Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.03.2023 in all areas
-
2 точкиКолега, не си уточнил годините на производство на автомобилите или бюджет, но от личен опит: - ако говорим за първо поколение олроуд - като антикорозионна защита и куатро задвижване е номер едно - като цяло бъгав автомобил, посредствена надеждност, ако искаш бензин заложи на 4.2 идеален е за газ, изключвайки течовете - особено ако е на незнайни километри, 3.0 бензин ако не се лъжа с код ASN е с никасилово покритие отвътре по цилиндрите, захаби ли се никасила блока е за коша иначе е 220 коня и е приятен за каране, 2,5тди 180 коня дизел - много тяга, но не става за газ и вече на много километри. -ЗубарУ е добро откъм проходимост, но до там -тенекиите са за кашмер, има вероятност да прегряват, малко майстори разбират на спецификата на боксера. За Пасат и Шкода Скаут нямам мнение, но в тези си изпълнения са по-нови години и по-скъпи от горните две предложения. - И пак от опит - с две ръце за Волвото - там само така дизелите са много здрави особено пет цилиндровия D5 със 180 или нагоре коне, бензиновите, който и да избереш няма да сбъркаш само да е обслужван навреме, интериора изглежда леко демоде, но е много качествено направен, задвижването е на ниво, имат и 2,4 Т5, който е меко казано аероплан (тук говорим за първото хц70) ако искаш нещо по ново (в мобилето има буквално 2-3 бройки на хц70, следващото поколение) там моторите са два 3,2 атмосферен - перфектен за газ и вездесъщия Т6 305 и 325 коня.......................нямам думи, става за газ , но са много скъпи за покупка. Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само, че бензиново на газ, че предното беше D3 163 коня - 5 цилиндъра шведски, много бях доволен.Както и да е , с две думи аз бих избрал без да се замисля Волвото, такава катедрала е, че нямам думи. Горното е лично мнение за автомобилите и не ангажирам никого с него.
-
1 точкаЕдна проба на CRV 4 генерация с пълна сервизна история на реални километри тук в Италия, където всичко се подлага на съмнение от ваша страна. 1) Honda CRV 2015 R20 2) масло оригинално 0w-20 3) маслен филтър оригинален 4) общ пробег на двигателя 123480 км. 5) пробег на маслото 12360км 6) цикъл извънградско/градско 70/30% 7) сезон 07.04.2022/13.03.2023 8) мото часове приблизително 250 9) два резервоара бензин и около 1200л газ 10) обем на налятото чисто масло 4л 11) доливане няма, в момента е на средата между мин и мах. Пп. Колата от нова е с монтирано АГУ BRC и се обслужва в оторизиран сервиз на Honda. Първата снимка е с малко изкуствена светлина. Капката е взета на загрял двигател БЕЗ да се изчаква известно време. Забравих да спомена предишните 6 смени на маслото само със същото. Смятам, че е редно това да се публикува в раздела на модела. Така ще отпаднат доста въпроси относно обслужването на двигателя.
-
1 точкаДа, знам, да успокоя човека, че не е само той. Много са факторите, които влияят. Горивния процес ако не е наред всичко в кофата. Но стигнах до извода, че не си заслужава да се пипа. По-честа смяна и това е.
-
1 точкаhttps://www.caranddriver.com/features/g15379302/best-small-compact-cars/?utm_campaign=socialflowFBCD&utm_medium=social-media&utm_source=facebook&src=socialflowFBCAD&fbclid=IwAR2q1hxvuEpwROCV6rnvhwFssZMn0bMpIuZH_UGKpDc88cMhXXnBvDPhvN0
-
1 точкаМда, бременна лекарка и приятелят ѝ военен - все бедни и онеправдани хора ... Ама що не - то от цял свят се извървяха да транспортират мигранти през България, защото всички разбраха, че няма наказания. Ако случайно те хванат, ще ти отсъдят глоба, която няма да платиш, а в най-тежкия случай ще получиш условна присъда. Свободна държава ...
-
1 точкаУви, това да се продадеш не винаги е въпрос само на бедност, а и на психология и (липса на) самоуважение.
