Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.01.2023 in all areas
-
5 точкиНе мога да редактирам вече, затова така да споделя как се оправи проблема. Първо махнах бушона за клаксона, че то под напрежение очевидно не се получава. След това запалих и почнах да правя кръгче в квартала. В един момент алармата спря да се активира, въпреки че индикатора мигаше, че е включена. Спрях , загасих двигателя, запалих отново, аларма не се включи. Седнах и спокойно започнах да настройвам дистанционното. С бутона за заключване не се получи, получи се с бутона за отключване. Изщрака актуатора, натиснах отново и алармата се деактивира. Дистанционното сработи отново. Сядам с кеф да си пия ракията, че дигнах кръвно.
-
1 точкаЗдравей колега, моята е 1.4 IVitek,100 коня,втора смяна с ЕНЕОС 5W30, колкото сипя, толкова изливам, градско се кара , повече студена в тези месеци, не знам дали е от маслото, но се държи прилично.https://oilgroupbg.com/eneos-5w-30/eneos-premium-hyper-multi-5w-30-4-литра.html, ето го от тук го вземам, цена приятна и качество също.Поздрави от Търново.
-
1 точкаКолега, проследи си течовете първо. Аз 7 години се боря с течове по акорда. То не бяха семеринги и о-пръстени на делко, гарнитури на витек клапан, гарнитури на капака на клапаните, последно протече и датчика за налягане на маслото на витек клапана през буксата му. И при всички течове маслото все към най-ниската точка на картера се стича и прави мазало и капки. След като последователно си смених всички тези неща и виждам двигател без разход на масло. Иначе знам, че и при неправилно работещ PCV клапан се вдига разхода на масло.
-
1 точкаНито в картера, нито под капака на клапаните има налягане на масло. Помпата през малки отворчета нагнетява само между лагерите и валовете, както и в буталата. Картера е просто резервоар, а горе също е кухина. За да има там налягане, или вакуум... Моторът може да работи без капак и картер, стига да дърпа и връща масло в някакъв съд. Майстора ти да източи маслото, да свали картера и да види дали е крива монтажната му повърхнина спрямо блока, и после нова гарнитура. И да не стяга хамалски, защото картера си е ламарина!
-
1 точкаЗащо на лично? Никой няма да се сърди, ако посочиш сервиз или човек, които си вършат добре работата. Дори има тема за такива "полезности"
-
1 точкаЗащо да ги разпускаме? Те си имат определени цели(които не постигат, ама това е друга тема). Но до колкото съм запознат аз, нито една от тези структури, няма за цел да пре/възпитава. Училището може да помага, но и там не трябва да вменяваме възпитателни функции. Тази функция е отредена първо и най-важно - на семейството! Ние, като общество, имаме задачата да довършим работата. Според мен клоним към провал, ама пак отиваме в друга тема... По тази тема: Никога не съм ползвал споменатото приложение Гражданите, но не ми се и налагало. В случай като този, си звъня на 112. От там препращат сигнала към КАТ, които съставят акт и предприемат мерки за отстраняването на съотвеното препятсвие.
-
1 точка
-
1 точкаШофьор е спрян - проверка за алкохол: - Духни силно в Дрегера - инструктира го полицят Шофьорът небрежно изпуска 50лв. в полицейската кола. - Добре, духни още веднъж - да сме сигурни... Шофьорът "изпуска" още 20. - Да нямаш астма нещо ?! Духни силно, като първия път!
-
1 точкаПоредния случай, четете предварително бе хора. Ако беше питал тук преди ремонта, сега нямаше да пускаш тая тема. Гумички+ сегменти. Масло и да сменяш и течове да оправяш, голяма разлика няма.И аз си изпатих от оригинални гумички. С неподходящите гумички и аз имах подобен разход на масло.
-
1 точкаНа синковеца Сивик 6 (Д14А3) харчеше 0,5 л на 1000 км, но не е пушил. Кюнецът като я купувах бе чист (джамбазски номера), но за 2К се зачерни, а и долях 1л масло, та реших че е за ремонт. Уж е като твоя, но и + нови сегменти, понеже ако само маслообирачите се сменят - става по-зле и симптомите са точно твоите. След ремонта съм минал 1000 км разработване (за което време маслото не мръдна), а от 250 е с ново и пак си е на макс. Разбира се - първо виж течовете и колко губи от там? При течащ мотор е безсмислено да се говори за горене на масло.
