Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.11.2022 in Мнения
-
5 точкиЧервен и розов "лонг лайф", тип G12, G12+ e предимно със спецификации за VAG групата. А тези спецификации, които ти написах по-горе са само за Хонда. И не са за чугунени двигатели! HO-999011-A - син цвят - "Genue Honda Antifreeze / Coolant "Long Life Antifreeze / Coolant TYPE 2" Honda Type 2 coolant is an ethylene glycol base product for extra long lasting aluminum component protection." 08CLAG010S0 Honda E Coolant - Зелен на цвят - RAVENOL HJC Premix -40°C Protect FL22 is a ready to use, prediluted with water, ethylene-glycol based and time-tested coolant without phosphates, nitrites, amines and silicate. This product is formulated based on a proven inhibitor development as an extended life radiator antifreeze. Ако не приемаш съвети от Хонда форума - слушай тойотовския тогава. Защо ни губиш времето?
-
4 точкиЗдравейте! Реших да опиша как смених фабричното радио с афтърмаркет такова и запазих управлението от волана (CRV - 2005-2006). Намерих информация във форума и благодаря за нея, но си мисля, че въпросът с управлението на волана изисква отделна тема със снимков материал и всичко нужно. Темата е за хора, които искат да си сменят радиото 1 din с афтърмаркет 1 din без да губят мултиволана към радиото и без да ползват отделен модул. Би свършила и работа за хората, които се чудят кой е въпросния кабел за волана за да си го включат към новата мултимедия (KEY 1 кабела). Всичко се случва без рязане или промяна по оригиналната букса. След малко рисърч разбрах, че мултиволанът работи посредством съпротивление към радиото при натискане на бутон. Може би се питате защо 1 din след като може да се сложи 2 din андроид мултимедия? Колата не се кара от мен, а от баща ми, той не искаше голям дисплей и искаше да си запази рафтчето отдолу. Целта беше да може да се слуша музика през bluetooth, флашка и да се водят разговори по телефона като се вдига обаждането от волана. Нужни материали: 2 x преходника Honda > Евробукса (ISO) 1 х 3.5 мм стерео или моно жак 1 х 20 см аудио кабел (като за тонколони) 1 x термосвиваем шлаух 1 x ново радио естествено Инструменти: - мултицет - поялник и принадлежности към него (ако ще се запояват връзките), може да се ползва и капсулован жак, който да завършва направо на кабел и да се кримпне Важен е избора на радио за да остане функциониращ мултиволанът, няма да стане с всяко. Трябва да има вход 3,5 мм за жак и меню за управление от волана. Аз намерих такова на Sony (DSX-A510BD), но би могло да стане и с Pioneer, което обаче да има меню S. Remote > Preset - избират се различни японски марки коли. Оказа се, че от тази серия на Sony по - новите модели поддържат конфигурируем 3.5 мм вход (запаметяват си съпротивлението подадено от волана като андроид мултимедиите). Почнах да търся такова и намерих в немския ebay втора употреба на разумна цена (~150 лв.) и го поръчах. Дори и по - евтините версии на това радио без bluetooth от серията DSX-A поддържат мултиволан. 1. Разглобява се средния панел и се изкарва старото радио (има информация във форума за това, но ето и клипче, на което радиото е 1 din). 2. Разкачаме радиото (ако е 1 din и никой не е преправял нещо преди това трябва да имаме: 1 х синя букса за хонда, 1 x радио антена). 3. Локализираме кабела на буксата откъм колата, който отговаря за волана (зелено-червен). 