Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.01.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Между 2,8 и 3,2 литра. В зависимост от температурата и колко се чака. За малоумниците в БТ няма да коментирам..
  2. 2 точки
    Да се включа и аз с малко опит основно за маслата. За двигателното - моето мнение е, че ако го сменяш често ( на 7-8к км) няма много значение дали ще е от най-скъпото. Аз поне така процедирам. Когато се сетя навреме се включвам в общите поръчки от Германия, ако не - си взимам от тук. По отношение на маслото за автомата още в началото като си взех хондичката, бях проучил доста за кутията и обслужването, че ме притесняваше... Някъде бях срещнал, че при каране основно градско, смяната на 20к км не е лукс, а необходимост (въпреки предписанията по ръководство). И до ден днешен така процедирам. Не е болка за умиране, защото този пробег за мен означава около 2 години или на всяка 3та смяна на маслото на двигателя. Също така на всяко второ опресняване на маслото на кутията или около 40к км за мен се сменя и филтъра на автомата. Използвал съм само оригинално, защото не си заслужава риска. За това масло се включвам в общите поръчки, защото разликата в цената е значителна.
  3. 2 точки
    Май отрких проблема. От стъпковият мотор. Гледах едно клипче в интернет, пръскам с WD-40 в отвора за стъпковия, после почуквам с една отверка и взе че стана. Преди това пробвах дали е от него като закрих част от товора с пръст и проблема изчезва. 2-ед.mp4
  4. 2 точки
    Смяна на спукана тръба на EGR Ето и дано помогна на някого: http://www.planete-honda.com/cr-v-3/odeur-gaz-echappement-dans-habitacle-et-bruit-de-souffle-dans-moteur/60/ И няколко снимки още Honda CR-V 4 gen. 2014 2.2 i-dtec Отне ми 3 часа демонтаж
  5. 1 точка
    Привет, както обещах ето снимков материал за процеса: 1. Позиция на EGR клапана 2. Развиват се двете гайки 3. Клапана преди да го почистя 4. Почистен клапан В резуме, нещата бяха ок за 50-60 км, и отново започнаха същите прекъсвания/предърпвания. П.С. Не снимах само грешката... Други идеи, или някъде не съм направил нещо както трябва...
  6. 1 точка
    Ако не е късно, бих искал следното: Link: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: 1 x HONDA PSF 0,354 L Стойност на поръчката: (1х6,99) х 1,9775 = 13,82 Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  7. 1 точка
    Трета година карам с Vredestein quatrac 5 и в нито един момент не съм усетил някакъв проблем с гумите. Забивам ги и във всякакви калища, камънаци и други рибарски дестинации. Действително, по черноморието вече не е много адекватно да се кара със зимни гуми. Температурите мнооого рядко падат под 5 гр., а сняг вече години не съм виждал. Същевременно на мокър асвалт зимните гуми никак не се държат добре. Виж, ако се пътува целогодишно из цяла България (както го правя със служебен автомобил), тогава най-добре зимни и летни. А гумаджийските експерти ги знаем - тяхната експертиза е изцяло насочена към продажбата на гуми.
  8. 1 точка
    Дълги години не купувах зимни гуми и падне ли сняг ползвам друг транспорт. Снега го почистваха за ден два и с по-ниска скорост си карам навсякъде. Само с летни е трудно, особенно ако се пътува много. С летни обаче може да се кара от март до ноември. Но всесезонната гума не е добра колкото лятната. Bridgestone A005 EVO е моят избор за всесезонни гуми. Много гумаджии, обаче упорито отричат ефективноста им. И обяснимо, ще продават, два пъти по-малко гуми.
  9. 1 точка
    Хипотетично е за по-редичките 0W-20-ки.
