Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.09.2022 in all areas

  1. 7 точки
    Какво казваш с тоя пост? Имам пари и си купих кола от магазина? После съм технически неграмотен и я обслужвам в Бултрако...Да си жив и здрав и да си я караш със здраве! Твоя двигател не влиза в селекцията.Аз съм технически грамотен и знам какво се случва вътре...в двигателя.Знам всяко едно болтче за какво служи. И да виновно е маслото и експеримента на някой доставчик на части към Хонда. Открили са го и са го оправили след 2-3 години.Факт е че тънките масла са много малко разпостранени и не се ползват от незнание или нарочно ,като в твоя случай. Просто не им пука за твоя автомобил. Освен това имат неграмотна политика,неграмотно управление и неграмотни механици. За ценовата политика няма да говоря..Благодарение на скромната ни тема за масла ми звънят от Мазда, Нисан, Лексус форумите за съвет как да си решат техните си проблеми.Там явно си нямат мислещи и рабиращи хора..
  2. 3 точки
    Снимките са от далечната (вече) 2013 година. Уредите все още изглеждат и функционират така както когато ги разопаковах. Само децата пораснаха и вече не се събират вътре.
  3. 3 точки
    Благодаря за линка.Направих снимки ,но не ми остана време да ги обработя и кача.За съжаление не е сниман най-големия гад ,който стои зад масления сегмент. Една шибана пружина ,за която се наложи да си сложа очилата.Просто толкова ситна ,че не се виждаше стъпката
  4. 2 точки
    Сядам аз, но рядко. Синковеца е по-редовен. Печели, трупа пари, купува си коли и Хонди. Последно се сдоби с S 2000. Мечта му е и истинската, но това ще си е негово житейско постижение за напред. 1 от фаворитите му е белият Civic 6 typeR и понеже почна шоф. курсовете, а и ми е любимец ... Тати му обича да го радва, а и исках да го потренирам малко в аванс, па ни е ясно че Легена е голем - взех му една "кофичка" - да трупа опит, па да си играем. Реших че сив Сивик 6 за синчето е отличен стартов избор, а конкретната колца просто се пръкна в мобилето докато си пиех сутрешното кафе, а за следобедното вече я бях взел. Та сериалът "Радост и тъга" минава в нов сезон, а за самият Сивушко ще оупна нова тема в раздела му, понеже имам питанки.
  5. 1 точка
    Здравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
  6. 1 точка
    Здравей, Аз бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49,99+1*12,59)*1,9775 =123,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Да/ 1комплект - 12 лв Обща стойност на поръчката: 123,75 +12 = 135,75 лв. С пожелания за хубав ден!
  7. 1 точка
    Здравейте, моята поръчка е следната: Линк:https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-lite-5w-30.html Вид и количество Motul 8100 ECO LITE 5W30 5L Стойност 36.05х1.9775 = 71.29лв Парите са преведени на посочената банкова сметка в OББ Получаване - Офис Спиди гр.Пирдоп
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    До колкото знам Акорд не е с хидравлични клапани, което значи се регулират,да ме поправят тези които са с този двигател. Моля те мноооого бързо бягай от тоя майстор
  10. 1 точка
    Ако искаш заповядай до София, няма точка ръжда по ламарините 1.4is 90кс с газова, нов съединител, обслужена и готова за каране с 2 комплекта гуми с джанти. Пиши на лично ако решиш но няма да е за 2000лв.
  11. 1 точка
    Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. Ето и на целият комплект, ако излезе някъде: 12310-PDA-E00 ... а който търси - намира...
  12. 1 точка
    Да завърша темата!!! Изпарителя е сменен гаранционно с нов, както и тройника, от който се наблюдаваше теч на антифриз. Не се чува вече шум след зареждане с газ. Проблема се счита за решен. Благодаря на всички включили се.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...