4. Намираме си свободна маса с мултицета на синята букса (откъм колата). - добре е да откачим акумулатора за всеки случай (аз не го откачих - забравих ) - включва се на зумер мултицета, едното пипало на корпус/някое болтче захванато за метал, а с другото се проверяват кабелите по буксата - за мой късмет веднага намерих такава точно до масата, която се използва от преходника (черния кабел откъм хондата, оказаха се две съседни маси) - в моя случай кабелът е червен откъм хондата, втория от ляво на дясно, долна редичка от снимката - не е сигурно, че ще имате точно същия кабел затова е хубаво да се измерят кабелите (ако не намерите трябва да се вземе маса от друго място) 5. Взимаме си единия преходник Honda > Евробукса, виждаме на кое пинче ще се падне зелено-червеният кабел откъм колата (синята букса > белия женски преходник). На негово място на преходника трябва да е празно и да няма пинче. Взимаме си вторият преходник и изваждаме с игла или нещо подобно едно малко пинче (има малки и големи контактни накрайници/пинчета). Вадим си и едно от големите (крайните). При мен това беше най - трудното начинание от цялата работа по това радио . Бърка се с иглата и се натиска контрата на пинчетата. Вадим ги и откъм Евробуксата, ако ни се занимава, ако не ни се занимава се режат плътно до евробуксата (накрайниците там не ни трябват, там ще запояваме към жака) - малкото пинче си го избрах да е с бял кабел, а голямото да е с черен (понеже ще е маса към жака) - това което правим е да вземем две кабелчета от единия преходник и да ги сложим на другия на точните празни дупки 6. Монтираме си двете пинчета на правилните места на преходника (едното малко пинче за командите от волана и другото голямо/масата на мястото, което сме открили). 7. Запояване на жака към двата кабела, които сме монтирали на преходника. - жакът трябва да е с възможно най - малкия корпус, който намерите. Бях взел няколко, но нито един не искаше да влиза плътно в буксата и се наложи да го оставя без капачето. Може и с моно жак, просто аз имах стерео под ръка. - това което направих е да запоя жака за аудио кабела и после да запоя/снадя аудио кабела от другата страна за добавените кабелчета към преходника - предполагам, че можеше да мине и без допълнителния аудио кабел, но реших да има аванс за да съм сигурен, че ще стигне дължината - зачистваме си кабелчетата и нанизваме малко термосвиваем шлаух за да скрием спойките после - на tip-а/върха на жака се запоява кабелчето с малкото пинче (в моя случай бял цвят) - на Sleeve-а/Ground/Масата се запоява масата от преходника (в моя случай черен цвят) 8. Преправеният преходник е готов! 9. Свързваме всичко: Синя Honda букса > Honda преходник - бял > Евробукса откъм преходник/мъжка > Евробукса откъм радиото/женска > Радио - монтираме си и радиото на шината за да не седи насипно - не забравяме да си свържем и антената 10. Подаваме на контакт и чакаме да светне това радио (ще е добре да си свържем акумулатора отново ако сме го разкачили ) 11. Тестване на мултиволана В менютата на това Sony има Set Steering, от там се запаметява кой бутон какво да прави. 12. Пробваме всичко дали работи, радио и т.н., може със свинска опашка да се привърже всичкия кабелак. 13. Сглобяваме всичко по обратния ред. Плюсове: + Няма нужда от допълнителен модул ~ 80-100 лв. + Настройка кое копче какво да прави (може да не са оригиналните функции) + Евтин вариант спрямо мултимедия за слушане през bluetooth и разговори през телефона Минуси: - Ограничен избор на радиа 1 din, които поддържат управление от волана без нужда от модул - Все пак не е мултимедия с тъч и ако човек иска да си пусне навигация трябва да се гледа от телефона - Докато подменях радиото реших да сменя и крушките на парното с LED, защото имаше една изгоряла. Благодаря на писалите ( @froluti , @Emicha, @Plamen-CRV и др.) в темата за тези крушки! Надявам се всичко това да помогне на някой, който реши да си сменя радиото 1 din > 1 din на фейслифтовото CR-V (2005-2006), но иска и мултиволанът му да продължи да работи. Успех!