-
1 точкаНе мога да си редактирам мнението, ще добавя още няколко неща линк: https://ato24.de/en/sonax-clay-ball.html Вид и количество: SONAX CLAY-BALL 1 брой линк: https://ato24.de/en/liqui-moly-silicone-spray-300ml.html Вид и количество: LIQUI MOLY SILICONE SPRAY 300 ML Стойност на поръчката: (11.95+ 8.40)* 1.9775 = 40.24 + Грубите 40(39.53лв) лева от предния коментар, общо 80лв
-
1 точкалинк: https://ato24.de/en/honda-hcf-2-0-946-l.html Вид и количество: HONDA HCF-2 0,946 L Стойност на поръчката: 19.99*1.9775= Грубо 40лв. Начин на плащане: По Револют, днес или утре ще ги изпратя Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравей, Моля за: Линк: https://ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: Mobil1 ESP 5W-30 1x1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: (12.49 + 54.95)*1.9775 = 134 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
-
1 точкаДругото е марката Масло. Кастрола може да е ментакис и толкова да му е ресурса
-
1 точкаЕдинствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота - не ми е правила проблеми, но до там........................само с надеждност не става, както и да е ще си поправя грешката скоро, въпроса е, че (за мен) японците не се научиха и до момента да правят шумоизолация, пластмаса и тенекия.Но явно клиентите на РАВ4 не ги вълнува тази тема, поради факта, че рав4 е най-продавания сув в света, вземат, карат 10 години и хвърлят, пък то за 10 години по ония пътища няма да се раздрънчи, както тук за 5 по нашия лунен пейзаж.Практичен автомобил е, но от типа "сива мишка".
-
1 точкаЗдравей, За мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 63.95*1.9775 = 126.33 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени в Револют Начин на получаване: - лично в кв. Малинова Долина
-
1 точка
-
1 точкаСкоро не съм писал в темата, но количката още си е при мен и правим стандартните обслужвания, но тъй като не са особено интересни се захванах с други "доработки" Ето темата за промяна по интериора, ако на някой му е интересно.
-
1 точкаЗдравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко.
-
1 точкаR20 за мен е по-новият и надежден двигател от 2.4. Много е икономичен и според мен, няма смисъл да се слага газ. Ако е в добро състояние, не би трябвало да харчи масло, или в минимални граници. Със сигурност е по-непретенциозен на газ от 2.4. Но колата е много тежка, даже мислих да пускам отделна тема, защо тази генерация е толкова тежка спрямо предишните. Да дълга е, но пък е сплескана и вътре е тясна, аз съм с две деца и комбито ми идва много малко и некомфортно. И този двигател идва много малък за 1600кг комби. За магистрала е супер, поддържа скорост 140-150-160 без никакви проблем с нисък разход. Но за изпреварване, пример Сф - Варна, идва несигурен, дори да слезеш на 3та, колата няма тяга...много ме дразни това и затова вече минавам само по Тракия. Идва и малък и муден. И някой да не помисли че съм състезател, напротив, много внимавам и изпреварвам само където е разрешено, но пак казвам, на извънградско, ако ти се наложи да се прибереш по-бързо, понякога си става тегаво. И аз съм с ръчка. Така, че си прецени, пробвай да покараш, и помисли къде ще я използваш на магистрала повече или в града (където не е много яко, щото е дълга и не много висока). За магистрала е супер!! Залепва на пътя, супер добра обратна връзка с него и нисък разход. П.с. внимавай с Швейцарките за ръжда, имат си!
-
1 точкаПопаднах на тази стара тема и искам да потвърдя писаното от колегата по-горе. За 7 години съм правил лично 7 реглажа на клапаните на акорда и поради една или друга причина избирах гарнитура Herth+Buss, уж като по-читава марка заместител като съм я сменял през реглаж горе долу. Да ама още със слагането почваше омасляване около болтовете и го отдавах на техните гумени шайби, тъй като са оригиналните и са кокал. Миналата година сложих за проба Elring поради липса на другата и о чудо, вече 3000км двигателят изглежда така.
-
1 точкаИ как точно става този номер? Филтърът има определена заложена пропускливост(пори) измервана в микрони, всяка една частица с размери над тези 'микрони' се улавя и задържа, а всяка под, се пропуска. Колкото повече е 'работил' филтърът, толкова повече големи частици е задържал, респективно повече пори са се запушили или драстично са намалили пропускливоста си(микроните), тоест филтърът е станал по-резистентен към по-малки частици, към които се отнася и 'въздухът'. Тоест на колкото повече километри е филтърът, толкова по-малко въздух пропуска, което няма нищо общо с никаква прах и замърсявания в двигателя. Този силикатен прах, тоест финни прахови частици, се 'лекуват' с качествени филтри. А филтрите се сменят, за да може двигателя да работи с оптимална гориво-въздушна смес.
