Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.02.2023 in all areas

  1. 2 точки
    На старата баба И на сегашната
  2. 2 точки
    Скоро не съм писал, всичко беше безпроблемно до Франция и обратно. Разхода беше твърдо 10/100 с Кутия на покрива, 4 човека и пълен багажник, и скорост от 130 км/ч по магистралата.
  3. 2 точки
    Моите 20 стотинки......................... първо поздрави към автора за темата. Обичам да шофирам защото по този начин аз си почивам психически, обичам нормално круизване по ненатоварено второстепенни пътища без много трафик, с хубава настилка и разбира се приятен автомобил и компания. Шофирането ми дава свобода, независимост и откъсване от напрегнатото ежедневие (при мен). В детските години имахме семеен Фиат 125п, после дълги години нямахме кола, завърших университет и мечтата ми беше да имам кола, ама голяма мечта беше-повечето колеги идваха на лекции с коли, аз с 94 или 280 (София). Заминах на бригада в Англия и след доста труд там успях да си върна каквоот бях взел назаем иостанаха пари за един изгнил Кадет 1,3 с газ - това се случва 2006 година, когато вървежни вече бяха Ауди А4.Радвал съм му се, като малко дете, после две Аудита - започнах и работа по специалността в Лондон - там вече смених няколко автообила, последния от които там БМВ Ф11 (надеждност клоняща към нула).Върнах се в Бг по други причини - пак карам колата, която исках (Рав 4 ), но без значение марката любовта към "безмисленото въртене на километри" си остана - някои приятели ме смятат за луд, но те не обичат да шофират и няма как да го обясня на тях.Радвам се, че не съм сам в тези си начинания. Та в този ред на мисли правя по между 25 и 40к.км на година.Ако я ползвам само за нужди, няма да минавам повече от 7-10к.км.
  4. 2 точки
    Не знам дали има тема за снимки на нашите коли затова ще сложа една от днес на Плана.
  5. 1 точка
    Вдъхновен от тази идея, реших да направя тази тема. Тук всеки може да качва снимка на колата си - Хонда или Акюра. В планината, на морето, на автомивка или пред блока. На когото каквото му е на сърце. Нека бъда пръв: Една от най-любимите ми снимки на бившата на път за морето в една отбивка след Камено.
  6. 1 точка
    Колеги тази неделя почистих егр и пътищата.какво да ви кажа и покажа.яко нагар-сажди.пътища запушване всички. Отвори запушени към колекторите.клапан целия в нагар.мисля че има промяна в работата на мотора след чистене то.след като я сглобих и запалих имаше лека промяна на бензин,а на газ направо полудя,не държеше обороти.аз съм с обикновенна агу,малко играчка и се оправи.Минах 110 км ,част градско и мисля че има ефект.на газ почва да не падат оборотите под чертичка 3 ,не играят при изключване от скорост.Колата харчи масло 2 кила на 10км,за информация.Ако знаех какво е щях да го направя преди 5 години.
  7. 1 точка
    Цецо, нали с това започнах - кръвна група "А95". Друг отговор няма. Желанието за шофиране при мен не се е породило в даден момент от живота ми. То е заложено по рождение. Моженето също. Все едно да питаш - Защо котките не падат по гръб. Колкото и нескромно да звучи - изразът "Бензин в кръвта" произлиза от хора като мен. Мога да драсна някой ред в потвърждение, ама отиваме в
  8. 1 точка
    Решението се оказа просто, но и нелогично за мен. ECON-a трябва да е пуснат, за да превключва адаптивният круиз контрол надолу (down shift). Аз карам със спрян ECON заради липсата на динамика с него и това се оказа разковничето. С пуснат ECON пада до макс 5 км/ч и превключва надолу, със спрян се мъчи на 5та докато не стигне критично ниски обороти за предавката и тогава сваля.
  9. 1 точка
    Да не е офтопик, латиносите обичат шаренко
  10. 1 точка
    Качи снимка да видим за какво иде реч, че така написано... .
  11. 1 точка
    Благодатна тема. Ще си прегледам архива за нещо красиво. Като за вечер, 1 такава:
  12. 1 точка
    Ще сложа и аз ноята от днес да повлечем крак
  13. 1 точка
    Пламене, аз си пукам със всесезонни на 20-ките поне докато си заминат. Дори днес се качвах в снега на Плана и се държаха супер. От Цецо съм взел 18-ки за зимни, но още не съм стигнал до тях. Дай по-натам инфо как се държи колата на газ.
  14. 1 точка
    Хора и мнения всякакви, но аз лоша дума за модел на Хонда няма да кажа, не че си нямам лична класация. Това с отварящите се перпендикулярно задни врати си е фирмен патент и се ползва отдавна.
  15. 1 точка
    Излезе ми 2200 с труд и части. Преди да се беше скъсал от Бултрако ми казаха, че смяната ще е около1800, така че мисля не са ме одрали много.
  16. 1 точка
    Е никой не помогна, но намерих качествен майстор и свърши работа. Извадих късмет и двигателя не беше пострадал изобщо, само сменихме ангренаж, водна помпа и пистов ремък и всичко е точно Сменяйте на време, че да не се окажете в същата ситуация като мен Поздрави колеги!
  17. 1 точка
    Здравей. Това е задната страна на фейсова навигация. Белия куплонг за външен СD changer (Yatour, Grom, Xcarlink) е еднакъв за обикновеното аудио и навито. Лично съм ползвал Yatour на моята и си работи без проблем с Premium sauns system навигация.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Добавям малко размери на пружини измерени от мен: Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810 Измерването е с пълен резервоар бензин и пълна бутилка газ 50л. След седмица ще проверя пак лифта като се наместят..
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Леш! Надолу в труднодостъпните места е още по-зле положението.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...