-
4 точки
-
4 точкиКато цяло, това, че някой е казал нещо няма общо с това което пише. Има спецификации които се гледат преди това. Ти питаш този антифриз с който си в момента, дали става и като цяло кой става, нали така? С този розовият с който караш, то той не е за твоят автомобил. Хонда нямат розов антифриз. Имат такъв, какъвто @CARPERA ти е показал както и аз съм ти снимал както и @dandilov се опитва да ти обясни. Останалото е на твоя отговорност дали ще караш с него или не. Друг е въпроса дали ще стане нещо но е факт, че този с розов цвят не е правилният. P.S Майстора вероятно може да сипва и чешмяна вода в антифриза, то проблеми няма принципно и от нея ама се продава дейонизирана за целта
-
2 точкиНе ми даде мир и спокойствие стойността на отваряне, на байпас клапана, на Filtron OP575 - made in Poland. Подчертавам - произведен в Полша! А не "Made for Filtron", или "Made in B.A." Много ми хареса този филтър и реших да отворя още един за проверка. Може пък да е бил дефектна бройка предишният. За съжаление резултатът се повтори: Отваря се при натиск от 2.42 kg. При диаметър на отвора 1.1cm се получава налягане от 2.55kg/cm2 = 2.5 bar Тоест - не е било случайност... Жалко!
-
2 точкиМаслен филтър Purflux LS350. Made in France. Препратка към OEM Honda 15400-RBA-F01, made by Purflux. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Черен е, за разлика от 15400-RBA-F01, който е син на цвят. През отвора се вижда байпас клапанът, маркиран традиционно, с червен лак. Няма ръжда по дъното, но има по стените на филтъра - благодарение липсата на защитно фолио и незнайните условия на съхранение. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Има много оплаквания от FRAM PH5317 - "събратът" на LS350, че къса противодренажния клапан. За Purflux LS350 досега съм чул само за един случай. И двата филтъра изглеждат еднакво, само кутиите и имената им са различни. Аз също съм ползвал и FRAM PH5317, и Purflux LS350. При единствения FRAM, който ползвах, проблемът се прояви! Докато с няколко Purflux LS350 не съм имал проблеми. Филтърната хартия е положена равномерно, в зигзагообразната форма, запазена марка на Пурфлукс. Така се постига по-голяма филтрираща площ на филтърния елемент в същия обем който имат другите филтри с такива размери. Винаги се кефя на това решение! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава работа! Филтърната хартия е залепена здраво. Няма излишъци от лепило. Снадката е без метална пластина (разбираемо с оглед на зиг-заг изпълнението), но е и залепена, и допълнително пресована. Добро решение! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 882 cm2 – много добра! Височината на филтриращата част е 5,3 cm, но след като се разгъне хартията, ширината й става цели 7 cm. Завиден резултат! Още веднъж - хитро решение и адмирации! Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както бюджетните филтри. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно на добра. Макар, че много ми се иска, този филтър да е с хартията на Mahle OC617. Щеше да е "ТОП"! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 1.72 kg. При диаметър на отвора 12.88 cm се получава налягане от 1.32kg/cm2 = 1.3 bar - много добър резултат! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от добър клас. Бих го използвал, въпреки ръждата. Надявам се филтърната хартия да я спре.