-
1 точкаЗдрасти колега, аз карам с фланци 30мм. и лифткит 25 мм. отпред и 50мм. отзад (имах леко провисване на задницата). Сложил съм малко по-агресивни гуми, които са леко изнесени извън калниците (заради фланците), според мен стои много добре и определено хондата изглежда повече като джип. Не съм усетил да има проблем от фланците и повдигането. Сложих фланци, защото ми харесват оригиналните джанти, ефекта би бил същия с по-широки джанти, така че все едно, просто фланците ми бяха доста изгодни. Слагай смело и не се притеснавай!
-
1 точкаАз съм "производител на части" Имам само едно качество на тия части. Плащам на един ПР и на един специалист по маркетинг. Плащам на една хакерска група ,която прави проучване в интернет на клиентите и нагласите. Правя си 10 марки/бренда. Пакетирам едни и същи части в различния кутии .Добавям малко цвят за разнообразие.Разхвърлям си производството в 3 континента.Конкретно Индия ,Пакистан ,Турция ,Ирак, Иран, Афганистан,България, Румъния,Македония, още 10-на страни в Южна Африка...Идеята е евтина работна ръка.Аз съм Китаец, а вие сте...?
-
1 точкаТа, понеже съм пазарувал няколко пъти от rockauto, бих искал да споделя следната информация за хора, които все още не са. 1. Чеквайте прозорчето за предварително събиране на митническите такси, по този начин си плащате и митото авансово и в последствие не се занимавате... 2. Избирате куриер DHL, после те ще ви оправят митническите документи и отново не се занимавате... 3. Не поръчвайте веднага, а известно време наблюдавайте цената на транспорта...(например в началото на месеца е скъпо, после цената пада и то доста...) 4. Ще ви е необходим ЕОРИ номер. Извадете си предварително от митница... 5. Частите, които сте харесали (препоръчвам от PREMIUM раздела) да си стоят в кошницата и само следите транспорта... 6. Последно, но първо по важност...направете си регистрация в сайта...
-
1 точкаЗдравейте колеги! Този месец стават 5 години откакто колата е при мен, затова ще ъпдейтна малко темата за текущото състояние на колата и какво съм правил по нея през този период. Малко след слагането на предните лип и решетка се захванах с търсенето и на заден Тайп Р лип. Нямам много снимки, но ето една по-стара как е на колата, макар и леко провиснал, което е поправено по-нататък във времето. Снимка: След това замених крушките на габаритите с лед такива, естествено изцяло и само заради визията на бялата светлина. Снимка: Колата е вече на годинки и започнаха да се обаждат различни проблеми, напълно нормално естествено, но засега няма ръжда, което е най-важното. Ходовата част не я броя, тъй като редовно 2 пъти в годината минава през сервиз и каквото има се сменя. Първото нещо, което се "обади" беше спукан радиатор, не разбрах причината, затова го подмених с нов, а също и използвах възможността да измия двигателния отсег. Ето и стоковата д14-ка. За жалост една зима, не по моя вина, претърпяхи първият си инцидент с колата. За щастие само леки материални щети, заради които колата влезе за боя на доста детайли, които така или иначе имаха забележки. Зимата мина и дойде време на летните "обувки". Веднъж случайно в нета попаднах на снимка на ЕК4 с джанти от Тайп Р 7-ма генерация и от тогава реших, че това ще са моите джанти. Сигурно знаете, тайп Р-ът е с 5 болта, а моята с 4 така че отпаднаха. Оказа се, че Спорт пакет Ep2 излизат с оригинални 16-ки Енкей 4х100. Джантите са доста редки и имах късмета да ги намеря. Понеже до сега не бях карал с 16 се спрях на доста ниски гуми 195/45/16 - експериментално закупих 4бр чисто нови гуми, но с марката направих компромис, тъй като колата се кара само градско и предвид мощността й не смятам, че ми трябват по-профи модели. Ниски гуми и големи джанти, на стоково окачване със сигурност нямаше да стои красиво. HR пружините ги бях свалил заради зимата. Така че последваха комплект нови амортисьори Монро и комплект пружини Eibach Pro Kit. За жалост лятото се наложи да сменя и хидравличната рейка, тъй като беше протекла сериозно. Отворих отново и фаровевте за почистване отвътре, тъй като бяха доста пожълтели. Последва и заиграване с музиката на колата, сравнително добри елипси, но на фабричните отвори се чуваха ужасно. Подсилих кората и ги монтирах на нея, като оставих кабелите на букси, за да се свалят с кората, ако е необходимо. Сложих и бас каса + хубав медиа плеър, звукоизолация на предните врати. Музиката свири доволно, но купето все още си е шумно. Стоповете също направих да светят като на EK9 - отгоре и отдолу, нямам снимки на процедурата, но е лесно и ако не се лъжа във форума имаше тема как се прави и това. За момента е това, със сигурност пропускам доста неща с които съм се занимавал през периода досега, но ето и малко снимки актуалното състояние на колата. Благодаря за вниманието. Ще се радвам да чуя критики или препоръки. Мисля да боядисам и задният капак и да махна задната чистачка, но ще видим как ще се развият нещата покрай ситуацията в страната в момента.