  10. 1 точка
    Точно! Но това S600 е толкова красиво, че нямаше как да не го покажа на колегите. Невероятен бонбон.Honda S600 спечели награда на класа в Amelia Island Concours d’Elegance за ретро през 2022г. И малко история за тетата... T360 е първото производствено превозно средство на четириколела, построено от 15-годишната компания, която започва през 1948 г. с продажба на велосипеди с малки двигатели. Двигателят 356 cc произвежда 30 к.с. и се хвали с максимална скорост от 62 мили в час. Тези малки пикапи са продавани само в Япония от юни 1963 до август 1967 г. Всяка от 108 920 броя напусна фабриката в цвят May Blue. T500 се появи 18 месеца по-късно и беше предназначена основно за експортни пазари, тъй като не отговаря на квалификациите за превозно средство от клас Kei. Той дойде с "голям мотор" с 531 cc преместване, което прави 38 к.с. и максимална скорост 65 мили в час. Сравнително рядък само 10226 броя, всяка от T500s е боядисана Moss Green. На тези два пикапа японците и казват "Целуващите се братовчеди - Honda T360 и T500" Инфото е взето от RealTime.
  11. 1 точка
    @CARPERA Отделих цялата неделя за прочистването и смяната. Мисля че се получи добре. Пуснах подробен коментар в темата за обезвъздушаването на маркони. Надявам се да го одобри. При мен излезе някаква червена мътилка наподобяваща ръждив цвят. Интересно, че глътна една 5-литривка и две 1-литровки, а по каталог би трябвало да е 6,9л ПП: търсих и гугъл сервиз в Пловдив който може да го смени с машина, но нищо не намерих, а и така не пропуснах удоволствието сам да си ръчкам по колата. Истинското удовлетворение дойде при последната промивка, когато текна като първак
  12. 1 точка
    На мен ми говори. Имам такъв на колата от 10г. 20лв. струваше. За авточастите- винаги си намислям марка и им нося в магазина готовия номер за поръчка, според някакви си мои впечатления от форума, и според предлагането. Иначе, автомонтьор в Германия, за Херц Бусс ми каза, ме каквото е сложил на тях е било без проблем, след като му показах предни дискове и накладки на тази фирма, изглеждащи като истински 😉 , за 106лв.комплекта. В интерес на истината и си работят от първият ден без разлика и добре, като старите оригинални, които просто бяха изтъняли. Нямам много сменяни неща по колата, но не съм имал и проблеми след това- каре на GLO, амортисьори TOCIKO, клапани Fressia и др., основно филтри и дреболии.
  13. 1 точка
    В едни други времена,далеч по достойни от днешната действителност: https://www.photomoments.bg/bg/post/hisaryas-pearl
  14. 1 точка
    И ние така: Междуфирмена задлъжнялост: Ленив ден в малко гръцко село. Дъжд се сипе като из ведро, улиците са опустели, времената са трудни, хората са затегнали коланите, всеки е задлъжнял на някого, всеки живее на кредит. Точно в този ден един богат германски турист решава да се отбие в селото, паркира автомобила си пред скромния местен хотел и влиза вътре. Слага банкнота от 100 евро на рецепцията и казва на собственика, че първо иска да погледне стаите и тогава ще реши дали да наеме някоя за през нощта. Хотелиерът му дава няколко ключа и в момента, когато чужденецът се качва на горния етаж, той тутакси грабва банкнотата от 100 евро и тича до близката месарница, за да плати дълга си на месаря. Месарят взима банкнотата от хотелиера и хуква надолу по улицата, за да се разплати с фермера, от когото купува прасета. Фермерът взима банкнотата от 100 евро и бързо отпрашва да си плати сметката за храна и гориво към фермерския доставчик. Фермерският доставчик взима банкнотата от 100 евро, която му е дал фермерът, и тича да си плати дълга за вино и узо в местната таверна. Кръчмарят приема банкнотата от 100 евро и мълчаливо я приплъзва към местната проститутка, която в този момент отпива от питието си на бара, и която заради кризата влизала в положение на клиентите си и също предлагала услуги на кредит. Проститутката взима банкнотата от 100 евро и забързва към скромния местен хотел, за да си плати за стаята, която ползва. Собственикът на хотела приема банкнотата и я поставя на мястото, на което е била до преди малко, така, че богатият чужденец да не заподозре нищо. В този момент, туристът слиза обратно до рецепцията, посяга към банкнотата от 100 евро, като обяснява, че стаите не задоволяват вкуса му, прибира си парите в джоба, качва се в колата си и напуска селото. Никой нищо не е произвел. Никой нищо не е спечелил. Но пък сега вече цялото село се е издължило и гледа на бъдещето с много повече оптимизъм... ... Европейска провинция.