-
2 точки
-
2 точкиФилтър MANN W610/6 made in Germany Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата, от CARPERA. Противодренажният клапан е бял, силиконов, много еластичена и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Кутията е с наченки на оксидация в дъното, но иначе е чиста. Няма наличие на ръжда. Пружината в дъното на филтъра е тип "пластинчата", ако мога така да се изразя. Филтриращият елемент е изпълнен точно. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно. Снадката е направена с подсигуряваща метална пластина. Лепилото е нанесено сравнително равномерно, без излишъци и държи здраво хартията. Макарата е с много и равномерно направени отвори. Учудващо, но след премахване на филтърната хартия, конструкцията на макарата се саморазглоби! Явно лепилото не лепи метал, а само хартията... Металната конструкция на макарата е много точно направена. Няма никакви ръбчета по краищата, които да се захванат за лепилото. Може би от това да идва саморазглобяването? Филтърната хартия е със завидна дължина - 164 cm. Площта й е приблизително 887 cm2. Много добър резултат! Но, дебелината й е по-малка от тази на Mahle OC617. А също така не е толкова плътна. За съжаление се наблюдават известно количество точици светлина на просвет, което говори за не особено голяма филтрираща способност. Определено очаквах повече от хартията на Mann... Клапата на байпас клапанът е от дебела гума. Уплътнява перфектно. Клапанът е с диаметър 1,32 cm и отваря при натиск от 1,84 кг. Това прави налягане от 1,3 bar. Приличен резултат. Заключение: Предимства - Точна и прецизна изработка. Противодренажният и байпас клапаните са перфектни. Голяма филтрираща площ на филтърната хартия. Недостатъци - Лепилото не слепва металните части на филтърната макара. Филтърната хартия не е с достатъчна дебелина и плътност. Не достатъчно прецизна филтрираща способност за висок клас филтър. Ще върши работа, но като цяло - "средничОк", както казва един известен авто-майстор.
-
2 точкиНякои хора искат големи къщи, бързи коли и много пари. Други просто искат къща в гората, ... далеч от тези хора.
-
1 точкаЧакай сега. Това не е баш така. Без да съм специалист по акорд 8, мисля, че е като 7: 2.0 - един прав ауспух 2.4 - два прави ауспуха 2.2 дизел - един ауспух наклонен надолу, пък било то и Type-S. Просто тука някой е пипал. И като й гледам салона и циферблатите, си е непълен Executive (сиреч не Plus) с доработки по екстериора. Не, че това трябва да те спира, ако е твоята кола. Просто цената е малко над пазара, както ти каза @policeman по-горе.
-
1 точкаСъдейки по интериора си е Екзекютив, а "оптиката" е поръчана още от завода. Масова практика в Холандия е на клиентите да се обръща внимание и да им се пресушават сметките с допълнителни глезотии. Купуваш ги на далавера царабар с колата. Само джантите и "оптиката" са минимум 1/4 от цената и са неоткриваеми. Иди я виж.
-
1 точкаType S би трябвало да е 180кс, иначе на оптика отговаря. Цената е бая височка. Не виждам дистроник, което ще рече, че не е екзекютив.
-
1 точка2009-та вероятно е "първа регистрация", а е произведена по-раничко. Но пък изглежда добре. Щом си навит на дизел, гледаш, караш иии ... Холандските коли са добри, а крайната цена я решавате заедно.
-
1 точкаДа го има в темата, ако някой има същият проблем Ето това е сканираният код на клапана: 07078831421400210069005300370019 Има го на цена около 200лв. в Тех-ко. Ето и Лин към ибей- https://www.ebay.com/itm/225062739100?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=zcj9V93kQzu&sssrc=2349624&ssuid=cn1zrqJER0C&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
-
1 точка
-
1 точкаМайстора е бил с ръце отзад и е оакал уплътнението,и винаги се сменя комплект. С виктор рейнц съм 4 реглагжа сух капак.
-
1 точкаТрябваше да си по подготвен и да извадиш едно оригинално гумено уплътнение с номер 12341-RTA-000 ,че те са най надеждни и изкарват до над 3 реглажа(отваряния)! Силикон или както се казва "honda bond" https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-hondabond-ht-liquid-gasket-1-9-fl-oz/ (Цените вече не са привлекателни...) се поставя на две или три места беше ,без да се прекалява!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДугите до сега рязани едвам достигат 700cm2 на филтърната хартия тази е топ най-добрата като площ. Според мен затова не е толкова дебела хартията ,добра пропускливост,голяма филтърна площ,два надеждни клапъна,какво повече да се желае. Да видим дали някой ще предостави оригиналния син на Хонда с сакво той е по-добър. Чакаме да видим Purflux какво крие той.
-
1 точкаСлагаш на Хонда който е по -добър от червения и спираш да се чудиш какъв цвят,и после да те боли глава.