-
1 точкаЗдравейте, колеги! По случай, че вече 1 година съм горд собственик на автомобила по-горе, считам за редно да отделя няколко часа и да напиша нещата, които направих по колата за тази една година, така и аз ще имам черно на бяло историята на колата, а и ще можете да споделите мнението си и евентуални съвети за следващи "подобрения". Приятно гледане и четене . Предисторията и търсенето на колата ще ви го спестя, но с две думи това беше супер мечтан и женал автомобил. За добро или за лошо един ден след 1000-ния рефреш на карс/мобиле, изскочи обява, която отговаря на изискванията ми и цената беше повече от перфектна. След 2 дена, колата беше вече моя и се започна със "стягането" и. Започнах с пълно почистване отвън и отвътре, в домашни условия, пране на мокет, стелки, почистване на всяко местенце,за което се сетите и освежаване на салона, който беше леко занимарен. Снимка1: Снимка 2 Снимка 3. Снимка 4. Последва регистрация в КАТ Варна, след което и затъмняване на задните стъкла, тъй като ми приличаше на аквариум. Снимка 5. Като всеки тийнейджър и аз се зарибих по шумните гърнета и разните там "лепенки". Последва бързо проучване на пазара за някакво "спортно" гърне и се спрях на марка Unique. За мой късмет ми изпадна много запазено гърне втора ръка тук във форума, за което благодаря на отзовалия се колега.Ето го и него, вече в багажника. Другата щуротия, която измислих беше, че ме дразнят черните пластмаси, затова тях направих в цвета на купето - сив металик. Снимка 6. Снимка 7. Снимка 8. Гърнето монтирано на колата: Снимка 8 Междувременно сменихме и някои течности: Снимка 9. Снимка 10. След поредната фотосесия, реших, че трябва да променя нещо по предницата, а и нали съм се запалил по JDM look, реших да започна от фаровете. Тъй като ме беше страх да не счупя нещо, набързо напазарих втори чифт оригинални ел. фарове, отново от колега от форума, всичко беше налично за затъмняването на фаровете. Ето ги и тях, вече при мен, чакат монтаж. Снимка 11. Снимка 12. Ето и крайният резултат. Снимка 13. Повдигнах и спойлера, тъй като Type R не успях да намеря, та засега ще е това. Ясно беше, че Type-R-ското излъчване ми е по вкуса, затова и започнах да събирам елементите, за да може поне отвън да прилича на Ek9, двигател на този етап нямам възможност да сменям, затова ще и се радвам отвън. Решетка от общите поръчки, лип от lipmycar, червени емблеми от колега, крушки с двойни светлини за габарит и мигач в едно. Отана само боя и всичко беше готово за монтиране. Снимка 14. Предницата отново разглобена: Снимка 15. Вече готова. Снимка 16. Лятото идваше, с което и закупуването на нови гуми. Почна се чудене дали да търся джанти и гуми втора употреба, дали само джанти, дали само гуми. Накрая ми изпаднаха безплатно джанти 15-ки Rial в много добро състояние, може да не са по вкуса на всеки, но на мен лично ми харесват как стоят, а и се разминах с купуването само на нови летни гуми. И така след обикаляне и гледане на 10-годишни гуми за по 40-50лв, реших да слагам направо нови. Снимка 17. Снимка 18. Засега е това, предстои ми профилактика на ходовата част, както и слагането на понижаващи пружини H&R, но това ще стане най-вероятно след празниците. Забравям някои дреболии със сигурност, но от снимките можете да придобиете представа за скромния ми "проект". Благодаря на всички, които съм занимавал на лични с разни въпросчета, както и на баща ми за помощта по техническата част. Мини проектът продължава да се развива, скоро ще се заема и със задницата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00