  15. 1 точка
    "направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
  16. 1 точка
    Според мен част от обяснението е такова: През последните години се засили лавинообразно започналата преди десетилетия деградация в манталитета на хората. Симптом за което е и поведението във въпросните социални мрежи. Разпадът на ценностната система, освен всичко друго, доведе хората до състояние на апатия, липса на желание за самообразоване и самоусъвършенстване, загуба на умението и търпението, необходими за задълбочено осмисляне на който и да е въпрос, и в крайна сметка до закърняване на умствените способности, свързани с критичното мислене, решаването на проблеми, воденето на аргументирани дискусии и взаимополезното общуване. За сметка на това станахме мързеливи, чакаме всичко да ни се снесе наготово и върху непреодолените си комплекси натрупахме не друго, а само безкрайни претенции. В тази връзка - чета във фейсбук групите и съм потресен от извънредно ниското ниво на комуникация, да не говорим за избора на тематика и откровената глупост в голяма част от коментарите. За съжаление с разширяване на форума манталитетът от фейсбук се пренася и тук. А форумът е нещо много по-различно, общност по специфични интереси, а не клюкарник пред блока. Съжалявам, че ще го кажа, но настъпи и промяна на контингента от водачи на Хонда в БГ. Има такова нещо. Колкото е по-тесен кръгът, толкова по-качествена общност се създава, тъй като собствениците много избирателно и целенасочено са се спрели на дадения автомобил и са склонни да инвестират много повече време, знания и емоции. Което води до сплотяване. С разводняване на базата в нея попадат доста повърхностни елементи - доплуват и отплуват - и няма как да очакваме от тях нещо по-различно. Единственото спасение е който може и иска да продължи да работи в полза на форума и на всички, за които той е важен.
  17. 1 точка
    Намерих и смених всичко сам . Мерси и по долу има инфо за всичко
  18. 1 точка
    2023 Acura Integra е отличена като Автомобил на годината в Северна Америка https://acuranews.com/en-US/releases/2023-acura-integra-honored-as-north-american-car-of-the-year
  19. 1 точка
    Те и потребителите не са стока.Първо се чете,а после се пипа.Ти се наши в първия сервиз и сега "аман от майстори" Клапаните са ти най-малкия проблем.Изтегли си ръководството за ремонт и не вярвай на всичко което четеш и чуваш. Клапаните се правят 0,1 /0,18 на 25 градуса ,разбирай на климатик..Оборотите се регулират автоматично от мотора за празен ход по данни от компютъра.Едва ли "майстора " ти знае как да го измами ако не прочете въпросната книжка......
  20. 1 точка
    Мога да те пратя чак в Габрово ако те устроива при хондаджия дето ги познава като петте си пръста, абе Фена за габровска област :), и аз съм на 90% сигурен че си с един зъб предварение, а японеца така културно е сложил дупки за щифтове да законтриш двата вала да не мърдат от местата си Отделно проблема ти с оборотите..... я ги питаи дали са откачали акумулатора докато са я правили после щи кажа кво се е случило, ааа и виж има една маса от десния фар към двигателя, кафяв кабел да не са забраили да го закачат за капака на главата
  21. 0 точки
    https://vm.tiktok.com/ZMY1Y9CnY/ Ахаххаххахаха
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...