-
1 точка@dinko12345, при Хонда а предполагам, че и при част от другите марки, антифриз се сменя на 10 години от нов автомобил и после на всеки 5 години. Това ако е от "скъпото "антифриз а не от старите при които се мяташе на по 2-3 години. Розов аз не помня Хонда да е имал някога. Беше Type 1 зеленикав, сега Type 2 синкав. Ако си сигурен, че е сменен с правилният и е сравнително нов не го пипай но ако не си знае годините е добре да го махнеш и да сложиш правилен такъв. Това, че човек прави само Хонди или Тойоти и тн.. не значи, че ги прави добре и правилно Повечето майстори все имат работа и все нямат време та претупват често нещата когато "те вредят" в графика.
-
1 точкаНали го смени и после писа, че проблема пак продължава? Клапана ли е последно? На клапана мисля има филтър. Забелязват ли се метални стружки от вала на помпата по филтъра, че точно тея ГНП-та май някой ги е правил в час по трудово..
-
1 точкаНа моя акорд бях сложил ледове на лупите. Пълен боклук са не фокусират имат тъмни петна, вентилаторите се чуват .... Та сега съм с ксенон на късите и Osram night braker lazer +150% на дългите. Не се занимавай с тея ледове
-
1 точкаСамият Клинт Истууд си зарежда колата на бензиностанция в Лос Анджелис. Винаги си кара сам Мерцедес-а от 1992г. Няма бодигардове! Няма личен асистент даже! Няма холивудска елитарност и превземки! В края на май навърши 92! Пак снима нов филм… Колко хора на тази възраст са толкова активни? 11 номинации за Оскар! - 4 спечелени! Вечно е влюбен! Има 8 деца! $375 милиона! Просто си зарежда колата!
-
1 точка
-
1 точкаСигурно я чака същата съдба, освен ако някой не и отдаде почит ... Рядкост е вече тази кола, но в цивилизованите места, още я тачат.
-
1 точкаАко вие имате хляб, а аз имам едно евро, и ако аз купя вашия хляб, тогава аз ще имам хляб, а вие ще имате едно евро, така че в тази размяна ще е налице равновесие (...) Но ако вие владеете сонет от Верлен или теоремата на Питагор, а аз нямам нищо, и ако вие ме научите на тях, в края на тази размяна аз ще имам сонета и теоремата, но и вие ще сте ги запазили за себе си. В първия случай имаме равновесие - това е стока, а във втория имаме растеж - и това е култура. Мишел Сер
-
1 точкаКолеги, няма нужда да режете и сравнявате! Вече е дискутирано за разликите между 610/3 и 610/6
-
1 точкаСтана рано. Изми колата. Припомпи гумите. Провери маслото. Доля антифриз. Намаза клемите на акумулатора с грес. Седна и спомените му тръгнаха като на филмова лента. Обикаляха България от край до край без аварии и произшествия... Децата заспиваха едно срещу друго на задната седалка покрити с одеяло. За толкова години колата му беше повече от другар. Като член от семейството... Децата се запиляха по чужбина. Бабката се спомина. Дойде ред да се сбогува и с колата. Не стигаше пустата пенсия. От къде пари за бензин, застраховка, винетка, технически преглед. До сега успяваше да плати само данъка. А колата си стоеше в гаража, готова за път... Завъртя ключа. Двигателя запали. И нещо издумка по тавана на колата. Стреснат погледна навън. Човек стоеше до колата. -Хайде дядка! Вади я тая бракма, че днеска много работа имам! Излезе.Погали колата и му подаде ключа. После се обърна чак когато репатражката потегли. Влезе в гаража. Затвори вратата и захлипа като дете. После захвърли четирите банкноти за които бе заменил един верен другар... Какво знаете вие за живота, ревейки за нов айфон... Никола Стоев
-
1 точкаНай-важните два дни в живота ти са денят, в който си роден и денят, в който разбереш защо! Марк Твен
-
1 точкаЕто още един каталог: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2007/20-EXECUTIVE/ELECTRICAL-EQUIPMENTS-EXHAUST-HEATER/EXHAUST-PIPE-20L-/17SEA701/B__0200/3/3424
-
1 точкаОт фейслифтовите 4 ген. европейските са с класическия 5 степенен автомат, а американските със CVT. Пета генерация бензин също са с CVT. Хибридните на практика нямат скоростна кутия: това е-CVT всъщност представлява плавно задвижване от електромотора до 80 км/ч, а за по-високи скорости се включва директно ДВГ-то!
