Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.10.2022 in all areas
-
3 точкиПробвай със старото масло! Основният ремонт е почти колкото да купиш друг проверен двигател!
-
2 точкиФерарито е надценен болид (подчертавам, че моят отбор е Уилямс). В миналото състезание гледайки отстрани се виждаше ясно как Шарл гонеше Перес няколко обиколки и после върна газта защото беше в някакъв суперпауър режим и ако продължаваше така отиваше мотора, тоест бързи са на за кратко иначе нормалното им състояние е добро но не достатъчно за да са най добрият мотор. Няма да могат да бият Хонда японците са с класа над тях пък и щом Чеко им изчезна.... Ферарито не може да направи такова нещо. Това е ситуацията в момента и така ще е до края на сезона. А това с отпаданията им е все тая за Хонда, просто щяха да спечелят малко по нататък а не сега. През уикендите някои бачкат а други спят...италианци...не съм изненадан.
-
2 точки
-
1 точкаКакто обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
-
1 точкаЗакупуване на втора ръка "проверен двигател" е абсолютно тото! Няма как да е проверен, докато сам не се убедиш колко е читав, но тогава може да е вече късно. Основен ремонт при доказан майстор е най-голямата гаранция! 10W-40 и 5W-40 са еднакво "гъсти"! И в двата случая имат еднакъв, или сходен, работен вискозитет! Другото са приказки от "седянката"... Разликата между двете е в по-добрите базови масла, по-висока термостабилност, по-голям работен ресурс, по-съвременният пакет противоизносни присадки и по-добрите нискотемпературни х-ки в полза на 5W-40! Ти си избери кое да използваш... @brani8282 Мобилът от къде го купи? Ако е от тук в БГ, много възможно е да си купил менте, нямащо нищо общо с Мобил! Смени го със сигурно масло от общите поръчки на форума ( https://forums.hondabg.com/topic/118444-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-12-ти-октомври/ ) Например това: https://www.ato24.de/en/aveno-fs-5w-40-motor-oil.html Хем е евтино, хем е прилично качество, хем ще видиш как е горенето с него. Ако пак не е О.К. - тогава ремонт. Я гумички, я сегменти. и т.н... каквото трябва. Между другото, твърде възможно е да си я купил с някой уплътнител, нахакан в маслото, за да не гори толкова много. Но това не помага на двигателя, а само замаскира нуждата от ремонт. Ако допуските на износване, на цилиндрите, позволяват ремонт, тоя двигател може да изкара още поне 200 000км. след ремонта!
-
1 точкаЕдин човек бил помолен да боядиса лодка. Той донесъл боята и четката си и започна да боядисва лодката в ярко червено, както собственикът го помолил. Докато рисувал, забелязал малка дупка в лодката и тихо я оправил. Когато приключил с боядисването, получил заплащането си и си тръгнал. На следващия ден собственикът на лодката дошъл при бояджията и му дал чек за сумата, много по-голяма, отколкото получил предния ден за свършеното. Бояджията бил изненадан. - Но вие вече ми платихте!? - Това не е за боядисването. Това е за оправянето на дупката в лодката. - О, да! Но това беше само малка услуга... Не си струва да ми плащате толкова висока сума за нещо, толкова незначително. - Скъпи приятелю - ти не разбираш. Нека ти кажа какво се случи: Когато те помолих да боядисаш лодката, забравих да спомена тази дупка. Когато лодката изсъхна, децата ми взеха лодката и отидоха на риболов. Те не знаеха, че има дупка в корпуса. По това време не бях вкъщи. Когато се върнах и забелязах, че са взели лодката, бях отчаян, защото си спомних, че има дупка в лодката. Представи си облекчението и радостта ми, когато ги видях да се връщат от риболова цели и невредими. После прегледах лодката и видях, че си оправил дупката! Сега виждаш ли какво направи? Спаси живота на децата ми! Нямам достатъчно пари, за да платя за твоето ′′ малко ′′ добро дело."
-
1 точкаВероятно има предвид че няма по-добро от неотварян мотор - докато е в добро състояние
-
1 точка
-
1 точкаПарадоксът е в това, че ако никой не го сгази тоя младеж, така ще правят и децата му, а ако някой го сгази, няма да предаде личният си житейски опит. Компромисно ползотворен вариант е тежка контузия. Хем няма да ходи, хем ще е за пример - как не бива! А това че е аРОГАнтен пък е от предците му и обкръжението в което си пилее времето на земята.
-
1 точкаДнес ходих до Хоуммакс в един сервиз и на какви неща се нагледах. Колоездачи пресичащи карайки колелото по пешеходната пътека. Чичка с трактор правещ ебати задръстването, На Константин Величков едни убавци караха по линиите на трамвая. Абе нямам думи колко олигофрени се движат по пътищата.
-
1 точкаЗдравей, Наско! Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-20 Synthetic Motor Oil - 5 галонa (5 * 3.785 L) Стойност на поръчката: (48.33 * 5) * 1,9775 = 480 лв. Начин на плащане: Превеждам парите по сметка в ОББ Начин на получаване: Лично в кв.Малинова Долина Клубни поставки: Не Благодаря!
-
1 точкаПри мен се оказа клапана за високо налягане на рейката. Бош е и струва около 200лв.
-
1 точкаЗдравей! Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-5w-30-a5.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL A5 5W-30 MOTOR OIL 1*4L +1*1L Стойност на поръчката (34,55+8,95)*1,9775=86,02лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по банков път в ОББ Начин на получаване - Лично в кв.Малинова долина Клубни поставки: Имам вече
-
1 точкаТемата е дъвкана постоянно.и на всеки хондажия е ясно ,че само с гумички няма да стане.сигменти.лагери.гумички.клапани.плюс другите работи.масла.ремъци.антифриз.водна помпа.гарнитури.и това ако цилиндрите са окей и валовете също
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВъпрос: Защо повечето "майстори" в БГ (кавичките не са случайни) работят с "гъ.@ си"? Отговор: Защото вече са си "оставили" ръцете някъде...
-
1 точкаЗдравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
-
1 точкаДа, интересно как много колеги пропускат тази тема за ОБЩИТЕ ПОРЪЧКИ в форума. а тя е направена за да си помогнем и да спестим доста пари от фирмите като Бултрако които ни обират,има доста хубави и евтини оригинални неща Ето https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00