-
1 точкаСтарата мома Гинка я отвлякоха ей така -посред бял ден, на паркинга на МОЛ-а. Три здрави маскирани момчета я хванаха под мишниците, запушиха и устата и набутаха на обширната задна седалка на огромен джип. -Слушай сега, госпожо! - започна да и обяснява единият. -Имаш две възможности! 1. Отиваме у вас, отваряш сейфа, ние прибираме съдържанието, а ти си оставаш у вас недокосната. Или 2. Ще се разкарваме из София и тримата ще се позанимаваме с тебе със с*кс нон-стоп, докато не свърши нафтата. Ясно ли ти е? Госпожица Геновева кимна няколко пъти с глава и премигна с влажни очи.... -Сега махам кърпата от устата ти, а ти, без да кряскаш, казваш накъде да караме! -Към бензиностанцията!!!
-
1 точка
-
1 точкаДаже и от това няма нужда.Достатъчно е да се даде информация от кого се купуват базовите масла и добавките ,аз ще ви дам формулата...:)
-
1 точкаВероятно не са малко автомобилите с различен от оригиналния антифриз. Като допълнение към коментара на @JoroHondata мога да споделя моя опит за Accord VIII N22B1 /diesel/. 30л. дестилирана вода са достатъчни за 4 промивики. Системата по каталог побира малко под 7л., но при мен влязоха точно 7 Преди всяка смяна на дестилираната вода съм правил 10-тина км на 3к оборота /добре е и за DPF-a/ за да загрее добре мотора и да завърти антифриза из цялата система. При дизела по - бавно загрява на място. - Бутилка №1: Стария антифриз - цвят червен /ръжда/ Бутилка №2: Първа промивка - цвят червен Бутилка №3: Втора промивка - цвят розов Бутилка №4: Трета промивка - цвят мръсно бял /количеството е по - малко защото изпуснах пробката на радиатора/ Бутилка №5: Четвърта промивка - бистър цвят като "първак" както съм я налял. - Обезвъздушаването е по горе посочения начин с малката разлика, че се чака малко повече на място и се долива до MAX
-
1 точкаПри леко пребуксуване на някое от предните колела, се задейства диагоналното му задно. При по-рязко потегляне и пребуксуване и на двете предни колела, се задейства тракшън контрола + задните колела - "усещането е като ритник отзад" но за кратко, защото колата си тръгва и вече има нужното сцепление . В повечето случаи ,винаги едно от предните колела губи повече сцеплението (обикновено е предно ляво) и тогава се включва само диагоналното му задно дясно, затова и не ти е направило впечатление да буксуват и задните колела. Обаче ако си на малък баир и потеглиш рязко с изключена VSA система, така че да пребуксуват и двете предни колела, ще се включат и двете задни и те ще започнат да хвърлят сняг назад - нека някой да гледа отзад и ще се убедиш в това. И да, това не е класически "джип", нито имаш постоянно включено 4х4, нито имаш блокажи, нито бавни и т.н., така че си трябва малко повече газ в такива условия. VSA-то е хубава екстра, но освен че ти стабилизира колата използвайки ABS системата , ти склопява и мощността на двигателя когато колелата започнат да боксуват много и точно когато ти трябва още малко, за да изкачиш въпросния баир, двигателя може да "умре" напълно преди крайната точка - затова на големи баири с изключена VSA и малко повечко газ и се получават нещата.
-
1 точкаГугъла изплю едни файлове, които не знам как да изтегля в цял вид, май са платени, и са на английски. Нямам време да ги преведа сега. http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/om/md0404/MD0404O00183B.pdf http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/RL0000/RL0000O00189A.pdf Най-общо - компютърът не подава газ така, както водачът очаква това да стане, според това колко е натиснат педала, а ако има нужда - прилага и спирачно усилие върху някои колела. Изводът е, че ако системата се активира - значи водачът трябва сериозно да си помисли за стила на шофиране при текущите условия. Кратко обяснително видеоклипче, без да се навлиза в подробности (на английски език): Ето и клип как се нулират системите и гаснат лампите, обяснено е доста добре (на английски):
-
0 точки
-
0 точкиМаслото 3.8 на фул ,4 литра да набутате е много. Тотал е най-гадната помия и ментеляк тук в Бг пробвай с по-сносно масло 5w40. Каква марка гумички сложихте или оригинални или на Виктор рейнц,друго само сте си играли. Изяснете тези течове откъде са,да ако сте сложили 4л се опитва от някъде да излезе това масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00