-
1 точкаЕдвам дочаках да се стъмни... Резултата е повече от задоволителен! 12лв. И малко винтчета. Интересното е, че крушките светваха поставени само по единия от двата възможни начина. А никъде, нито на старите, нито на новите нямаше индикация за плюс и минус.
-
1 точкаТака, понеже никой не отговори, а нали знаете че има една приказка "Любопитството уби котката", та и аз така. Страх не страх разглобих, срязах зелено - червената жица, третата от дясно на ляво се пада при мен и свързах към нея жицата от снопа на мултимедията с надпис KEY 1,защото при мен нямаше кафява жица, конкретно тази беше лилава. Всичко тръгна без проблем. 😁
-
0 точкиУрок по полово възпитание Учителят държи в ръка банан и презерватив: - Деца, днес ще ви покажа как се поставя презерватив. А банана съм взел, защото на гладен стомах, не ми става.
-
0 точкиЖена качила в Youtube видео как се готви квас. А ето и коментарите на хората, опитали нейната рецепта: 1. Прекрасен квас! Пих една чаша, а надрисках три! Ето откъде идва материята - от кваса! 2. Приготвих квас по авторската рецепта, пробвах го. 15 минути по-късно усетих тътен в стомаха, забързах се към тоалетната, имах време мислех си... тъкмо седнах и се чу пращене, помислих, че задника ми се скъса, главата ми се завъртя, явно загубих съзнание за минута. Като ми се върна акъла, усещам топлина и стегнатост, разбрах, че съм забравил да сваля гащите. Те отидоха в прането, а аз не можах 2 часа да сляза от белия кон. А кваса е вкусен, благодаря на авторката! 3. Приготвих квас по ваша рецепта за мъжа ми, който остана сам в къщи през уикенда. Той вика, легнах на дивана, сложих лаптопа на коленете, почивам си, отпивайки квас. Усещам позив за пърдене. Сам съм в къщи, казвам си - няма от кого до се срамувам. Накратко - пръднах от душа и се насрах. Той казва, че това не се е случвало от детската градина. Много благодаря за топлите спомени от детството! Кваса е огън! Бих го препоръчала. 4. Качих се в маршрутката за вилата. Пих квас преди да тръгна. По средата на пътя усетих болки в стомаха. Шофьорът спря. Втория път разбрах, че това ще е последната ми спирка, и слязох от микробуса с чантите. Вече не ми пукаше за абсолютно нищо. Само дето този квас се обаждаше на всеки 10 минути. В резултат на това, останалите 8 километра до вилата изминах за 8 часа. Нямах нужда от нищо друго. Квасът е вкусен, одобрявам! 5. Вече месец пия само този квас. Вкусът е добър, но стомаха дрънка като ядрен реактор. За това време свалих 40 килограма. И вкусно, и здравословно. Само дето по 6 часа на ден съм прикован към тоалетната, като роб на галера. Препоръчвам ви. 6. Реших да изненадам приятелите си, и направих квас по вашата рецепта. Отидохме на вилата. Приготвихме си барбекю. Пихме от вашия квас. Цялата компания се подриска, а тоалетната само една! Майната им на всички легла, на оранжерията, в банята и сауната е страшно да се влезе...
-
0 точки- Запознах се с нова мадама. - Въодушевен си виждам, сигурно е безумно красива? - С леки промени в граматиката - без ум, но красива.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00