свършат работа.
  12. 1 точка
    11 милиарда са помощите за компенсиране на цената на електроенергията, как така не са достигали до всички?Достигнали са тия 11 милиарда до всички промишлени абонати, дори комшиите на село имаха компенсация за тока(промишления им). Разбира се, ако изкараме и сивата икономика, трябва да умножим по 1,5-2 най-малко печалбата. От моите скромни наблюдения, може и да бъркам, но голяма част от сивата икономика се крепи именно от малкия и средния бизнес. Трудно мислим, ама очевидното няма как да го пропуснем.
  13. 1 точка
    С времето стърженето се увеличи, като на моменти скоростите влизаха малко по трудно и вече съм с нов маховик, притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер и семерина към колянов вал, че и тя беше омаслена. Съединителя стана по-лек и започна да отделя доста по-долу. Вече ги няма стърженето и свиренето, но и доста пари изчезнаха от портфейла
  14. 1 точка
    https://felix.bg ги рециклират успешно,но трябва да им ги занесеш свалени.За около един ден ги правят.Фактурата е моя,но правих и други неща и затова всичко е в БТ.Те също ги носят на Феликс.
  15. 1 точка
    Добре, ама влез в профила си и го напиши, не е излишно..., спестяват се излишни питания/уточнения...
  16. 1 точка
    Аз не мога да отговоря, но след като си спестил да напишеш в профила си каква е колата, дали всеки ще се сети, че щом маслото има пръчка за мерене, то става дума за автоматична кутия...?
  17. 1 точка
    @policeman Голям късмет имаш с тия номера, ей! На мен един хубав без пари да ми се падне, и то трябваше да го върна: Хаштаг: на село.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    За FRAM PH5317 - да! Но за PURFLUX LS 350 няма оплаквания! Макар, че и двата филтъра са пълен аналог един на друг, и се произвеждат под шапката на SOGEFI Group, проблеми с противодренажния клапан са докладвани само за FRAM PH5317, но не и за PURFLUX LS 350.
  20. 1 точка
    Да карам с един филтър, две смени на масло, на по 10 000 км. Е никога не бих си причинил това на двигателя!!! Какъвто и да е филтър... Вечни филтри няма! Задръства се филтриращият елемент и после работят на отворен байпас калпан, с всички последствия за двигателя...
  21. 1 точка
    Много добре казано! Качеството на въздушния филтър е не по-малко важо! Бедата тук е финният прах, който е предимно силициев диоксид ( SiO2 ), тоест пясък. Когато постъпи в горивната камера, при температурата на горене там, той се разтопява и след охлаждане става на стъкло. Полепва където падне и причинява още по-големи щети. Освен, че е и силен абразив... А относно масленият филтър, там е много важно качественият филтърен елемент. Да не пропуска по-големи частици от 20 микрона. Колкото по-малки са "микроните" - толкова по-добре. А също и качественото изпълнение на целия филтър. Бай-пас клапанът, противодренажният клапан, работна площ, едновременно и по-голямата пропусквателна способност и т.н, и т.н.
  22. 0 точки
    Па вдигнаа данъците
  23. 0 точки
    Ние сме още в началото на голямата рецесия! Започнаха да гърмят пак банките( това го очаквахме в нашите( Querdenker- Ненатровени с Pfizer) среди от вече две години...Ще има стотици милиони жители на Европа с изгорели банкови депа акции и кеш....!!! Газта от 50 цента е вече 1,09 евро, домати от 1,50 евро /кг на 5,14 евро, краставица 1брой от 0,80 евро на 2 евро....Наем на тристайно жилище 75 кв от 650 евро на 1100 евро без сметките за газ!!! ...и т.н Наблюдавам и развитието в България -също много зле! Господ с НАС
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...